Laatste loodjes
dinsdag 25 mei 2021 om 16:15
Who’s with me?
Gewoon even lekker delen wat er nog moet gebeuren, hoe je je voelt, en als je nog meer kinderen hebt rondlopen; hoe je daarmee dealt in je huidige staat van zijn....
Ik ben vrij relaxed, heb een geplande keizersnede staan en heb daarnaast een ventje van 2 rondlopen.
Babykamer is al vrijwel ingericht, het wordt een meisje dit keer.
Lichaam probeer ik voldoende rust te geven Oftewel; leve de middag dutjes!
Gewoon even lekker delen wat er nog moet gebeuren, hoe je je voelt, en als je nog meer kinderen hebt rondlopen; hoe je daarmee dealt in je huidige staat van zijn....
Ik ben vrij relaxed, heb een geplande keizersnede staan en heb daarnaast een ventje van 2 rondlopen.
Babykamer is al vrijwel ingericht, het wordt een meisje dit keer.
Lichaam probeer ik voldoende rust te geven Oftewel; leve de middag dutjes!
vrijdag 11 juni 2021 om 17:13
Nee nog niet, maar ik heb sws een aparte situatie.
De uitgerekende datum is vanaf de eerste controle al heel 'vaag', maar mijn verloskundige praktijk past de datum niet meer aan na de eerste echo
. De baby loopt qua groei steeds 2 weken voor. Suiker etc is al gecheckt en dat is het allemaal niet. Dus of ik heb een grote baby, of de uitgerekende datum klopt niet.
Het is dus erg spannend wanneer hij komt haha
De uitgerekende datum is vanaf de eerste controle al heel 'vaag', maar mijn verloskundige praktijk past de datum niet meer aan na de eerste echo
Het is dus erg spannend wanneer hij komt haha
zaterdag 12 juni 2021 om 20:22
woensdag 16 juni 2021 om 22:38
donderdag 17 juni 2021 om 14:16
donderdag 17 juni 2021 om 16:22
donderdag 17 juni 2021 om 17:26
Ik kom mij hier ook eens melden. Ben nu 35+4 en met verlof en met dit weer voel ik mezelf af en toe op ontploffen staan. Jeuk heb ik dan (gelukkig) geen last van, lijkt me heel vervelend.
Gefeliciteerd WholeLottaLove! Veel geluk met je kleintje gewenst.
Afgezien van de klachten door de hitte en door het gewicht van de inmiddels flinke buik gaat het zowel fysiek als mentaal nog behoorlijk goed, gelukkig.
Gefeliciteerd WholeLottaLove! Veel geluk met je kleintje gewenst.
Afgezien van de klachten door de hitte en door het gewicht van de inmiddels flinke buik gaat het zowel fysiek als mentaal nog behoorlijk goed, gelukkig.
donderdag 17 juni 2021 om 18:43
Gefeliciteerd wholelotalove! Alles goed gegaan? Nu lekker aan het genieten?
Ik herken de jeuk ook inderdaad. En oh met dit weer zijn m'n voeten zo opgezwollen
Gelukkig hier al airco. Nu 39+3 dus ze mag wel komen van mij. Maandag ben ik 40 weken en als ze er niet is gaan ze dinsdag proberen te strippen. Ik geniet vol van m'n verlof maar kan niet wachten tot ze er is.
M'n buik begint nu ook echt in de weg te zitten en veel last van m'n rug. En slaap voor geen meter snachts. Met elke draai wordt ik wakker
Ik herken de jeuk ook inderdaad. En oh met dit weer zijn m'n voeten zo opgezwollen
Gelukkig hier al airco. Nu 39+3 dus ze mag wel komen van mij. Maandag ben ik 40 weken en als ze er niet is gaan ze dinsdag proberen te strippen. Ik geniet vol van m'n verlof maar kan niet wachten tot ze er is.
M'n buik begint nu ook echt in de weg te zitten en veel last van m'n rug. En slaap voor geen meter snachts. Met elke draai wordt ik wakker
donderdag 17 juni 2021 om 23:41
vrijdag 18 juni 2021 om 15:41
Zo nu mijn verlof is begonnen schrijf ik ook graag mee. (35+4)
Wat een hitte,ben blij dat ik niet meer hoef voort te bewegen. Gelukkig geen dikke enkels, maar kan de warmte slecht kwijt (met name in de nachten).
Kind ligt weer in stuit, nu al een koppig kind
Maandag een draaipoging en daarna zien we weer verder.
Wat een hitte,ben blij dat ik niet meer hoef voort te bewegen. Gelukkig geen dikke enkels, maar kan de warmte slecht kwijt (met name in de nachten).
Kind ligt weer in stuit, nu al een koppig kind
Maandag een draaipoging en daarna zien we weer verder.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
vrijdag 18 juni 2021 om 16:44
Wat lekker zeg @WholeLotttaLove om zo al te genieten met de kleine! Ik kan echt niet wachten haha. Ben er nu wel redelijk klaar mee, ook al kan het nog weken duren.
Vervelend dat het kind in stuit ligt @neweve. Zie je op tegen de draaipoging?
Ik vind het ook echt zwaar heet hoor, kan echt mijn warmte niet kwijt. Inderdaad vooral in de nacht. Laat het maar lekker regenen en afkoelen!
Vervelend dat het kind in stuit ligt @neweve. Zie je op tegen de draaipoging?
Ik vind het ook echt zwaar heet hoor, kan echt mijn warmte niet kwijt. Inderdaad vooral in de nacht. Laat het maar lekker regenen en afkoelen!
vrijdag 18 juni 2021 om 22:03
De (eerste) draaipoging is bij een verloskundige. Dat voelt wel fijner dan gelijk in het zh bij de gyn. Nog een poging in het zh kan daarna nog. En ik vind het wel een fijn idee dat we nog iets kunnen proberen en dat het nog niet perse medisch is.
zondag 20 juni 2021 om 15:16
Dat scheelt inderdaad, hoop dat het gaat lukken! Houd je ons op de hoogte?
Ik heb de laatste dagen een hele onrustige buik. Veel bewegingen en ik moet echt vaak naar de wc voor de 'grote' boodschap (sorry voor de details!), net of mijn lichaam zich helemaal aan het legen is ofzo.
Wie weet zijn het voortekenen
Ik heb de laatste dagen een hele onrustige buik. Veel bewegingen en ik moet echt vaak naar de wc voor de 'grote' boodschap (sorry voor de details!), net of mijn lichaam zich helemaal aan het legen is ofzo.
Wie weet zijn het voortekenen
maandag 21 juni 2021 om 10:55
De draaipoging is gelukt, nu hopen dat de kleine zo blijft liggen. De verwachting was van wel, want de kleine wilde graag draaien maar dat klem onder/bij mijn ribben.
Nu kan het ontspannen/aftellen echt beginnen (mocht van de verloskundige vandaag alleen bankhangen en Netflix kijken).
@firsttimemom, nog in ieder geval een half weekje geduld
want anders is het sowieso een medische indicatie.
Nu kan het ontspannen/aftellen echt beginnen (mocht van de verloskundige vandaag alleen bankhangen en Netflix kijken).
@firsttimemom, nog in ieder geval een half weekje geduld
maandag 21 juni 2021 om 14:03
maandag 21 juni 2021 om 16:36
De kans is niet zo groot (en wordt met indaling/groei steeds kleiner), maar het kan nog wel. Al heb ik dan wel een heel koppig kind. Advies was het deze week bij mijn eigen verloskundige nog een keer te laten checken (iedere dag dat de kleine goed zit wordt de kans op verkeerd draaien kleiner). Mocht het toch weer in een stuit liggen dan kunnen we opnieuw een poging wagen.