Miskraam..

28-05-2012 15:28 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik heb een wat aparte vraag die ik eigenlijk niet aan iemand anders durf voor te leggen. Vandaar dat ik besloot het nu hier te doen.

Nadat ik twee keer achter elkaar een opvallend lichte menstruatie had gehad, heb ik twee weken geleden een zwangerschapstest gedaan. Hieruit bleek dat ik zwanger was. Omdat ik het niet helemaal geloofde (het was o.a. geen ochtendurine), heb ik nog een test gedaan, die ook aangaf dat ik inderdaad zwanger was. Nu ben ik dus twee weken verder en heb ik een aantal keren flinke buikkrampen gehad. Vanochtend werd ik wakker met een soort vage misselijkheid en buikpijn en toen ik opstond zag ik dat ik wat bloed verloor. Op de wc verloor ik nog meer bloed. Daarna is het vloeien opgehouden, wel heb ik nu nog steeds buikkrampen.

Nu is mijn vraag eigenlijk of het zeker is dat dit een miskraam was? Natuurlijk was dat wel mijn eerste ingeving. Ik heb wat gezocht op internet en eigenlijk staat op de meeste sites dat een beetje bloed kan gebeuren, maar dit was echt vrij veel.. Alvast heel erg bedankt voor reacties!
Om te beginnen zou ik enorm graag weten hoe lang ik nu zwanger ben. Als de lichte bloedingen in feb en maart geen menstruaties waren kun je al heel wat langer zwanger zijn. Een miskraam met 6 weken verschilt nogal met een miskraam met 10 of 14 weken. Mocht het fout gaan dan kun je daar beter op voorbereid zijn.

Ik zou vandaag een vk bellen en alles uitleggen, waarschijnlijk mag je dan wel langs komen voor een echo. Er moet allicht iets te zien zijn, al was het 6 weken.

Succes!!
Computer says nooooo
Dames, ik heb een tijdje niet gereageerd omdat ik even alles moest laten bezinken. Ik heb inderdaad een miskraam gehad. Dit heb ik de afgelopen dagen vooral geprobeerd te bespreken samen met de vader..

Ik was nog niet zo ver heen, namelijk 7 weken. Dit betekent dat het vruchtje waarschijnlijk al eventjes was overleden voordat het 'naar buiten kwam'.

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven