Maar niet zwanger worden..... (deel 3)

31-01-2017 16:10 2418 berichten
Vervolg van het topic Maar niet zwanger worden.... en deel2.



Hier schrijven we weer gezellig verder! Gewoon een groepje meiden dat al wat langer bezig is om zwanger te worden. De een nog niet naar de huisarts gegaan, de ander al diep in de medische malle molen, het maakt niet uit.




NAAM LEEFTIJD BEZIG SINDS OORZAAK MMM SAMENVATTING
flipje229/41Okt '14zaadkwaliteit ↓↓↓, herhaalde mk's met chromosoomafwijkingenICSI1 (jan '16 - aug '17), tp1: F☆ (18 wk), tp2: P☆ (12 wk), tp3: niet zwanger, tp4: ☆. ICSI2 (sep '17 - nu) tp1: ☆
Dubbeltje8333/372013Geen oorzaak gevonden3 mislukte IUI's, nu een rustmaand. Na evaluatie verder met IUI4
Lieksie30/35?korte luteale fase + door operatie hormonen in de warIVF/ICSI geen optie i.v.m. gezondheid. Augustus starten met IUI
Animal36/372014onbegrepen subfertiliteitgestart met IVF/ICSI 4 in Dusseldorf
TruusdeMier9027/292014PCOSOI voor 12 rondes
.
:duckie: Lieve itsi-us, Miss_Bean, Mojo84, lux., Aderyn, fluorescent, Hannepan86, Baggal, Skylark, Blauwe_Stoel (7 jan '18), deni308 (5 jan '18), Lovely-Meghan (mrt '18) angel88 (mrt '18), Jo_86 (apr '18), Hannahzz MssFiddler, Boulu, Wished van harte gefeliciteerd! :yes:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met jou proudmama?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Lieve Animal, ik heb je een stuk minder lang meegemaakt als de andere dames hier maar ik heb je leren kennen als een ontzettend sterke en dappere, positief ingestelde vrouw! Ik ben er van overtuigd dat je dat zult blijven en jullie dit verschrikkelijke kut nieuws samen een plekje gaan geven. Ik wil je ontzettend veel liefs en sterkte wensen en kom vooral hier terug als je je hart wil luchten!
Alle reacties Link kopieren
SmoesdePoes, wat ontzettend lief van je dat je nog even langs komt!!!! Dat waardeer ik heel erg. Andere meiden, jullie zijn ook schatten.

Man en ik staan er hetzelfde in en denken er voor nu in ieder geval, hetzelfde over, dus elkaar verliezen ben ik op dit moment niet zo bang voor. De toekomst zal het leren...
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk :hug: ik lees nog steeds mee hoor, en ik duim me dan ook suf dat er een wonder gebeurd Animal. Ook voor de anderen die nog steeds zonder positieve test zitten, en die met een wonder in hun buik nog steeds onzekerheid voelen van 'als dat maar goed blijft gaan'.

Hier gaat alles nog steeds met ups en downs. Nog steeds geen werk,
ons huis staat nog te koop, er komen weinig mensen op af helaas.

Met zoontje hebben we de afgelopen maand een heel heftige ziekenhuisopname gehad vanwege zijn stofwisselingsziekte. Dat heeft er weer flink ingehakt bij ons als gezin.
Ik ben ondertussen in een traject voor een maagverkleining, de verwachting is dat ik van de zomer ergens geopereerd ga worden.
Genoeg dingen dus om mee bezig te zijn, dat scheelt ;)
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
Leuk om weer eens van je te lezen ProudPoes ;). Al had ik natuurlijk wel op beter nieuws gehoopt. Jammer dat het bij jullie nog steeds niet soepel loopt qua zorgen kind, verkoop huis en werk. Hoe gaat het verder met je? Zie je op tegen de maagverkleining? Trek je het verder nog allemaal, het lijkt me erg heftig als je kind zo ziek is.

Animal, ik kan me alleen maar bij Truus aansluiten. Je bent enorm sterk en ik heb er alle vertrouwen in dat jullie je hier doorheen gaan slaan als koppel!

Truus, heb jij inmiddels je eisprong gehad? Ik ga voor je duimen van tenminste 1 raak! Rot he die aankondigingen, ik vind ze nog steeds rot om te horen hoor. Tuurlijk gun je iedereen een kindje, maar op een gegeven moment ben je zelf ook wel aan de beurt!

Hier gaat alles z'n gangetje. Afgelopen week met 16 weken een pretecho gehad en alles is nog steeds goed. Ik merk dat ik nu wel wat relaxter wordt maar toch houden we nog steeds een slag om de arm en beseffen we heel goed dat we er nog lang niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Even snel een update van mij (erg weinig tijd ik reagerr de volgende keer weer op de rest!) een BIZAR stabiele temperatuur sinds mijn eisprong. Ik herken dat niet van mezelf maar hij is al 5 dagen strak 37.1 heel erg vreemd? Verder geen kwaaltjes oid. Dus ik denk ook niets aan de hand... ik moet nog minimaal een week afwachten. Gister enorm buikkrampen gehad, links in het midden en vooral rechts (eitjes zaten links). Ik wacht af of ik nog last ga krijgen van mn voorgevel (zoals vorige keer overduidelijk). Als dat niet komt heb ik er weinig vertrouwen in......
Alle reacties Link kopieren
Truus, ik kan je maar 1 ding adviseren... Negeer al die klachten. Ze kunnen namelijk ook passen bij een eisprong en de fase daar na (je hebt tenslotte PCOS en hebt dus waarschijnlijk weinig eisprongen gehad waar je mee kunt vergelijken) Ik vond de maanden waarbij ik gewoon afwachtte ipv ging letten op alle mogelijk symptomen, veel relaxter. En ik ben heel blij dat ik dat ook zo veel mogelijk gedaan heb, want dat heeft wel voorkomen dat ik elke keer heel erg teleurgesteld ben geweest en tot nu toe alles wel redelijk door gekomen ben. Het is echt geen kritiek hoor meid, maar je hebt nu eindelijk eens een kans gehad en dat je je daar heel erg aan vast houd, is echt niet gek.....
Alle reacties Link kopieren
Zoals verwacht, een negatieve test...
:hug: Animal... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het zo rot voor jullie en had het jullie zo gegund :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Lieve animal, geen woorden voor, wat had ik het jullie gegund :hug:
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
:cry: Oh Animal..... wat verdrietig.... :hug:
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Animal, ik vind het zo vreselijk voor je... Ik heb er eigenlijk geen goede woorden voor. De pijn moet verschrikkelijk zijn. Oh wat vind ik het oneerlijk.
Het zal echt een rouwproces zijn om hier doorheen te komen. Ik wens jullie daar veel sterkte bij, jullie zijn samen sterk. Maar wat een gemis...

Verder wil ik laten weten dat ik het ontzettend fijn en leuk vond dat je bent gaan meekletsen hier en bij het andere topic, we hebben er veel aan gehad!!
Alle reacties Link kopieren
Animal.... wat verdrietig 😔 ik kan me met geen mogelijkheid indenken hoe machteloos en verdrietig jullie je moeten voelen... heel veel sterkte en liefde gewenst en vooral heel veel kracht en mooie momenten voor de toekomst! Dikke knuf
Alle reacties Link kopieren
Oops we did it again❤️. Ditmaal eerst maar eens afwachten tot ik een hartje zie....... heb er nog weinig vertouwen in😳
Alle reacties Link kopieren
Oh Truus, heb je een positieve test? Wauw mooi, gefeliciteerd.
Sterkte met de nog onzekere weken, ik weet hoe klote ze voelen

Wat een ontzettend dubbel topic is dit toch . Ik denk nog steeds veel aan animal, wat een moeilijke tijd :rose:
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Truus: ik zag je knaltest voor bij komen :cheer: :high5:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
:cheer: wat fijn Truus! Succes met die ellendige verlengde wachtweken!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Ik ben dit keer echt enorm onzeker. Ik voel eigenlijk niks aan kwaaltjes (in tegenstelling tot vorige keer, toen kon ik op 21 DPO geen bh meer aan) en dat maakt me een beetje bang. Gelukkig moet ik woensdag sowieso al naar het ziekenhuis, misschien dat ze dan even inwendig willen kijken. (Maar volgens mij kunnen ze niets zien met 4 + 3 dus of dat nou zin heeft?)
Alle reacties Link kopieren
Wow Truus, wat fijn!!! Ik zou denk ik juist gerustgesteld worden dat de symptomen anders zijn dan de vorige keer. Want dat liep niet goed af. Ik hoop het voor je meid dat je nu blijvend zwanger bent en over ongeveer 8 maanden een schitterend kindje hebt!

Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie steun de afgelopen jaren en ook zeker de afgelopen dagen...

We weten nog niet hoe een en ander verder gaat (lees: we hebben het er nog niet over gehad). Er waren wat andere prive dingen die voorrang hadden (vooral leuke dingen). Ik vind dat we dit eerst maar eens goed moeten verwerken voor we over een evt vlg stap na gaan denken. Het gaat hier verder wel redelijk. Af en toe nog wel verdrietig, maar ik ben er ook wel van overtuigd dat we ook zonder kinderen gelukkig zullen worden. We geven het eerst maar even de tijd...
Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal! Mocht iemand nog vragen hebben over bijv buitenland traject oid, stuur me dan gewoon even een pb.
Ps: als iemand de tabel aanpast, wil die mij er dan even uit halen?
Lieve Animal, fijn om van je te horen. En fijn dat het naar omstandigheden goed met jullie gaat. Misschien was je er ergens door het traject wel een beetje op voorbereid door het hele traject maar de genadeslag kwam toch een beetje als een donderslag bij heldere hemel.
Je klinkt heel sterk en alsof je berusting kunt vinden in hoe het gelopen is. Het heeft inderdaad tijd nodig en het zal altijd een pijnlijke plek blijven waarschijnlijk.
Ik hoop dat jullie er samen het allerbeste van gaan maken (dat gaat vast goed komen) En ik hoop nog eens van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Lieve animal, fijn om van je te horen en wat klink je dapper en stoer. Maar kan me ook zo voorstellen hoe verdrietig het is, fijn dat jullie aan een leven kunnen denken zonder kinderen.
Al weet je nooit hoe de toekomst eruit ziet en ik hoop zo dat het op welke manier dan ook een hele mooie, gelukkige levensinvulling mag zijn :hug:
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve meiden,

Hoe is het hier met iedereen?

Hoe gaat het met alle zwangere dames?

En hoe is het met onze dappere vrouwen? Animal hoe voel jij je?



Kleine update van mij, wij weten inmiddels dat we een jongen krijgen. Vandaag 16+5.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Wished! Gefeliciteerd!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Wished!! En wat fijn dat je al zo lekker vooruit kunt kijken :flirting:

Hier nog steeds een boel verdriet en onzekerheid (hormonen?) gister met de verloskundige besloten dat de echo gewoon eerder ‘moet’ als mij dat rust geeft. We gaan de 10e kijken of we dan al wat kunnen zien, ik ben dan 7+2 dus als het goed is moet er dan met zekerheid hartactiviteit zijn.... spannend!
Alle reacties Link kopieren
Truus, fijn dat de verloskundige zo met je mee denkt. Hoewel 7+2 helemaal geen vroege echo is. Dat is met 6+4 oid. Houd je taai meid! Hopelijk stelt het je gerust dat je in ieder geval niet moeilijk zwanger raakt als je een eisprong hebt.

Hier gaat het wel aardig. De afgelopen weken waren zeer hectisch (niet kinderwens gerelateerd) en zet een en ander in een ander daglicht. We zijn nog aan het bijkomen van de afgelopen weken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven