Mijn 1e zijn 4e ...
zaterdag 2 januari 2016 om 21:09
Hai all,
Zojuist besloten dat we ervoor gaan... Na mijn stopweek ga ik niet meer aan een nieuwe strip beginnen....
Nu heeft mijn vriend al 3 kindjes, waarvan 1 tweeling, en ben ik best nerveus... Vooral over het gedeelte ik hou zielsveel van die drie maar gaat dat anders zijn als ik er ook 1 van mezelf bij heb.... Nu zijn ze om het weekend bij ons en straks is er 1 altijd bij ons.... Hoe doen andere dit, gaat dit anders zijn... Loopt dit vanzelf... Waar lopen jullie tegen aan of juist niet...
Nu al bedankt voor het delen!
Liefs
Zojuist besloten dat we ervoor gaan... Na mijn stopweek ga ik niet meer aan een nieuwe strip beginnen....
Nu heeft mijn vriend al 3 kindjes, waarvan 1 tweeling, en ben ik best nerveus... Vooral over het gedeelte ik hou zielsveel van die drie maar gaat dat anders zijn als ik er ook 1 van mezelf bij heb.... Nu zijn ze om het weekend bij ons en straks is er 1 altijd bij ons.... Hoe doen andere dit, gaat dit anders zijn... Loopt dit vanzelf... Waar lopen jullie tegen aan of juist niet...
Nu al bedankt voor het delen!
Liefs
zaterdag 2 januari 2016 om 21:17
Ik ken iemand die 1 kind kreeg met een man die er al 2 had. Nadeel was dat alle 1e keren voor hem reeds gesneden koek waren. Is wel een man die weinig enthousiasme (weet even geen beter woord) toont en daardoor is zwangerschap en bevalling veelal een one-man-show voor haar geweest. Dat heeft haar flink geraakt en benoemd ze altijd weer als nadeel van kind krijgen met reeds ervaren man op dat gebied. Het zou iets van 2 mensen samen moeten zijn met alle pret en 1e keren.
Maar dat zal ongetwijfeld voor iedere ervaren vader anders zijn, hoe deze daarmee omgaat.
Veel succes gewenst met jullie plannen.
Maar dat zal ongetwijfeld voor iedere ervaren vader anders zijn, hoe deze daarmee omgaat.
Veel succes gewenst met jullie plannen.
zaterdag 2 januari 2016 om 21:22
zaterdag 2 januari 2016 om 21:28
zaterdag 2 januari 2016 om 21:30
Ik lees mee. Ben zwanger van de eerste en zijn vierde. Hoe het gaat lopen geen idee we hebben hier nog niks verteld. Ik wil dan wat verder in de zwangerschap zitten. Maar ik maak me niet echt heel druk. Band met de kinderen is heel goed en ze weten wel dat wij nog een kind samen willen want daar hebben we het gewoon over gehad met ze.
zaterdag 2 januari 2016 om 21:32
Helaas is ivm de leeftijd en hun beperking praten niet een,goede,optie, we hebben het weleens besproken en dan zijn ze wel blij. Ze hebben bij moeder ook meerdere broertjes/zusjes en dat trekken ze ook goed, ik ben vooral benieuwd wat het mij gaat doen.
We gaan verhuizen naar een ander huis waarbij ze ook weer een eigen kamer hebben alleen de tweelng deelt maar doen ze nu ook, ditmhuis kan niet meer ivm de trappen dienze niet op kunnen lopen.
Het moet ook allemaal maar lukken natuurlijk...
Natuurlijk komen ze op het geboortekaartje, ze worden gewoon broers en zus en ik zal ze altijd overal bij betrekken....
Mijn vriend is enorm enthousiast en een heel betrokken papa, het liefst had ik dat natuurlijk ook mrt zijn eerste keer gedeeld maar weet zeker dat hij me zal steunen...
Niemand met eigen ervaringen?
We gaan verhuizen naar een ander huis waarbij ze ook weer een eigen kamer hebben alleen de tweelng deelt maar doen ze nu ook, ditmhuis kan niet meer ivm de trappen dienze niet op kunnen lopen.
Het moet ook allemaal maar lukken natuurlijk...
Natuurlijk komen ze op het geboortekaartje, ze worden gewoon broers en zus en ik zal ze altijd overal bij betrekken....
Mijn vriend is enorm enthousiast en een heel betrokken papa, het liefst had ik dat natuurlijk ook mrt zijn eerste keer gedeeld maar weet zeker dat hij me zal steunen...
Niemand met eigen ervaringen?
zaterdag 2 januari 2016 om 21:39
quote:bonusmamavan3 schreef op 02 januari 2016 @ 21:32:
Helaas is ivm de leeftijd en hun beperking praten niet een,goede,optie, we hebben het weleens besproken en dan zijn ze wel blij. Ze hebben bij moeder ook meerdere broertjes/zusjes en dat trekken ze ook goed, ik ben vooral benieuwd wat het mij gaat doen.
?
Ik zou eerder aan de kinderen denken. Beperkingen, wschnlk jong en mama is ook al aan de tweede leg begonnen als ik het goed leest.
Maar niet overal is t drama en ellende idd...
?
Ik zou eerder aan de kinderen denken. Beperkingen, wschnlk jong en mama is ook al aan de tweede leg begonnen als ik het goed leest.
Maar niet overal is t drama en ellende idd...