Klussen vóór eisprong

14-02-2019 13:59 35 berichten
Hai Hai,

Ik begrijp eea niet helemaal goed. Uiteraard weet ik dat je vruchtbare periode zich uitstrekt tot een paar dagen voor je eisprong. Mijn eisprong was gisteren, afgelopen woensdag dus. Mijn partner en ik hebben afgelopen zondag voor het laatst geklust. Helaas daarna niet weer , aangezien mijn partner naar het buitenland moest.

Hoe lang blijft sperma leven, kan ik toch nog bevrucht zijn of is die tussentijd tot de ovulatie te lang geweest...? :?: Lees verschillende dingen hierover namelijk
Alle reacties Link kopieren
Klussen kan toch altijd, ik klus regelmatig aan mn huis hoor.
Wat hebben jullie geklust? Dakgoot schoongemaakt? Gordijnen opgehangen?

Je had gewoon seks. Je eitje is ongeveer 12 uur vruchtbaar en zaadcellen overleven gemiddeld 72 uur in de baarmoederhals.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Heel verstandig dat je klust voordat hij op vakantie gaat, een echte man laat zijn huis goed onderhouden voor zijn vrouw achter als hij even weggaat.

Sperma kan ongeveer een week in leven blijven.
Van klussen word je niet zwanger hoor.
Dat je het hebt over 'klussen' terwijl je op seks doelt is nogal zaaddodend, dus de kans dat je zwanger bent geraakt is zeer klein.
Let er als je gaat klussen goed op dat je geen verf en andere materialen gebruikt met schadelijke dampen! Niet goed voor jou en eventuele baby in aantocht!
Dit lijkt me nou bij uitstek een gelegenheid om een lekkere Pool te regelen. Niet klussen terwijl je man in het buitenland zit kan echt niet.
Ik klus zelf in huis, maar zonder bescherming. Niet zonder risico begrijp ik nu. Zou een ketelpak volstaan?
Waar komt dat stomme 'klussen' ipv seks van? Ik ken het alleen van het forum. Zijn er echt mensen die seksen IRL klussen noemen? :confused: Iemand?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
14-02-2019 14:12
Waar komt dat stomme 'klussen' ipv seks van? Ik ken het alleen van het forum. Zijn er echt mensen die seksen IRL klussen noemen? :confused: Iemand?

Blijkbaar. Ik ken het ook alleen van het forum (en dan met name uit ''ergernissen'' of ''stomme uitspraken'' topics :P )
kitkeller wijzigde dit bericht op 14-02-2019 14:18
0.14% gewijzigd
Pivot! PIVOT!!!
Ik zou het Google vragen: Hoe lang blijft sperma leven?

Voor overige vragen aan Google zou ik even opletten dat je de juiste termen hanteert.
Zaadcellen kunnen tussen de 3 en 7 dagen leven, dus het is mogelijk. Duimen maar!
Geeft het programma eigen huis en tuin een andere dimensie. :-D
Je hebt inderdaad kans op zwangerschap als je zondag seks hebt gehad en woensdag je eisprong was.
Mocht je bedoelen dat je woensdag een positieve ovulatietest had, dan is je eisprong nog 12 tot 48 uur later en heb je een kleinere kans.
Klussen ?
Wees dan consequent, en noem de ovulatie een offerte, de bevruchting de grote verbouwing en sperma ehm.... houtlijm ofzo ?
nounou
https://www.oudersvannu.nl/forums/onder ... t-artikel/

Kan dus heel goed raak zijn!
Noem het dan *klutsen. Dat is grappiger. Vanwege de eieren... um... :$
For whom the bell tolls
Tutjebelletje schreef:
14-02-2019 14:30
Noem het dan *klutsen. Dat is grappiger. Vanwege de eieren... um... :$
:biggrin: Zo slecht...
Dit woord moeten ze verbieden. Het is te erg om te gebruiken voor het aangeven dat je seks hebt gehad en zwanger wilt worden.
Vrouwen die het woord ‘klussen’ gebruiken gaan ook buikbanden dragen met tekst erop. En bezoeken De 9 maanden beurs. Brrrrr.
Als je er geen lol aan beleeft, mag je het van mij best "klussen" noemen.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Ik krijg echt braakneigingen van de term “klussen”. Zo te zien ben ik niet de enige. Brrr. Maar goed: volgens mij blijft zaad aardig lang leven. Dus je kan zwanger raken. Best creapy eigenlijk. :lol:
ik ben zwanger geraakt van seks op zondag en een eisprong op woensdag, ik geloof dat het gemiddeld 14% kans is oid.

Maar hoe weet je dat je eisprong gisteren was?
Jee ik vond klussen net zo een leuke term hahahaha. Sorry dames. :angel:
Had er eerst "gevreeën" staan, maar klussen zag ik op andere fora... merk dat jullie er niet van gecharmeerd zijn.

Maar in theorie kan het dus wel...

En tekstjes haat ik, en beurzen ook. Zo'n tut ben ik nou ook weer niet hoor.
Kan zeker inderdaad, ik raakte van mijn tweede kindje zwanger van seks op vrijdag en eisprong op maandag. En weet zeker dat het die keer was en ook dat mijn eisprong echt pas maandag/dinsdag was ;)
Afwachten maar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven