Knallend zwanger
donderdag 9 maart 2017 om 21:21
| naam | leeftijd | kindje | nod | bijzonderheden | ronde |
|---|---|---|---|---|---|
| 1987mama1987 | 29/31 | dochter | | 23-8-2017 | |
| lola | 28/34 | zoon | 20-9-2017zoon | ||
| raymasa | 26/30 | zoon | |||
| yastra | 32/27 | nov 2013 | begin oktober | ||
| justme1990 | 26/28 | zoon | |||
| mamarjan | 31/34 | juli 2014 | borstvoeding | jaarwisseling | |
| riboho | 26/28 | febr20165 | |||
| evadewith | 34/41 | zoon | 6-6 | 5 | |
| apezuurtje | 27/30 | dec 2015 | | Miskraam, vorige zwangerschap na 18 mnd | 3 |
| sunflower | | 7-8 Vk | |||
| worteltaart | zoon | 1-7 | borstvoeding | ||
| vanzee | 30/33 | zoon | 1-8 | verwijzing gyn | |
| maartje2016 | 34/32 | sept 2016 | prijsschieten | borstvoeding | |
| tinkeltje30 | 32/35 | juli 2016 | eind 2017 |
mamarjan wijzigde dit bericht op 31-08-2017 22:48
62.75% gewijzigd
zondag 30 april 2017 om 21:20
Oei een Magnum. Lekker hoor.
Daar heb je zeker recht op.
Soms vraag ik me af of iemand van jullie in de buurt woont.
Bijvoorbeeld om samen te gaan sporten na mn menstruatievreetkick.
Afgelopen maand ben ik niet meer gestopt met snoepen na mn menstruatie... We hadden zulke lekkere dingen in huis (en manlief had het aangevuld zonder te zeggen, dus ik dacht dat het pak nog niet leeg was).
Onze dochter is zo zielig, ze lijkt groeipijn te hebben, echt ontroostbaar wanneer ze een pijn aanval in de beentjes heeft.
Ik hoop dat ze aankomende week s'nachts beetje slaapt en de pijn haar niet wakker houdt... En dus mij
Daar heb je zeker recht op.
Soms vraag ik me af of iemand van jullie in de buurt woont.
Bijvoorbeeld om samen te gaan sporten na mn menstruatievreetkick.
Afgelopen maand ben ik niet meer gestopt met snoepen na mn menstruatie... We hadden zulke lekkere dingen in huis (en manlief had het aangevuld zonder te zeggen, dus ik dacht dat het pak nog niet leeg was).
Onze dochter is zo zielig, ze lijkt groeipijn te hebben, echt ontroostbaar wanneer ze een pijn aanval in de beentjes heeft.
Ik hoop dat ze aankomende week s'nachts beetje slaapt en de pijn haar niet wakker houdt... En dus mij
dinsdag 2 mei 2017 om 12:00
Nog niet getest, maar met mijn afkeer van negatieve tests doe ik dat ook pas op dag 40 . Ook nog geen menstruatie gespot, wel een beetje buikpijn. We gaan het zien!
@mamarjan, herkenbaar de menstruatievreetkick , ik moet echt meer gaan sporten en minder gaan snoepen, echt!
@mamarjan, herkenbaar de menstruatievreetkick , ik moet echt meer gaan sporten en minder gaan snoepen, echt!
Life is a journey to be experienced, not a problem to be solved - Winnie the Pooh
dinsdag 2 mei 2017 om 13:40
Apezuurtje, toch maar naar de huisarts?
Even een uitstrijkje, daarna tabletje om menstruatie op gang te helpen, zodat je schoon bent van binnen?
16 dagen bloedverlies is gewoon geen pretje.
Eva wat stoer om pas op dag 40 te testen, ik hoop dat je wachten wordt beloond!
Ik wacht niet met je mee, wilde het te graag weten: positief
Even een uitstrijkje, daarna tabletje om menstruatie op gang te helpen, zodat je schoon bent van binnen?
16 dagen bloedverlies is gewoon geen pretje.
Eva wat stoer om pas op dag 40 te testen, ik hoop dat je wachten wordt beloond!
Ik wacht niet met je mee, wilde het te graag weten: positief
woensdag 3 mei 2017 om 20:55
Gelukkig is het niks erg Apezuurtje. Maar toch wel een beetje raar..
Ik heb juist een beetje omgekeerde gekheid. Ik ben altijd ongeveer 5 a 6 dagen ongesteld. En de laatste dag is dan niet zoveel meer. Echt al jaaaaaren. Ook toen ik 15 was, ook toen ik aan de pil was. Maar nu op dag 3 (en een klein beetje... Zondagavond ongesteld geworden) al niks meer.
Ik maak mezelf dat meteen wijs dat ik misschien toch wel zwanger zou kunnen zijn. Echt verschrikkelijk. Ik ben er veel te veel mee bezig.
Ik heb juist een beetje omgekeerde gekheid. Ik ben altijd ongeveer 5 a 6 dagen ongesteld. En de laatste dag is dan niet zoveel meer. Echt al jaaaaaren. Ook toen ik 15 was, ook toen ik aan de pil was. Maar nu op dag 3 (en een klein beetje... Zondagavond ongesteld geworden) al niks meer.
Ik maak mezelf dat meteen wijs dat ik misschien toch wel zwanger zou kunnen zijn. Echt verschrikkelijk. Ik ben er veel te veel mee bezig.