Meteen last van bilspier, tips?
zondag 5 januari 2020 om 21:17
Tot mijn grote verrassing ben ik zwanger, kindje is zeer welkom
. Bij mijn vorige zwangerschap werkte ik met kleine kinderen. Ik heb toen erg veel last gehad van mijn rechterbilspier. Bekkenfysio voor gehad, ingetaped alles. Nu ben ik dus nog maar nét zwanger en ik voel die spier alweer in de knoop gaan liggen:(. Ik ga wel weer contact opnemen met de fysio maar misschien heeft hier iemand een tip voor een oefening of een aanvulling van een vitaminen iets of??
Dankjewel vast
Dankjewel vast
zondag 5 januari 2020 om 21:30
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Als je spier te gespannen voelt kun je je bilspier heel goed masseren mbv een tennisbal. Bovenop gaan zitten, juiste plekje vinden en masseren maar. Eventueel met je voet van de kant van de pijnlijke bil over de knie van je andere been. Zodat je been opgetrokken en uit/open gedraaid is.
Als je spier te gespannen voelt kun je je bilspier heel goed masseren mbv een tennisbal. Bovenop gaan zitten, juiste plekje vinden en masseren maar. Eventueel met je voet van de kant van de pijnlijke bil over de knie van je andere been. Zodat je been opgetrokken en uit/open gedraaid is.
zondag 5 januari 2020 om 23:21
Saartjepoes2 schreef: ↑05-01-2020 22:12Bedankt voor de tips! Ga morgen magnesium scoren. Bij de tennisbal ging er een lampje branden!
Je kan ook gewoon al starten met zwangerschapsvitamines, daar zit normaal voldoende magnesium in en dan heb je gelijk ook je foliumzuur en vitamine D binnen! Oh en gefeliciteerd natuurlijk