Ongebalanceerde AVSD ervaringen?
woensdag 25 april 2018 om 09:03
Goedemorgen,
Regelmatig lees ik hier mee, dus nu word het tijd voor een eigen account.
Ik ben op dit moment 21 weken zwanger en helaas is er een ernstige hartafwijking geconstateerd; ongebalanceerde AVSD ten nadele vanrechts. Iemand die hier ervaring mee heeft? We willen graag zo veel mogelijk informatie verzamelen voor het volgende gesprek. Het is een ernstige hartafwijking maar opzich goes te opereren, helaas in ons geval ligt het wat complexer omdat de rechter hartkamer te klein is.
Alvast bedankt
Regelmatig lees ik hier mee, dus nu word het tijd voor een eigen account.
Ik ben op dit moment 21 weken zwanger en helaas is er een ernstige hartafwijking geconstateerd; ongebalanceerde AVSD ten nadele vanrechts. Iemand die hier ervaring mee heeft? We willen graag zo veel mogelijk informatie verzamelen voor het volgende gesprek. Het is een ernstige hartafwijking maar opzich goes te opereren, helaas in ons geval ligt het wat complexer omdat de rechter hartkamer te klein is.
Alvast bedankt
woensdag 25 april 2018 om 10:23
Wat een rotsituatie zeg! In eerste instantie denk ik dat je je beter heel goed kunt laten informeren door gynaecoloog, kindercardioloog en kinderhartchirurg. Die geven je informatie die op jullie kind van toepassing is. Daar heb je misschien meer aan dan aan ervaringen van ouders bij wiens kind het toch net iets anders was, en juist die nuances zijn belangrijk. Veel sterkte!