Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm
woensdag 16 november 2016 om 00:55
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
naam | leeftijd | probeert zwanger te worden sinds | NOD | bijzonderheden |
AV1992 | 24 / 27 | sinds september 2016 | 9 juli, ronde 12 | |
Camomila | 29 / 30 | sinds februari 2016 | 17 april | |
Emceetje | 36 / 37 | Januari 2015 | 15 maart | onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari |
florence13 | 36 / 36 | mei 2016 | buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017 | |
Foodsandbeats | 34 / 36 | maart 2016 | ||
Labgeek1990 | 26 / 30 | sinds november 2016 | ||
Maur91 | 25 / 24 | maart 2016 | lange cyclussen | |
Missy1983 | 33 / 33 | sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze | 17 maart | bloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni |
Mollebol1 | 34 / 34 | april 2016 | 2 juli | ronde 9 |
Pinquinlove | 29 / 28 | november 2015 | 29 maart | curettage april 2016 mk sept 2016 |
Rosalie | 29 / 30 | januari 2016 | 19 juli | ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen |
Twilight84 | 33 / 35 | Augustus 2015 | 30 april | |
Viva-30 | 30 / 30 | oktober 2015 | 29 maart | |
Yinthe24 | 24 / 31 | mei 2016 | 30 mei, | ronde 11 |
Zonnebloem111 | 28 / 30 | juni 2016 | 19 maart |
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
dinsdag 27 december 2016 om 17:30
dinsdag 27 december 2016 om 17:39
Ik ga morgenvroeg testen. Nog steeds niet ongesteld....
Volgens onze berekening had ik de 25 of 26e ongesteld moeten worden....
Ik voel sowieso ook nooit of ik ongesteld moet worden of niet...
Mocht het raak zijn, dan val ik met oud en nieuw echt meteen door de mand.
Een Twilight die niet aan het bier is... En dat terwijl ik afgelopen jaar al flink minder heb gedronken.
Volgens onze berekening had ik de 25 of 26e ongesteld moeten worden....
Ik voel sowieso ook nooit of ik ongesteld moet worden of niet...
Mocht het raak zijn, dan val ik met oud en nieuw echt meteen door de mand.
Een Twilight die niet aan het bier is... En dat terwijl ik afgelopen jaar al flink minder heb gedronken.

woensdag 28 december 2016 om 07:24
Ahhh Emceetje
Vet balen!!!
Pffff morgen zijn vriend en ik allebei vrij, hij zegt laten we dan testen.
Ik wilde natuurlijk gisteren al. Maar ik luister toch maar. Het is ook niet leuk om het nu in mijn eentje te doen.
Maar nog steeds niet ongesteld.
Ik ben wel eens vaker paar dagen te laat geweest naar mijn idee. Maar niet meer sinds ik die ovulatietesten gebruik.
Ik begin het nu toch spannend te vinden.
En snap volkomen dat mocht het raak zijn, dat jullie dan retejaloers zijn.

Pffff morgen zijn vriend en ik allebei vrij, hij zegt laten we dan testen.
Ik wilde natuurlijk gisteren al. Maar ik luister toch maar. Het is ook niet leuk om het nu in mijn eentje te doen.
Maar nog steeds niet ongesteld.
Ik ben wel eens vaker paar dagen te laat geweest naar mijn idee. Maar niet meer sinds ik die ovulatietesten gebruik.
Ik begin het nu toch spannend te vinden.
En snap volkomen dat mocht het raak zijn, dat jullie dan retejaloers zijn.

woensdag 28 december 2016 om 07:52
Balen weer emceetje. Negatieve testen zijn elke keer weer zo'n teleurstelling . Je hoop toch tegen beter weten in dat de test een keertje positief uitslaat. Succes bij de gynaecoloog straks. Laat even weten hoe het is gegaan.
Spannend twilight! Natuurlijk wil je samen met je vriend testen. Sterkte met wachten vandaag.
Spannend twilight! Natuurlijk wil je samen met je vriend testen. Sterkte met wachten vandaag.
It's okay to be a glow stick. Sometimes you have to break before you shine.

woensdag 28 december 2016 om 11:50
Wat jammer emceetje en succes bij de gyneacoloog
Hier gelukkig weer aan het einde van de menstruatie. Tegenwoordig heb ik er een stuk meer last van dan de eerste maanden na het stoppen met de pil maar gelukkig was het deze maand met twee paracetamol goed te doen. Mijn huisarts zegt dat ontpillen niet bestaat maar toch heb ik het idee dat sinds ik wat meer pijn heb ik wel pas echt goed ongesteld ben. De eerste maanden na stoppen pil was ik heel regelmatig met een lichte bloeding zonder pijn net als toen ik aan een pil was. Heeft een gyneacoloog van iemand weleens wat gezegd over ontpillen?
Spannend twilight hoop het voor jullie en het geeft ons idd ook hoop dat het ook na langere tijd toch een keer raak kan zijn
Hier gelukkig weer aan het einde van de menstruatie. Tegenwoordig heb ik er een stuk meer last van dan de eerste maanden na het stoppen met de pil maar gelukkig was het deze maand met twee paracetamol goed te doen. Mijn huisarts zegt dat ontpillen niet bestaat maar toch heb ik het idee dat sinds ik wat meer pijn heb ik wel pas echt goed ongesteld ben. De eerste maanden na stoppen pil was ik heel regelmatig met een lichte bloeding zonder pijn net als toen ik aan een pil was. Heeft een gyneacoloog van iemand weleens wat gezegd over ontpillen?
Spannend twilight hoop het voor jullie en het geeft ons idd ook hoop dat het ook na langere tijd toch een keer raak kan zijn

woensdag 28 december 2016 om 19:06
Nou ik heb weer een hele rare menstruatie, net als afgelopen maand. Het lijkt nu alweer over. Terwijl het vanmiddag pas begon.
Bij de gyn was het prima. Ik ben genoeg afgevallen en mag aan hormonen beginnen. Volgende week een afspraak voor prik instructie, waar ik wel tegenop zie. Ik ben echt panisch voor naalden, dus ik ben benieuwd hoe dit gaat.
Ze adviseerde me wel door te gaan met afvallen. Dat ben ik ook zeker van plan.
Florence dat kan ik ook niet. Misschien ben ik daar te preuts voor (of luidruchtig?) Maar als je morgen ovuleert, kun je beter vandaag seksen. De zaadcellen blijven 36 uur in leven.
Bij de gyn was het prima. Ik ben genoeg afgevallen en mag aan hormonen beginnen. Volgende week een afspraak voor prik instructie, waar ik wel tegenop zie. Ik ben echt panisch voor naalden, dus ik ben benieuwd hoe dit gaat.
Ze adviseerde me wel door te gaan met afvallen. Dat ben ik ook zeker van plan.
Florence dat kan ik ook niet. Misschien ben ik daar te preuts voor (of luidruchtig?) Maar als je morgen ovuleert, kun je beter vandaag seksen. De zaadcellen blijven 36 uur in leven.