Naam

24-06-2019 15:23 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!
Ik ben nu 3 maanden zwanger van ons eerste kindje! Een meisje word het😄
Mijn 2 zusjes zijn tijdens een auto ongeluk allebei om het leven gekomen. Heel triest en heel erg emotioneel word ik er nog steeds van! Mijn man en ik willen een naam voor ons meisje dat de namen van mijn zusjes samenvoegd. Maar we hebben nog niet echt wat gevonden! De namen van mijn zusjes zijn Laura en Sarah. Hebben jullie ideeën? Graag zou ik het van jullie horen!
kopjechino schreef:
24-06-2019 16:23
Of 3 namen, dus voornaam Sarah Laura.
Dit zou ik doen
Lara

Of

RAiSA
of

Louisa
Leah
Area
Hannah
Saila
Mijn zoon is vernoemd naar zijn opa (mijn vader) die op veel te jonge leeftijd is overleden. In de derde naam.

En ik vind het vooral ook waanzinnig fijn dat het echt de naam van zijn opa is, niet een of ander verzinsel/samenvoegsel. En ook dat het de derde naam is en niet de eerste. Ik zou dus voor Voornaam Sarah Laura gaan.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
In bv Breda kan je vanaf 13 weken al een geslachtsbepaling laten doen met een hoog zekerheidspercentage.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Een anagram van deze namen is : Sharla Aura
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou het kind drie namen geven, en dan als naam 2 en 3 die van je zusjes gebruiken. Niet als roepnaam, en ook geen roepnaam die je schrijft als een samenvoeging maar die klinkt als de naam van een van je zusjes. Al was het maar omwille van je ouders, het lijkt me vreselijk moeilijk voor hen om weer een kleine, levende Laura/Sarah om hen heen te hebben terwijl hun eigen ooit kleine Laura en Sarah niet meer leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven