Kind in je uppie, deel 9!

15-03-2019 14:18 2651 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 van kind in je uppie alweer!
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam Leeftijd Kliniek Status
Sensotouch28UMC Utrechtwachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap
Vivadiva8532UMC UtrechtIntake februari 2016
Macarinata 35 Isalaintake april 2018
Jolietje85 32 Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017
Patroesj 31 Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018
Depster28Nij Geertgen Intake 24 April. Oriënteren bekende donor
Beau1993 25 Reinier de Graaf, Voorburg op wachtlijst voor intake sinds januari 2018
Femmelotje27MCK LeiderdorpIntake nov 2019

Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam Leeftijd Kliniek Gestart
san9224GeertgenIUI september 2015[/i]
anniebammer32UMC Utrechtjanuari 2016[/i]
Hope198036MCKpoging 6 in januari 2017[/i]
Zara8828ZIdecember 2016
Manawa37Rijnstatedecember 2016
Saffronskies38IsalaIVF (Cryos) augustus 2017
Uppies8531Nij Geertgenfebruari 2017
Globe8335Nij Geertgenmei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI
Alisa8630UMC UtrechtIUI september 2017
Abrikozenpitjes36UMC Utrechtaugustus 2016
Innerpeace36Reinier de Graaf Voorburg2 missed abortions, volgende IUI sept 2017
CCB5333Nij Geertgen9 x iui, maart 2019 gestart ICSI
Plien198533nijGeertgengestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI
Jootje2930St Antoniusnov 2017
Truelove79 39MCK Leiderdorp IUI mei 2018
Sciencerocks Cryos via Antonius ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018 IVF start juli 2019
Wensmama81 37 Rijnstate IUI maart 2018
Betsy_01 Reinier de Graaf Voorburgfeb 2019
Mieuw34UMCUIUI Feb 2019

Fase 3: Zwanger!
Naam Leeftijd Kliniek Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Linnie_1983 33UMC UtrechtIUI november 2016juni 2019
Hailie 39 MCK Leiderdorp IUI dec 2017, start IVF okt 2018 september 2019
Angelaloes28Reinier de graaf Voorburgiui okt/nov 2017 ?
Sciencerocks39St Antonius ziekenhuisivf juli/aug 2019 ?
Eeffie140MCK Leiderdorpiui dec 2017april 2020
Ja-gen35Nij GeertgenIUI Juli 2019mei 2020
In de tabel staan de namen van schrijfsters die al geruime tijd niet meer meeschrijven schuingedrukt

:love: BAMmers die ons voorgingen:
2019 - Maris86, NoraRecaptcha (2e kindje), Eylin
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.

Voorgaande delen:
Kind in je uppie deel 8
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-8/list_messages/396213
Kind in je uppie deel 7
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-7/list_me ... #p22455311
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 26-03-2020 11:16
26.73% gewijzigd
@nora wat mij betreft is iedereen welkom. zwanger of niet. we werken allemaal naar hetzelfde doel en ik hoop binnenkort ook goed nieuws te kunnen brengen en dat iedereen het uiteindelijk wordt. ik gun het iedereen.

Is het een idee dat jullie mij via een pb jullie fb naam sturen en dat ik een groep aanmaak op fb?
ik maak hem dan geheim.
innerpeace schreef:
20-06-2019 11:15
ik maak hem dan geheim.
Heb je mijn FBnaam nog nodig :p
@depster hahahaha
@nora_recaptcha, gefeliciteerd!!! Hopelijk maken jullie het beide goed!

@innerpeace ik wil ook graag in de geheime groep. Voel me inmiddels ook echt met jullie verbonden en deel nu hier even niet zoveel omdat ik zwanger ben, maar moeten zeggen dat ik jullie gewoon een soort mis.
Niet dat ik jullie dan ga bombarderen met berichten hoor,maar ik wil graag in contact blijven en hopelijk over een paar maanden staat iedereen er anders voor! 🍀

@nora15, heel herkenbaar hoor alle gevoelens van vreugde en angst zijn hier ook al voorbij gekomen de afgelopen weken. En zit ook nog niet echt op de roze wolk, bij mij is dan wel de angst het grootst dat het mis gaat.. Denk dat ik pas los ga bij de 12 weken als alles goed is en ik het van de daken kan schreeuwen!
Innerpeace, ik ook graag 😊
Nora rwcaphta gefeliciteerd ❤️❤️
Nora R van harte gefeliciteerd!! Leuk hoor!

Innerpeace, heb me ook gemeld 😉
Superleuk dat iedereen zo enthousiast is.

Stuur mij een pb met je fb naam. Dan voeg ik je toe in de groep!

:)
Ik reageer niet vaak maar lees en leef al wel zon 3 jaar met jullie mee. En ik wil binnenkort graag voor een tweede gaan 🤞 Dus zou het ook leuk vinden om op fb bij het groepje te komen. Ik stuur je een bericht innerpeace. Als dat lukt haha nog nooit geprobeerd.

Voor iedereen nog even. Jullie zijn allemaal toppers! Ik wens jullie allemaal het beste en ik hoop echt dat er snel veel van jullie het mooie nieuws mogen delen. Sterkte als het nog niet zover is ❤️

Liefs!
Lieve allemaal, ook ik schrijf niet meer zoveel, maar volg alles nog. Elke ochtend en elke dag voor het slapen gaan, lees ik alles even. Is dat dan een verslaving of een ritueel?

Ik herken alle dubbel gevoelens die jullie hebben. En ik hoop echt met mijn hele hart, dat jullie wens ook heel snel uit mag komen!

Mijn kleine man is net 1 jaar. Binnenkort wil ik het traject weer starten voor een tweede. Alle onzekerheden die jullie hebben/hadden voor de start, heb ik nu ook weer. Kan ik dit wel? Zal het wel lukken (voordat mijn mannetje er was ben ik 4 jaar bezig geweest)? Hoe lang zal het duren? Enz enz.
Maar hopelijk mag ik aansluiten bij jullie fb pagina en kan ik ook daar weer alle twijfels delen!

Succes lieve, knappe, dappere meiden!!
Hoera, de toiletfobie is begonnen.. Ik zit in wachtweek 2, nergens last van. Alleen extreem moe, maar wie is dat niet met dit weer... Wie zitten er naast me?
Lee83 schreef:
21-06-2019 19:24
Hoera, de toiletfobie is begonnen.. Ik zit in wachtweek 2, nergens last van. Alleen extreem moe, maar wie is dat niet met dit weer... Wie zitten er naast me?
Ik zit niet naast je maar weet wat je doormaakt en voel met je mee. Verschrikkelijk! Houd moed!!
Lee83 schreef:
Ghehe toiletfobie.
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Dankjulliewel voor de lieve berichtjes meiden, doet me goed! Ik heb zat mensen waar ik bij kan uithuilen, maar voel me met jullie toch meer verbonden omdat jullie je net zo voelen.

Nora gefeliciteerd met je dochter! Hoe gaat het?

Innerpeace ik stuur je een pb
Innerpeace, ik kan niet meer zien of het nou gelukt was met een pbtje sturen🤪
haha toiletfobie, die dekt de lading wel.

Volgende week weer afspraak in de kliniek. Als alles goed is zou ik daarna mogen starten! Heel spannend dus!
Lee83 schreef:
Ik zit naast je :biggrin:
Dag 9 inmiddels. Nooit geweten dat 2 weken zo lang konden duren.
Afgelopen dagen wat kleine klachten die ik normaal krijg als ik ongesteld word, maar daar zou het weer iets te vroeg voor zijn.
Toiletfobie...haha...die zal bij mij komende dagen ook wel komen ben ik bang.
@eylin we zitten op zelfde schema denk ik? Donderdag testen? Maar eigenlijk weet ik dat ik morgen of maandag ongesteld zou moeten worden en donderdag niet haal, tenzij....... Potje kaarten dan maar? ;-)
@Lee83, ja!! Ik ook donderdag testen. Maar ben ook beetje bang dat ik de donderdag niet ga halen.
Spannend he? Ik denk ook niet dat ik het red. Was vrij rustig, maar begin hem nu wel te knijpen (dagen duren lang) en als deze ronde niet lukt moet ik weer voor de punctie :(
Wanneer ga jij testen, of ben jij wel braaf met wachten?
Ik weet het niet zo goed. Dit is voor mij namelijk de eerste keer. Eerst dacht ik wacht het gewoon af of ik ongesteld word of niet. Maar nu het dichterbij komt en ik allerlei dingen begin te voelen (of denk te voelen😅) heb ik steeds meer behoefte aan duidelijkheid. Geen idee dus of het en zoja vanaf welke dag het verstandig is om te testen.
Ohh de eerste keer. Mindfuck all over. Hoera! Nou hoop ik voor je dat je gelijk de eerste ook de laatste is, maar je hebt echt geen idee tot test of menstruatie. Welkom in de langste weken van je leven ;-)
Wat een vedrietig nieuws hier weer zeg!
Sterkte meiden! Lees niet zo vaak meer (druk aan het klussen in nieuwe huis), maar denk nog vaak aan jullie! Ik hoop dat het jullie ook gauw gegund is!

Nora, gefeliciteerd! Lekker genieten!

Innerpiece, ik wil ook wel in de fb groep, dan blijf ik wellicht ook wat makkelijker meelezen. Heb je mijn naam nog in je messenger?
Hier keihard ongesteld, zitten doet pijn en staan is nog ongemakkelijker.. gevoel dat ik leeg loop, terwijl dat toch echt niet is. Veel last ook van kophormonen met bijkomende dromen over ex, in de steek gelaten worden door vrienden en ruzies. GADVER, mag ik even overslaan? (6)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven