Kind in je Uppie (deel 5)
dinsdag 11 juni 2013 om 22:24
Deel 5, een klein jubileum!
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
donderdag 20 februari 2014 om 08:11
Ja Frizz, dat is waarschijnlijk het cmv-virus. Als je positief bent (meeste mensen zijn dat) maakt het niet uit of je donor positief op negatief is. Ben jij negatief dan moet jouw donor ook negatief zijn.
Het aparte vind ik, dat je dit als M/V stel eigenlijk ook nooit weet.
Hoewel geloof ik direct contact met kinderen of volwassenen die het cmv verspreiden terwijl je zwanger bent een groter gevaar vormen dan het (donor)sperma zelf. Maar het zkh wil uiteraard geen enkel risico nemen dat hen verweten kan worden of je cmv mogelijk via de donor hebt gekregen.
Ben je eenmaal positief dan ben je immuun voor nieuwe besmetting. Het is dus eigenlijk zelfs te hopen dat je positief getest wordt.
Het aparte vind ik, dat je dit als M/V stel eigenlijk ook nooit weet.
Hoewel geloof ik direct contact met kinderen of volwassenen die het cmv verspreiden terwijl je zwanger bent een groter gevaar vormen dan het (donor)sperma zelf. Maar het zkh wil uiteraard geen enkel risico nemen dat hen verweten kan worden of je cmv mogelijk via de donor hebt gekregen.
Ben je eenmaal positief dan ben je immuun voor nieuwe besmetting. Het is dus eigenlijk zelfs te hopen dat je positief getest wordt.
vrijdag 21 februari 2014 om 00:34
quote:Frizz schreef op 19 februari 2014 @ 20:44:
Ik ben door de ballotage in Utrecht. Vond het erg spannend in verband met mijn gezondheidsproblemen, maar ik geloof niet dat zij het een issue vinden. En ik heb prachtige eileiders.
Frizz, lees dit nu pas. Wat ontzettend stoer van je en wat hoop ik voor je dat alles gaat zoals je wenst.
Uiteraard ook voor de andere dames.
Ik ben door de ballotage in Utrecht. Vond het erg spannend in verband met mijn gezondheidsproblemen, maar ik geloof niet dat zij het een issue vinden. En ik heb prachtige eileiders.
Frizz, lees dit nu pas. Wat ontzettend stoer van je en wat hoop ik voor je dat alles gaat zoals je wenst.
Uiteraard ook voor de andere dames.
vrijdag 21 februari 2014 om 08:44
Frizz, gefeliciteerd!!! Fijn he, dat die eerste horde genomen is!
Ik was zo opgelucht.
Zojo, succes vandaag!
Wachtbankers, misschien zit dit lekkerder:
NYC, wat betreft de CMV, klopt dat je dit vaak niet weet als je als stel zwanger wordt, maar dat heeft er volgens mij mee te maken dat als je samenleeft je elkaar al vrij snel besmet, dus de kans dat de een het wel heeft en de ander niet, is vrij klein.
Ik heb vandaag een afspraak met een mogelijke gastouders. Ik ben benieuwd.
Ik was zo opgelucht.
Zojo, succes vandaag!
Wachtbankers, misschien zit dit lekkerder:
NYC, wat betreft de CMV, klopt dat je dit vaak niet weet als je als stel zwanger wordt, maar dat heeft er volgens mij mee te maken dat als je samenleeft je elkaar al vrij snel besmet, dus de kans dat de een het wel heeft en de ander niet, is vrij klein.
Ik heb vandaag een afspraak met een mogelijke gastouders. Ik ben benieuwd.
vrijdag 21 februari 2014 om 08:52
Oja, dat is eigenlijk ook wel logisch. Al heb ik nog steeds niet helemaal begrepen hoe dat virus precies werkt. Is het besmettelijk als het actief is of sowieso besmettelijk als iemand positief is? Mijn vrouw was namelijk negatief getest, ik werd niet getest. Maar ik kan mij niet voorstellen eigenlijk dat ik ook 'negatief' ben gezien de leefstijl die ik er als kleuter op nahield Mocht er hier een 2e zwangerschap komen dan ga ik eens na in hoeverre ik (positief of negatief) besmettingsgevaar vorm...
vrijdag 21 februari 2014 om 08:57
Gavia.. bedankt voor de bank! zit idd lekkerder
Frizz, wat fijn dat je door bent en nu op voor de volgende stap!
Rosings.. hoezo een hypochonder?
Zojo, succes met onderzoeken vandaag! hopelijk heb je snel positieve uitslagen!
Sunshine, ik zou ook beide aanhouden en kijken waar je als eerste trecht kunt en dan kun je alsnog kijken wat je wil.. automatisch schuift de rest door dus zou ik me niet te druk om maken.. Succes
Hier op t bankje, maar met alle stress verwacht iker helemaal niks van.. lijkt me echt niet een gezonde start.. al probeer ik echt wel mn rust en ontspannende momenten in te bouwen...
Vanmorgen ook om 4u opgestaan om te werken en nu dan eindelijk ondwerweg naar de trein voor de 9 maandenbeurs..
Frizz, wat fijn dat je door bent en nu op voor de volgende stap!
Rosings.. hoezo een hypochonder?
Zojo, succes met onderzoeken vandaag! hopelijk heb je snel positieve uitslagen!
Sunshine, ik zou ook beide aanhouden en kijken waar je als eerste trecht kunt en dan kun je alsnog kijken wat je wil.. automatisch schuift de rest door dus zou ik me niet te druk om maken.. Succes
Hier op t bankje, maar met alle stress verwacht iker helemaal niks van.. lijkt me echt niet een gezonde start.. al probeer ik echt wel mn rust en ontspannende momenten in te bouwen...
Vanmorgen ook om 4u opgestaan om te werken en nu dan eindelijk ondwerweg naar de trein voor de 9 maandenbeurs..
vrijdag 21 februari 2014 om 11:38
Succes zojo!
Over m'n hypochondrie
Dinsdagavond was de inseminatie; woensdag was ik moe, afgepeigerd moe, woensdagmiddag duizelig en misselijk, woensdagavond had ik vreselijk last van maagzuur.
En dan googlen als een malle of er misschien ooit 1 iemand online heeft gezegd dat zij dat ook had en zwanger bleek.
Maar ik kan net zo goed zo moe zijn om dat werk veels te druk is geweest, ik was duizelig en misselijk omdat ik in de bus achteruit reed en toch zat te telefonen, en die maagzuur, tsja die kan ik niet plaatsen. Laatste keer dat ik maagzuur had was toen ik de eerste keer zwanger was...
En nu voel ik van alles en nog wat in m'n onderbuik. Nou ja, dat dus Als m'n teen kietelt wil ik nog googlen of het een symptoom kan zijn En ik weet dat het onzin is Fijn dat er iig een fijne bank staat om op te zitten
Over m'n hypochondrie
Dinsdagavond was de inseminatie; woensdag was ik moe, afgepeigerd moe, woensdagmiddag duizelig en misselijk, woensdagavond had ik vreselijk last van maagzuur.
En dan googlen als een malle of er misschien ooit 1 iemand online heeft gezegd dat zij dat ook had en zwanger bleek.
Maar ik kan net zo goed zo moe zijn om dat werk veels te druk is geweest, ik was duizelig en misselijk omdat ik in de bus achteruit reed en toch zat te telefonen, en die maagzuur, tsja die kan ik niet plaatsen. Laatste keer dat ik maagzuur had was toen ik de eerste keer zwanger was...
En nu voel ik van alles en nog wat in m'n onderbuik. Nou ja, dat dus Als m'n teen kietelt wil ik nog googlen of het een symptoom kan zijn En ik weet dat het onzin is Fijn dat er iig een fijne bank staat om op te zitten
vrijdag 21 februari 2014 om 19:03
ik ben druk aan het duimen voor de wachtbankers!
Frizz dat is goed nieuws! dan kan je bijna beginnen, toch? of zit er nog een stap tussen?
Gavia, hou je het nog vol? bijna uitgerekend volgens mij?
ik heb vandaag de intake gehad! viel me alles mee 13-3 wordt ik gebeld met de uitslag vd teambespreking....
Frizz dat is goed nieuws! dan kan je bijna beginnen, toch? of zit er nog een stap tussen?
Gavia, hou je het nog vol? bijna uitgerekend volgens mij?
ik heb vandaag de intake gehad! viel me alles mee 13-3 wordt ik gebeld met de uitslag vd teambespreking....
zaterdag 22 februari 2014 om 09:40
Wat fijn dat je door de ballotage bent Frizz
!
Kipje, waar was jij ook alweer bezig? Ook Utrecht?
Ik heb gisteren een uurtje of 2 in UMCU gezeten.... Was niet zo'n goeie dag voor mij
Was snel aan de beurt voor de echo, rechter eierstok kreeg ze snel in beeld. Daar zat helaas niet veel in. Ze vroeg al of ik wel regelmatig menstrueerde en hoe jong ik ook alweer was. Links kon ze niet vinden (was vorige keer geen probleem om die te vinden). Na een hoop zoeken en ook via uitwendige echo nog even kijken de gang weer op met een kan water. Als je blaas voller is verschuift het allemaal wat waardoor hij soms wel weer te vinden is. Dus zit je daar een kan water leeg te drinken en te wachten. Na half uurtje weer naar binnen, weer inwendig, niet goed zichtbaar. Nog een keer uitwendig, iets beter zichtbaar maar nog niet voldoende profijt van volle blaas. Dus weer de gang op en wachten. Inmiddels zat er een mega verliefd stelletje tegenover me waar ik even niet zo goed tegen kon. Half uur later weer proberen, uitwendig, en nu wel zichtbaar. Helaas zag ze ook hier niet zo heel veel. Ze heeft nu geen aantallen genoemd (dacht rechts mee te krijgen 2 van goede omvang, 1 te kleine, links heeft ze helemaal niks over gezegd). En omdat zij geen gyn is mag ze er verder niks over zeggen. Ze gaf aan dat vanwege mijn leeftijd het bloedonderzoek belangrijk is en de echo alleen niks zegt, maar bloed moet wel echt goed zijn dan. Snapte de opmerking niet helemaal, maar ze zei iets als: als je van mij een halve punt krijgt en bloedonderzoek is 1, o nee, dat is dan wel weinig, als dat 1,5 is dan kom je aan 2 en dan is er misschien niet zoveel aan de hand.
Daarna door voor bloed prikken en na 2 uur kon ik eindelijk weg...
En nu het grote wachten. Op de een of andere manier had ik het helemaal los gelaten en ging ik er helemaal van uit dat het vorige keer gewoon te maken had met verkeerde moment in cyclus. Hij kwam daarom wel even hard aan gisteren. Nu niet direct negatief zijn, maar ook niet meer kop in het zand steken. 5 maart weet ik meer!
Kipje, waar was jij ook alweer bezig? Ook Utrecht?
Ik heb gisteren een uurtje of 2 in UMCU gezeten.... Was niet zo'n goeie dag voor mij
Was snel aan de beurt voor de echo, rechter eierstok kreeg ze snel in beeld. Daar zat helaas niet veel in. Ze vroeg al of ik wel regelmatig menstrueerde en hoe jong ik ook alweer was. Links kon ze niet vinden (was vorige keer geen probleem om die te vinden). Na een hoop zoeken en ook via uitwendige echo nog even kijken de gang weer op met een kan water. Als je blaas voller is verschuift het allemaal wat waardoor hij soms wel weer te vinden is. Dus zit je daar een kan water leeg te drinken en te wachten. Na half uurtje weer naar binnen, weer inwendig, niet goed zichtbaar. Nog een keer uitwendig, iets beter zichtbaar maar nog niet voldoende profijt van volle blaas. Dus weer de gang op en wachten. Inmiddels zat er een mega verliefd stelletje tegenover me waar ik even niet zo goed tegen kon. Half uur later weer proberen, uitwendig, en nu wel zichtbaar. Helaas zag ze ook hier niet zo heel veel. Ze heeft nu geen aantallen genoemd (dacht rechts mee te krijgen 2 van goede omvang, 1 te kleine, links heeft ze helemaal niks over gezegd). En omdat zij geen gyn is mag ze er verder niks over zeggen. Ze gaf aan dat vanwege mijn leeftijd het bloedonderzoek belangrijk is en de echo alleen niks zegt, maar bloed moet wel echt goed zijn dan. Snapte de opmerking niet helemaal, maar ze zei iets als: als je van mij een halve punt krijgt en bloedonderzoek is 1, o nee, dat is dan wel weinig, als dat 1,5 is dan kom je aan 2 en dan is er misschien niet zoveel aan de hand.
Daarna door voor bloed prikken en na 2 uur kon ik eindelijk weg...
En nu het grote wachten. Op de een of andere manier had ik het helemaal los gelaten en ging ik er helemaal van uit dat het vorige keer gewoon te maken had met verkeerde moment in cyclus. Hij kwam daarom wel even hard aan gisteren. Nu niet direct negatief zijn, maar ook niet meer kop in het zand steken. 5 maart weet ik meer!
zaterdag 22 februari 2014 om 10:40
Ik zit bij mck leiderdorp. Mag al gaan neuzen op de Deense site, maar nog wachten met bestellen tot na inwendige echo en bloedprikken (wat nog niet eens ingepland is, want ik moet nog in het team besproken worden hahaha) alsof ik dan nu al zou bestellen hahaha.
Tessado, heb jij nou ook voor de denen gekozen? Weet jij of het iets zegt dat je al op de site mag kijken voordat de teambespreking is geweest, of is dat gewoon standaard?
Zojo wat ontzettend balen! Het zegt idd nog niets, maar kan me voorstellen dat dat een teleurstelling is!
Tessado, heb jij nou ook voor de denen gekozen? Weet jij of het iets zegt dat je al op de site mag kijken voordat de teambespreking is geweest, of is dat gewoon standaard?
Zojo wat ontzettend balen! Het zegt idd nog niets, maar kan me voorstellen dat dat een teleurstelling is!
zaterdag 22 februari 2014 om 10:42
Goedemorgen!
Nieuw hier dus eerst maar een kort voorstelberichtje. Ik ben becauseiamhappy, 31 jaar en heb de keus gemaakt om alleen voor het moederschap te gaan. In december heb ik mij aangemeld voor de wachtlijst in Rijnstate. Ben dus erg benieuwd naar de ervaringen daar. De komende tijd zal ik eerst starten met teruglezen van dit topic, maar zou daarna graag terug komen met mijn vragen en gedachtenspinsels.
Nieuw hier dus eerst maar een kort voorstelberichtje. Ik ben becauseiamhappy, 31 jaar en heb de keus gemaakt om alleen voor het moederschap te gaan. In december heb ik mij aangemeld voor de wachtlijst in Rijnstate. Ben dus erg benieuwd naar de ervaringen daar. De komende tijd zal ik eerst starten met teruglezen van dit topic, maar zou daarna graag terug komen met mijn vragen en gedachtenspinsels.
zaterdag 22 februari 2014 om 11:10
Zojo, wat een ontzettend nare situatie. De "puntentelling" zou ik interpreteren als goed = 1, fout = 0. Zij geeft je 0,5 punt. Er is dus nog hoop. Maar dan moet het bloedonderzoek óók goed, of eigenlijk beter dan goed. Is het beter dan goed, dan kan die echo de prullenbak in. Is het gewoon goed, dan moeten ze misschien verder kijken of is de kans dat het niet goed is groter.
Hmm, klinkt ingewikkeld, maar zoiets denk ik.
5 maart, een spannende dag. Succes met aftellen!
@Kipje, ik ben de 38 weken gepasseerd, dus het kan elk moment gaan gebeuren, maar ook nog een tijd duren. Bedankt voor je interesse! De ene dag gaat beter dan de andere. Gisteren lang een harde buik gehad, dus dan is zitten en liggen niet prettig, wat eigenlijk wel beter is om te doen dan.
Vannacht beter geslapen, dus vandaag voel ik me ook weer beter.
Het enige waar ik helemaal gek van wordt is de jeuk. Mijn buik jeukt, en er zitten ook bultjes, maar volgens de dokter gewoon een reactie op het uitrekken van de huid. Kan er eigenlijk geen stof op verdragen, dus zit nu steeds met kleding omhoog gerold. Lekker charmant.
Dus koelen en zalf erop en wachten tot het over gaat.
Gister kennis gemaakt met een potentiële gastouder. Spannend vond ik dat! Heb er een goed gevoel over, veel gunstige omstandigheden. Er is één minpuntje en dat wil ik nog even met de tussenpersoon bespreken en die spreek ik volgende week.
Ik denk dat verder alles geregeld is nu!
Hmm, klinkt ingewikkeld, maar zoiets denk ik.
5 maart, een spannende dag. Succes met aftellen!
@Kipje, ik ben de 38 weken gepasseerd, dus het kan elk moment gaan gebeuren, maar ook nog een tijd duren. Bedankt voor je interesse! De ene dag gaat beter dan de andere. Gisteren lang een harde buik gehad, dus dan is zitten en liggen niet prettig, wat eigenlijk wel beter is om te doen dan.
Vannacht beter geslapen, dus vandaag voel ik me ook weer beter.
Het enige waar ik helemaal gek van wordt is de jeuk. Mijn buik jeukt, en er zitten ook bultjes, maar volgens de dokter gewoon een reactie op het uitrekken van de huid. Kan er eigenlijk geen stof op verdragen, dus zit nu steeds met kleding omhoog gerold. Lekker charmant.
Dus koelen en zalf erop en wachten tot het over gaat.
Gister kennis gemaakt met een potentiële gastouder. Spannend vond ik dat! Heb er een goed gevoel over, veel gunstige omstandigheden. Er is één minpuntje en dat wil ik nog even met de tussenpersoon bespreken en die spreek ik volgende week.
Ik denk dat verder alles geregeld is nu!
anoniem_79219 wijzigde dit bericht op 22-02-2014 12:25
Reden: Spraakgebrek....
Reden: Spraakgebrek....
% gewijzigd
zaterdag 22 februari 2014 om 11:17
zaterdag 22 februari 2014 om 11:43
zaterdag 22 februari 2014 om 11:53
Welkom BIH! Voel je vrij om al je vragen te stellen.
Zojo, wat een teleurstelling! Ik ga duimen dat het op 5 maart meevalt!!
Gavia, fijn dat je je vandaag alweer iets beter voelt, die jeuk kan heel irritant zijn ja!
Hier geweldige dag op 9 maandenbeurs gehad;) en ongelooflijk dat ik pas 5 dagen op het bankje zit... nog min 15 dagen wachten..
Zojo, wat een teleurstelling! Ik ga duimen dat het op 5 maart meevalt!!
Gavia, fijn dat je je vandaag alweer iets beter voelt, die jeuk kan heel irritant zijn ja!
Hier geweldige dag op 9 maandenbeurs gehad;) en ongelooflijk dat ik pas 5 dagen op het bankje zit... nog min 15 dagen wachten..