Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm
woensdag 16 november 2016 om 00:55
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
naam | leeftijd | probeert zwanger te worden sinds | NOD | bijzonderheden |
AV1992 | 24 / 27 | sinds september 2016 | 9 juli, ronde 12 | |
Camomila | 29 / 30 | sinds februari 2016 | 17 april | |
Emceetje | 36 / 37 | Januari 2015 | 15 maart | onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari |
florence13 | 36 / 36 | mei 2016 | buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017 | |
Foodsandbeats | 34 / 36 | maart 2016 | ||
Labgeek1990 | 26 / 30 | sinds november 2016 | ||
Maur91 | 25 / 24 | maart 2016 | lange cyclussen | |
Missy1983 | 33 / 33 | sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze | 17 maart | bloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni |
Mollebol1 | 34 / 34 | april 2016 | 2 juli | ronde 9 |
Pinquinlove | 29 / 28 | november 2015 | 29 maart | curettage april 2016 mk sept 2016 |
Rosalie | 29 / 30 | januari 2016 | 19 juli | ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen |
Twilight84 | 33 / 35 | Augustus 2015 | 30 april | |
Viva-30 | 30 / 30 | oktober 2015 | 29 maart | |
Yinthe24 | 24 / 31 | mei 2016 | 30 mei, | ronde 11 |
Zonnebloem111 | 28 / 30 | juni 2016 | 19 maart |
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd

vrijdag 23 december 2016 om 16:59
Wat zitten er toch een paar met de nod dichtbij elkaar! Rosalie en Twilight met kerst, ik de woensdag erna. Vlak daarop Zonnebloem. Nog meer?
Ik voel ook weinig bijzonders. Afgelopen ronde had ik zoveel symptomen... en bleek ik gewoon ongesteld te worden. Nu heb ik al een week het gevoel dat ik al onwijs ongesteld ben. Ik heb weinig hoop. Maar terwijl ik dit typ zegt alles in mij: heus wel! Ik heb heel veel hoop!
Maar ik houd altijd rekening met de teleurstelling.
Woensdag na kerst dus nod en ook die dag de afspraak bij de gyn. Met mijn man afgesproken dat, als ze weer vaag of terughoudend is, dat we dan naar een ander ziekenhuis gaan. Het is echt een heel vervelend mens namelijk. Ze maakt ons geen deelgenoot van haar besprekingen over ons en blijft heel erg negatief over mijn gewicht. Terwijl ik bijna 15 kilo kwijt ben (volgende week waarschijnlijk nog maar 12... Na kerst).
Verder: nooit getemperatuurd. Dus daar kan ik niks over zeggen.
Ook namens mij hele fijne feestdagen! Dat we met zn allen maar heerlijke dagen mogen hebben zonder (te)veel over onze kinderwens na te denken. En volgend jaar allemaal kerst met onze baby's!
Ik voel ook weinig bijzonders. Afgelopen ronde had ik zoveel symptomen... en bleek ik gewoon ongesteld te worden. Nu heb ik al een week het gevoel dat ik al onwijs ongesteld ben. Ik heb weinig hoop. Maar terwijl ik dit typ zegt alles in mij: heus wel! Ik heb heel veel hoop!
Maar ik houd altijd rekening met de teleurstelling.
Woensdag na kerst dus nod en ook die dag de afspraak bij de gyn. Met mijn man afgesproken dat, als ze weer vaag of terughoudend is, dat we dan naar een ander ziekenhuis gaan. Het is echt een heel vervelend mens namelijk. Ze maakt ons geen deelgenoot van haar besprekingen over ons en blijft heel erg negatief over mijn gewicht. Terwijl ik bijna 15 kilo kwijt ben (volgende week waarschijnlijk nog maar 12... Na kerst).
Verder: nooit getemperatuurd. Dus daar kan ik niks over zeggen.
Ook namens mij hele fijne feestdagen! Dat we met zn allen maar heerlijke dagen mogen hebben zonder (te)veel over onze kinderwens na te denken. En volgend jaar allemaal kerst met onze baby's!
vrijdag 23 december 2016 om 20:20
Spannend voor de meiden die tegen hun NOD aan zitten. Ik duim voor jullie en hoop dat we dit jaar nog goed nieuws hebben 
Temperaturen heb ik nog niet gedaan. Wel een paar keer over na gedacht om te gaan doen. Ik heb wel 4 maanden ovulatietesten gebruikt en ik heb een redelijk regelmatige cyclus. Dus dan zou het met de eisprong ook goed moeten zitten. Toch lijkt het me wel handig om eens een temperatuur curve te maken zodat je (als het goed is) ook echt kan meten wanneer de eisprong is geweest. Maar ik vind het nogal een hoop gedoe om dat elke ochtend te doen en ik ben bang dat ik er dan te veel mee bezig ga zijn. Nu gaat het net even goed met ontspannen en ook lekker vakantie nu
.
Verder wil ik jullie allemaal fijne feestdagen wensen en een heel mooi en vooral vruchtbaar 2017!
Wat Emceetje ook zegt, hopelijk kunnen we volgend jaar deze tijd baby's eerste kerst vieren

Temperaturen heb ik nog niet gedaan. Wel een paar keer over na gedacht om te gaan doen. Ik heb wel 4 maanden ovulatietesten gebruikt en ik heb een redelijk regelmatige cyclus. Dus dan zou het met de eisprong ook goed moeten zitten. Toch lijkt het me wel handig om eens een temperatuur curve te maken zodat je (als het goed is) ook echt kan meten wanneer de eisprong is geweest. Maar ik vind het nogal een hoop gedoe om dat elke ochtend te doen en ik ben bang dat ik er dan te veel mee bezig ga zijn. Nu gaat het net even goed met ontspannen en ook lekker vakantie nu

Verder wil ik jullie allemaal fijne feestdagen wensen en een heel mooi en vooral vruchtbaar 2017!
Wat Emceetje ook zegt, hopelijk kunnen we volgend jaar deze tijd baby's eerste kerst vieren
It's okay to be a glow stick. Sometimes you have to break before you shine.
vrijdag 23 december 2016 om 20:58
Ik ben deze maand begonnen met temperaturen.. ik heb nog nooit ovulatie testen gebruikt.. ik heb gehoord dat het voor het temperaturen wel belangrijk is om elke dag op hetzelfde tijdstip te temperaturen, voordat je uit bed gaat.. ik temperatuur dus om 6 uur s ochtends, dat red ik moet mijn werk.. beetje jammer alleen dat ik komende 2 weken vrij ben en mijn wekker om 6 uur gaat dus... ( daarna slaap ik wel weer verder hoor).
Er komen weer veel NODs aan.. ik ga voor jullie duimen..!
Er komen weer veel NODs aan.. ik ga voor jullie duimen..!
zaterdag 24 december 2016 om 09:50

zaterdag 24 december 2016 om 11:11
Das vervelend Rosalie... in ieder geval kun je lekker onbezorgd eten en drinken de komende dagen! En hopelijk is 2017 een beter jaar.
Ik heb gisteravond laat een appje gekregen van een vriendin die is bevallen. 2 in één week dus. Ik heb er behoorlijk slecht van geslapen. En mn man zegt: 'waarom dan toch? Het is niet alsof je het niet zag aankomen!' Maar foto's op de app zijn toch erg confronterend. Dus maar weer een geforceerd blij kaartje gestuurd.
Nu nog 1 in december en 2 in januari (dat zijn geen vriendinnen maar kennissen dus misschien dat dat me minder raakt).
Ik heb gisteravond laat een appje gekregen van een vriendin die is bevallen. 2 in één week dus. Ik heb er behoorlijk slecht van geslapen. En mn man zegt: 'waarom dan toch? Het is niet alsof je het niet zag aankomen!' Maar foto's op de app zijn toch erg confronterend. Dus maar weer een geforceerd blij kaartje gestuurd.
Nu nog 1 in december en 2 in januari (dat zijn geen vriendinnen maar kennissen dus misschien dat dat me minder raakt).
zaterdag 24 december 2016 om 13:41
Dat zijn lastige momenten emceetje. Met oud en nieuw ga ik lekker eten en drinken wat ik wil maar zolang ik nog niet bloed hou ik toch nog steeds moed. Ook al weet ik beter het lukt me nog niet het helemaal los te laten bij een negatieve test.
Ik heb juist een vriendin die een paar maanden terug is bevallen en niet optimaal geniet van het moederschap. Haar vriend is een hork die niks doet met z'n kind en vaak weg is. Dat voelt ook zo oneerlijk want wij zouden er zo intens van genieten. Nouja nu maar genieten van de feestdagen zonder kind snif
Ik heb juist een vriendin die een paar maanden terug is bevallen en niet optimaal geniet van het moederschap. Haar vriend is een hork die niks doet met z'n kind en vaak weg is. Dat voelt ook zo oneerlijk want wij zouden er zo intens van genieten. Nouja nu maar genieten van de feestdagen zonder kind snif
zondag 25 december 2016 om 09:44
Nou nu is het duidelijk dus morgen durf ik wel minder op te letten. Wel jammer om nu zeker te weten dat we volgend jaar ingaan net als vorig jaar met een kinderwens en de hoop dat het het komende jaar gaat lukken om zwanger te worden. Wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig van dat sperma onderzoek. Zo van wat als dat helemaal niet goed blijkt te zijn......
zondag 25 december 2016 om 11:40
Ach Rosalie . Wat een rot dag om ongesteld te worden . Hopelijk kunnen jullie het toch een beetje loslaten en genieten van de feestdagen. Spannend inderdaad wat er uit het zaadonderzoek gaat komen. Hopelijk is gewoon alles goed en hebben jullie toch nog een kans om natuurlijk zwanger te raken.
zondag 25 december 2016 om 11:45
Ahhh Rosalie Balen zeg!!
Hier staat ook in de planning dat we als eerst zaadonderzoek hebben, mocht het deze maand wéér niet raak zijn.
Dus ik ben heel hard aan het duimen dat ik morgen of dinsdag niet ongesteld wordt.
Gek eigenlijk, ik weet best hoelang we bezig zijn, maar nu ik het zo in een tabel zie staan, is het ineens best confronterend....
Hier staat ook in de planning dat we als eerst zaadonderzoek hebben, mocht het deze maand wéér niet raak zijn.
Dus ik ben heel hard aan het duimen dat ik morgen of dinsdag niet ongesteld wordt.
Gek eigenlijk, ik weet best hoelang we bezig zijn, maar nu ik het zo in een tabel zie staan, is het ineens best confronterend....

zondag 25 december 2016 om 22:26
maandag 26 december 2016 om 11:24
Ahh bah Rosalie echt balen en extra nu met Kerst enige voordeeltje is idd dat je nu nergens meer op hoeft te letten met eten en drinken. Hopen dat het zaadonderzoek uitwijst dat het zaad goed is.
Hier nog niet echt symptomen, behalve degenen die ik elke ronde denk te voelen, maar we moeten nog een week en had het idee dat m'n eisprong dit keer wat later was dus tis nog even afwachten.
Hier nog niet echt symptomen, behalve degenen die ik elke ronde denk te voelen, maar we moeten nog een week en had het idee dat m'n eisprong dit keer wat later was dus tis nog even afwachten.
maandag 26 december 2016 om 12:32
Rosalie Wat super naar - juist nu met Kerst! Hopelijk kan je genieten van extra lekker eten en drinken. Succes met het zaadonderzoek. Ik snap je angst heel goed, ikzelf vond de duidelijkheid heel fijn. Man's zaad is goed - dus dat is niet een extra horde in het proces. Maar als het dat wel is, had ik dat wel graag willen weten ipv blijven aanmodderen.
Zonneboem, nog een kleine week wachten, spannend! Symptomen kunnen nog komen, en zelfs dat zegt niet alles!
Twilight, Emceetje, hoe is het met jullie? NOD vandaag/morgen.... Hier ook NOD morgen (ronde 8 na miskraam), weinig vertrouwen in, geen rekening mee gehouden de afgelopen dagen, we zullen het zien.
Hopelijk is iedereen de Kerstdagen goed doorgekomen. Voor iedereen die nog feesten/familiebijeenkomsten heeft: de Freya Fertiliteitsbingo - om het geheel nog een beetje leuk te maken voor jezelf.
HIER
Wat betreft temperaturen: ik zet er geen wekker voor, meet als ik wakker wordt, voordat ik opsta. Met een oortermometer. Tot nu toe is er vrij duidelijk twee fases te zien. De gyn noemde het "duidelijk bi-fasair". Lijkt me goed dus. Succes voor iedereen die wil gaan temperaturen.
Ik wens jullie allemaal een heel mooi 2017 - dat ieders wens maar in vervulling mag gaan.
Zonneboem, nog een kleine week wachten, spannend! Symptomen kunnen nog komen, en zelfs dat zegt niet alles!
Twilight, Emceetje, hoe is het met jullie? NOD vandaag/morgen.... Hier ook NOD morgen (ronde 8 na miskraam), weinig vertrouwen in, geen rekening mee gehouden de afgelopen dagen, we zullen het zien.
Hopelijk is iedereen de Kerstdagen goed doorgekomen. Voor iedereen die nog feesten/familiebijeenkomsten heeft: de Freya Fertiliteitsbingo - om het geheel nog een beetje leuk te maken voor jezelf.
HIER
Wat betreft temperaturen: ik zet er geen wekker voor, meet als ik wakker wordt, voordat ik opsta. Met een oortermometer. Tot nu toe is er vrij duidelijk twee fases te zien. De gyn noemde het "duidelijk bi-fasair". Lijkt me goed dus. Succes voor iedereen die wil gaan temperaturen.
Ik wens jullie allemaal een heel mooi 2017 - dat ieders wens maar in vervulling mag gaan.
maandag 26 december 2016 om 13:31
Wat een herkenbare dingen op de bingo. Gelukkig niet gehoord tijdens kerstmis maar toch wel de laatste tijd:
- Collega's die na de bruiloft (in april) riepen dat ik de volgende zou zijn die zwanger zou zijn van de afdeling (inclusief halve weddenschap)
- Collega's die van mening waren dat ik niet mee ging naar Disneyland (in november) omdat ik zwanger was maar dat nog niet wilde vertellen. Zucht was het maar waar.
- Laat het los / je moet er niet zoveel mee bezig zijn.....
- Het komt vast wel goed
- Je moet gewoon een beetje geduld hebben
- Ik ken iemand die heeft ..... en die hebben nu ook kinderen
Bonus:
- Je bent nog piepjong....Grrr. Ja dus, in hoeverre zegt mijn leeftijd iets over hoe sterk onze kinderwens is?
- Jullie zijn pas net bezig
- Jullie zitten nog ruim binnen het jaar (we zijn inmiddels bijna driekwart jaar bezig hoor. Ik weet dat sommige mensen veel langer bezig zijn maar dat maakt ons verdriet niet minder).
Maar goed. We blijven gewoon proberen en hoop houden dat het ons ook gaat lukken. Al krijg ik naarmate het steeds langer duurt minder hoop dat het spontaan gaat lukken. Herkenbaar? Soms heb ik het gevoel dat als alles goed zou zijn het inmiddels wel gelukt zou moeten zijn. Maar dat is het nog steeds niet en dan ben ik bang dat er iets toch niet goed zit.
Overigens was het kerstdiner bij mijn schoonouders heel gezellig. Ik zag er vooraf een beetje tegenop om mijn schoonzus te zien vanwege haar groeiende baby buik maar zodra ik er was was het goed. Ze weten dat wij ook bezig zijn en zijn super lief. In de tussentijd overladen we ons neefje (2 jaar) met aandacht en cadeautjes en wens ik mijn schoonzus en ons nieuwe neefje of nichtje alleen maar al het goeds. Natuurlijk had ik zelf ook graag zwanger willen zijn deze kerst. Maar ik gun het hen ook van harte. Ik kan het ze niet kwalijk nemen dat hun wel in verwachting zijn en wij niet.
Vandaag nog naar mijn ouders maar daar komen geen baby onderwerpen aan bod. Dus daar hoeven we ons geen zorgen te maken. Met oud en nieuw gaan we naar vrienden. Wij zijn het enige stel zonder kinderen daar dus ben benieuwd. Voorheen ging het altijd alleen maar over baby zaken maar sinds ze weten dat wij ook bezig zijn krijgen we geen stomme opmerkingen meer. Dus als het goed is wordt dat ook gewoon gezellig
- Collega's die na de bruiloft (in april) riepen dat ik de volgende zou zijn die zwanger zou zijn van de afdeling (inclusief halve weddenschap)
- Collega's die van mening waren dat ik niet mee ging naar Disneyland (in november) omdat ik zwanger was maar dat nog niet wilde vertellen. Zucht was het maar waar.
- Laat het los / je moet er niet zoveel mee bezig zijn.....
- Het komt vast wel goed
- Je moet gewoon een beetje geduld hebben
- Ik ken iemand die heeft ..... en die hebben nu ook kinderen
Bonus:
- Je bent nog piepjong....Grrr. Ja dus, in hoeverre zegt mijn leeftijd iets over hoe sterk onze kinderwens is?
- Jullie zijn pas net bezig
- Jullie zitten nog ruim binnen het jaar (we zijn inmiddels bijna driekwart jaar bezig hoor. Ik weet dat sommige mensen veel langer bezig zijn maar dat maakt ons verdriet niet minder).
Maar goed. We blijven gewoon proberen en hoop houden dat het ons ook gaat lukken. Al krijg ik naarmate het steeds langer duurt minder hoop dat het spontaan gaat lukken. Herkenbaar? Soms heb ik het gevoel dat als alles goed zou zijn het inmiddels wel gelukt zou moeten zijn. Maar dat is het nog steeds niet en dan ben ik bang dat er iets toch niet goed zit.
Overigens was het kerstdiner bij mijn schoonouders heel gezellig. Ik zag er vooraf een beetje tegenop om mijn schoonzus te zien vanwege haar groeiende baby buik maar zodra ik er was was het goed. Ze weten dat wij ook bezig zijn en zijn super lief. In de tussentijd overladen we ons neefje (2 jaar) met aandacht en cadeautjes en wens ik mijn schoonzus en ons nieuwe neefje of nichtje alleen maar al het goeds. Natuurlijk had ik zelf ook graag zwanger willen zijn deze kerst. Maar ik gun het hen ook van harte. Ik kan het ze niet kwalijk nemen dat hun wel in verwachting zijn en wij niet.
Vandaag nog naar mijn ouders maar daar komen geen baby onderwerpen aan bod. Dus daar hoeven we ons geen zorgen te maken. Met oud en nieuw gaan we naar vrienden. Wij zijn het enige stel zonder kinderen daar dus ben benieuwd. Voorheen ging het altijd alleen maar over baby zaken maar sinds ze weten dat wij ook bezig zijn krijgen we geen stomme opmerkingen meer. Dus als het goed is wordt dat ook gewoon gezellig

maandag 26 december 2016 om 14:03
Hier inderdaad als het goed is vandaag of morgen nod.
Ik voel helemaal niets. Ja lichtelijk misselijk maar dat komt denk ik van 2 dagen maximaal eten.
Afgelopen 2 dagen maar 3 flesje bier gedronken. Dus daar heb ik toch wel wat op gelet. Qua eten mag een kan ik alles wat ik lust gewoon eten.
Morgen of overmorgen denk ik testen. . ..
Ik voel helemaal niets. Ja lichtelijk misselijk maar dat komt denk ik van 2 dagen maximaal eten.
Afgelopen 2 dagen maar 3 flesje bier gedronken. Dus daar heb ik toch wel wat op gelet. Qua eten mag een kan ik alles wat ik lust gewoon eten.
Morgen of overmorgen denk ik testen. . ..

maandag 26 december 2016 om 20:02
bjorg en twilight mijn nod is woensdag. Dan hebben we ook een afspraak met de gynaecoloog, ik hoop van harte dat we die af mogen zeggen!!
Ik heb lekker wijn gedronken en rood vlees gegeten. Ik houd er vaak genoeg rekening mee, en het is nooit raak. Daar had ik met kerst weinig zin in.
Maar hoe fijn zou het zijn zwanger het nieuwe jaar in te gaan! Hopelijk alle 3!
Hier een heerlijke kerst gehad. Beide dagen met familie en geen (onbedoeld) kwetsende vragen en opmerkingen gehad.
Ik heb wel veel foto's door geappt gekregen van min vriendin die is bevallen, afgelopen week. En elke keer als ik een appje krijg, zit ik te janken. Ik vind het zo vreselijk. Ik raak alleen maar verdrietig. Ik kan soms de appjes ook niet eens bekijken. Als ze s avonds binnenkomen bijv, dan bekijk ik ze pas de volgende dag. Anders slaap ik er echt beroerd door.
Heel moeilijk, want ik wil blij voor haar zijn, maar dat kan ik gewoon niet opbrengen.
Ik heb lekker wijn gedronken en rood vlees gegeten. Ik houd er vaak genoeg rekening mee, en het is nooit raak. Daar had ik met kerst weinig zin in.
Maar hoe fijn zou het zijn zwanger het nieuwe jaar in te gaan! Hopelijk alle 3!
Hier een heerlijke kerst gehad. Beide dagen met familie en geen (onbedoeld) kwetsende vragen en opmerkingen gehad.
Ik heb wel veel foto's door geappt gekregen van min vriendin die is bevallen, afgelopen week. En elke keer als ik een appje krijg, zit ik te janken. Ik vind het zo vreselijk. Ik raak alleen maar verdrietig. Ik kan soms de appjes ook niet eens bekijken. Als ze s avonds binnenkomen bijv, dan bekijk ik ze pas de volgende dag. Anders slaap ik er echt beroerd door.
Heel moeilijk, want ik wil blij voor haar zijn, maar dat kan ik gewoon niet opbrengen.
maandag 26 december 2016 om 20:40
Emceetje - eerst aan jezelf denken hoor! Je hoeft die foto's niet te bekijken of te ontvangen. Een vriendin zou er ook begrip voor moeten hebben als je de foto's niet wil krijgen - dat mag je haar best vragen vind ik. Of je blokkeert haar tijdelijk. Moderne tijden betekenen niet dat je altijd maar beschikbaar MOET zijn. Sterkte en kies voor jezelf!
maandag 26 december 2016 om 21:02
@ Emceetje, het is zeker zwaar als er weer iemand in je omgeving bevallen is. Natuurlijk wil je blij voor haar zijn maar op hetzelfde moment komt er ook een enorm verdriet los omdat je eigen kinderwens maar niet vervuld wordt. Ik heb een hele avond gehuild toen ik hoorde dat mijn schoonzusje zwanger was. Ik kon het op dat moment ook niet opbrengen om blij voor hen te zijn (inmiddels gelukkig wel). Wat Bjorg ook al zegt, bescherm jezelf tegen de appjes en foto's. Kijk en lees ze op de momenten dat jij je sterk genoeg voelt om dat te doen (ochtend is inderdaad vaak beter dan voor het slapen gaan). En wellicht betekent dat dat je vriendin even moet wachten voordat je op haar berichten reageert. Ze weet dat jullie ook proberen zwanger te raken toch? Dan begrijpt ze als het goed is ook dat dit moeilijk voor jou is en gunt ze jou de tijd om dit te verwerken. Heel veel sterkte
dinsdag 27 december 2016 om 08:31
Ik krijg nooit van die opmerkingen, iedereen denkt dat wij niet zwanger kunnen worden want dat was in het verleden ook zo, we hebben tegen niemand gezegd dat het misschien toch zou kunnen. Als het ooit zou lukken krijgt onze hele omgeving een shock....
Ik heb er ook niet veel moeite mee als anderen wel zwanger zijn, ik denk dat het komt omdat ik de mogelijkheid voor mezelf al afgeschreven had. Maar inderdaad, neem je tijd, vriendinnen snappen dat wel lijkt me.
Hier nog lang geen nod, als het goed is ovuleer ik op nieuwjaarsdag, knallend het nieuwejaar in dus....
Ik heb er ook niet veel moeite mee als anderen wel zwanger zijn, ik denk dat het komt omdat ik de mogelijkheid voor mezelf al afgeschreven had. Maar inderdaad, neem je tijd, vriendinnen snappen dat wel lijkt me.
Hier nog lang geen nod, als het goed is ovuleer ik op nieuwjaarsdag, knallend het nieuwejaar in dus....
dinsdag 27 december 2016 om 13:17
Oh spannend emceetje en twighlight!
Ik heb me een beetje in de nesten gewerkt met kerst. Ik had afgesproken met mijn man dat ik beide keren zou bobben, maar gisteren versprak ik me dat ik de vorige dag al had gebobt. Dus de familie gelijk, oh dan kan je vandaag dus lekker los gaan... euhm tja ik kon gelukkig nog zeggen dat nog even langs huis moest tussendoor dus dat dat er vandaag ook niet inzat. Hoor ik m'n schoonzusje meteen tegen haar man mompelen of hij al iets aan mij ziet (of ik dus zwanger ben). Pfff heel irritant. Als ik niet zwanger ben deze ronde ga ik echt lekker in hun bijzijn een wijntje drinken
Ik heb me een beetje in de nesten gewerkt met kerst. Ik had afgesproken met mijn man dat ik beide keren zou bobben, maar gisteren versprak ik me dat ik de vorige dag al had gebobt. Dus de familie gelijk, oh dan kan je vandaag dus lekker los gaan... euhm tja ik kon gelukkig nog zeggen dat nog even langs huis moest tussendoor dus dat dat er vandaag ook niet inzat. Hoor ik m'n schoonzusje meteen tegen haar man mompelen of hij al iets aan mij ziet (of ik dus zwanger ben). Pfff heel irritant. Als ik niet zwanger ben deze ronde ga ik echt lekker in hun bijzijn een wijntje drinken

dinsdag 27 december 2016 om 14:52
zonnebloem Ik denk niet dat ik het spannend hoef te vinden. Ik voel vanalles en dat lijkt me niet te duiden op een zwangerschap. Helaas. Maar als ik morgen niet ongesteld ben, doe ik toch even een testjes, voor we naar de gyn gaan.
Jammer dat je familie zo reageert. Ze bedoelen het goed waarschijnlijk, maar hebben geen idee van de inpact. Met oud&nieuw ben je dus weer de bob? Of gewoon dubbelfris in een wijnglas nemen. Lijkt net een wit wijntje.
Jammer dat je familie zo reageert. Ze bedoelen het goed waarschijnlijk, maar hebben geen idee van de inpact. Met oud&nieuw ben je dus weer de bob? Of gewoon dubbelfris in een wijnglas nemen. Lijkt net een wit wijntje.