Lentekriebels : we kennen elkaar IRL!

20-01-2013 20:16 2768 berichten
Het is alweer tijd voor een nieuw topic en om jullie te verrassen en het gedoe van "wie gaat hem openen?" voor te zijn, heb ik het nu gedaan!

En wel op DE dag! Want vandaag was de grote meeting en wat was het gezellig! Rammel, heel erg bedankt dat we je huis mochten "misbruiken" hiervoor. Hoop dat alle rommel weer is opgeruimd inmiddels

Het idee van Aju voor de kadootjes was ook erg leuk en heeft goed uitgepakt! Goh, kadootjes...uitpakken sorry, ben melig! De kadootjes pasten goed bij iedereen en het was een leuke toevoeging!

Verder hebben de baby's, oudere kindjes en de dreumes (R is een dreumes joehoei ) het prima gedaan! Ze hebben lekker met elkaar zitten spelen en sommigen keken even de kat uit de boom voordat er wat ondernomen werd. En de allerkleinsten hebben lekker bij mama gezeten en lief zitten zijn wat was het een geslaagde middag en ondanks het weer is iedereen toch helemaal naar Rammel gekomen en gelukkig ook weer veilig thuis gekomen.

Dan nog even over ons topic. Dit is inmiddels nummer 10! Ook al een mijlpaal! We delen al 10 topics lang lief en leed. Hebben al vanalles "meegemaakt" met elkaar en nu hebben we elkaar dan ook in levende lijve gezien eindelijk. Geeft toch een extraatje. We weten nu wie er achter de naam zit en dat is toch bijzonder. Zeker omdat we de meest verdrietige dingen met elkaar delen (kleine E* en L* staan tussen ons groepje in voor altijd) en ook de meest geweldige (onze laatste kriebeldame is gewoon zwanger! Het gouden ei van Linda77 en zo nog veel meer dingen.). En nu weten we tegen wie we het hebben! Geweldig toch om dat zo mee te maken en om er deel van uit te maken. Lieve dames, het is geweldig wat wij hier doen op dit forum en het is mooi dat we zo met elkaar omgaan en het ook IRL zo gezellig is! Jullie zijn allemaal geweldig Op naar nog veel meer topics, maar eerst deze vol plempen!!

NickLeeftijdGaan voor kindje nrBelangrijke datum ZwangerBijzonderhedenKnorretje2830211/01/2012!! geboren!!11/01/2012 zijn knorrezoon en knorredochter* geboren. en R trekt de kerstboom al bijna om en laat mamma achter zich aan rennenAjuparaplu321 08/04/2012 Pluutje is geboren!!aka Boeddha Googlette31128/03/2012T is geboren!!na deks groeit T uit tot BulletjeRammel26107/05/2012R is geboren!!Bonestaak gaat als een speer! Linda77351 05/09/2012 A is geboren!!! de verrassing is voorbij, we hebben er een lentekriebelmeisje bij!! Mamma is alweer aan de slag..eventjes dan Thee_graag28126 aug 2013 !!!!!!!!!!! na 1 mk en 1 zoontje* met chr.afwijking, na een kloppend je hoera, er komt een klein kopje/schoteltje aanMissShopping31124/05/2012MissMini is geboren!!ks, 9 weken te vroeg geboren, maar wat doet kleine MissMini het goed! 1miep127117/09/2012 miepie is geboren!! It's a girl! En mamma moet al bijna weer aan de slagNic1983282 09/06/2012! Saar geboren! PP behoort tot het verleden, een droombevalling!Designed29125/05/2012B is geboren!!Verborgen reflux en vermoeden van KMA houden deze vrolijke kanjer niet tegen!Visils27102/04/2012C is geboren! C tettert bij pappa en mamma de oren van het hoofd!Elsie2631227/07/2012 Baby J is geboren!!Flitsbevalling! En Grote Bolle Beer groeit zijn zus bijna voorbij!Ainodis29330/10/2012 3 is geboren!3 had zo'n haast dat pappa en mamma haar samen ter wereld hebben gebracht!RiodeJaneiro29113/08/2012 I is geboren! Niet geheel vlekkeloos, maar o zo gelukkig

Onze geschiedenis;

Lentekriebels en deze zomer zwanger worden

Zwanger de herfst in

We gaan richting winter

De tweede lente

Het jaar rond

The continuing story

Indian Summer

Met lentekriebels de herfst in

Lentekriebels; strong together
quote:Designed schreef op 21 januari 2013 @ 09:08:

'' Designed had ik op de foto's natuurlijk al eens gezien, maar toch was je anders. Had je "feller" verwacht, maar je bent een onwijs lief mens met je hart op de goede plek. En wat ben je lief voor de andere kindjes.''

Ingrijpen was niet nodig, jullie gedroegen je keurig ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:1miep1 schreef op 21 januari 2013 @ 09:14:

Haha Designed!

O ja, liever geen foto's van de meet op fb, maar op hyves. Anders is echt alle anonimiteit weg

Ben wel heel benieuwd naar de foto's idd jammer dat we geen groepsfoto hebben gemaakt!zo lang niemand Viva noemt op FB lijkt me dat geen probleem, toch? Volgens mij zijn we voor meelezers nog net zo anoniem als voor de meet
life ain't a perfect story, write it while you live it
Nee op zich niet, Designed, maar het voelt beetje zo, kan het niet goed uitleggen. Maar ze moeten sowieso op hyves gezet worden toch, voor de fb-lozen (zijn er geloof ik nog maar 2). Meer dat fb-vrienden de link eventueel zouden kunnen leggen, voor zover dat niet allang gebeurd is. Zitten zoveel mensen op dit forum.
Ik ook liever niet op FB foto's.

Zal morgen de foto's op de Hyves gooien die gemaakt zijn, zijn er best wat

Vind het ook jammer niet echt veel mensen gesproken te hebben behalve wat small talk. Maarja dat lukt ook niet in een kippenhok. Leuk om alle evaluaties te lezen, ook hoe anders iedereen mij ziet nu. Best verrassend.

Zal me ook morgen of vanavond erop storten.
Dan is niet jou niet taggen al voldoende Miep ;)
Ik ben ook de eerste uren thuis aan het werk. Moest naar meerdere locaties vandaag en alhoewel het mee schijnt te vallen op de weg ga ik de file niet opzoeken.

Wat een mooie evaluaties heeft iedereen zeg! Ik ben het wel eens met iedereen eigenlijk, maar zal toch ook nog een duit in het zakje doen;

Knor: wat heerlijk dat je irl je emoties net zo durft te tonen als hier op het forum. Open, zelfverzekerd en warm. Fijn om even wat langer met je gekletst te hebben en bijzonder om het boekje in te hebben gekeken. Ook gaaf om R te hebben gezien, heerlijk ventje die eindelijk Bulletje eens tegengas gaf

Miss; idd precies zoals ik had gedacht! Supervrolijk, geinterreseerd en hip natuurlijk en wat heeft Mini een heerlijke boeverige lach nu al, dat wordt wat als hij kan kruipen!

Rammel; Supergastvrij, lief en een mooie dame! Je was wel veel rustiger dan ik had verwacht! Hoor je dat vaker, of was het gewoon wat veel, zo'n huis vol? En de complimenten voor je huis, wat een mooie ruime woonkamer! Heerlijk dat Boontje zo relaxt de boel zat te observeren en lekker haar gang ging.

Ainodis, wat een leuke meid ben jij om te zien en wat heb je geweldige kinderen! 1 Die zo heerlijk open en vrolijk is, heb lekker even met haar gekletst. 2 vond ik ook een schatje, zo lekker eerste even bij mamma en daarna fijn zichzelf. 3 is duidelijk gewend aan drukte en trekt zich nergens wat van aan. En zo klein, liehief!

Nic, je bent eigenlijk precies zoals ik had verwacht, incl stem! Misschien ietsjes kleiner irl. O is een charmeur met zijn mooie krullen en S vind ik echt een schatje. Ze kijkt prachtig wijs uit haar ogen. Volgende keer gaan we wat langer kletsen.

Thee, ook jij bent zoals verwacht, open, vrolijk, met een beetje pit erin en geintereseerd! Fijn dat je even bij kon komen op de bank, geloof direct dat het erg vermoeiend is zo'n dag. Geen terugslag vandaag?

Aju, je praat anders dan ik had gedacht, maar verder klopt het plaatje En over plaatjes gesproken....die dochter van jou! Ze heeft me ingepakt hoor, knapperd. Ik kon ook merken dat ze echt al interactie heeft, veel meer dan Bulletje.

Els, ik heb veel te weinig met je gepraat, maar toen je binnenkwam klopte ook jouw plaatje direct. Je merk als je de kamer binnenkomt zeg maar, hebt een bepaalde..hoe zeg je dat...uitstraling? Heel positief bedoelt overigens! Bolle Beer vind ik een schatje, vind de wereld wel prima en is blij als hij zijn mamma ziet.

Rio; nuchter en zichzelf, en volgens mij heeft je meisje dat ook! Vind haar echt wel op jou lijken!

Linda77; knapperd! Vrolijk, open en jezelf, leuk om te zien. Kleine roze A is echt cute, incl spreidbroek!

Ivet, jij bent inderdaad afgevallen, mooi! Wat is Noor toch een schatje met inderdaad een mooie, doordringende blik en een heerlijke lach.

Miep, jou heb ik ook bijna niet gesproken, volgende keer weer een date als ik bij schoonouders ben?!

Designed, je was idd rustiger en meer op de achtergrond dan de vorige keer, maar ik gok dat je dat vaak hebt als je in een groep bent? Lief dat je een oogje op Bulletje hield zo af en toe!

Vis, jij was helemaal jezelf! Dank voor jouw hulp ook, gelukkig konden we een schone kamer voor Boontje achter laten

Rammel, nogmaals dank voor het openstellen van je huis en de gastvrijheid!

Aju, echt heel leuk dat jij wat dingen hebt opgezocht en nog een klein speechje had en voor iedereen wat woorden, lief!

Ik vond het, ondanks de drukte, echt heel leuk en bijzonder gisteren. Iedereen heeft zijn best gedaan op een kadootje, sommige waren z'o lief en doordacht, en sommige verhaaltjes/gedichtjes deden echt een traantje opwellen. Lief vroeg of er nog iemand was die ik minder leuk vond, en ik kon oprecht nee zeggen!

Zo nu is het tijd voor.....juist! Uit mijn mooie nieuwe beker
En Rammel ook niet dus, hahaha
Wat leuk dat iedereen zegt dat ik zo rustig bleek! Dat hoor ik inderdaad wel vaker bij grote groepen, het is een overblijfsel van mijn afstuderen bij een adviesbureau. Als we trainingen gaven was het van belang eerst de verhoudingen vast te stellen, dus met een helicopterview de groep te bekijken en proberen op een snelle wijze te bepalen welke techniek gekozen moest worden.. en dat kan je niet als je in het midden staat.

bij een volgende grote meet of in kleiner gezelschap ben ik een stuk aanweziger ;)
quote:googlette schreef op 21 januari 2013 @ 09:39:

Miep, jou heb ik ook bijna niet gesproken, volgende keer weer een date als ik bij schoonouders ben?!Jaaa gezellig! Vergeten te zeggen: heb het doosje open gekregen hoor, met beleid. Mooie poppetjes, heel lief. Thanx! Je kaartje hangt tussen de andere kaartjes die het verdienen 'tentoongesteld' te worden.
Na de inslaap perikelen heeft Bulletje gelukkig wel goed geslapen. Hoop dat hij een beetje bij kan komen bij de GO.

Naar dat je vaak zo slecht slaapt van zo op ma Knor. Het is trouwens wel een bekend probleem, heel veel mensen hebben hier last van. Ik herken het, maar is bij mij in drukke/lastige periodes.

Ivet, Noor dus ook een beetje overprikkeld.

Foto's maken mij niet uit, maar als mensen het vervelend vinden op fb vind ik hyves prima! Ja Rammel, heb soms maar wat raak geschoten, zit er altijd wel wat bij ben erg benieuwd
Fijn Miep! Lief van dat kaartje. Had trouwens al moeite met een doosje in de winkel, dus heb het express toen thuis niet opengemaakt
En hier nog even een dikke voor Elsie. Wat een moeilijke dagen toch he. Was in bed blijven liggen met de deken over je hoofd soms maar een optie!

Aju, nog gefeliciteerd met jullie jubileum, bijzonder!
Oh Aju, nog van harte met je jubileum! Was wel romantisch met al die sneeuw zeker, sneeuwt het nog zo hard bij jullie?

En HNT allemaal!
Ik zie trouwens net dat het doosje met babyvoeding braaf in de gang heeft gewacht gisteren
Hoi meisjes...

We zijn al weer erg actief geweest hier vanmorgen. De stoep is schoon geveegd normaal maakt het me niet zoveel uit maar nu ben ik elke dag aan het dweilen in de gang. Ook geen hobby van mij.

En 3 is weer gewogen en gemeten.

4955 gr en 61 cm. Een lange dunne. We gaan toch even langs de fysio met haar hoofdje.

Een losse beschrijving van iedereen vind ik lastig. Ik had nic alleen wat aanweziger verwacht verder was iedereen eigenlijk wel hoe ik ze verwacht had.

Dank je wel voor de complimentjes over mijn kids... Leuk om te horen.
accountkiller
Shit, Ainodis, helemaal naar vergeten te vragen gisteren! Goed om te gaan hoor, de tips van de fysio hebben bij ons erg goed geholpen.. Gaan ze een meting doen?

jammer dat ik dat matrasje niet meer kon vinden, als ik hem tegenkom stuur ik hem naar je op!
Haha ja ik was het ook vergeten om het aan jou te vragen. Op heb cb vonden ze het nog minimaal. Ik vind van niet. Ben benieuwd wat we nog voor extra's kunne. Doen. Ze is best sterk en draait ook steeds terug
accountkiller
Wij draaiden haar hoofd meerdere malen terug en hadden haar natuurlijk vaak rechtop waardoor haar koppie de ruimte had rond te worden. Maar ja als ze steeds zelf terugdraait houd je dat niet tegen natuurlijk..
Overdag lukt dat ons wel. We zitten aleen s nachts als ze de langste ruk liggend maakt.

Knuffels pakt ze en gooit ze weg. Matrasje schuin maakt haar niks uit
accountkiller
Ainodis, ligt ze nog bij jullie op de kamer? Las laatst de tip van een heel klein lampje aan, aan de kant waarze naartoe moet kijken, daar schijnen ze dan ook heen te draaien in hun slaap.
Ze ligt af en toe bij ons. Maar dat kunnen we nog wel proberen dank je!
accountkiller
Ja, of bedje zo draaien dat ze op haar niet-voorkeurskant richting raam moet draaien schijnt ook te helpen!

De fysio kan snel zien met welke beweging ze naar haar lievelingskant gaat, en kan je dan tips geven om dat tegen te gaan.. Wanneer heb je de afspraak?
Ik heb de kinderarts verzet naar een belafspraak, Bikkel is jammer genoeg echt nog ziek, ga straks weer even stomen.

Zal de foto's nu even op de hyves zetten van gisteren!
Staan erop! Zijn van erg slechte kwaliteit trouwens, heb met verkeerde fotostanden de foto's genomen denk ik...
Dank voor de felicitaties. Ons jubileum was niet erg spannend: we hebben pizza laten bezorgen en gerelaxed op de bank. Maar was wel knus en idd romantisch uitzicht op de witte wereld.

Mbt gisteren:

Ik vind het ook heel leuk om zo iedereen bij elkaar te zien en ook de meeste babies. Het was idd wel druk en ik heb weinig meer dan een paar zinnen met iedereen gewisseld, omdat ik steeds achter Pluutje aan moest. Nog dank aan diegenen die haar af en toe even in de gaten hebben gehouden. Wel moest ik toen we in de auto zaten wel weer een blauw stuk karton uit haar mond peuteren..

Grappig dat de meesten hadden verwacht dat ik anders zou praten, ben benieuwd wat er dan anders is..?

Ben het eens met veel van de dingen die genoemd zijn, zal ook nog even mijn duit in het zakje doen.

@Google: Je bent wat 'stoerder' dan ik had gedacht. Omdat je altijd zo lief en attent bent, had ik een iets 'zachtaardiger' beeld van jou. Niet dat stoer en zachtaardig niet samen kunnen gaan, maar nu stond het stoere iets meer op de voorgrond. En verder gezellige meid, die niet op haar mondje gevallen is, maar dat wisten we al!

@Ainoidis: Nu ik je zag, zag ik inderdaad aan je dat je jonger bent dan ik je qua doen en laten had ingeschat. Je ziet er jong uit, maar je hebt wel een hele volwassen uitstraling en ziet er uit als een evenwichtig iemand. Knap hoe jij dat balanceert met je drie kids om je heen en idd superlieve kinderen!

@Nic: Jij hebt in het echt een zachtaardigere uitstraling dan ik had verwacht. Je stukjes hier kunnen inderdaad best pittig overkomen en ook op de foto's heb je best een donkere uitstraling, maar in het echt vind ik dat helemaal niet zo. Je hebt een hele prettige rustige en observerende uitstraling, vind ik.

@Thee, jou had ik al gezien en nog steeds hetzelfde: heul lief, gezellig en ook zeker een hintje spice. Je had een tijdje geleden zo'n sap in de supermarkt: mango met een beetje rode peper. Dat ben jij! Lekker hoor!

@Rio: Ik heb je nauwelijks gesproken, maar mijn indruk van jou zoals ik je nu zag was iets speelser dan ik had verwacht. Verder ook lekker relaxte houding en een heel relaxed kind!

@Knor: Wat ben jij mooi en wat heb je een mooie uitstraling. Ik heb je ook nauwelijks gesproken, maar de eerste indruk die ik van je had: 'fijn mens'.

@Designed: Dank voor het schilderij, ik vond het wel heel bijzonder dat je speciaal voor mij iets had meegenomen. Maar oei,oei, wat moet ik ermee??? Het is eh.. niet helemaal mijn kopje thee, zullen we maar zeggen. Maar, een gegeven paar mag je niet in de bek kijken hè? Ik zal eens kijken of ik een eervol plekje kan vinden.. Verder eens met de meesten, dat je iets rustiger overkwam dan gedacht. Maar nog steeds een hele, gezellige, vorlijke, ondeugende (tsja..) smaakmaker!

@Rammel: Ook ik vond je iets ingetogener dan ik had verwacht. Jij neemt ook geen blad voor je mond als je je mening deelt, dus had verwacht dat je die ook iets meer luidkeels zou verkondigen... Maar idd onwijs gastvrij, dat je het allemaal maar over je heen hebt laten komen, die invasie. Volgens mij heb je ook goed geobserveerd wat je er allemaal van vond, ben benieuwd. Ik snap nu ik jou gezien heb wel iets meer van je liefde voor dieren, ben jij stiekem het soort mens dat soms zelf het gevoel heeft beter met dieren dan met mensen te kunnen? (Ook al vinden andere mensen dat je ook heel goed kan met mensen?) In elk geval heb jij volgens mij al snel genoeg van geneuzel en om de hete brij heen draaien.

@Miss: Leuke meid, volgens mij is het heerlijk om met jou een dagje te shoppen en daarna lekker sushi ergens te gaan eten. Ik vond je nu heel relaxed overkomen, niet hyper. En stoer dat je gewoon bent gekomen. Jij laat je niet voor één gat vangen!

@Ivetje: Helemaal zoals ik had gedacht, maar dan met zachte g! Noor heeft duidelijk een eigen willetje, heeft ze dat misschien meer van man's kant? Want volgens mij vind jij zelf alles wel best. En idd een stuk slanker dan op de foto's!

@Vis: Helemaal zoals verwacht. Je ontroerde me omdat je me bedankte voor de opmerking vorige week, bijzonder vond ik dat! Misschien moet je eens aan een aantal mensen in je omgeving vragen wat ze zo leuk vinden aan jou en waarvan ze vinden dat je er goed in bent. Ik denk dat je dat wel even kunt gebruiken als reminder, want volgens mij vergeet je af en toe wel eens wat een leuke meid je bent!

@Linda77: Jij ziet er inderdaad prachtig uit en ook leuk om te zien hoe relaxed jij met jullie lieve A omgaat. Ik denk toch dat het vele kletsen en heel snel reageren op alles een beetje voortkwam uit zenuwen/het spannend vinden, klopt dat? Maar inderdaad hardstikke lief en spontaan!

@Miep: Jou heb ik vrijwel niet gesproken, maar hoe je op me overkwam qua eerste indruk is helemaal zoals ik had verwacht. Je bent ook een observator en houdt graag de touwtjes in handen, klopt dat? Leuk dat je er was, ondanks de lange reis die niet helemaal vlekkeloos verliep!

@Elsie: Last but not least! Jou heb ik natuurlijk al vaker gezien, maar ik heb wel het idee dat ik steeds meer de echte Elsie ontdek. Gek genoeg komt de IRL Elsie steeds dichterbij de forum Elsie, terwijl ik jou in het begin IRL wel wat anders vond dan op het forum (mn qua onekerheid/nervositeit oid). Misschien een beetje gek, maar ik vind dit donkerdere haar zoveel beter bij je passen! Wat stoerder en pittiger. Je hebt prachtige lichte ogen waarmee je alles goed in de gaten houdt, maar in combi met het lichte haar vond ik dat wat fletser en om een of andere reden iets onrustiger overkomen. Misschien komt het ook wel door de situatie hoor, ik weet het niet, maar in elk geval vind ik dat je nu staat als een huis, en terecht! Je hebt zoveel te bieden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven