Ongepland zwanger

11-11-2016 16:50 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anderhalf jaar geleden begon ik een 'relatie' met een getrouwde man, natuurlijk wist ik dat dit niet kon maar toch bleven we elkaar al die tijd een aantal keer per week zien. Elke dag hebben we contact met elkaar, hoewel ik me er bewust van ben dat dit geen echte relatie was, voelde het wel zo. Hij heeft een zoon van 17 wat hij aangaf als reden dat het moeilijker was om zijn gezin te verlaten, ookal heeft hij wel een aantal keer aangegeven te willen gaan koos hij toch voor zijn gezin.. Iets wat ik echt begrijp.

Deze week ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben, twee keer een aantal dagen ben ik ziek geweest maar ik heb de pil consequent gebruikt, ben er zo van geschrokken dat ik meteen een afspraak gemaakt heb bij een abortuskliniek voor aanstaande maandag. Ik heb altijd gewenst dat mocht ik kinderen krijgen ze op kunnen groeien met een papa en mama, maar niet op deze manier.

Met veel moeite heb ik hem verteld dat ik zwanger ben, zijn reactie was precies zoals ik verwachtte, ; 'het' moet zo snel mogelijk wel, belachelijk was het en ik hoefde alleen nog maar te laten weten hoe het maandag zou gaan.

Zijn gezin gaat voor alles en ik vind niet dat ik het recht heb om dit kapot te maken, daarnaast denk ik dat een man ook een keuze moet hebben, wel merk ik hoe dichter ik bij maandag kom hoe verdrietiger ik word.. Ga ik dit echt doen.. Hoe ga ik me voelen.. Nooit verwacht dat ik een kind zou laten weghalen maar het lijkt de enige oplossing. Daarnaast ook moet ik mijn ouders inlichten .. Wat denken zij hiervan..zij zullen binnenkort opa en oma worden van het kindje van mijn zusje wat zo bijzonder voor ze is.

Ik heb geen idee meer wat ik moet doen, ik ben 30 heb altijd een kinderwens gehad, op dit moment heb ik geen kinderen. Voor hem staat het vast.. Het moet weg...en snel. Voor mij lijkt de wereld even stil te staan..

Is er misschien iemand die ook voor deze keuze gestaan heeft en hoe voelde de beslissing?

Alvast heel erg bedankt!
Waarom moet je je ouders inlichten? Je bent een volwassen vrouw.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Een kind kan prima met alleen de moeder opgroeien.
Wat een eikel! Maar je wist waar je aan begon..

Weet je zeker dat je dit kindje niet wil houden? Woon je zelfstandig, heb je een baan?

Je zult het alleen moeten doen maar ik denk dat je er ook een hoop voor terug krijgt.

Zou je familie achter je staan?
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Goede keuze.
Je kan ook je eigen beslissing maken om het te houden als je het graag wilt. Verder... Waarom bang zijn voor je ouders. Je bent volwassen
Lastig. Ik denk dat je je hoe dan ook moet realiseren dat een relatie met deze man jou niet oplevert wat je graag wil.

De keuze om dit kindje te houden of niet is aan jou. Ook al heeft hij een stem, hij was er zelf bij toen de vrucht werd gemaakt en had anders een condoom moeten gebruiken (sowieso, maar dat is een ander verhaal)

Sterkte met je besluit. Beide uitkomsten zijn moeilijk.
Waarom zou je je ouders inlichten als je niet wil dat ze dit weten?
Ik zou je ouders niet inlichten, eerlijk gezegd. Tenzij je nog thuis woont...? (Wat ik echt niet hoop dat het geval is)

Persoonlijk denk ik dat je een verstandige beslissing maakt door het weg te laten halen, je wil immers een compleet gezin aan je kind bieden. Ga dan ook weg bij deze man, ga op zoek naar iemand die met jóu een gezin wil stichten en je er niet alleen maar stiekem bij wil hebben voor de leuk/neuk.
Je hebt altijd een kinderwens gehad schrijf je... wil je dan wel een abortus? Ik snap dat je een gezin voor ogen had/hebt maar misschien kun je dat ook wel hebben met je kindje, zonder een vader in beeld?

Ik heb door de jaren heen een aantal vrouwen ontmoet die per ongeluk zwanger waren geraakt van een man die niet geschikt was voor het huisje-boompje-beestje plaatje met hen om welke reden dan ook, en die het kind gehouden hadden. Die vrouwen waren en zijn gelukkig, en voor zover ik dat goed kan beoordelen hun kinderen ook.

Het is een optie.
Weghalen en contact met deze man verbreken....
Waarom moet je jouw ouders inlichten? Dat hoeft toch helemaal niet.

Ongepland is niet ongewenst toch? Als je écht geen abortus wil, dan moet je het ook niet doen.

Maar in zo'n geval had ik zelf voor abortus gekozen, dit is niet hoe je een kind op de wereld wil zetten toch?
https://fiom.nl/

Neem hier mee contact op.

Je ouders hoef je niet in te lichten!

Het ouders inlichten was meer omdat ik een salon heb bij hen aan huis, ik zie ze dagelijks en merk dat ik het lastig vind niks te zeggen. zij gaan de beslissing natuurlijk niet voor mij nemen.

Ik woon al jaren op mezelf dus heb gewoon een woning en een baan
Die man houdt zijn gezin bij elkaar voor een zoon van 17? Wat een schijnheil.Wat een k*t smoes.
Zou je het kind alleen willen opvoeden?
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Je wil een kind en hebt hem erin geluist.

Dat politiek correcte gezwets aan het begin van je post veranderd hier niets aan.
quote:sugarmiss schreef op 11 november 2016 @ 17:03:

Dat politiek correcte gezwets aan het begin van je post veranderd hier niets aan.En hij is braaf en netjes?
Het klinkt alsof je het zelf helemaal niet wil laten weghalen. Ook al wist je waar je aan begon, hij ook he!! Hij wil wel de lusten, niet de lasten. Dus als je het wil houden, volg je gevoel! En zo niet dan ook natuurlijk.

Maar laat je niet gedwongen voelen een keus te maken!

Sterkte met je beslissing! En als je het wil houden, dan alvast een gefeliciteerd
Hij weet toch ook dat seks een kind als consequentie kan hebben. Aan de ene kant wil jij graag een kindje, maar wil je later tegen je kind zeggen dat papa al getrouwd was en een kind had en hij geen behoefte aan een nieuw kind had? Lastig, ik heb geen wijze raad, ik denk dat je hierin toch echt je eigen gevoel moet volgen.
What I feared was the onset of incontinence was simply a mid-laugh crisis.
Wat sneu voor zijn vrouw. En dan niet alleen de ongeplande zwangerschap.

Sterkte met je beslissing
quote:1234512345 schreef op 11 november 2016 @ 17:03:

[...]

En hij is braaf en netjes?

Nee natuurlijk niet. Hij is absoluut een klootzak. Hoe hij met zijn vrouw omgaat kan echt niet.

Maar to had beter naar de spermabank kunnen gaan als ze alleenstaande moeder wil worden.
quote:sugarmiss schreef op 11 november 2016 @ 17:03:

Dat politiek correcte gezwets aan het begin van je post veranderd hier niets aan.+1
Wat zijn jullie allebei dom geweest. Maar hij kan je desondanks niet dwingen he. Jij kunt hem niet dwingen een betrokken vader te worden maar hij kan jou ook niet dwingen tot abortus.

Veel sterkte, en laat dit je nooit meer gebeuren.
Je ,kunt het een kind niet aandoen, een getrouwde vader die getrouwd blijft.

En denk ook eens aan zijn gezin, zijn zoon en vrouw, die hebben hier ook niet om gevraagd.

Dus abortus a.s. maandag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven