Late innesteling - kan dat?
donderdag 7 januari 2016 om 11:07
Afgelopen week een echo had, na bloedverlies.
Via inwendige echo hebben ze een hartslag vastgesteld, alleen nog wel vertraagd. Ze zegt dat ik toen 5,5 weken zwanger was gezien groei en hartslag. Kan ofwel startende hartslag of stoppende hartslag zijn. VK zegt dat ze nog wel positief is en denk dat ik een late innesteling heb gehad. Groei van embryo start toch bij bevruchting en dan maakt de innestelingstijd toch niets meer uit?! Of heb ik dit mis.
Ik vraag dit omdat ik mogelijk wel een iets latere eisprong gehad kan hebben, maar het verschil is te groot voor de variabelen in mijn cyclus.
Nou ja en vind het wachten tot volgende echo (volgende week) zeer moeilijk om mee om te gaan.
Via inwendige echo hebben ze een hartslag vastgesteld, alleen nog wel vertraagd. Ze zegt dat ik toen 5,5 weken zwanger was gezien groei en hartslag. Kan ofwel startende hartslag of stoppende hartslag zijn. VK zegt dat ze nog wel positief is en denk dat ik een late innesteling heb gehad. Groei van embryo start toch bij bevruchting en dan maakt de innestelingstijd toch niets meer uit?! Of heb ik dit mis.
Ik vraag dit omdat ik mogelijk wel een iets latere eisprong gehad kan hebben, maar het verschil is te groot voor de variabelen in mijn cyclus.
Nou ja en vind het wachten tot volgende echo (volgende week) zeer moeilijk om mee om te gaan.
donderdag 7 januari 2016 om 12:45
Spannend. Ik wist precies wanneer ik onbeschermde seks had gehad (dat was maar één keer). Volgens de verloskundige en gynaecoloog was ik zes dagen minder ver zwanger dan ik had gedacht. De gynaecoloog zei dat dat te lang was en dat dat een teken was dat dat echt niet goed was (en dat klopte ook helaas). Dit is wel een ander verhaal dan als je alleen maar berekent op basis van wanneer je denkt dat je je eisprong hebt gehad. Dat is natuurlijk minder zeker, waardoor de kans dat het wel goed is me groter lijkt.
Succes met wachten. Hopelijk volgende week een mooi kloppend hartje op schema.
Succes met wachten. Hopelijk volgende week een mooi kloppend hartje op schema.