Luiers kiezen

18-04-2019 22:22 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve Viva'ers,

Omdat ik over vijf weken ben uitgerekend, ben ik een beetje aan het lezen over luiers. Nu valt me op dat er in de supermarkten/drogisterijen soms best grote kortingen zijn op huismerken zoals Kruidvat en Etos. Zijn dat soort luiers ook goed, of raden jullie echt Pampers aan? Geld speelt namelijk wel een rol!

Gerda
Alle reacties Link kopieren
Bij de oudste tot zeker een halfjaar de pampers newborn gebruikt, die waren heel fijn met borstvoedingspoep. Spuitluiers gingen er wel dwars doorheen, tot de nek, maar urine ging prima.
Later overgestapt op Etos en AH, zelfs met aanbiedingen van pampers waren ze nog goedkoper én ook de huismerkluiers zijn met enige regelmaat in de aanbieding.

Hier zijn Kruidvat, pampers baby-dry en nog wat merken nooit bevallen.

Qua billendoekjes Kruidvat extra sensitive zijn zo goed als meukvrij en nu hebben ze daar ook de baby pure lijn met alleen water in de doekjes.
Wij zijn ook groot fan van de Franse manier van reinigen met liniment
, want dat was nog zachter en verzorgt ook meteen. Daardoor bij de oudste nooit luieruitslag gehad.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat kan het allemaal verschillen. Zweer bij pampers. Etos/kruidvat/AH en alle andere merken zorgen voor uitslag, broeierigheid en lekken. Pamperdoekjes ook de voorkeur. Stinken niet en zijn steviger. Goeie bevalling gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij Pampers. Van andere merken krijgt kind zere, rode billen.
En staar je niet blind op acties/aanbiedingen. Ik hou bijv altijd die van Kruidvat in de gaten, daarmee kan ik van aanbieding tot de volgende aanbieding rondkomen. En zo niet, dan is er altijd op internet wel ergens een aanbieding en anders betaal ik een keer het volle pond.
Niet teveel dezelfde maat kopen en gewoon verschillende merken proberen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan je uit alle verschillende reacties wel concluderen dat je gewoon zelf moet gaan uitproberen wat je fijn vindt!
Hier goede ervaringen met zowel pampers (voor de eerste maanden) en Kruidvat. Voor Billendoekjes groot fan van Etos eigen merk (lekker nat en ruikt fijn) en Zwitsal.
Wij gebruiken sinds de geboorte al pampers Premium protection. In de eerste weken ook kruidvat geprobeerd maar die vonden we te papier achtig en scheurde ook vaak. Ook nog eens de pampers baby dry geprobeerd, maar die beviel ons gewoonweg niet door een andere manier van vocht opnemen ofzo en bleef voor ons gevoel natter.

We gebruiken ook altijd de pamper sensitieve billendoekjes! Bevalt allemaal goed en er is altijd wel ergens een actie.

Maar ja het is een kwestie van uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
19-04-2019 03:51
Toevallig eigen merk kruidvat waterwipes al geprobeerd?
Ik heb ze gekocht maar ik ben geen fan. Veel minder waterig dan de Waterwipes, ik vind ze stinken en er zitten we degelijk meer ingredienten in dan in de WW. Ik blijf dus nog even trouw 😊
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, bedankt voor jullie lieve en behulpzame reacties. Ze zijn erg nuttig geweest! Zelf koop ik de laatste tijd vooral Pampers, daarin kan mijn kleintje lekker vrij bewegen. Ik heb veel profijt gehad van de website https://www.pampersaanbieding.com. Daar zoek ik naar de winkel waar ze het goedkoopst zijn. Misschien hebben jullie hier ook wat aan!
Groetjes,
Gerda
Alle reacties Link kopieren
Hier bij kind 1 kruidvat top en bij kind 2 pampers het fijnste.
Gewoon wat uitproberen dus.
En ook per maar zat er nog wel eens verschil in na mij idee.
Wij gebruiken een combinatie van Pampers en Pingo. Ze gebruikten Pampers in het ziekenhuis, dus zijn we die blijven gebruiken. Er zit wel een pak verschil op per 'serie'. Pampers Baby Dry vinden wij de beste tot hiertoe (maatje 3).

Voor 's nachts gebruiken bij Pingo. Onze dochter slaapt al best goed door en we merkten toevallig dat deze het langst hun ding doen 's nachts.

Voor Pampers vergelijken we altijd even via https://www.luiergids.nl/pampers/.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven