Koude rilling

25-03-2019 12:12 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 35 weekjes zwanger. Ik merk sinds eergisteren dat ik het regelmatig ijskoud krijg. Echt zo'n koude rilling over mijn lijf. Mijn handen blijven heel koud.

Hadden jullie dit ook? Want betekende dit?
Ik had dat ook. En dat betekende dat ik zwanger was.
Ja dat had ik ook rond die tijd en nog tot een half jaar na de bevalling. Ik heb geen duidelijke verklaring kunnen vinden. Iets met hormonen waarschijnlijk. Geen zorgen :) .
Een fijne tijd toegewenst!!
Hecamel schreef:
25-03-2019 12:14
Ik had dat ook. En dat betekende dat ik zwanger was.
Klopt. Lees dat het veel aan het begin voor komt. Echter heb ik dit de hele zwangerschap nog niet gehad. Was er net ook even misselijk bij.
Warmer kleden, warm drinken, meer eten?
Even met mijn boerenverstand. Het kost nogal wat energie om zwanger te zijn, het kan best zijn dat je lijf niet voldoende energie over heeft om en zwanger te zijn en warm te blijven.
Als ik een grote inspanning heb gedaan, krijg ik het daarna ook altijd erg koud, tot ik weer gegeten en gedronken heb (en dit wat verteerd is). Zwanger zijn lijkt mij een grotere belasting/energievreter omdat je dat continue bent.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Of je hebt gewoon een virusje onder de leden....
Nee, het is vast iets heel ergs.
Laat de vk je HB controleren.
Gewoon lekker warme douche nemen. Ik had bij mijn andere 2 zwangerschappen ook aan het eind. En bij deze zwangerschap als ik te veel stress heb. Nu neem ik gewoon een lekker warme douche en kleed me dan wat warmer aan. Mijn verloskundige maakt zich er ook geen druk over.
Misschien ben je ziek en heb je koorts.
Lucifer2018 schreef:
25-03-2019 12:33
Nee, het is vast iets heel ergs.
Lucifer indeed :mrgreen: ;-)
Gebruiker7312 schreef:
25-03-2019 12:16
Klopt. Lees dat het veel aan het begin voor komt. Echter heb ik dit de hele zwangerschap nog niet gehad. Was er net ook even misselijk bij.
Ik heb het mijn hele zwangerschap gehad. En ik was in juli uitgerekend in een hittegolf en zelfs toen had ik het koud.

Wat de rest al zegt, meer eten, warme douche.

En het is gewoon koud nu.
Ik heb het nu nog. 🤣 gewoon een lekker dik vest aan doen. Je waait uit je hemd vandaag. En mensen denken dat het lekker is met het zonnetje, maar in de schaduw is het ijskoud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven