Man verpest zwangerschap
zondag 5 mei 2019 om 12:44
zondag 5 mei 2019 om 12:46
Zou het kunnen zijn dat je een ietspietsie onder invloed van hormonen bent? Je zou niet de eerste vrouw zijn die in een compleet ander persoon verandert vanwege een zwangerschap. Gun je man de kans op zelf deze zwangerschap te beleven op zijn manier.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
zondag 5 mei 2019 om 12:48
zondag 5 mei 2019 om 12:49
Dit. Niet je vriend verpest je zwangerschap, maar jijzelf. Met je moeilijke gedoe.
mollymalone wijzigde dit bericht op 05-05-2019 12:50
3.05% gewijzigd
zondag 5 mei 2019 om 12:52
Ik vind het nogal een uitspraak dat hij al jouw geluk afneemt tijdens deze zwangerschap. Hij is niet verantwoordelijk voor jouw geluk. Dat ben je zelf. Daarnaast lees ik geen gekke dingen. Hij gebruikt andere woorden om zijn genoegen te uiten.
Wil je dan perse dat hij de door jouw gewenste woorden opdreunt? Ben je dan wel gelukkig?
Echt, laat die man.
Wil je dan perse dat hij de door jouw gewenste woorden opdreunt? Ben je dan wel gelukkig?
Echt, laat die man.
zondag 5 mei 2019 om 12:54
Ik denk dat hij misschien gewoon nog bang is dat het weer mis gaat. Mijn vrouw was in het begin ook zo, omdat ik de eerste keer ook den miskraam heb gehad. Nu ben ik 30 weken zwanger en is het voor haar heel anders dan in het begin van de zwangerschap. Misschien heeft hij even tijd nodig. En als dat niet zo is ja je kan niets veranderen aan de woorden die hij niet uitspreekt. Wees blijen geniet!
zondag 5 mei 2019 om 12:54
zondag 5 mei 2019 om 12:59
Hij zegt fijne dingen, maar is wat gereserveerd en durft nog niet superblij te zijn. Logisch, die voorzichtigheid na jullie geschiedenis.
Maar jij gedraagt je echt heel naar. Hoe durf je te zeggen dat hij je zwangerschap 'verpest'? Alleen, intens verdrietig, verlaten... Pardon? Heb je wel eens nagedacht over wat die houding met hem zal doen? Verplaats je je in waarom hij doet en zegt wat hij doet en zegt? Besef je überhaupt nog dat hij niet verantwoordelijk is voor jouw gevoel? Dus dat als iemand al de zwangerschap 'verpest', jij dit nu zelf bent?
En denk je überhaupt na over de invloed van je hormonen op je gemoed, en dat je misschien wel heel overdreven reageert?
Kijk eens in de spiegel alsjeblieft en geef je man de knuffel die hij verdient.
Maar jij gedraagt je echt heel naar. Hoe durf je te zeggen dat hij je zwangerschap 'verpest'? Alleen, intens verdrietig, verlaten... Pardon? Heb je wel eens nagedacht over wat die houding met hem zal doen? Verplaats je je in waarom hij doet en zegt wat hij doet en zegt? Besef je überhaupt nog dat hij niet verantwoordelijk is voor jouw gevoel? Dus dat als iemand al de zwangerschap 'verpest', jij dit nu zelf bent?
En denk je überhaupt na over de invloed van je hormonen op je gemoed, en dat je misschien wel heel overdreven reageert?
Kijk eens in de spiegel alsjeblieft en geef je man de knuffel die hij verdient.
koffiehagedis wijzigde dit bericht op 05-05-2019 13:00
10.77% gewijzigd
zondag 5 mei 2019 om 13:00
Ik denk dat je heel blij mag zijn met een man die niet op commando uitspreek wat jij van hem wilt horen. Dat maakt de kans heel groot dat zijn ‘welkom’ ‘zorgen voor’ en ‘liefhebben’ en ook zijn wil om het medische traject in te stappen echt waardevol zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 5 mei 2019 om 13:02
zondag 5 mei 2019 om 13:05
Voor een man wordt het pas werkelijk zodra de kleine er is. En zelfs dan is het voor iedereen wennen. Dus ook voor jou. Hoe leuk het nu ook lijkt een kindje is heel veel hard werken. Hoop stress en weinig slaap. Die roze wolk komt soms even snel voorbij.
Dus laat dat idee los dat alles perfect moet zijn met de juiste perfecte woorden. Raap jezelf bij elkaar en stop met het verplichte genieten van deze 'mooie, bijzondere' tijd. Pas dan kan je er samen van gaan genieten.
Dus laat dat idee los dat alles perfect moet zijn met de juiste perfecte woorden. Raap jezelf bij elkaar en stop met het verplichte genieten van deze 'mooie, bijzondere' tijd. Pas dan kan je er samen van gaan genieten.
zondag 5 mei 2019 om 13:58
Man heeft in deze 10 weken de woorden “blij” en “leuk” niet gezegd en nu is haar zwangerschap verpest.Vlaginvaas schreef: ↑05-05-2019 13:17Wat stond er in de op ? Is weggehaald en nu kan ik alleen speculeren
Hij zei wel de kleine is welkom, fijn dat het nu gelukt is enz. MAAR GODDOMME NIET DE WOORDEN LEUK EN BLIJ!!! De kloothommel.
zondag 5 mei 2019 om 13:58
Ik heb de OP niet kunnen lezen, maar ik begrijp uit de reacties dat de man van TO niet precies reageert zoals zij dat wil.
En tja, hier wordt kennelijk ook niet gereageerd zoals TO wil.
Pfffffff ...... ik ben blij dat ik jou niet in real life ken, je lijkt me een lastig persoon. Om hulp vragen op een openbaar forum houdt in dat je niet altijd te horen krijgt wat je zelf wilt, er wordt je wel een spiegel voorgehouden!
En tja, hier wordt kennelijk ook niet gereageerd zoals TO wil.
Pfffffff ...... ik ben blij dat ik jou niet in real life ken, je lijkt me een lastig persoon. Om hulp vragen op een openbaar forum houdt in dat je niet altijd te horen krijgt wat je zelf wilt, er wordt je wel een spiegel voorgehouden!
zondag 5 mei 2019 om 14:00
Gatekeeper* schreef: ↑05-05-2019 13:58Man heeft in deze 10 weken de woorden “blij” en “leuk” niet gezegd en nu is haar zwangerschap verpest.
Hij zei wel de kleine is welkom, fijn dat het nu gelukt is enz. MAAR GODDOMME NIET DE WOORDEN LEUK EN BLIJ!!! De kloothommel.
There is always something happening, and it's usually right now