Kind in je uppie, deel 9!
vrijdag 15 maart 2019 om 14:18
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!
Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:
Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam | Leeftijd | Kliniek | Status |
Sensotouch | 28 | UMC Utrecht | wachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap |
Vivadiva85 | 32 | UMC Utrecht | Intake februari 2016 |
Macarinata | 35 | Isala | intake april 2018 |
Jolietje85 | 32 | Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp | op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017 |
Patroesj | 31 | Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg | Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018 |
Depster | 28 | Nij Geertgen | Intake 24 April. Oriënteren bekende donor |
Beau1993 | 25 | Reinier de Graaf, Voorburg | op wachtlijst voor intake sinds januari 2018 |
Femmelotje | 27 | MCK Leiderdorp | Intake nov 2019 |
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart |
san92 | 24 | Geertgen | IUI september 2015[/i] |
anniebammer | 32 | UMC Utrecht | januari 2016[/i] |
Hope1980 | 36 | MCK | poging 6 in januari 2017[/i] |
Zara88 | 28 | ZI | december 2016 |
Manawa | 37 | Rijnstate | december 2016 |
Saffronskies | 38 | Isala | IVF (Cryos) augustus 2017 |
Uppies85 | 31 | Nij Geertgen | februari 2017 |
Globe83 | 35 | Nij Geertgen | mei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI |
Alisa86 | 30 | UMC Utrecht | IUI september 2017 |
Abrikozenpitjes | 36 | UMC Utrecht | augustus 2016 |
Innerpeace | 36 | Reinier de Graaf Voorburg | 2 missed abortions, volgende IUI sept 2017 |
CCB53 | 33 | Nij Geertgen | 9 x iui, maart 2019 gestart ICSI |
Plien1985 | 33 | nijGeertgen | gestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI |
Jootje29 | 30 | St Antonius | nov 2017 |
Truelove79 | 39 | MCK Leiderdorp | IUI mei 2018 |
Sciencerocks | Cryos via Antonius | ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018 IVF start juli 2019 | |
Wensmama81 | 37 | Rijnstate | IUI maart 2018 |
Betsy_01 | Reinier de Graaf Voorburg | feb 2019 | |
Mieuw | 34 | UMCU | IUI Feb 2019 |
Fase 3: Zwanger!
Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart | Uitgerekend | Bijzonderheden |
Linnie_1983 | 33 | UMC Utrecht | IUI november 2016 | juni 2019 | |
Hailie | 39 | MCK Leiderdorp | IUI dec 2017, start IVF okt 2018 | september 2019 | |
Angelaloes | 28 | Reinier de graaf Voorburg | iui okt/nov 2017 | ? | |
Sciencerocks | 39 | St Antonius ziekenhuis | ivf juli/aug 2019 | ? | |
Eeffie1 | 40 | MCK Leiderdorp | iui dec 2017 | april 2020 | |
Ja-gen | 35 | Nij Geertgen | IUI Juli 2019 | mei 2020 |

2019 - Maris86, NoraRecaptcha (2e kindje), Eylin
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.
Voorgaande delen:
Kind in je uppie deel 8
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-8/list_messages/396213
Kind in je uppie deel 7
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-7/list_me ... #p22455311
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 26-03-2020 11:16
26.73% gewijzigd

maandag 17 juni 2019 om 17:15
maandag 17 juni 2019 om 17:50
Macaranita, ik heb direct afspraak gemaakt bij ziekenhuis. Ga weer terug naa iui behandelingen nu deze inderdaad weer worden vergoed. Ik ga ook MKZ gebruiken voor opslag maar zal dat niet snel enige geregeld krijgen voor nieuwe cyclus. Dus even duur met extra bezorgen maar dat weerhoud mij Norton door te gaan. Ik ga niet overslaan en uitstellen om geld.
maandag 17 juni 2019 om 20:34
Verdorie wat een ellende weer allemaal!
Ik zit even in mn cocon, kan het even allemaal niet opbrengen. Nu nog 2 embryo's in de diepvries maar als die niet goed ontdooien kan ik weer helemaal opnieuw beginnen en zitten we alweer richting einde van dit jaar
Sterkte maar weer allemaal en zwangeren geniet!
Ik zit even in mn cocon, kan het even allemaal niet opbrengen. Nu nog 2 embryo's in de diepvries maar als die niet goed ontdooien kan ik weer helemaal opnieuw beginnen en zitten we alweer richting einde van dit jaar
maandag 17 juni 2019 om 21:42
Hoi allemaal.
In deel 8 heb ik ook meegeschreven: iui via NijGeertgen in mijn eigen cyclus. Mijn hormonen en ovulatie werken goed.
Ik merkte dat ik er zó veel mee bezig was, dat ik ben gestopt met meeschrijven en heb na 3 pogingen een half jaar pauze genomen.
Ik volg jullie wel nog en wilde even inbreken na al deze rotberichten:
Science, ik bewonder je veerkracht en doorzettingsvermogen. Ik hoop met heel mijn hart dat je zwanger raakt, het is je potdorie zó gegund.
Innerpiece: ook voor jou veel sterkte. Het is ook zwaar, het gereis, geregel, hormonen, behandelingen en daar bovenop alle emoties. Ik hoop dat je de kracht vindt en dat jij ook ooit een streep op een test mag zien.
In deel 8 heb ik ook meegeschreven: iui via NijGeertgen in mijn eigen cyclus. Mijn hormonen en ovulatie werken goed.
Ik merkte dat ik er zó veel mee bezig was, dat ik ben gestopt met meeschrijven en heb na 3 pogingen een half jaar pauze genomen.
Ik volg jullie wel nog en wilde even inbreken na al deze rotberichten:
Science, ik bewonder je veerkracht en doorzettingsvermogen. Ik hoop met heel mijn hart dat je zwanger raakt, het is je potdorie zó gegund.
Innerpiece: ook voor jou veel sterkte. Het is ook zwaar, het gereis, geregel, hormonen, behandelingen en daar bovenop alle emoties. Ik hoop dat je de kracht vindt en dat jij ook ooit een streep op een test mag zien.
maandag 17 juni 2019 om 21:45
Wensmama: kan je er met iemand over praten? Het leest zo verdrietig en alleen-igWensmama81 schreef: ↑17-06-2019 20:34Verdorie wat een ellende weer allemaal!
dinsdag 18 juni 2019 om 07:32
Ahhh heel begrijpelijk hoor (2,5 jaar hier, 2 operaties en een aantal pogingen plus ivf). De teleurstelling lijkt hoe langer hoe zwaarder te worden he? Maar laat de moed niet zakken hoor! Even heel erg janken, alles stom vinden, iedereen om je heen haten die wel kinderen heeft en met goed bedoelde adviezen komt, jezelf zielig vinden... en daarna sta je op en ga je weer met volle moed verder. Want opgeven is nu geen optie, toch? Ik denk zelf ook wel eens "tot hoever ga ik" maar tot dat punt stel ik nog even uit.
Knuffel voor jou!
dinsdag 18 juni 2019 om 07:49
@apestaartje dankjewel. helaas heb ik al 5 x een streep gezien op een test. maar is het 5x mis gegaan. nu weet ik wat de mogelijke oorzaken zijn van deze miskramen. een stollingsziekte en een auto immuunprobleem. Hier heb ik medicatie voor. Maar nu laat het zo lang op zich wachten tot het raak is en ik kan kijken of de medicatie werkt! het is gewoon een frustrerend lang traject. ik zit er nu 3 jaar in en sta nog steeds met lege handen.
@wensmama heel herkenbaar. Ik moet nu ook weer het hele riedeltje opnieuw beginnen. en het beangstigd mij dat het nu ICSI 3 is. Soms denk ik, kan ik niet terug naar IUI? Ik ben daar bewezen zwanger in geworden. We zijn erachter wat de mogelijke oorzaken van de miskramen zijn. Dus waarom dan nog ICSI? Ik weet alleen nog niet hoe het ziekenhuis hiermee omgaat. Vandaag word ik gebeld en dan zal ik het voorleggen. Dikke knuffel voor jou!
@science. potverdikkie. wat k&* gewoon toch weer. Maar lees ik dat jij terug gaat naar IUI? mag dat zomaar? Hele dikke knuffel voor jou!
@Lee ook dit is herkenbaar. Ik geef niet op. Als ik namelijk opgeef dan heb ik zoiezo niets..... En ik vraag mij ook wel eens af, tot hoe ver ga je. Er zijn een aantal mensen die mij gevraagd hebben wat doe je als het niet lukt. Adoptie o.i.d.? Ik ben alle keren kwaad geworden dat deze vraag gesteld werd. Ik ben daar helemaal nog niet mee bezig (struisvogelpolitiek), en ik vind het een vraag die je niet zomaar stelt. Nu zit dat allemaal in mijzelf maar ik merk dat het mij echt boos maakt.
@Globe dikke knuffel! Let maar op, je staat weer op en vind de kracht weer!
@wensmama heel herkenbaar. Ik moet nu ook weer het hele riedeltje opnieuw beginnen. en het beangstigd mij dat het nu ICSI 3 is. Soms denk ik, kan ik niet terug naar IUI? Ik ben daar bewezen zwanger in geworden. We zijn erachter wat de mogelijke oorzaken van de miskramen zijn. Dus waarom dan nog ICSI? Ik weet alleen nog niet hoe het ziekenhuis hiermee omgaat. Vandaag word ik gebeld en dan zal ik het voorleggen. Dikke knuffel voor jou!
@science. potverdikkie. wat k&* gewoon toch weer. Maar lees ik dat jij terug gaat naar IUI? mag dat zomaar? Hele dikke knuffel voor jou!
@Lee ook dit is herkenbaar. Ik geef niet op. Als ik namelijk opgeef dan heb ik zoiezo niets..... En ik vraag mij ook wel eens af, tot hoe ver ga je. Er zijn een aantal mensen die mij gevraagd hebben wat doe je als het niet lukt. Adoptie o.i.d.? Ik ben alle keren kwaad geworden dat deze vraag gesteld werd. Ik ben daar helemaal nog niet mee bezig (struisvogelpolitiek), en ik vind het een vraag die je niet zomaar stelt. Nu zit dat allemaal in mijzelf maar ik merk dat het mij echt boos maakt.
@Globe dikke knuffel! Let maar op, je staat weer op en vind de kracht weer!

dinsdag 18 juni 2019 om 12:55
Lieve berichten meiden.
Het is gewoon elke keer zo dubbel. Het niet meer verder kunnen omdat het je hart zo hard breekt. Alle rompslomp dr omheen. Het alleen zijn terwijl er zoveel lieve mensen steun geven.
Maar dan ook dat stemmetje, wat als ik niet door ga? Daar ga ik zeker weten spijt van krijgen. Ik wil alles drvoor doen maar nu wil ik idd gewoon even heel boos op de wereld zijn.
Gelukkig zijn er in mijn directe omgeving geen andere bezig met zwanger worden dus dat wordt me bespaard
Wel veel gesprekken over 'wat als'. Wat als het niet lukt, want ik ben een persoon die dat van te voren wel ff moet bedenken.Dat geeft me meer rust.
Vanmiddag weer een reiki sessie om even lekker te ontspannen hopelijk denk ik er dan weer anders over.
Voor iedereen die dr ook even doorheen zit een dikke knuffel!
Zijn er nog meiden op het bankje????
Het is gewoon elke keer zo dubbel. Het niet meer verder kunnen omdat het je hart zo hard breekt. Alle rompslomp dr omheen. Het alleen zijn terwijl er zoveel lieve mensen steun geven.
Maar dan ook dat stemmetje, wat als ik niet door ga? Daar ga ik zeker weten spijt van krijgen. Ik wil alles drvoor doen maar nu wil ik idd gewoon even heel boos op de wereld zijn.
Gelukkig zijn er in mijn directe omgeving geen andere bezig met zwanger worden dus dat wordt me bespaard

Vanmiddag weer een reiki sessie om even lekker te ontspannen hopelijk denk ik er dan weer anders over.
Voor iedereen die dr ook even doorheen zit een dikke knuffel!
Zijn er nog meiden op het bankje????
dinsdag 18 juni 2019 om 18:20
Och innerpeace and globe en wensmama en iedereen. Het is gewoon een moeilijke en eenzame weg, ondanks de steun die we krijgen van onze omgeving.
Inner, ik kon gewoon weer een afspraak maken bij ziekenhuis voor volgende iui. Ik had al gezegd een pauze te nemen van iui totdat er duidelijkheid was over vergoedingen. Maar geen probleem inderdaad om weer op te starten. Ik wil wel vervolgstappen gaan bespreken wat betreft ivf. Dit wordt poging 12, alhoewel pas 6e iui. Voor mijn gevoel mag ik ook nog niet klagen maar vorig jaar april begonnen en dus al ruim jaar bezig met hele verhalen. Ineens geen donorsemen meer kunnen krijgen vanuit Denemarken, toen weer wel, daarna miskraam, daarna ziekenhuis die rietje kwijtraakt, vervolgens het gebeuren met ziektekostenverzekeringen. Makkelijk wordt het me zeker niet gemaakt.
Maar vandaag alweer positiever over alles. We gaan weer door.
