Maar niet zwanger worden..... (deel 3)

31-01-2017 16:10 2418 berichten
Vervolg van het topic Maar niet zwanger worden.... en deel2.



Hier schrijven we weer gezellig verder! Gewoon een groepje meiden dat al wat langer bezig is om zwanger te worden. De een nog niet naar de huisarts gegaan, de ander al diep in de medische malle molen, het maakt niet uit.




NAAM LEEFTIJD BEZIG SINDS OORZAAK MMM SAMENVATTING
flipje229/41Okt '14zaadkwaliteit ↓↓↓, herhaalde mk's met chromosoomafwijkingenICSI1 (jan '16 - aug '17), tp1: F☆ (18 wk), tp2: P☆ (12 wk), tp3: niet zwanger, tp4: ☆. ICSI2 (sep '17 - nu) tp1: ☆
Dubbeltje8333/372013Geen oorzaak gevonden3 mislukte IUI's, nu een rustmaand. Na evaluatie verder met IUI4
Lieksie30/35?korte luteale fase + door operatie hormonen in de warIVF/ICSI geen optie i.v.m. gezondheid. Augustus starten met IUI
Animal36/372014onbegrepen subfertiliteitgestart met IVF/ICSI 4 in Dusseldorf
TruusdeMier9027/292014PCOSOI voor 12 rondes
.
:duckie: Lieve itsi-us, Miss_Bean, Mojo84, lux., Aderyn, fluorescent, Hannepan86, Baggal, Skylark, Blauwe_Stoel (7 jan '18), deni308 (5 jan '18), Lovely-Meghan (mrt '18) angel88 (mrt '18), Jo_86 (apr '18), Hannahzz MssFiddler, Boulu, Wished van harte gefeliciteerd! :yes:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spannend Truus!! Ik ga keihard voor jou duimen.

Boulu, dat het nog even spannend is, lijkt me niet meer dan logisch, maar voor zover ziet het er dus goed uit!
Alle reacties Link kopieren
Truus hoe gaat het?

Vandaag uitgangsecho gehad en over ong een week ga ik weer starten. Ik ben er klaar voor!
Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat Truus...

Spannend weer Animal, ik ga voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren
Animal wat fijn dat je gaat starten, jippie! Ik kan mij voorstellen dat je er helemaal zin in hebt.
Ik duim, hoop en bid weer met je mee.

Msfddler & Boulou; gelukkig gaat het nog goed bij jullie. Zo leuk dat jullie tegelijk zwanger zijn.
Ook helemaal geen kwaaltjes, wat bijzonder zeg haha. Ik had ook niet heel veel klachten maar toch allemaal rare dingen.
En omdat ik zo onzeker was durfde ik er al helemaal niet aan toe te geven.

Truus, hoe is het? Jij had je poging afgebroken en was voor de natuurlijke poging gegaan toch? Nou ja als het maar werkt.

Hier gaat het wel prima, buik groeit goed. Ik ben aan het aftellen. Het is heel gek het kan natuurlijk nog 12 weken duren in het slechtste geval maar ik hoor dat ik voor de uitgerekende datum beval.
Het is wel genoeg geweest zo, ik ben veel te nieuwsgierig naar de baby. Hoe gaat straks de bevalling, hoe ziet hij eruit, bevalt het moederschap mij wel… of was het dromen ervan mooier.
Over dromen gesproken, ik had laatst dat ik had gedroomd dat de baby wel een dag alleen thuis kon blijven want hij slaapt alleen dus goed flesje gegeven en dacht als hij wakker wordt dan huilt hij en valt
Van de honger in slaap maar voor 1x is dat niet erg. Dus in mijn droom lekker op plaats van bestemming en na uren voelde ik mij ontzettend schuldig en riep ik tegen iedereen dat ik mijn baby moest ophalen.
En toen werd ik gebracht door een familielid en vlogen we uit de bocht onderweg met de auto. Mankeerde niets dus met een andere auto weer verder..
Nou ja ik werd dus niet heel vrolijk wakker…
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! (Wat fijn dat je er bent...... oooooh dat lied, ik word er gék van!)

Ik had inderdaad besloten om de cyclus niet af te breken omdat ik bang ben voor die provera na de laatste keer dat het af braken. Nou dat bleek een goede keus; 6 dagen later een positieve ovulatietest! Ik zit nu nog met een bil op de wachtbank, maar mijn temp is vanmorgen flink gedaald en ik herken de kramp alweer.. hopelijk tuimel ik er vandaag nog af maar ik denk morgen, dan weer een uitgangsecho en ophogen met de hormoontjes.. ik zie er een beetje tegen op dit keer😳

Hahaha Jo, ik moest verschrikkelijk lachen om jouw post! Ik heb afgelopen week iets veel en veel ergers gedroomd maar omdat ik er zó van onder de indruk was heb ik het tegen ongeveer iedereen verteld en vanwege herkenbaarheid wil ik het hier dus niet plaatsen. Geloof me, ik was een heeeeeel slechte opvoedster😂😂

Animal spannend! Hoe lang duurt het dan allemaal bij jou voor je weer op het wachtbankje plaats neemt?
Alle reacties Link kopieren
Jo, wat naar zo’n droom... als ik dat soort dingen droom, weet ik altijd zeker dat het niet gebeurd ,dus nadat ik bijgekomen zou zijn, wist ik ook dat het niet zou gebeuren. Hoop dat je je ondertussen wat beter voelt.

Truus, goed dat je afgewacht hebt! Op naar de 3e ronde en als het zo ook niet wil, kun je altijd om fsh injecties vragen.
Dromen kunnen erg rot zijn. Bah!

Ik verwacht de punctie rond 1 maart, dus nog ff geduld
Alle reacties Link kopieren
Ik moet juist wel altijd erg lachen als ik bijgekomen ben van dat nare gevoel van zo’n droom. Meestal is het allemaal zo ontzettend gek! (En komen er de meest maffe mensen in voor!)

Wauw, zo’n punctie gaat sneller dan ik verwacht had! Maar anderzijds bekruipt me meteen het RESPECT-gevoel dat jullie zó vee geduld ergens vandaan halen.... want feit blijft dat het natuurlijk veel langer is dan een ei op dag 14 en een test op dag 28. (Of een ei op dag 26 en een test op dag 40 in mijn geval)
Alle reacties Link kopieren
Truus, de punctie is ongeveer op dag 14. Afhankelijk van hoe snel ze groeien. Bij mij gaat het wat traag en heb vorige keer op dag 17 gehad. Sommigen zijn juist extra snel op dag 11 of zo. Maar is erg afhankelijk van hoe gevoelig je bent en hoeveel eicellen etc er groeien. Op het ivf topic was iemand die 21 dagen gespoten heeft. Dus dat kan ook.
Wanneer heb je jouw NOD?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Hoe gaat het hier met iedereen?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Hahaha Jo, die droom :HA:
Ik droom op het moment elke nacht heel raar. Vannacht was ik op de vlucht voor een bende bij de grens van de US. Die van de rest van de week ben ik al weer kwijt, behalve dat ik midden in de nacht steeds raar wakker wordt.

Truus, ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om af te wachten. Jij kent je lichaam het beste, en niet om artsen af te vallen, maar ze gaan toch meer uit van een standaard model "vrouw" en bij jou werkt dat overduidelijk niet zo. Verder eens met Animal, misschien is het tijd om te gaan spuiten. Ik vond dat echt reuze meevallen (en vooral als het alleen ter ondersteuning van je cyclus is)

Animal, ik vind het juist nog wel even duren tot 1 maart. Maar ik vond het bij mijzelf ook lang duren. Eerst aan de pil, dan de decapeptyl, dan stimuleren en dat duurde geloof ik ook iets van 18 dagen. Plus die dagen zijn ontzettend spannend dus ik heb het allemaal ook heel intens beleefd. Ik las ergens dat je een extra goed uitgangspositie had deze keer, dat begint goed! Ik hoop zo dat dit hem gaat worden, jullie wachten inmiddels ook al lang genoeg.

Wished, leuk om je weer te lezen! Hoe gaat het met jou?

Met mij gaat het goed, inmiddels 13 weken en de laatste echo (12+5) en de nipt waren beide goed en we beginnen inmiddels een beetje hoop te krijgen dat dit kindje er komt. Al zijn we nog steeds heel erg onzeker en durven we er nog helemaal niet vanuit te gaan dat we "binnen" zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn mssfiddler. Ik snap je onzekerheid maar het gaat goed komen. Vertrouw erop.

Hier inmiddels 11 wkn, ben wat verder dan ze dachten bij de eerste echo, volgende week weer echo en alles lijkt goed te gaan. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik de nipt wil doen? Ik vind dat best lastig wel of niet beslissen.
wished- wijzigde dit bericht op 09-02-2018 18:11
8.56% gewijzigd
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
@Truus: Hoe is het nu? Nog niet ongesteld? Goed dat je hebt afgewacht!! Bij mij kwam het ook altijd uiteindelijk wel al duurde het soms heel lang haha. Ik heb mijn eisprong ook op cd 25-30. Tja... In ieder geval iets ;). Maar hoop dat je niet weer voor een uitgangsecho hoeft!

@Jo: Oh wat een nare droom!! Maar je bent nu dus ongeveer 30 weken?
Heel herkenbaar die dromen hoor, ook wat MssF zegt. Ik droom ook extreem veel en rare dingen, meestal weet ik het ook nog als ik wakker word.
Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat zijn straks!

@Wished: Leuk dat je er weer bent. Ook benieuwd hoe het met je is! Durf jij te genieten van je zwangerschap?

@Animal: Ja ik vind 1 maart ook nog ver weg haha. Maar is het achteraf wel snel gegaan. Ik vind de winter maar niet voorbij gaan haha waardoor het ook lang duurt. En bij mij vind ik alles lang duren omdat ik verder in de zwangerschap wil zijn ;).

Hier lijkt alles ook goed te gaan: 13 weken zwanger, maandag een goede echo gehad en een goede NIPT uitslag gehad :). Toch vind ik het allemaal nog heel spannend, ook omdat ik niks voel. En nu duurt het ook weer iets langer voor we een echo hebben.
Ondertussen wel bezig met wat dingen regelen dus dat is wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Boulu spannend hoor,we gaan dus redelijk gelijk op.

Ik probeer wel te genieten, al ben ik soms ook onzeker. Ik ben super misselijk, gevoelige borsten dus ga er vanuit dat het goed zit.
Ik heb ervoor gekozen geen nipt te doen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Wished: de NIPT is alleen relevant als je of 1) daadwerkelijk iets wil doen als er sprake is van een Trisomy 21, 18 of 13 of 2) je bij zo’n constatering niets wil doen, maar wel voorbereid wil zijn.

Animal: zie andere topic! Alle positieve energie jouw kant op!

Jo: ik brak even in voor jou! Heel veel succes met de bevalling! Je kan dit meis. En het moment dat je kind op je borst wordt gelegd is surreal. En het moederschap is soms zwaar, maar ook het aller-aller mooiste. Succes!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Super lief Baggal. dankjewel alvast voorlopig nog even niet hoor maar je weet maar nooit, Ik ben echt heel heel heel benieuwd hoe ik het zal ervaren :).

Wished, ik heb ook geen nipt gedaan ik zou 'waarschijnlijk' ongeacht de uitslag er niets mee doen. Bij een groot deel van de mensen is hij toch meestal wel goed maar het lijkt mij vreselijk en ongelofelijk moeilijk om een keus te moeten maken.
Fijn dat je lekker misselijk bent hahah, zijn er wel dingen waar je zin in hebt of juist niet qua voeding.

Boulou en mssfiddeler (gezien jullie zo goed als even ver zijn noem ik jullie in 1 adem), fijn dat alles nog zo goed gaat en zelfs een goede nipt. Ja nu gaat het besef misschien een klein beetje komen? Ik weet dat ik rond die weken het voorzichtig begon te vertellen. Mijn boobs waren toen ook al een cupmaat groter, ik voelde mij huge maar als ik een foto terug kijk zie ik dat je het helemaal niet kon zien haha. Gaan jullie nog voor een pret of geslachtsecho? Ik had hem met 16 weken. Het was al zo goed te zien en het voorgevoel klopte ook.

Anmial, super fijn dat je weer in de race bent en er ook zin in hebt. Al lekker concreet zo met de verwachte punctiedatum. Het gaf mij ook altijd meer rust als ik weer ergens naar uit kon kijken. Ik hoop dat dit jou ronde is! Ook heel benieuwd naar de opbrengt, de vorige keer had je een mooi resultaat. Ik hoop dat je dit keer ook zo een mooi resultaat boekt of nog beter :).

Truus ben jij alweer volop in de race? Je spuit geen gonalF toch? Mocht het dit x weer niet aanslaan dan zou je eens kunnen overleggen om daarmee te starten. Het voelt als een hele stap maar het valt best mee. Ennuh als dat uiteindelijk voor jou werkt dan bespaart het je weer een hoop 'verloren' rondes.
Alle reacties Link kopieren
Zo, carnaval voorbij daar ben ik weer even!

Animal wat een spannend gebeuren lijkt me dat allemaal! Vooral een terugplaatsing lijkt me zenuwslopend.... ik hoef natuurlijk ‘alleen maar’ een ei te leggen en de rest zou natuurlijk moeten kunnen. Ik weet dat het heel verschillend is hoe men reageert op het stimuleren, maar ik wist dus niet dat het hele proces in zijn geheel (menstruatie tot terugplaatsing) toch nog zo snel kan gaan... voor mijn gevoel duurt een ronde bij jullie echt maaaaaaaanden. Blijkbaar toch maar een gevoel😳 fijn dat je een goede uitgangsecho had, op naar heel veel prachtige eitjes!

Wat heerlijk om zo veel zwangeren hier te zien, dat geeft een prettig gevoel! En allemaal positieve niptjes en plakkertjes tot nu toe😍 echt heerlijke berichten dames! Nu opweg naar ingerichte babykamers, bolle toeters en opgezwollen voetjes in de lente!😁

Hier een positieve uitgangsecho en vandaag de laatste dosis hormoontjes ingenomen (Clomid 100 inmiddels). Spuiten is voor mij nog even een ver van mijn bed show, ik zou dat prima vinden maar dit is pas de derde ronde clomid..... (en de eerste keer opgehoogd naar 100) Ik heb gewoon door wen miskraam, een cyste, en een gemist ei ontzettend veel gedoe gehad waardoor het allemaal al een eeuw lijkt. Tenslotte zijn we al 8 maanden verder zonder resultaat.. deze ronde heb ik goede hoop, ik had een erg goede menstruatie en ik voel me ook goed. Voor het eerst (nog) geen pijnlijke eierstokken, en die fikse bloeding deed me ook goed. Normaal is mijn menstruatie maar zielig. As zaterdag eerste voortgangsecho. Ik ben er nog erg rustig onder en er ook niet zo mee bezig deze ronde, hopelijk blijft dat zo want het bevalt me prima zo!
Alle reacties Link kopieren
Truus, ik kan me voorstellen dat een fatsoenlijke menstruatie een goed gevoel geeft. Dan heb je echt het idee dat de omstandigheden goed waren. Go go meid! Ik hoop voor je dat het deze ronde gewoon normaal gaat en dat je rond dag 14 of iets later een mooie eisprong hebt.
Een IVF behandeling kan echt wel langer duren hoor. Zeker als er een lang protocol gestarten wordt, want dan moet er eerst de pil geslikt worden. Dan is het een week of 3 de pil en dan nog een week of 3 voor er een punctie is en ja, dan duurt het in totaal wel ong 2 maanden. Het spannendste is denk ik toch de punctie en de dagen er na om te kijken of er bevruchtingen opgetreden zijn en of er ook goede embryo' s ontstaan, en nog even cryo's overblijven. Voor nu is er nog weinig spanning. Onze vorige poging was zo'n goede poging, deze kan eigenlijk alleen maar tegenvallen. Dat hamer ik mezelf ook maar in, om te voorkomen dat ik straks extreem teleurgesteld ga zijn.
Ik ga voor je duimen zaterdag!!

Jo spannend hoor! Is jouw verlof al in gegaan? Voel je je nog goed?

Boulu en MssF, echt fijn dat alles voor nu volgens het boekje gaat! Hopelijk durven jullie al meer te genieten.

Wished, fijn dat je duidelijke klachten hebt. Ik hoop alleen dat het wel handelbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Animal, wel knap dat je jezelf kunt instellen op standje ‘het kan al niet beter zijn dan vorige ronde’. Ik heb daar echt ontzettend moeite mee waardoor de voortgangsecho’s steeds enorm tegen vallen. Elke keer weer heb ik 100% goede moed en weet ik zeker dat het goed komt, en elke keer is dat dus niet zo🙈 gelukkig deze ronde echt rust in mijn hoofd! We zijn alweer halverwege februari, hopelijk is maart er dus zo voor jou😊
Alle reacties Link kopieren
Truus heel veel succes deze poging, ik hoop een knaltest als resultaat!

Hier weer een super goede echo gehad,alles ziet er goed uit. Wij hebben trouwens van de nipt afgezien. Ik begin me beter te voelen, minder misselijk

Jo hoe voel jij je verder?

Hoe is het met de rest?

Ps, als iemand het trouwens vervelend l vind dat ik hier nog schrijf, dan heb ik daar alle begrip voor
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
@Wished: Nee, natuurlijk kun je mee blijven schrijven! (wat mij betreft). Tenslotte is het jou, voor deze zwangerschap dan, ook niet makkelijk af gegaan.
Durf je er al helemaal op te vertrouwen? En zie je het zitten met je nieuwe vriend samen?

@Truus: Kan me voorstellen hoe frustrerend jou cycli zijn!! Elke keer pakt het niet zo lekker uit. Bij mij was er ook veel drama door mijn PCOS: in eerste instantie, net als bij jou, helemaal geen eigroei te zijn, met uiteindelijk eisprongen rond cd 25-30. Maar als ik dan ophoogde waren er weer teveel follikels pfff. Cystes ook wel eens gehad inderdaad. Veel succes zondag!!

@Animal: Voor jou hoop ik eindelijk zo op een goede poging met vooral een heeeeel goed resultaat: eindelijk een zwangerschap en kindje!! Veel succes.

@Jo: Wanneer ben je ook alweer precies uitgerekend? Komt nu steeds dichterbij!!
Haha ik voel me niet perse huge, maar wel een dikke buik soms ;). Maar vooral na het eten ofzo haha.
Wij willen wel een pretecho doen ja rond de 16 weken. Mijn man vindt het niet zo fijn, omdat hij geen 'pret' ervaart voor zo'n echo (alleen maar spanning of nog alles goed is), dus nu hebben we besloten dat we een paar dagen ervoor nog een echo hebben in het ziekenhuis, dan is het vertrouwen iets groter.
Maar eigenlijk weet ik nog niet eens wat het bij jullie wordt of wel?? Ben benieuwd!!

@MssF: Wanneer heb jij weer een echo eigenlijk? Of je had zo'n hartjes luisteren spreekuur of niet? Ook wel weer spannend.

Hier maandag weer een echo, spannend weer :(. Dan 14+4 weken. We hebben het er weinig over de laatste dagen, proberen er niet aan te denken. Is ook prima voor ons. Het is oké voor ons als we na de 20 weken echo eens over dingen gaan nadenken en dingen gaan inkopen. Dat ik zwanger ben, kan ik nog ergens wel beseffen (soms ook moeilijk door geen kwalen) maar dat er kindje komt niet...
Alle reacties Link kopieren
Truus, het kan gewoon ook echt niet beter hoor... Vorige keer 8 antrale follikels, uiteindelijk met de pucntie 15. Daar zaten logisch natuurlijk, maar 8 eicellen in. 6 waren er geschikt voor ICSI, 5 bevrucht, 4 blasto's. (1 is als bevruvhte eicel ingevroren en die heeft het ontdooien niet overleeft, dat is best wel zuur, die heeft eigenlijk geen kans gehad vind ik) Dat is wel een hele hoge score. Normaal raakt ong 60% bevrucht en valt er nog van alles af voor het een blasto is. % gezien kan het niet beter. Nu 14 antrale follikels, dus tja... ik verwacht dus eigenlijk wel 8 goede embryo's, maar vraag me echt af of dat wel realistisch is..... Daarbij gaan we mogelijk nog een onderzoek doen waar ook een heel groot deel afvalt, maar daar zij we nog niet over uit.
Ik snap je wel hoor dat je elke keer beter verwacht/hoopt en dat het tegen valt. Heb niet te veel hoop en bekijk het stapje voor stapje. Je hebt heel even mogen snuffelen aan een zwangerschap, maar helaas ging dat al snel niet goed. IK vind het dan niet meer dan logisch dat je nu al veel sneller die kant uit wil. Voor mij helpt het om stapje voor stapje te denken. Natuurlijk zie ik het uiteindelijke resultaat wel voor me, maar voor nu ben ik alleen maar bezig met wat er maandag op de eerste echo te zien is. En zwanger worden heeft soms echt tijd en dus veel geduld nodig.... Hoe rot dat ook is.
Alle reacties Link kopieren
Animal, jeetje dat klinkt als een geweldige score inderdaad! Maar zoals het er nu uit ziet is ook niet verkeerd tot nu toe toch?! Wat fijn!! Telkens als ik mensen op de afdeling de icsi/ivf kant op zie gaan zie ik toch wel heel andere blikken als hoe ik mijn kant op loop voor een meting.. ik moet dan telkens aan de meiden hier denken en dat helpt me relativeren. Hoe het gister??

14 weken alweer boulu! Dat begint toch aardig de goede kant op te gaan! Ik duim voor een geweldige echo en dat je dan toch langzaam naar het inkopen mag gaan! (Dat lijkt me zó heerlijk! Ik kijk zo ontzettend uit naar het kopen van een new born avent speentje voor op mn nachtkastje😳 dat heb ik mezelf beloofd bij een volgende zwangerschap.. belachelijk eigenlijk maar ach)

Wished van mij mag je gezellig blijven hoor! Het is hier toch een soort van ‘babyboom’ en als ik het ergens van kan hebben is het van vrouwen zoals jullie hier! Hoe ver ben je nu?

Ik heb vanmorgen weer een meting gehad (CD13) maar geen groei. 2 van 10 aan de rechter eierstok, maar daar is het ook mee gezegd. Ik heb nog steeds geen hoop of gevoel er bij, en ik ben er simpelweg nauwelijks mee bezig. Het is net alsof ik het mezelf niet meer gun? Heel gek, maar het maakt de ‘teleurstellingen’ (die nu dus niet als teleurstelling voelen) wel makkelijker... vrijdag terug voor een nieuwe meting (CD16)
Alle reacties Link kopieren
He bah Truus, weer niets wat duidelijk groeit... Ik hoop dat ze vrijdag wel doorgegroeid zijn. CD 13 is nog niet echt te laat. Heb je last van de clomid? Ik lees er wel eens horror verhalen over.
Echo was best goed. Eigenlijk strak volgens het schema van de vorige keer. Zelfde remmer en zelfde hoeveelheid hormonen, alleen 1 ander stimulatie hormoon, (andere stimulatie is gebleven) en voor nu lijken er 14 te gaan groeien. Kleinste is 7/8 mm, grootste was 12 mm. Ik mag donderdagochtend weer terug.
Knap van je dat je er nu eigenlijk veel rustiger in staat. Is voor jezelf ook echt fijner, gelukkig.

Boulu en MssF, ik lees jullie goede berichten op het zwanger geworden dmv IVF/ICSI en wordt er elke keer helemaal blij van! Dat ik er niet op reageer heeft alleen een praktisch punt, maar ik ben erg blij voor jullie. Het is jullie na alle MK ook heeeeeeel erg gegund.
Alle reacties Link kopieren
CD13 is zeker nog niet te laat, afgelopen september was ik zwanger van een natuurlijk ei op CD21, dus alles kan nog! Ik denk wel dat we nog moeten ophogen volgende keer.. geen enkele bijwerkinh behalve opvliegers in de nacht... merk er echt nauwelijks iets van

Wat goed!! Dat is echt wel een hoge score toch?! Hopelijk gaat de rest van het proces dan net zo voorspoedig, ik ben erg benieuwd donderdag! (Moet je ook elke 3 dagen terug komen? Dan ben je telkens een dag voor mij aan de beurt!)
Alle reacties Link kopieren
Truus, ik denk donderdag nog echo in NL, dan zaterdag in DD en maandag punctie. Of dinsdag punctie, dat zou ook nog kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven