Oh oh de ozonlaag.

02-12-2016 21:33 39 berichten
Lieve dames,

Sinds enkele weken heb ik een steeds groter wordend probleem. Ik begin steeds meer scheten te laten. En voor de zwangerschap kon ik ze nog afknijpen maar mijn darmen zijn duidelijk anders gaan liggen en het laat zich niet meer tegenhouden ( om over het sterke bijbehorende kabaal en geur maar te zwijgen) afijn ik schaam me met regelmaat buitenshuis dood.

Zijn er tips van houdingen etc om ze toch af te knijpen terwijl je zwanger bent?
Alle reacties Link kopieren
quote:MN-- schreef op 02 december 2016 @ 23:07:

[...]

Tja, ik vertrouw op wat ze mij vertelt. Ze kent mij en mijn lijf langer dan vandaag

Mijn bekkenfysio heeft ook geen oefeningen huiswerk meegegeven.Misschien verschilt het inderdaad wel per persoon, ik heb nl wel huiswerk meegekregen en ook mijn therapeute kent mij en mijn lijf al 10+ jaar. Maar ik heb nog nooit gehoord dat je er harde buiken mee opwekt.
Hahaa hier had ik het net vanmiddag met vriendinnen over. Echt verschrikkelijk wat eruit komt, mijn man giert het uit. Gelukkig kan ik het tot nu toe beperken tot toiletbezoek maar dat behoort binnenkort ook tot de verleden tijd begrijp ik?

Sterkte TO. Ik geef de baby de schuld
Dat wordt wat TIJDENS de bevalling..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 03 december 2016 @ 07:06:

Dat wordt wat TIJDENS de bevalling.. Whyyyy?
quote:lux. schreef op 03 december 2016 @ 00:20:

Hahaa hier had ik het net vanmiddag met vriendinnen over. Echt verschrikkelijk wat eruit komt, mijn man giert het uit. Gelukkig kan ik het tot nu toe beperken tot toiletbezoek maar dat behoort binnenkort ook tot de verleden tijd begrijp ik?

Sterkte TO. Ik geef de baby de schuld ;-)Met het aantal decibel dat ik produceer kom ik daar niet mee weg vrees ik.
quote:Sophiever schreef op 03 december 2016 @ 12:15:

[...]

Whyyyy? Tijdens een bevalling lig je meestal te persen...
quote:ZombieQueen schreef op 03 december 2016 @ 12:26:

[...]

Tijdens een bevalling lig je meestal te persen...Dat knijpt de baby toch af met zijn hoofdje?
Sophiever, jouw topics zijn vaak erg grappig Hoe gaat het inmiddels met de babykleertjesverzameling?

Geen tips mbt de scheten. Misschien wat vaker het toilet opzoeken? Leuk voor de geluidseffecten
quote:Marie87 schreef op 03 december 2016 @ 12:48:

Sophiever, jouw topics zijn vaak erg grappig Hoe gaat het inmiddels met de babykleertjesverzameling?

Geen tips mbt de scheten. Misschien wat vaker het toilet opzoeken? Leuk voor de geluidseffecten Ik heb al weken geen babykleertjes meer gekocht maar dat is nu erg moeilijk met al die leuke kerstkleertjes.
Nou dat wordt de komende tijd geen hachee,erwtensoep,bruine bonensoep en chili con carne
quote:YellowDiamond schreef op 03 december 2016 @ 12:52:

Nou dat wordt de komende tijd geen hachee,erwtensoep,bruine bonensoep en chili con carne

Inderdaad maar gelukkig is mijn zwangerschapsgraving fruit dus ik mis het niet.

Maar de r zit in de maand oei,oei,oei.
quote:Sophiever schreef op 03 december 2016 @ 12:29:

[...]

Dat knijpt de baby toch af met zijn hoofdje?Nope. T moet echt goed leeg anders kan de beeb er niet langs
Sst jongens dit soort dingen wil ik mental blocken tot de ontsluiting begint
quote:spinnekop schreef op 03 december 2016 @ 13:51:

[...]

Nope. T moet echt goed leeg anders kan de beeb er niet langs Oke, gehoorbeschermers in de ziekenhuiskoffer doen dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven