Koude rilling
maandag 25 maart 2019 om 12:16
Warmer kleden, warm drinken, meer eten?
Even met mijn boerenverstand. Het kost nogal wat energie om zwanger te zijn, het kan best zijn dat je lijf niet voldoende energie over heeft om en zwanger te zijn en warm te blijven.
Als ik een grote inspanning heb gedaan, krijg ik het daarna ook altijd erg koud, tot ik weer gegeten en gedronken heb (en dit wat verteerd is). Zwanger zijn lijkt mij een grotere belasting/energievreter omdat je dat continue bent.
Even met mijn boerenverstand. Het kost nogal wat energie om zwanger te zijn, het kan best zijn dat je lijf niet voldoende energie over heeft om en zwanger te zijn en warm te blijven.
Als ik een grote inspanning heb gedaan, krijg ik het daarna ook altijd erg koud, tot ik weer gegeten en gedronken heb (en dit wat verteerd is). Zwanger zijn lijkt mij een grotere belasting/energievreter omdat je dat continue bent.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 25 maart 2019 om 12:43
maandag 25 maart 2019 om 13:04
maandag 25 maart 2019 om 13:54
Ik heb het mijn hele zwangerschap gehad. En ik was in juli uitgerekend in een hittegolf en zelfs toen had ik het koud.Gebruiker7312 schreef: ↑25-03-2019 12:16Klopt. Lees dat het veel aan het begin voor komt. Echter heb ik dit de hele zwangerschap nog niet gehad. Was er net ook even misselijk bij.
Wat de rest al zegt, meer eten, warme douche.
En het is gewoon koud nu.