Leo behandeling (vruchtbaarheid)

22-09-2017 22:49 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames, ik ben samen met mijn partner nu al een tijdje gestopt met de pil. Al vrij snel had ik door dat er iets niet goed zat omdat de menstruatie uit bleef. Ben toen gelijk na de huisarts gegaan en ook door gewezen na de gynaecoloog. Het blijkt dat ik PCOS heb. Nu heb ik 5 maanden 50mg clomid gehad, waarvan ik de eerste maand vier eitjes had en de andere maanden niet veel bijzonders. Toen een maand 100mg waar ook niet echt activiteit op kwam en nu deze maand de 150mg. Vandaag moesten we weer na de gynaecoloog om te zien wat het nu heeft gedaan. Maar ik ben het eigenlijk even helemaal zat. Altijd chagrijnig op me partner, bijna elke dag en nacht hartkloppingen, veel warmte opvliegers, duizelig. Elke dag wel ergens anders last van. Conclusie walg van mezelf. Heb weinig motivatie over. Als ik de assistente bel over mijn klachten zegt ze neem maar contact op met je huisarts dit kan niet van de clomid zijn. Mijn vraag is of iemand dit herkent of zou ik toch echt even naar mijn huisarts moeten. En zijn er dames die na de hormonen wat ik nu krijg mij misschien kunnen vertellen wat hun volgende stappen waren om hun kinderwens te vervullen ? Mijn arts heeft me na vandaag omdat ik op mijn elfde cyclus dag zit en maar een eitje heb van 11mm geadviseerd om na te denken voor een Leo behandeling. Nu heb ik dus wat rond zitten snuffelen op ervaringen maar kon weinig vinden. Zijn er meer vrouwen die hier bekend mee zijn en wat waten jullie resultaten? Moesten jullie door gaan met clomid of kregen jullie injecties? Want mijn arts wil graag eerst de Leo en dan de injecties proberen.

Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd en jullie mij goed advies kunnen geven. Alvast bedankt xoxo
Weet je al wanneer je de Leo krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Snowy89 schreef:
12-10-2017 17:20
Weet je al wanneer je de Leo krijgt?
Sorry ik was wat druk de laatste dagen, maar aanstaande dinsdag krijg ik de Leo behandeling. Maar nu ben ik ongesteld en hoop zondag het dan over is. Vind dat toch wel een beetje ongemakkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven