mama van 2 zwanger van 3e?
dinsdag 16 december 2014 om 09:29
Hallo lieve vrouwen.
Ik heb 2 lieve kindjes.
Bij allebei de zwangerschappen testte ik waarschijnlijk te vroeg en waren er dan ook 5 a 6 negatief ook al wist ik dat ik.zwanger was.
Nu is de jongste 1 jaar.
En ben ik.begonnen met de pil
lovette ongeveer een week.geleden lichtbruin bloed bij afvegen. .
Vandaag de laatste pil van de strip genomen..
Ik ben laatste week.kotsmisselijk en enorm moe..
Bijwerkingen pil?
Griepje?
Zwanger?
Heb uiteraard al test gedaan maar daar heb ik.zoals je begrijpt weinig vertrouwen in gezien mn geschiedenis..
Iemand die dit herkent??
Ik heb 2 lieve kindjes.
Bij allebei de zwangerschappen testte ik waarschijnlijk te vroeg en waren er dan ook 5 a 6 negatief ook al wist ik dat ik.zwanger was.
Nu is de jongste 1 jaar.
En ben ik.begonnen met de pil
lovette ongeveer een week.geleden lichtbruin bloed bij afvegen. .
Vandaag de laatste pil van de strip genomen..
Ik ben laatste week.kotsmisselijk en enorm moe..
Bijwerkingen pil?
Griepje?
Zwanger?
Heb uiteraard al test gedaan maar daar heb ik.zoals je begrijpt weinig vertrouwen in gezien mn geschiedenis..
Iemand die dit herkent??
dinsdag 16 december 2014 om 09:48
Je slikt de pil en denkt nu zwanger te zijn? Ik volg hem niet. Als je die pil goed hebt ingenomen, dan is de kans dat je zwanger bent heel erg klein. Ik zou het eerder zoeken in de richting van bijwerkingen van de pil dan in een zwangerschap.
En je topictitel komt niet echt overeen met je verhaal. Ik had een heel ander verhaal verwacht hierbij...
En je topictitel komt niet echt overeen met je verhaal. Ik had een heel ander verhaal verwacht hierbij...
dinsdag 16 december 2014 om 10:25
quote:dalaar schreef op 16 december 2014 @ 10:19:
Nee apotheker asistente zei dat als je op 1e dag van menstruatie begon dat het gelijk veilig was begon je later moest je 7 dagen condoom gebruiken.
dus wij hebben de 7 dagen aangehouden.Dat is toch alleen als je op de 2e tot 5e dag van je cyclus begint? Zo staat het iig in de bijsluiter. Hoe het zit als je op een andere dag begint, durf ik zo niet precies te zeggen. Ik hou zelf dan altijd een maand aan. Ik zou dus toch maar even testen en het goed in de gaten houden allemaal.
Nee apotheker asistente zei dat als je op 1e dag van menstruatie begon dat het gelijk veilig was begon je later moest je 7 dagen condoom gebruiken.
dus wij hebben de 7 dagen aangehouden.Dat is toch alleen als je op de 2e tot 5e dag van je cyclus begint? Zo staat het iig in de bijsluiter. Hoe het zit als je op een andere dag begint, durf ik zo niet precies te zeggen. Ik hou zelf dan altijd een maand aan. Ik zou dus toch maar even testen en het goed in de gaten houden allemaal.
dinsdag 16 december 2014 om 10:28
Dat lees ik inderdaad ook na wat gegoogled te hebben
Wat kan je hier onzeker van worden zeg.
Ik ga inderdaad even afwachten.
Ongesteldheid die zou dan door pil komen lijkt me.. of blijft die ook.uit als je zwanger bent tijdens pil.gebruik? ?
Klinkt allemaal onnozel denk ik..
maar vraag het toch allemaal maar...
Ongesteldheid die zou dan door pil komen lijkt me.. of blijft die ook.uit als je zwanger bent tijdens pil.gebruik? ?
maar vraag het toch allemaal maar...
dinsdag 16 december 2014 om 10:55
quote:dalaar schreef op 16 december 2014 @ 10:28:
maar vraag het toch allemaal maar...als je zwanger bent, blijft die ook uit. Ook al ben je aan de pil. Maar zorg wel eerst dat je zeker weet of je zwanger bent of niet, voordat je met de volgende pilstrip begint.
maar vraag het toch allemaal maar...als je zwanger bent, blijft die ook uit. Ook al ben je aan de pil. Maar zorg wel eerst dat je zeker weet of je zwanger bent of niet, voordat je met de volgende pilstrip begint.