Lentekriebels : we kennen elkaar IRL!

20-01-2013 20:16 2768 berichten
Het is alweer tijd voor een nieuw topic en om jullie te verrassen en het gedoe van "wie gaat hem openen?" voor te zijn, heb ik het nu gedaan!

En wel op DE dag! Want vandaag was de grote meeting en wat was het gezellig! Rammel, heel erg bedankt dat we je huis mochten "misbruiken" hiervoor. Hoop dat alle rommel weer is opgeruimd inmiddels

Het idee van Aju voor de kadootjes was ook erg leuk en heeft goed uitgepakt! Goh, kadootjes...uitpakken sorry, ben melig! De kadootjes pasten goed bij iedereen en het was een leuke toevoeging!

Verder hebben de baby's, oudere kindjes en de dreumes (R is een dreumes joehoei ) het prima gedaan! Ze hebben lekker met elkaar zitten spelen en sommigen keken even de kat uit de boom voordat er wat ondernomen werd. En de allerkleinsten hebben lekker bij mama gezeten en lief zitten zijn wat was het een geslaagde middag en ondanks het weer is iedereen toch helemaal naar Rammel gekomen en gelukkig ook weer veilig thuis gekomen.

Dan nog even over ons topic. Dit is inmiddels nummer 10! Ook al een mijlpaal! We delen al 10 topics lang lief en leed. Hebben al vanalles "meegemaakt" met elkaar en nu hebben we elkaar dan ook in levende lijve gezien eindelijk. Geeft toch een extraatje. We weten nu wie er achter de naam zit en dat is toch bijzonder. Zeker omdat we de meest verdrietige dingen met elkaar delen (kleine E* en L* staan tussen ons groepje in voor altijd) en ook de meest geweldige (onze laatste kriebeldame is gewoon zwanger! Het gouden ei van Linda77 en zo nog veel meer dingen.). En nu weten we tegen wie we het hebben! Geweldig toch om dat zo mee te maken en om er deel van uit te maken. Lieve dames, het is geweldig wat wij hier doen op dit forum en het is mooi dat we zo met elkaar omgaan en het ook IRL zo gezellig is! Jullie zijn allemaal geweldig Op naar nog veel meer topics, maar eerst deze vol plempen!!

NickLeeftijdGaan voor kindje nrBelangrijke datum ZwangerBijzonderhedenKnorretje2830211/01/2012!! geboren!!11/01/2012 zijn knorrezoon en knorredochter* geboren. en R trekt de kerstboom al bijna om en laat mamma achter zich aan rennenAjuparaplu321 08/04/2012 Pluutje is geboren!!aka Boeddha Googlette31128/03/2012T is geboren!!na deks groeit T uit tot BulletjeRammel26107/05/2012R is geboren!!Bonestaak gaat als een speer! Linda77351 05/09/2012 A is geboren!!! de verrassing is voorbij, we hebben er een lentekriebelmeisje bij!! Mamma is alweer aan de slag..eventjes dan Thee_graag28126 aug 2013 !!!!!!!!!!! na 1 mk en 1 zoontje* met chr.afwijking, na een kloppend je hoera, er komt een klein kopje/schoteltje aanMissShopping31124/05/2012MissMini is geboren!!ks, 9 weken te vroeg geboren, maar wat doet kleine MissMini het goed! 1miep127117/09/2012 miepie is geboren!! It's a girl! En mamma moet al bijna weer aan de slagNic1983282 09/06/2012! Saar geboren! PP behoort tot het verleden, een droombevalling!Designed29125/05/2012B is geboren!!Verborgen reflux en vermoeden van KMA houden deze vrolijke kanjer niet tegen!Visils27102/04/2012C is geboren! C tettert bij pappa en mamma de oren van het hoofd!Elsie2631227/07/2012 Baby J is geboren!!Flitsbevalling! En Grote Bolle Beer groeit zijn zus bijna voorbij!Ainodis29330/10/2012 3 is geboren!3 had zo'n haast dat pappa en mamma haar samen ter wereld hebben gebracht!RiodeJaneiro29113/08/2012 I is geboren! Niet geheel vlekkeloos, maar o zo gelukkig

Onze geschiedenis;

Lentekriebels en deze zomer zwanger worden

Zwanger de herfst in

We gaan richting winter

De tweede lente

Het jaar rond

The continuing story

Indian Summer

Met lentekriebels de herfst in

Lentekriebels; strong together
Alle reacties Link kopieren
Sorry, heb ook megadruk en geen tijd om op iedereen die dat nodig heeft (of gewoon voor fun) te reageren. Dat lukt waarschijnlijk eind vd week pas, ik heb een hele drukke week. Lees wel mee, voor iedereen die het nodig heeft een en voor de rest een

Omdat er steeds naar gevraagd werd: Plu is gelukkig weer helemaal hersteld en heeft tevens gisteren haar eerste 3 stapjes los gezet! Afgelopen nacht nog wel veel geschreeuwd, vanochtend tand nr 6 aangetroffen!
Ik ben er nog hoor!

Met Spook gaat het goed. Hij kruipt (net als zn mama met 11 maanden pas) en trekt zich aan alles op en gaat ook netjes weer zitjes. Hij slaapt alleen overdag niet... Dat is wel even een dingetje.. Faaassssseeee dus... Maar wel lastig hoor. Hij is moe, wil niet slapen, snel huilen.

Op mijn werk voel ik me een politieagent. Drukke klassen en steeds gedoe. Niet leuk.

Ainodis, hoe is het met 1?

Goog, he wat naar dat de kiezen te laag zitten. Lekker genoten met lief? Bul was bij de go?

Aju, fijn dat Plu weer beter is.

Miss, wat heerlijk zeg! Zag ook prachtige foto's!

Designed, erg leuke tafel! Cool!

Verder een zwaai, man werkt over dus ik moet achter Spook aan. Hij is al wel in bad geweest want toen we net thuis waren poepte die ff buiten zijn luier. Altijd fijn als je alleen bent..
vis, boffen dat jij weer zo'n luier hebt! Wel pittig van dat slapen zeg. Kom je nog wel een beetje aan jezelf toe?

aju, knappe plu !!!! En al 6 tanden, jeetje! Jij succes met de drukte.

Bul had net opeens vuurrode billen. Moest ook hard huilen en duwde zo'n billen tegen elkaar, heel zielig. Wij hebben erg genoten van het weer. Ik was blijkbaar toch erg gespannen voor de kaakchirurg (aka de bekkenbeul volgens Lief ), en barst nu vd hoofdpijn. lekker vroeg naar bed dus!

ainodis, hoe is het bij jullie??
Zo ik kan mijn hoofd weer rechtop houden! wat een opluchting

En 1 is koortsvrij en praat weer gewoon.

Vond het best eng eigenlijk.

Morgen weer tijd voor jullie! Fijne avond X
accountkiller
Fiewwwwwww Goog dan is jou heel veel pijn gespaard gebleven als de kiezen dicht langs de zenuwbaan liggen.
Fijn ainodis, dat je zelf ook weerden beetje bijgekomen bent. Kan me goed voorstellen dat je het eng vond!

Ja hè Lin! Nou moet ik er later geen last van krijgen, maar goed

aju, knap dat pluutje ook al stapjes los doet en wow al 6 tandjes!

vis, oei niet slapen overdag? .kan hij dat wel volhouden dan? enne lachebekje kroop pas net voor haar 1e verjaardag, en dan ook nog eens heel raar , en liep met 15.5 maand, is soms haast handiger dan die snelle kindjes

ainodis, fijn dat jij en 1 weer opgeknapt zijn, moet je nu ook gewoon werken vandaag?

rammel, alleen komen als je zin en tijd hebt hoor, je bent ook hartstikke druk, first things first!

het ziet er nu al heerlijk uit buiten, gisteren door werk drukte niets van mee gekregen. vandaag hopelijk wel!

oja gisteren functioneringsgesprek, alleen maar positief, dik compliment dat ik met mijn beperkte 24 uur toch altijd alles af heb want daar hoort hij anderen over klagen haha.en hoe ik het volhou op een kamer met 3 drukke meiden terwijl ik veel serieuzer en bedachtzamer ben haha, was grappig om te horen.
Hello happy day nummer 2!!!

na heel veel gefrustreerd zwaaien met de armen als mevrouw uit de tijgerpositie wilde is ze net al 2 keer uit zichzelf gaan zitten! Dit gaat me zoveel gesjouw schelen! Wat een heerlijkheid!!!

Els, top van de goede beoordeling!

Vis, ik hoop dat Spook snel weer normaal gaat slapen, misschien gaat hij nu wel over naar 1 slaapje en dan wat langer?

Goog, komt er een tandje door? hoe is het met de hoofdpijn?

Ainodis, wat goed! Hopelijk even geen ziekte of enge dingen bij jullie

Hier iets waar ik naar uit kan kijken! De opdracht van vriend loopt binnenkort af en ze hebben waarschijnlijk wat anders maar dat start pas van de zomer waardoor vriend thuis op de bank komt, hij heeft het contractueel zo geregeld dat dat max een jaar onder volledige voorwaarden is, dus 100% salaris en opbouw van vakantie e.d. Alleen de auto leveren we in, maar we hebben toch de cabrio staan dus dat is geen probleem.

Hebben we al eens eerder gehad en toen heeft hij 3 maanden 'vakantie' gehad. Lijkt me nu helemaal super met Bikkel! Ondertussen gaat hij dan nog wat cursussen doen om z'n kennis op peil te houden dus het zou echt goed uitkomen!
life ain't a perfect story, write it while you live it
Els, helemaal gelijk over die snelle kindjes wel goed voor de lijn zo. Gaaf van je gesprek. Herken je jezelf er goed in? Altijd even een opsteker.

Designed, wauw, klinkt heerlijk vanv vriend zijn werk! Dat maakt de lange dagen van de afgelopen maanden dan weer goed!

Hier een drukke thuis-dag. Ben bezig met mijn rechtsbijstandverzekering ivm de auto. Ben witheet, en ga ze eens flink om de oren slaan met e.a. Wil eigenlijk ook nog het traphekje monteren, de vaatwasser is nog niet uitgeruimd en uiteraard gaan we zo naar buiten als Bul wakker is en heeft gegeten! Verder dus alleen en
Probleem met de auto is nog niet opgelost dus, gatverdamme zit je niet op te wachten!

Ik zou eerst de rechtsbijstand bellen en vervolgens vol adrenaline aan de klusjes beginnen, niets zo ontspannend dan een traphekje ophangen ;) Dan de vaatwasser binnen de tijd van je favoriete liedje proberen uit te ruimen (ongeveer 4 minuten denk ik)

en goooooooooooooo!
Wat ben ik blij met mijn tuin! Heerlijk met een kopje thee in de zon! Echt genieten.

Ik ga zo naar spook, maar mijn vader is jarig dus we eten daar. Eerst even een half uurtje niks.

Spook heeft gelukkig wel geslapen vanmorgen! Jeej! Dat niet slapen werkte natuurlijk niet!

Tot morgen! Dan kom ik weer lezen en schrijven.
Zo, mamma mag even zitten. Brief voor de garage is klaar voor verzending, traphekje is klaar voor montage (met bul erbij ging het niet echt), vaatwasser is leeg, was is gedraaid, nog iets voor weer gedaan en even bij schoonzus op de koffie. BAM!!

Vis, lekker even tijd voor jezelf dus. Gefeliciteerd met je vader! Fijn dat spook het slapen weer heeft ontdekt. Redelijk essentieel die slaapjes overdag.....voor spook én voor mamma!
Gefeliciteerd met je vader Vis! En eet-ze, wordt was is(?) vast gezellig!

Way to go Goog, nu dat traphekje nog en je hebt wat rust in je hoofd met al die afgevinkte klusjes!
Hej meiden! Wat een rust! Iedereen buiten van het mooie weer aan het genieten? Heerlijk hè?! Ik heb zo vergadering dus vanavond ben ik afwezig! Nog 2 nachtjes slapen......
vis, gefeliciteerd!

nic, misschien een hele domme vraag..maar wat is er over 2 nachtjes nu ik dit typ denk ik aan de mol? maar misschien is dat heel dom

goog, klinkt als best een drukke dag!

designed, oh dat klinkt heerlijj als vriend een tijd geoorloofd bij huis mag zitten, lekker genieten met zn drieën! en knappe bikkel dat ze al zelf gaat zitten, wow!

ainodis, hoe is het bij jullie?

wat een heerlijk weer was het he, wat geweldig! vanmiddag toen de kindjes in bed lagen ben ik in de tuin op de lounge bank in slaap gedommeld heerlijk in de zon!

en nu net alweer mijn tijd op de 5 km verbeterd ik word nog eens een sprinter
Weer een korte update..

Was vandaag aan het werk. Nog wel duizelig maar gewoon rustig aan.

Juf belde nog 1 was helemaal niet fit en zou de dag best kunnen uitzingen maar.....

Die heb ik tdm opgehaald om bij een vriendin te brengen. Lekker genikst de hele dag.

En ik denk dat ze morgenochtend ook thuis blijft.

Vanavond nog bij een bijeenkomst geweest voor mijn werk. We gaan met moestuinen werken zodat kids meer groenten gaan eten. Een project van de gemeente. Het is erg leuk maar ook veel extra werk. Smakelijke moestuinen heet het.

Nu even zitten of misschien wel gewoon naar bed.

X allemaal
accountkiller
Ainodis, even relaxen en dan hup naar bed meis. Dat heb je best verdiend! Klinkt leuk die moestuinen, goed initiatief. Al kan ik me voorstellen dat het voor jullie extra werk betekent.

Els, jij gaat echt goed met je rennen, respect!

Ik heb net ook weer lekker gesport. Morgen heb ik een dagje vrij, lekker voor mezelf als Bul naar de go is en lief werken. Erg zin in.
Hier ook lekker genoten van het weer. Met I ons groentepakket opgehaald en op de terugweg in het zonnetje op een terrassje geluncht! Dat doe ik echt nooit alleen en voelde zo lekker luxe! Lieve I'tje werd halverwege mijn broodje wakker en lag lekker te soezen in de wagen. Zo fijn! En hoppa, morgen dag 2 van mijn 4 vrije dagen! Met mooi weer hoop ik toch!

Wauw Designed, knappe Bikkel! Ik verlang ook zo naar een zittende I. Idd meer handen vrij en heb zo'n zin om met haar te fietsen.

Fijn dat hter beter gaat Anoidis. Morgen nog even een lekkere tutdag om aan te sterken. En leuk, maar idd druk, plan op je werk.

Leuke verjaardag gehad Visils?

Elsie, jij bent echt zo knap! Ik wil ook hard lopen, maar heb elke keer pijntjes... En het ontbreekt me aan doorzettingsvermogen want waar een wil is, is een weg. Wellicht nu met het mooie weer.
En Goog, fijne dag morgen, lekker hoor!
heerlijk he Rio! hopelijk komen er meer van die heerlijke dagen! geniet nog van je vrije dagen!

goog, geniet er van vandaag!

ainodis, vandaag 1 dus gewoon thuis? groot gelijk! Bedankt voor je app gisteravond, stond net onder de douche
Rio, klinkt als echt genieten, met meisje op het terras,wauw!

Els, jij weer lekker aan de slag?

Vandaag is de sterfdag van mijn pappa, twee jaar alweer. Vorig jaar was ik zo bezig met de aankomende bevalling (wist ik veel ) dat ik er niet zo goed bij stil heb gestaan. Vandaar dus dit jaar een vrije dag. Dan kan ik doen wat ik wil en is er overal ruimte voor. In elk geval lang en uitgebreid onder de douche zo!
Ach goog
accountkiller
goog dat is dus helemaal niet "lekker" een vrije dag... neem de tijd voor jezelf en je verdriet. Ik denk aan je!
Lief meiden! Het gaat eigenlijk best goed moet ik eerlijk zeggen.

Ainodis, hoe is het met je grote kleine 1?

Els, je weet wat het is. Gekke dagen hè.
Lieve Goog, wat een moeilijke dag vandaag! Ik heb me nooit gerealiseerd dat het nog zo vers is, sorry.. Wat ontzettend goed van je dat je jezelf vandaag alle ruimte geeft. Pak eerst die lange douche voor jezelf. Wij zijn er voor je hier, dus als je wilt spuien... je weet het..

hele dikke knuffel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven