Klussen vóór eisprong
donderdag 14 februari 2019 om 13:59
Hai Hai,
Ik begrijp eea niet helemaal goed. Uiteraard weet ik dat je vruchtbare periode zich uitstrekt tot een paar dagen voor je eisprong. Mijn eisprong was gisteren, afgelopen woensdag dus. Mijn partner en ik hebben afgelopen zondag voor het laatst geklust. Helaas daarna niet weer , aangezien mijn partner naar het buitenland moest.
Hoe lang blijft sperma leven, kan ik toch nog bevrucht zijn of is die tussentijd tot de ovulatie te lang geweest...?
Lees verschillende dingen hierover namelijk
Ik begrijp eea niet helemaal goed. Uiteraard weet ik dat je vruchtbare periode zich uitstrekt tot een paar dagen voor je eisprong. Mijn eisprong was gisteren, afgelopen woensdag dus. Mijn partner en ik hebben afgelopen zondag voor het laatst geklust. Helaas daarna niet weer , aangezien mijn partner naar het buitenland moest.
Hoe lang blijft sperma leven, kan ik toch nog bevrucht zijn of is die tussentijd tot de ovulatie te lang geweest...?
donderdag 14 februari 2019 om 14:03
donderdag 14 februari 2019 om 14:17
Blijkbaar. Ik ken het ook alleen van het forum (en dan met name uit ''ergernissen'' of ''stomme uitspraken'' topics
kitkeller wijzigde dit bericht op 14-02-2019 14:18
0.14% gewijzigd
Pivot! PIVOT!!!
donderdag 14 februari 2019 om 14:17
Ik zou het Google vragen: Hoe lang blijft sperma leven?
Voor overige vragen aan Google zou ik even opletten dat je de juiste termen hanteert.
Voor overige vragen aan Google zou ik even opletten dat je de juiste termen hanteert.
donderdag 14 februari 2019 om 14:25
donderdag 14 februari 2019 om 14:34
Tutjebelletje schreef: ↑14-02-2019 14:30Noem het dan *klutsen. Dat is grappiger. Vanwege de eieren... um...![]()
donderdag 14 februari 2019 om 14:59