Inner, ik kon gewoon weer een afspraak maken bij ziekenhuis voor volgende iui. Ik had al gezegd een pauze te nemen van iui totdat er duidelijkheid was over vergoedingen. Maar geen probleem inderdaad om weer op te starten. Ik wil wel vervolgstappen gaan bespreken wat betreft ivf. Dit wordt poging 12, alhoewel pas 6e iui. Voor mijn gevoel mag ik ook nog niet klagen maar vorig jaar april begonnen en dus al ruim jaar bezig met hele verhalen. Ineens geen donorsemen meer kunnen krijgen vanuit Denemarken, toen weer wel, daarna miskraam, daarna ziekenhuis die rietje kwijtraakt, vervolgens het gebeuren met ziektekostenverzekeringen. Makkelijk wordt het me zeker niet gemaakt.
Maar vandaag alweer positiever over alles. We gaan weer door.
dinsdag 18 juni 2019 om 20:52
Weer even een kort berichtje tussendoor. Ben bewust wat 'stiller' omdat ik het me -zoals al paar keer daadwerkelijk is benoemd door een enkeling en ik die gevoelens ook ontzettend herken en me nog goed kan herinneren- zo goed kan voorstellen hoe confronterend het is om blije berichten te lezen als je zelf ook zo ontzettend graag iets wil. Hoezeer je een ander ook iets gunt, jezelf gun je het nog wel het meest. Wat bij mij regelmatig tot jaloerse gevoelens zorgde.
Ik blijf wel meelezen en krijg elke dag meer bewondering voor jullie, wat een doorzetters zijn jullie. Ik blijf aan jullie denken en hoop elke ronde dat jullie ook ooit een of meer stapjes verder komen dan alleen een poging/terugplaatsing of positieve zwangerschapstest.
Knuffel voor iedereen die weer met die teleurstelling moet om zien te gaan, en zichzelf weer bij elkaar moet rapen om weer door te gaan.
Ooit gaat het lukken. Hou geloof en moed!
Liefs
Ik blijf wel meelezen en krijg elke dag meer bewondering voor jullie, wat een doorzetters zijn jullie. Ik blijf aan jullie denken en hoop elke ronde dat jullie ook ooit een of meer stapjes verder komen dan alleen een poging/terugplaatsing of positieve zwangerschapstest.
Knuffel voor iedereen die weer met die teleurstelling moet om zien te gaan, en zichzelf weer bij elkaar moet rapen om weer door te gaan.
Ooit gaat het lukken. Hou geloof en moed!
Liefs
dinsdag 18 juni 2019 om 21:11
Nou meiden! Wat een verdrietige en teleurstellende berichten! Ik denk aan jullie en leef en lees mee.
Heb niet zoveel meer geschreven maar wilde jullie toch nog even laten weten dat ik een paar dagen geleden een gezonde dochter heb mogen krijgen. Dus na een jaar proberen, 10 pogingen en drie miskramen verder, heb ik deze zwangerschap tot een goed einde mogen brengen.

Heel veel sterkte aan degenen die het momenteel zwaar hebben, houd hoop!
En een goede zwangerschap gewenst aan de zwangeren onder ons!
Heb niet zoveel meer geschreven maar wilde jullie toch nog even laten weten dat ik een paar dagen geleden een gezonde dochter heb mogen krijgen. Dus na een jaar proberen, 10 pogingen en drie miskramen verder, heb ik deze zwangerschap tot een goed einde mogen brengen.
Heel veel sterkte aan degenen die het momenteel zwaar hebben, houd hoop!
En een goede zwangerschap gewenst aan de zwangeren onder ons!
dinsdag 18 juni 2019 om 21:15
@innerpeace ik heb het gelukkig niet aan veel mensen verteld (wat soms wellicht handiger was voor meer begrip als ik er even doorheen zit en dat nu niet kan laten merken), maar er is mij al 2 x gevraagd of het nog nut heeft om door te gaan. Ook zoiets. Ik heb in die 2,5 jaar nog maar 5 pogingen gedaan (zit nu op het bankje) en dat maakt me echt pissig want; je moet het wel een kans geven, pech hebben betekend niet onvruchtbaar en punt 2; who the fuck denk je wel niet te zijn met je kinderen. Lekker makkelijk.
Op die momenten voel ik me in 1 klap erg alleen. De enigen die bepalen wanneer we toe zijn aan opgeven, of doorgaan, zijn wijzelf. Het is ons leven, onze toekomst.
Innerpeace, geef de moed niet op. Je bent nu zover dat ze weten wat er misgaat en je weet dat je zwanger kan worden. Juist nu denk ik dat het je gaat lukken. Echt!
Ik hoop voor ons allemaal dat we dat mooie streepje extra gaan krijgen. Of je nu net begint of al lang bezig bent, iedereen verdiend dat stukje geluk.
Op die momenten voel ik me in 1 klap erg alleen. De enigen die bepalen wanneer we toe zijn aan opgeven, of doorgaan, zijn wijzelf. Het is ons leven, onze toekomst.
Innerpeace, geef de moed niet op. Je bent nu zover dat ze weten wat er misgaat en je weet dat je zwanger kan worden. Juist nu denk ik dat het je gaat lukken. Echt!
Ik hoop voor ons allemaal dat we dat mooie streepje extra gaan krijgen. Of je nu net begint of al lang bezig bent, iedereen verdiend dat stukje geluk.

woensdag 19 juni 2019 om 19:12
Jeetje meiden wat een verdrietig nieuws allemaal. Snap het “er even doorheen zitten gevoel” helemaal.
T zal ons toch wel een keer gegund zijn?
Sterkte in ieder geval allemaal en hopelijk komen we er sterker uit met zn allen.
Nora jij gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Gelukkig ook nog wat goed nieuws. Hoop dat jullie je allebei goed en gezond voelen. Lekker genieten saampjes......
T zal ons toch wel een keer gegund zijn?
Sterkte in ieder geval allemaal en hopelijk komen we er sterker uit met zn allen.
Nora jij gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Gelukkig ook nog wat goed nieuws. Hoop dat jullie je allebei goed en gezond voelen. Lekker genieten saampjes......
donderdag 20 juni 2019 om 10:49
Oh meiden wat een verdriet. Het is jullie zo gegund na al die pogingen! Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie soms de handdoek in de ring willen gooien, maar zo knap dat jullie de kracht weer vinden om weer door te gaan.
Nora gefeliciteerd met je dochter!
Ik vind het ook wel leuk om deel te nemen aan de facebookgroep, maar als jullie het niet prettig vinden omdat ik inmiddels zwanger ben begrijp ik dat ook volkomen.
Inmiddels ben ik 6 weken op weg...met ups en downs. Merk vooral dat ik het psychisch de eerste week best heftig vond en dan niet zozeer dat ik bang ben dat het mis gaat (wat ook nog steeds kan) maar vooral de angst of ik het wel kan, wel leuk vind etc. Gelukkig heb ik dit met een paar goede vriendinnen kunnen delen en die herkenden dit wat mij veel rust gaf.
Inmiddels zitten er steeds vaker geniet moment tussen en besef ik me ook hoeveel geluk ik heb gehad. Ik heb even getwijfeld of ik dit zou delen omdat het raar voelt omdat de wens bij iedereen zo groot is om dit te kunnen meemaken. Ik had verwacht dat ik op een grote roze wolk terecht kwam (heel naïef weet ik nu) dus het voelde zo fout dat ik er zo over dacht. Viel me echt tegen van mezelf. Gelukkig heb ik nog ruim 7 maanden om er naar toe te groeien
en het gaat al een stuk beter.
Zitten er nog mensen op het wachtbankje?
Nora gefeliciteerd met je dochter!
Ik vind het ook wel leuk om deel te nemen aan de facebookgroep, maar als jullie het niet prettig vinden omdat ik inmiddels zwanger ben begrijp ik dat ook volkomen.
Inmiddels ben ik 6 weken op weg...met ups en downs. Merk vooral dat ik het psychisch de eerste week best heftig vond en dan niet zozeer dat ik bang ben dat het mis gaat (wat ook nog steeds kan) maar vooral de angst of ik het wel kan, wel leuk vind etc. Gelukkig heb ik dit met een paar goede vriendinnen kunnen delen en die herkenden dit wat mij veel rust gaf.
Inmiddels zitten er steeds vaker geniet moment tussen en besef ik me ook hoeveel geluk ik heb gehad. Ik heb even getwijfeld of ik dit zou delen omdat het raar voelt omdat de wens bij iedereen zo groot is om dit te kunnen meemaken. Ik had verwacht dat ik op een grote roze wolk terecht kwam (heel naïef weet ik nu) dus het voelde zo fout dat ik er zo over dacht. Viel me echt tegen van mezelf. Gelukkig heb ik nog ruim 7 maanden om er naar toe te groeien
Zitten er nog mensen op het wachtbankje?