Ongepland zwanger

11-11-2016 16:50 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anderhalf jaar geleden begon ik een 'relatie' met een getrouwde man, natuurlijk wist ik dat dit niet kon maar toch bleven we elkaar al die tijd een aantal keer per week zien. Elke dag hebben we contact met elkaar, hoewel ik me er bewust van ben dat dit geen echte relatie was, voelde het wel zo. Hij heeft een zoon van 17 wat hij aangaf als reden dat het moeilijker was om zijn gezin te verlaten, ookal heeft hij wel een aantal keer aangegeven te willen gaan koos hij toch voor zijn gezin.. Iets wat ik echt begrijp.

Deze week ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben, twee keer een aantal dagen ben ik ziek geweest maar ik heb de pil consequent gebruikt, ben er zo van geschrokken dat ik meteen een afspraak gemaakt heb bij een abortuskliniek voor aanstaande maandag. Ik heb altijd gewenst dat mocht ik kinderen krijgen ze op kunnen groeien met een papa en mama, maar niet op deze manier.

Met veel moeite heb ik hem verteld dat ik zwanger ben, zijn reactie was precies zoals ik verwachtte, ; 'het' moet zo snel mogelijk wel, belachelijk was het en ik hoefde alleen nog maar te laten weten hoe het maandag zou gaan.

Zijn gezin gaat voor alles en ik vind niet dat ik het recht heb om dit kapot te maken, daarnaast denk ik dat een man ook een keuze moet hebben, wel merk ik hoe dichter ik bij maandag kom hoe verdrietiger ik word.. Ga ik dit echt doen.. Hoe ga ik me voelen.. Nooit verwacht dat ik een kind zou laten weghalen maar het lijkt de enige oplossing. Daarnaast ook moet ik mijn ouders inlichten .. Wat denken zij hiervan..zij zullen binnenkort opa en oma worden van het kindje van mijn zusje wat zo bijzonder voor ze is.

Ik heb geen idee meer wat ik moet doen, ik ben 30 heb altijd een kinderwens gehad, op dit moment heb ik geen kinderen. Voor hem staat het vast.. Het moet weg...en snel. Voor mij lijkt de wereld even stil te staan..

Is er misschien iemand die ook voor deze keuze gestaan heeft en hoe voelde de beslissing?

Alvast heel erg bedankt!
Ik vind het ook gewoon een naaistreek naar de partner om het met iemand te doen die getrouwd is. Hoe zou je dat zelf vinden?
Even los van de vraag of TO moreel verwerpelijk bezig is...

1. TO - jouw lover denkt alleen aan zichzelf

2. Hoe lang blijf jij in de smoes geloven dat hij zijn gezin niet kan verlaten onder het mom 'dat kan ik mijn zoon niet aan doen'. Zijn zoon is volgens zijn redenatie zo belangrijk, echter jouw ongeboren kind moet zo snel mogelijk worden geaborteerd;

3. Heeft hij jou gevraagd naar jouw ideeën over de zwangerschap?

4. Heeft hij ooit laten meewegen wat dit alles mogelijk met zijn vrouw, jou, zijn zoon en zijn ongeboren kind doet? Nee - ga dan weer terug naar hetgeen ik bij punt 1 heb opgemerkt.

Voor de duidelijkheid: deze man is zeker niet van plan zijn gezin te verlaten, nu niet en over een paar jaar ook niet. Bovendien vermoed ik dat er in jullie geval ook sprake is van een aanzienlijk leeftijdsverschil, gegeven het feit dat hij reeds een kind van 17 heeft rondlopen. Een leeftijdsverschil hoeft geen dealbreaker te zijn, maar een egoïstische man die van twee walletjes (vr)eet is dat wel. Jij bent 30 en hebt wellicht een kinderwens. Als je dit kind inderdaad laat aborteren zoals jouw lover verlangt, dan hoop ik dat jij de wijsheid hebt ook een streep onder deze 'relatie' te zetten en opzoek kan gaan naar wat meer geschikt 'pappa'-materiaal...

Voor wat betreft deze zwangerschap wens ik je succes toe bij het maken van een keuze: die zal ongetwijfeld niet gemakkelijk zijn.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
En nog een na-brandertje... Voor hem moet het ongeboren kind weg, misschien moest de man in kwestie zelf weg.

Dit is een kansloos verhaal en zolang jij op de deurmat blijft spelen waar met grote letters welkom en bienvenue op staat, ben jij uiteindelijk degene wiens kinderwens nooit ten uitvoer zal worden gebracht, althans niet met deze man. Dat is evident!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
To hoe gaat het met je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven