Nub je mee?

12-06-2020 20:42 22 berichten
Nooit gedacht dat ik bezig zou zijn met de nub theorie (dat is toch voor ongeduldige mensen? :A: ) maar ik ben zo enthousiast over de kleine trampolinespringer in mijn buik dat ik toch ging kijken wat het inhoud. Ik ben vandaag op 11 weken en 5 dagen zwanger gezet. De echo hieronder is 11 en 4 maar na andere metingen kwam de echoscopist op 11 en 5 uit.

Als ik het goed heb is een nubje omhoog een jongen en een nubje plat een meisje. Dit lijkt mij een nubje plat. Of heb ik echt meer geduld nodig?

https://www.mupload.nl/img/rucklbv7dyi8.jpeg
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook een meisje 👧
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook meisje. Ik ben zwanger van een jongetje en het nubje zat veel hoger.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg: meisje
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen een meisje met deze nub, maar de hub is bij 95% nog plat voor de 12 weken. De nub verandert pas na 12 weken.
Dat kun je toch pas vanaf 12 weken betrouwbaar(der) zien?
Alle reacties Link kopieren
BabyGroot schreef:
12-06-2020 21:03
Ik zou zeggen een meisje met deze nub, maar de hub is bij 95% nog plat voor de 12 weken. De nub verandert pas na 12 weken.
Dit. Als het voor 12 weken al behoorlijk omhoog wijst kan je wel al voorspellen dat het jongetje zal zijn (hoogstwaarschijnlijk)
Maar plat kan nog omhoog gaan staan. Toch denk.ik.hier een.meisje.
Fae_ schreef:
12-06-2020 21:11
Dat kun je toch pas vanaf 12 weken betrouwbaar(der) zien?

Vanaf 11 weken veranderd de stand van de nub en vormt zich de penis of clitoris en vanaf 12 weken is de nub theorie 75% betrouwbaar. Volgens Google.

Agh ik ben al weken kotsmisselijk en ongerust dus het leek mij eens leuk om het over iets leuks te hebben qua zwangerschap :) Het maakt mij niet uit wat het is.
SiMaNo schreef:
12-06-2020 21:23
Dit. Als het voor 12 weken al behoorlijk omhoog wijst kan je wel al voorspellen dat het jongetje zal zijn (hoogstwaarschijnlijk)
Maar plat kan nog omhoog gaan staan. Toch denk.ik.hier een.meisje.
Ik snap dat het nog omhoog kan gaan maar deze nub lijkt wel naar beneden te wijzen :-D

Waarom denk je toch een meisje?
DaSilva86 schreef:
12-06-2020 21:27
Vanaf 11 weken veranderd de stand van de nub en vormt zich de penis of clitoris en vanaf 12 weken is de nub theorie 75% betrouwbaar. Volgens Google.

Agh ik ben al weken kotsmisselijk en ongerust dus het leek mij eens leuk om het over iets leuks te hebben qua zwangerschap :) Het maakt mij niet uit wat het is.
Snap ik hoor! Ik was ook altijd heel benieuwd naar het geslacht. :$

En die klotemisselijkheid, bah. Hopelijk neemt het gauw af.
Nu (nog) een meisjesnub, maar dat kan nog alle kanten op (nou ja, twee dus). Spannend he? :)
Proficiat!

Maar ... wie kan me zeggen wat een nub is en waar bevindt die zich op de foto?

Dan ga ik me ook uitspreken. :sherlock: :sherlock:
Een meisje voor nu.
Alle reacties Link kopieren
DaSilva86 schreef:
12-06-2020 21:33
Ik snap dat het nog omhoog kan gaan maar deze nub lijkt wel naar beneden te wijzen :-D

Waarom denk je toch een meisje?
Om de reden die je zelf geeft. Het is behoorlijk plat/naar beneden
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Leuk, gefeliciteerd! Grappig dat de theorie bij jou ook klopte! 💝
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren
Kijk naar de hartslag, die is van jongens veel langzamer dan bij meisjes.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
04-07-2020 13:28
Kijk naar de hartslag, die is van jongens veel langzamer dan bij meisjes.
Schijnt ook achterhaald te zijn, wetenschappelijk niet juist.
Alle reacties Link kopieren
DaSilva86 schreef:
04-07-2020 13:23
Afbeelding
Gefeliciteerd!
Wat leuk, feedback op een nubtopic ;-D!

Veel geluk met de kleine meid!

Afbeelding
Komt dat niet zo vaak voor koroko? :-D

Dankjulliewel :cheer2:
Nee, in mijn ervaring niet ;-D. Met de nub heb je natuurlijk altijd 50-50 kans, maar het is altijd leuk om te kijken of het achteraf klopte :).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven