Niche en zwanger worden

06-03-2017 20:26 29 berichten
Ha meiden.

Ik ben op zoek naar iemand met ervaring met een niche na een keizersnede en eventuele nieuwe zwangerschappen/ behandeling en klachten...

Ik vermoed een niche bij mezelf na mijn ks.

En ja; ga naar de gyn, i know. Maar daar vraag ik niet om ????
scherpe pijnscheuten en een dag pauze tijdens de menstruatie had ik allemaal ook. Soms ook spotting......vóór m'n zwangerschap en keizersnede. Bij mij lag dat aan de hormonen.

Zolang de diagnose niet gesteld is door een Gyn kan je er weinig mee.

Bij een kennis van mij is er operatief ingegrepen om de niche op te lossen, daarna heeft het nog twee jaar geduurd voor ze zwanger raakte. Volgens haar gynaecoloog is niet aan te tonen of de ingreep echt noodzakelijk/zinvol was.
Alle reacties Link kopieren
quote:ukkie87 schreef op 07 maart 2017 @ 14:38:

En hoezo weet jij zo zeker dat ik opzoek ben naar een viva-diagnose vermomd als ervaring? Omdat ik niet in detail treed over de stappen die ik al gezet heb richting ha en gyn?

Daaruit concludeer jij dus dat ik volgens jou niet opzoek ben naar ervaringen van andere meiden, die (ook) een niche hebben/ hadden, hoe zij dit wisten, wat de klachten waren/ hebben, en of ze nog zwanger zijn geraakt?

Kortzichtig, als ik dat zo opmerken mag...

Maar genoeg erover wat mij betreft, doei

Je neus groeit TO, in in je OP gaf je aan dat je vermoed een niche te hebben, als jij werkelijk naar de HA en de Gyn was geweest zou.je nu zeker weten of je een Niche hebt of niet, want de gyn ziet dat in een oogopslag.

Jokkebrok. Doei
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Hallo

Ik word begin april geopereerd aan mijn niche ook ontstaan naar de keizersnede van mijn zoontje...ik was meteen zwanger toen van mijn zoontje en voor mijn zoontje was ik ook meteen zwanger maar helaas 2 miskramen daarvoor..ik ben met mijn partner nu 2.5 jaar bezig om zwanger te raken maar lukt dus niet..ze hebben een niche ontdekt waardoor er dus elke keer vocht in mijn baarmoeder loopt waardoor ik dus niet zwanger word omdat een bevrucht eitje dus in een meer terecht komt en spoelt dus weg .ik hoop na deze operatie weer zwanger te worden..misschien heb je wat aan deze informatie...oja klachten van een niche zijn langer ongesteld, pijnlijker en tussendoor bloedverlies...

Groetjes cindy
Hallo Cindy,

Wij proberen ook al 2,5 jaar zwanger te worden van een 2e kindje.
Ik werd 2x spontaan zwanger na onze eerste dochter. Maar het waren 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Hierdoor raakte ik beide eileiders kwijt.
IVF is de enige optie nog. Maar door het vocht in de baarmoeder aan de niche is dit zeer moeilijk. Ik liet een hersteloperatie uitvoeren aan het litteken maar 7 maanden later is er nog steeds vocht aanwezig. Een terugplaatsing is dus niet mogelijk. Is het bij jou wel gelukt? En zijn er eventueel nog andere opties?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven