Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
corina36 schreef:
04-10-2017 12:03
Ik hoop zo op n goede afloop ook voor je flipje.....

Ik moet nog 6 dagen wachten voor de echo en als die goed is hoop ik dat ze de nipttest zo snel mogelijk doen....de spanning of het goed is of niet is bijna niet te doen...

Ben zo bang voor een slechte uitslag...
:hug:
Succes met de follikel meting morgen Flipje :hug:
Lieve Flipje succes vandaag met de eerste follikelmeting! Ik hoop op een mooi aantal follikels van gelijke grootte voor je/ jullie!
Succes vandaag Flipje! Ik hoop dat je vandaag blije nieuws krijgt :heart:
Succes vandaag Flip!
suc6 flip. spannend :thumbsup:
Spannend vandaag flip. Heel veel succes ♡
Succes Flip!!
Het ziet er mooi uit! Zo doorgaan en over 3 dagen weer terug.
dat is fijn nieuws flip :thumbsup:
.
Oh dat is goed nieuws!

Ik heb jouw beide topics gelezen. Ik gun het jullie zo! :redrose:
Wat fijn flipje! Is over 3 dagen dan weer om te kijken hoe het gaat met de groei oid?
:heart:
Zo, nu achter een toetsenbord in plaats van op mobiel.

Er groeien aan beide kanten 4-5 follikels. De grootste follikels (2 of 3 in totaal) zijn nu zeker 12 mm groot, de kleinere zitten een beetje tussen de 9 en 11 mm.
Het baarmoederslijmvlies was mooi van structuur (triple layer zoals dat altijd zo fancy wordt genoemd) en was nu al 8,4 mm dik. En dat zal nog een stuk verder groeien onder invloed van het oestrogeen wat de komende dagen uit de groeiende follikels vrijkomt.

De dosis kan dus hetzelfde blijven (93,75 eenheden). De truc is om niet teveel follikels te laten groeien want dan wordt het zeker overstimulatie omdat er steeds in totaal wel 25 tot 30 follikels klaarliggen en dat is veel te veel. Nu dus een stuk of 10 onderweg, dat is precies goed. Vorige keer waren het er 14 ofzo en dat vonden ze teveel.
Wat fijn Flipje. Precies een mooi aantal en erg fijn dat ze zo mooi gelijk opgaan waardoor er een goede kans is dat ook alle eicellen rijp zijn bij de punctie.

Hoewel stap 1 van vele, denk ik een pak van je hart dat het een mooi aantal follikels is?
Super Flip, hele opluchting tot zover!
Fijn Flip!
Hopelijk groeien ze zo mooi rustig door!
Fijn Flipje! Wanneer verwacht je de punctie ongeveer? Fijn ook van je BMS! Ik duim op meer positief nieuws van jouw kant!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Poppy4 schreef:
04-10-2017 13:27
Flipje & Corina, ik hoop ontzettend dat het nu voor jullie allebei eens helemaal goed mag gaan :rose:
+ 1000

Ik duim echt ontzettend hard voor jullie. Weet niet altijd wat te zeggen maar lees wel mee.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Fijn Flipje! Gaat goede kant op. Ook fijn datbje bms goed uitziet!
Succes morgen met de tweede follikelmeting! Hoop op goed nieuws voor je en op naar de punctie.
Succes vandaag flipje...op een goede follikel meting :hug:
Heel veel succes vandaag Flip!

Hoe voel jij je Corina?
Flipje, succes vandaag!

Corina, succes morgen!
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
rianne323 schreef:
09-10-2017 09:06
Heel veel succes vandaag Flip!

Hoe voel jij je Corina?
Behoorlijk misselijk de hele dag haha...maar ook erg gespannen voor morgen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven