namen stress
vrijdag 1 september 2017 om 18:57
Tijd voor een hulplijn.
Inmiddels de 39 weken gepasseerd en nog steeds geen naam! We hebben al een dochtertje Anna en zoeken een jongensnaam die daar bij past. Maar komen er dus echt niet uit. Omdat we in het buitenland wonen moet de naam ook goed uitspreekbaar zijn in het Engels, maarrrr... ik hou dan weer niet van echte "Engelse" namen. Het liefst wil ik weer 4 letters. En we zouden het leuk vinden om iets met een familienaam te doen (hendrik, cornelis, albertus, johannes, daniel, marten)
Hopelijk heeft iemand hier nog een goed idee!
Bedankt voor het meedenken!
Inmiddels de 39 weken gepasseerd en nog steeds geen naam! We hebben al een dochtertje Anna en zoeken een jongensnaam die daar bij past. Maar komen er dus echt niet uit. Omdat we in het buitenland wonen moet de naam ook goed uitspreekbaar zijn in het Engels, maarrrr... ik hou dan weer niet van echte "Engelse" namen. Het liefst wil ik weer 4 letters. En we zouden het leuk vinden om iets met een familienaam te doen (hendrik, cornelis, albertus, johannes, daniel, marten)
Hopelijk heeft iemand hier nog een goed idee!
Bedankt voor het meedenken!
vrijdag 1 september 2017 om 20:42
zaterdag 2 september 2017 om 13:47
zaterdag 2 september 2017 om 16:40
Hoii, ik ben op dit moment ook zwanger.
Wij vinden de namen:
Roan, Jesse, Ties, Kian, Cody of Florian erg mooi.
Ik heb nog een paar maanden om er over na te denken! Misschien dat je er wat aan hebt! Succes met je laatste dagen!
Wij vinden de namen:
Roan, Jesse, Ties, Kian, Cody of Florian erg mooi.
Ik heb nog een paar maanden om er over na te denken! Misschien dat je er wat aan hebt! Succes met je laatste dagen!
roosiex wijzigde dit bericht op 09-10-2020 13:28
1.52% gewijzigd
Life doesn’t come with a manual, it comes with a mother.