Kind in je Uppie (deel 5)
dinsdag 11 juni 2013 om 22:24
Deel 5, een klein jubileum!
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
zaterdag 24 mei 2014 om 20:36
quote:honeybaby schreef op 24 mei 2014 @ 20:04:
WAT?! F1978 gefeliciteerd! Wat goed! Waren er maar meer van dit soort verhalen!
Bibos, ik sta sinds begin maart ingeschreven bij het Rijnstate. Nu elf weken. Als ik even van jouw verhaal uit ga zou ik dus in september op gesprek mogen komen, in november bij de psycholoog en in december horen of ik door mag. Dit had ik al in gedachten gehouden.
Was het een moeilijk gesprek bij de psycholoog? Wat vragen ze zoal?
Het gesprek viel reuze mee. Ik had psycholoog in opleiding zodat ze kon oefenen. Hihi. Gynaecoloog had al aangegeven dat ze mij een sterk persoon vond. Dat maakte dat ik denk ik sneller aan de beurt was bij deze psycholoog. Gesprek was luchtig. Zij was meer zenuwachtiger dan ik. Veel over hoe je in het leven staat en vragen of je bewust bent van deze keuze, of je mensen achter je hebt staan, hoe mn vorige relaties zijn geweest e.d. prima gesprek. Ik heb een half jaar geleden een BAM moeder bezocht, erg verhelderend voor mn vragen.
Ik hoop voor je dat het voor jou ook zo snel gaat. Psycholoog gaf aan dat nu de wachtlijst wat korter was waardoor ik wellicht vlg maand kan starten. Dit verschilt nog wel eens.... houdt jullie op de hoogte!!
WAT?! F1978 gefeliciteerd! Wat goed! Waren er maar meer van dit soort verhalen!
Bibos, ik sta sinds begin maart ingeschreven bij het Rijnstate. Nu elf weken. Als ik even van jouw verhaal uit ga zou ik dus in september op gesprek mogen komen, in november bij de psycholoog en in december horen of ik door mag. Dit had ik al in gedachten gehouden.
Was het een moeilijk gesprek bij de psycholoog? Wat vragen ze zoal?
Het gesprek viel reuze mee. Ik had psycholoog in opleiding zodat ze kon oefenen. Hihi. Gynaecoloog had al aangegeven dat ze mij een sterk persoon vond. Dat maakte dat ik denk ik sneller aan de beurt was bij deze psycholoog. Gesprek was luchtig. Zij was meer zenuwachtiger dan ik. Veel over hoe je in het leven staat en vragen of je bewust bent van deze keuze, of je mensen achter je hebt staan, hoe mn vorige relaties zijn geweest e.d. prima gesprek. Ik heb een half jaar geleden een BAM moeder bezocht, erg verhelderend voor mn vragen.
Ik hoop voor je dat het voor jou ook zo snel gaat. Psycholoog gaf aan dat nu de wachtlijst wat korter was waardoor ik wellicht vlg maand kan starten. Dit verschilt nog wel eens.... houdt jullie op de hoogte!!
zondag 25 mei 2014 om 01:18
Ach meis ! Heb je al wel contact gehad met huisartsenpost? Mogelijk dat het je niet meteen is dat je, je kindje kwijt bent, maar dat er iets anders aan de hand is? Heb je wel iemand gebeld?! Zodat er iemand bij je is? Ik weet niet of je nog wakker bent en hier nog bent, maar als je praten, praten hoor, dan blijf ik nog wel even wakker!
zondag 25 mei 2014 om 01:31
zondag 25 mei 2014 om 11:44
voor rosings, vlinder en f1978!
Qua vertellen en ideaalplaatje.. Ik heb het eigenlijk gelijk verteld aan de mensen die dicht bij me staan en iedereen reageerde super lief. Niemand vond het ook raar, waarschijnlijk omdat ik altijd al wel heb gezegd dat ik graag moeder wil worden en dat als die leuke vent wat langer op zich laat wachten, het voor mij geen reden zou zijn om niet te proberen moeder te worden. En dat ideaal plaatje kan nog steeds, alleen in een andere volgorde
Qua vertellen en ideaalplaatje.. Ik heb het eigenlijk gelijk verteld aan de mensen die dicht bij me staan en iedereen reageerde super lief. Niemand vond het ook raar, waarschijnlijk omdat ik altijd al wel heb gezegd dat ik graag moeder wil worden en dat als die leuke vent wat langer op zich laat wachten, het voor mij geen reden zou zijn om niet te proberen moeder te worden. En dat ideaal plaatje kan nog steeds, alleen in een andere volgorde
zondag 25 mei 2014 om 13:59
Oef f1978, dat is zeker niet leuk. Ik heb inderdaad wel meer gehoord van mensen die bloed verliezen, maar nog steeds zwanger blijken te zijn. Ik hoop dat dat voor jou ook geldt!
Mijn meisje is 3 maanden! Wat een heerlijkheid.
Werken ging best wel goed. Alleen heb ik een flesweigeraar, dus dat is wel een beetje spannend. Gelukkig drinkt ze wel als het echt moet, huilt ze weinig en haalt ze de gemiste voedingen 's avonds weer in. Komende week natuurlijk Hemelvaart, dus dan maar 3 dagen werken! Heerlijk.
Ik vind het heel grappig om te merken dat ik nu een réden heb om naar huis te gaan. Voorheen vond ik het soms best moeilijk om naar huis te gaan. Dan kon ik nog 100 dingen verzinnen die ik eigenlijk ook nog moest doen, maar nu kan het me écht niets meer schelen.
Wat betreft vertellen: ik heb het in etappes verteld. Mijn ouders wisten het als eerste, al voordat ik ingeschreven stond. Na ruim een half jaar, toen ik inmiddels op de wachtlijst stond heb ik het aan twee vriendinnen verteld, toen het gesprek er op kwam.
Daarna aan mijn ouderlijk gezin.
De rest van de familie heb ik het pas verteld toen ik zwanger was.
Op werk ook, behalve aan twee collega's waar ik privé ook mee om ga. Dit was ook, zodat een collega mijn werk over kon nemen, zodra ik onverwacht naar het ziekenhuis moest.
Dat is uiteindelijk niet nodig geweest, want het kwam steeds goed uit.
Hang in there mensen!!
Mijn meisje is 3 maanden! Wat een heerlijkheid.
Werken ging best wel goed. Alleen heb ik een flesweigeraar, dus dat is wel een beetje spannend. Gelukkig drinkt ze wel als het echt moet, huilt ze weinig en haalt ze de gemiste voedingen 's avonds weer in. Komende week natuurlijk Hemelvaart, dus dan maar 3 dagen werken! Heerlijk.
Ik vind het heel grappig om te merken dat ik nu een réden heb om naar huis te gaan. Voorheen vond ik het soms best moeilijk om naar huis te gaan. Dan kon ik nog 100 dingen verzinnen die ik eigenlijk ook nog moest doen, maar nu kan het me écht niets meer schelen.
Wat betreft vertellen: ik heb het in etappes verteld. Mijn ouders wisten het als eerste, al voordat ik ingeschreven stond. Na ruim een half jaar, toen ik inmiddels op de wachtlijst stond heb ik het aan twee vriendinnen verteld, toen het gesprek er op kwam.
Daarna aan mijn ouderlijk gezin.
De rest van de familie heb ik het pas verteld toen ik zwanger was.
Op werk ook, behalve aan twee collega's waar ik privé ook mee om ga. Dit was ook, zodat een collega mijn werk over kon nemen, zodra ik onverwacht naar het ziekenhuis moest.
Dat is uiteindelijk niet nodig geweest, want het kwam steeds goed uit.
Hang in there mensen!!
zondag 25 mei 2014 om 17:01
zondag 25 mei 2014 om 19:22
quote:f1978 schreef op 25 mei 2014 @ 17:01:
Vanochtend was het overduidelijk dat het om een miskraam gaat. Ik zal jullie de details besparen. Het gaat redelijk vandaag...beetje leeg gevoel en slapjes. Het is erg jammer...was er zo blij mee. Ik heb een mail gestuurd naar het AMC, ik ga morgenochtend ook even bellen.
Baal er van.....Sterkte meid!
Vanochtend was het overduidelijk dat het om een miskraam gaat. Ik zal jullie de details besparen. Het gaat redelijk vandaag...beetje leeg gevoel en slapjes. Het is erg jammer...was er zo blij mee. Ik heb een mail gestuurd naar het AMC, ik ga morgenochtend ook even bellen.
Baal er van.....Sterkte meid!
maandag 26 mei 2014 om 22:30
Het ideaalplaatje... ik ben er vorig jaar achter gekomen dat mijn ideaalplaatje bestond uit mezelf met een kind. Al jaren zag ik daar eigenlijk geen man meer bij en daar werd ik me opeens van bewust na het lezen van een boek. Die vrouw vertelde dat ze haar relatiewens en kinderwens los van elkaar was gaan zien. En toen viel voor mij alles op zijn plek. Dat was precies zoals ik het voelde.
f1987, heel veel sterkte, het was zo mooi geweest als alles goed gegaan was.... weet niet goed wat te zeggen.
f1987, heel veel sterkte, het was zo mooi geweest als alles goed gegaan was.... weet niet goed wat te zeggen.
dinsdag 27 mei 2014 om 15:04
Hallo meiden,
Na een tijdje meegelezen en meegeleefd te hebben met jullie, vond ik het nu toch wel tijd om me aan te melden.
Ten eerste, een hele dikke knuffel voor f1987! Wat ontzettend verdrietig voor je.
Ik heb zelf een jaar geleden besloten om me op de wachtlijst te plaatsen voor Kidcentrum. Ik wist dat ik daar ongeveer 9 maanden op zou blijven staan voor ik aan de beurt kwam en dat kwam me wel mooi uit. Die tijd kon ik gebruiken om er langzaam maar beetje naar toe te groeien.
Na een lange wachttijd kwam dan eindelijk een oproep. Ik ben intussen al een aantal gesprekken verder en wacht nu op 24 juni. Dan gaan ze me nl bellen om te vertellen over de donormatch.
Ik merk dat ik heel erg heen en weer wordt gesleurd door mijn gevoel, aan de ene kant kan ik niet wachten om ermee te beginnen, aan de andere kant kan ik er 's nachts van wakker liggen met de gedachte: 'Waar ben je in godsnaam mee bezig?!'
Intussen gaat het traject gewoon door en kan het zo zijn dat ik al over 2 maanden ga starten met de inseminaties, allemaal vreselijk spannend!
Voor ik daadwerkelijk ga starten wil ik het een en ander voor mezelf op een rijtje hebben. Wat ik aan jullie wil vragen is:
zijn er dingen waar je in jouw traject tegenaan gelopen bent die je vooraf niet had gezien?
Wat zou je met de kennis van nu tegen jezelf zeggen als je weer aan het begin stond?
En voor diegene die al het geluk hebben om een kindje te hebben: Op welk gebied heb jij extra steun nodig en waar heb je die gevonden?
Hebben jullie tips?
pffft, toch wel een paar pittige vragen nu ik het zo teruglees!
Na een tijdje meegelezen en meegeleefd te hebben met jullie, vond ik het nu toch wel tijd om me aan te melden.
Ten eerste, een hele dikke knuffel voor f1987! Wat ontzettend verdrietig voor je.
Ik heb zelf een jaar geleden besloten om me op de wachtlijst te plaatsen voor Kidcentrum. Ik wist dat ik daar ongeveer 9 maanden op zou blijven staan voor ik aan de beurt kwam en dat kwam me wel mooi uit. Die tijd kon ik gebruiken om er langzaam maar beetje naar toe te groeien.
Na een lange wachttijd kwam dan eindelijk een oproep. Ik ben intussen al een aantal gesprekken verder en wacht nu op 24 juni. Dan gaan ze me nl bellen om te vertellen over de donormatch.
Ik merk dat ik heel erg heen en weer wordt gesleurd door mijn gevoel, aan de ene kant kan ik niet wachten om ermee te beginnen, aan de andere kant kan ik er 's nachts van wakker liggen met de gedachte: 'Waar ben je in godsnaam mee bezig?!'
Intussen gaat het traject gewoon door en kan het zo zijn dat ik al over 2 maanden ga starten met de inseminaties, allemaal vreselijk spannend!
Voor ik daadwerkelijk ga starten wil ik het een en ander voor mezelf op een rijtje hebben. Wat ik aan jullie wil vragen is:
zijn er dingen waar je in jouw traject tegenaan gelopen bent die je vooraf niet had gezien?
Wat zou je met de kennis van nu tegen jezelf zeggen als je weer aan het begin stond?
En voor diegene die al het geluk hebben om een kindje te hebben: Op welk gebied heb jij extra steun nodig en waar heb je die gevonden?
Hebben jullie tips?
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
dinsdag 27 mei 2014 om 23:01
quote:thefiepie schreef op 27 mei 2014 @ 15:04:
Hebben jullie tips?
Hoi Fiepie, welkom!
Ik ben zo'n vier jaar geleden begonnen met het hele traject (nu ruim 7 maanden zwanger) en snap je vragen en gevoelens.
Waar ik tegenaan gelopen ben... Eigenlijk niet veel. Ik ben er open in gestapt, elke stap gedaan en pas dan weer verder gekeken naar de volgende stap. Dat heeft mij persoonlijk geholpen, maar is natuurlijk erg persoonlijk. En het enige wat ik met de kennis van nu tegen mezelf zou zeggen is: Ga ervoor!!!! Dat dacht ik toen ook al, maar is nu alleen maar versterkt dat het een goeie keuze is geweest; ik zou niet met mezelf hebben kunnen leven als ik dit niet geprobeerd had! (En gelukkig is het mij gegeven dit wonder mee te maken)
Lekker blijven vragen en tja... ga ervoor!
M.
Hebben jullie tips?
Hoi Fiepie, welkom!
Ik ben zo'n vier jaar geleden begonnen met het hele traject (nu ruim 7 maanden zwanger) en snap je vragen en gevoelens.
Waar ik tegenaan gelopen ben... Eigenlijk niet veel. Ik ben er open in gestapt, elke stap gedaan en pas dan weer verder gekeken naar de volgende stap. Dat heeft mij persoonlijk geholpen, maar is natuurlijk erg persoonlijk. En het enige wat ik met de kennis van nu tegen mezelf zou zeggen is: Ga ervoor!!!! Dat dacht ik toen ook al, maar is nu alleen maar versterkt dat het een goeie keuze is geweest; ik zou niet met mezelf hebben kunnen leven als ik dit niet geprobeerd had! (En gelukkig is het mij gegeven dit wonder mee te maken)
Lekker blijven vragen en tja... ga ervoor!
M.
woensdag 28 mei 2014 om 20:00
Sterkte f1978 hoe is het nu met je?
Rosings en vlinder; hoe is het nu met jullie?
Welkom thefiepie en Bibos. Ben benieuwd naar je (toekomstige) Rijnstate verhalen! Ik sta daar sinds december ingeschreven en heb over een maand mijn intake gesprek.
Member: die eenzaam herken ik wel wat. Ik heb jaren geroepen dat ik nooit eenzaam was en geen relatie hebben paste gewoon bij mij. Ik was oprecht gelukkig met mijn (single)leven. Maar de laatste jaren merk ik dat ik toch wel momenten behoefte heb aan een relatie. Heb momenten dat ik mij echt flink eenzaam voel. Deze stap nemen maakt mij ook wel eens bang om met kindje nog eenzamer te worden. Nu kan ik gaan en staan waar ik wil, op elk gewenst moment en met kindje wordt dat wel iets ingewikkelder. Herkennen de mama's die gevoelens van eenzaamheid wel eens?
Welkom thefiepie en Bibos. Ben benieuwd naar je (toekomstige) Rijnstate verhalen! Ik sta daar sinds december ingeschreven en heb over een maand mijn intake gesprek.
Member: die eenzaam herken ik wel wat. Ik heb jaren geroepen dat ik nooit eenzaam was en geen relatie hebben paste gewoon bij mij. Ik was oprecht gelukkig met mijn (single)leven. Maar de laatste jaren merk ik dat ik toch wel momenten behoefte heb aan een relatie. Heb momenten dat ik mij echt flink eenzaam voel. Deze stap nemen maakt mij ook wel eens bang om met kindje nog eenzamer te worden. Nu kan ik gaan en staan waar ik wil, op elk gewenst moment en met kindje wordt dat wel iets ingewikkelder. Herkennen de mama's die gevoelens van eenzaamheid wel eens?
woensdag 28 mei 2014 om 20:38
quote:becauseiamhappy schreef op 28 mei 2014 @ 20:00:
dank je wel!! Ik heb vandaag bericht gehad dat ik 17 juni donoren mag komen uitzoeken en daarna door mag gaan met inseminatie in mijn eerst volgende vruchtbaarheidsweek... wordt vervolgt...
spannend voor je dat je volgende maand intake hebt... dan gaat het echt starten....
dank je wel!! Ik heb vandaag bericht gehad dat ik 17 juni donoren mag komen uitzoeken en daarna door mag gaan met inseminatie in mijn eerst volgende vruchtbaarheidsweek... wordt vervolgt...
spannend voor je dat je volgende maand intake hebt... dan gaat het echt starten....
woensdag 28 mei 2014 om 20:40
Hier gaat het zijn gangetje. De hormonen doen goed hun werk, tissues zijn met momenten niet aan te slepen. Emotionele buien maar weet waar het van komt, is even niet anders.
gelukkig heb ik de deadline met het schilderen gehaald, stukadoor kan aan de slag volgende week. Dan zal de verbouwing hoop ik snel klaar zijn.
maandag start ik echt met ronde 2, dan de eerste echo.
gelukkig heb ik de deadline met het schilderen gehaald, stukadoor kan aan de slag volgende week. Dan zal de verbouwing hoop ik snel klaar zijn.
maandag start ik echt met ronde 2, dan de eerste echo.
woensdag 28 mei 2014 om 22:16
Vlinder, pittig hoor, in een paar weken tijd gebeurt er eigenlijk best veel.. Hoop - verdriet en nu straks weer hoop. Een rollercoaster van emoties lijkt mij. Jouw post maakt mij bewust dat dit ook een onderdeel van dit traject is. Respect hoe jullie omgaan met deze teleurstelling en nieuwe hoop!
Goh Bibos je hebt dus ook al een datum, komt nu echt snel dichterbij, ben benieuwd naar je ervaring bij het uitkiezen van een donor. Gaat er ook iemand met je mee naar de afspraken? Hoe verliep de 'keuring' bij de gynaecoloog?
Goh Bibos je hebt dus ook al een datum, komt nu echt snel dichterbij, ben benieuwd naar je ervaring bij het uitkiezen van een donor. Gaat er ook iemand met je mee naar de afspraken? Hoe verliep de 'keuring' bij de gynaecoloog?