Oh oh de ozonlaag.

02-12-2016 21:33 39 berichten
Lieve dames,

Sinds enkele weken heb ik een steeds groter wordend probleem. Ik begin steeds meer scheten te laten. En voor de zwangerschap kon ik ze nog afknijpen maar mijn darmen zijn duidelijk anders gaan liggen en het laat zich niet meer tegenhouden ( om over het sterke bijbehorende kabaal en geur maar te zwijgen) afijn ik schaam me met regelmaat buitenshuis dood.

Zijn er tips van houdingen etc om ze toch af te knijpen terwijl je zwanger bent?
Vooral niet bukken
quote:CarmiggelT schreef op 02 december 2016 @ 21:37:

Vooral niet bukken Nee maar dat doe ik sowieso niet meer voor mijn plezier.
Alle reacties Link kopieren
Bekkenbodem trainen!

Als je er erg veel last van hebt kunt je naar de bekkenbodemfysiotherapeuy voor advies.
quote:SchaapjeM schreef op 02 december 2016 @ 21:40:

Bekkenbodem trainen!

Als je er erg veel last van hebt kunt je naar de bekkenbodemfysiotherapeuy voor advies.Dat kan toch pas na de bevalling? Anders wek je toch harde buiken op?
je beschrijving is wel echt hilarisch!!!

Misschien wat minder gasvormende producten eten/drinken???

(Hielp bij mij niets trouwens)
If you can dream it, you can do it.
Gewoon laten gaan en iemand anders de schuld geven
Wacht maar tot na je bevalling, dan knetter je er pas op los
quote:Sophiever schreef op 02 december 2016 @ 21:46:

[...]

Dat kan toch pas na de bevalling? Anders wek je toch harde buiken op?Huh? Ik heb gewoon bekkenbodemtraining gehad/gedaan tijdens mijn zwangerschap.
quote:Xervy schreef op 02 december 2016 @ 21:51:

Gewoon laten gaan en iemand anders de baby de schuld geven
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:GateKeeper schreef op 02 december 2016 @ 21:55:

Wacht maar tot na je bevalling, dan knetter je er pas op los

Oh nee! Het wordt erger?

Mijn laatste bezoek aan ah xl hebben de mensen achterin de winkel het gehoord, terwijl ik aan de kassa stond. En het wordt nog erger?
Druk er een kurk in
I ain't nobody's bitch!!

[...]

Dat kan toch pas na de bevalling? Anders wek je toch harde buiken op?Uhh, nee.
quote:Sophiever schreef op 02 december 2016 @ 22:05:

[...]

Oh nee! Het wordt erger?

Mijn laatste bezoek aan ah xl hebben de mensen achterin de winkel het gehoord, terwijl ik aan de kassa stond. En het wordt nog erger?Hahahahaha

[...]

Dat kan toch pas na de bevalling? Anders wek je toch harde buiken op?De ceasartherapeut raadt het hier ook af tot na de bevalling. Omdat men nog wel eens overtraint en dit bij bevalling ongunstig is.
de topictitel
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Zijn je eetgewoontes nu je zwanger bent sterk veranderd? Heb je bv meer zin in koolzuur of neem je nu meer broccoli? Achja anders moet je maar zo denken, fijn dat mijn darmen goed werken dat is beter dan buikpijn! Ben zelf ook zwanger en begrijp wel wat je bedoelt. Maja in de winkel is dan inderdaad wel weer vervelend.. Ze zouden naast de tena lady's ook weleens onderbroekjes kunnen maken met een demper
quote:Sabrinaaa schreef op 02 december 2016 @ 22:25:

Zijn je eetgewoontes nu je zwanger bent sterk veranderd? Heb je bv meer zin in koolzuur of neem je nu meer broccoli? Achja anders moet je maar zo denken, fijn dat mijn darmen goed werken dat is beter dan buikpijn! Ben zelf ook zwanger en begrijp wel wat je bedoelt. Maja in de winkel is dan inderdaad wel weer vervelend.. Ze zouden naast de tena lady's ook weleens onderbroekjes kunnen maken met een demper Nee, de geschreven situatie is in zachtste toestand. Mijn lijf denkt duidelijk dat het harder kan.
quote:MN-- schreef op 02 december 2016 @ 22:19:

[...]

De ceasartherapeut raadt het hier ook af tot na de bevalling. Omdat men nog wel eens overtraint en dit bij bevalling ongunstig is.Grappig, mijn mensendiecktherapeute vond juist dat het goed kon tijdens de zwangerschap.
quote:shala91 schreef op 02 december 2016 @ 22:47:

[...]

Grappig, mijn mensendiecktherapeute vond juist dat het goed kon tijdens de zwangerschap.Mijn bekkenfysiotherapeut zegt ook dat het prima kan. Die zal het wel weten, hoop ik.
Je kunt er weinig aan doen verder, maar je zou eens kunnen proberen of het helpt om zuivel te laten staan. Mijn muziekkunsten nemen toe naarmate ik meer melk drink.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:MN-- schreef op 02 december 2016 @ 22:19:

[...]

De ceasartherapeut raadt het hier ook af tot na de bevalling. Omdat men nog wel eens overtraint en dit bij bevalling ongunstig is.

Die baby komt er echt wel uit hoor.

Het enige wat je met die spieren doet is (enigszins) de verweking van het bekken opvangen. Maar dat bekken maak je er niet minder week mee.
quote:SallySpectra schreef op 02 december 2016 @ 22:53:

[...]

Die baby komt er echt wel uit hoor.

Het enige wat je met die spieren doet is (enigszins) de verweking van het bekken opvangen. Maar dat bekken maak je er niet minder week mee.

Tja, ik vertrouw op wat ze mij vertelt. Ze kent mij en mijn lijf langer dan vandaag

Mijn bekkenfysio heeft ook geen oefeningen huiswerk meegegeven.
quote:GateKeeper schreef op 02 december 2016 @ 21:55:

Wacht maar tot na je bevalling, dan knetter je er pas op los Yep. En je voelt het niet eens.
quote:Frizz schreef op 02 december 2016 @ 23:11:

[...]

Yep. En je voelt het niet eens. Oh dat is wel weer een meepakker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven