Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ik ga voor maandag de 26e. Maar ik hoop eerder voor jullie!
(O) (O)

Heb op de 24ste gestemd.
Ik zie nu dat de optie 'inleiden' er tussen staat. Daar wil ik maar één op zeggen: neem een ruggenprik.
nachtvlinder1977 schreef:
19-11-2018 21:22
Ik zie nu dat de optie 'inleiden' er tussen staat. Daar wil ik maar één op zeggen: neem een ruggenprik.
+ 1

Ik heb de weeenopwekkers en de ruggenprik vrijwel tegelijkertijd gekregen. Ik vond het ideaal.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ooh Flipje al de sinds vanochtend afwezig... Zou het? :hyper: :hyper: :flirting:
Dedenne schreef:
19-11-2018 22:38
Ooh Flipje al de sinds vanochtend afwezig... Zou het? :hyper: :hyper: :flirting:
Maar, maar, ik heb op woensdag gestemd! :-o

Oh, het zou zo mooi zijn als ze haar kleine nu in haar armen heeft. :heart:
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Nu wordt het heel spannend, is het lang verwachte meisje inmiddels geboren ???
Ik hoop dat je heerlijk aan het genieten bent van je meisje of lekker ligt te slapen :heart:
Geen nieuws hoor....

https://tenor.com/wNi2.gif
Jouw meisje maakt het wachten spannend , Flipje.
Ik ben wel gisteravond de slijmprop verloren trouwens, maar ja... dat zegt ook weer niet zo heel veel.

Daarna even heel onrustig, maar geen weeën, alleen steken. Ze had kennelijk zin om zich nog even links-rechts om te draaien (au au).

Later op de avond alles weer rustig, en nu nog steeds. Straks op controle bij de vk.
Ik voelde diepe steken bij het indalen. Misschien dat jouw meisje toch iets dieper is gaan liggen?
Zijn het rare tijden? Eigenlijk wacht je al jaren, maar deze wachtdagen zullen misschien wel heel anders voelen?

Succes bij de verloskundige iig!
KessAgain schreef:
20-11-2018 09:11
Ik voelde diepe steken bij het indalen. Misschien dat jouw meisje toch iets dieper is gaan liggen?
Ja dat denk ik ook. Daar kan die slijmprop ook goed bij passen.

Voor zover ik nu kan voelen ligt ze nu misschien wel vast, maar goed... ik ben daarin duidelijk geen professional. Over 1,5 uur gaat de verloskundige het ons vast vertellen.
Spannend Flip. Nog maar heel even wachten op jullie meisje :heart:
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Spannend Flipje! Nog heel eventjes. :heart:
Nog altijd beweeglijk in het bekken, maar nu wel echt voldoende ingedaald. Dus ik hoef niet meer midden in de nacht te bellen als de vliezen opeens zouden breken.

We wachten gewoon af, en mocht ze er maandagmiddag nog steeds niet zijn dan gaat de verlos kijken of ze kan strippen als ik dat dan wil. Zou dan 41+3 zijn. Maar verlos denkt dat ze waarschijnlijk al wat eerder komt... ben benieuwd!
Oh wat spannend zeg! Fijn dat ze ingedaald is, dat scheelt weer veel stress.
Spannend flip!! Ik denk dat je heel snel naar het ziekenhuis gaat. Morgen word ze geboren denk ik..
Bij mij zat er 18uur tussen verlies van de slijmprop en de gebroken vliezen, waarna de weeën heel snel begonnen.

Fijn dat ze nu goed is ingedaald :cheer2:
Vanavond breken de vliezen, bij voorkeur bij een veel te lange flauwe film :$ . Morgenochtend is ze er!

Nou ja zo ging het bij mij in elk geval. Maar dan had je haar al vastgehad, want mijn spruit kwam met 38.5. T was idd eerst een halve dag 'gerommel', maar wel zo licht dat het me niks zei. Het begon echt met een vloedgolf hier :hihi: .
Spannend Flipje! Heel veel succes met de bevalling!
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
Ben benieuwd of Flip’s baby er is voordat we de 3000 berichten hier aantikken :lol:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal schreef:
20-11-2018 18:21
Ben benieuwd of Flip’s baby er is voordat we de 3000 berichten hier aantikken :lol:
Dan moeten jullie gewoon niet zoveel posten! |-)
flipje2 schreef:
20-11-2018 12:05
Nog altijd beweeglijk in het bekken, maar nu wel echt voldoende ingedaald. Dus ik hoef niet meer midden in de nacht te bellen als de vliezen opeens zouden breken.

We wachten gewoon af, en mocht ze er maandagmiddag nog steeds niet zijn dan gaat de verlos kijken of ze kan strippen als ik dat dan wil. Zou dan 41+3 zijn. Maar verlos denkt dat ze waarschijnlijk al wat eerder komt... ben benieuwd!
Wil ze niet eerder strippen, of wil je dat zelf niet?

Ik hoop dat ze bijna komt!!!
theepoes schreef:
20-11-2018 19:04
Wil ze niet eerder strippen, of wil je dat zelf niet?

Ik hoop dat ze bijna komt!!!
Zowel de verlos als wij zelf hebben er eigenlijk wel vertrouwen in dat ze al eerder zal komen.

En de keus was dan vrijdag, maandag of een thuisvisite in het weekend. Dat laatste vond ik teveel gevraagd voor een geheel ongecompliceerde zwangerschap. Ze hebben het immers al druk genoeg in de praktijk.
Vrijdag is al over 3 dagen en dan ben ik 'pas' net 41 weken. Het had wel gemogen, maar maandag leek ons wel goed. Ik hoop ook gewoon dat mijn lijf in de tussentijd zelf het startsein geeft.

Vandaag nog wat meer resten van de slijmprop en ook een ietsiepietsie bloed erbij. Minimaal, maar de afgelopen 9 maanden zat alles absoluut potdicht dus het is zeker een verandering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven