Overtijd, negatieve testen

04-11-2014 14:51 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen, ik wil even jullie meningen horen.

Ik ben nu 16 dagen overtijd. Ik heb een cyclus van 30 dagen. Ik heb nooit een eisprong gemist, altijd mijn menstruatie gehad. Ik heb sinds 3 dagen overtijd een aantal testen gedaan. Allemaal negatief. Ik had toen ik 10 dagen Overtijd was een test gedaan en deze bleek een heel licht roze streep te hebben. Maar toch was de test bij de HA negatief. Nu vandaag heb ik ze nog altijd niet (16dagen overtijd). Heb ook niet het gevoel dat ik ze moet krijgen.

Heb wel een aantal zwangerschaps symptomen. Heb nu wel geen test meer gedaan, het was ook niet meer de bedoeling om zwanger te worden na mijn 2 prachtige dochtertjes. Dus schijnzwangerschap lijkt me ook niet juist.

Maar kan het ook gewoon zijn dat ik er te vroeg mee was? Dat mijn lichaam minder rap hcg hormoon

aanmaakt?

Alvast bedankt!!

Groetjes
Wat zegt de huisarts?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hormonaal is er niks aan de hand, dus ze zullen wel komen. Indien niet kon ik nog een echo laten doen. Dit zei de HA mij.
Zo ging het bij mij ook, vier weken later weer een test en was al die tijd gewoon zwanger. Als het aan blijft houden zo zou ik een echo laten doen.
Heb ik ook..

Huisarts wilt me pas over 2 weken zien en gynaecologie van het ziekenhuis vindt de test bindend. De onzekerheid maakt me werkelijk gek...
- heb je onbeschermde seks gehad??
Kans op zwangerschap is wel heel klein. Bij je vorige twee kinderen wel gewoon 'op tijd' een positieve test gehad?
Het bestaat wel maar het komt niet vaak voor. De zus van een vriendin van mij testte pas positief toen ze al drie maanden zwanger was. Haar hele familie heeft daar last van. Blijkbaar maken ze allemaal relatief weinig HCG aan waardoor het pas laat op een test te zien is.
Je zou nog om een bloedtest kunnen vragen. S morgens prikken s middags de uitslag. Als het hcg conc 0 is ben je niet zwanger. Bij de bloedtest kunnen ze degevallen die Marc beschrijft wel ontdekken.
Ja, we hebben onbeschermd sex gehad. Ik pak mijn pil al 4 maanden niet meer. Bij mijn twee eerste zwangerschappen heb ik het nooit zo bijgehouden. Was dan ook onmiddellijk zwanger. Bij mijn eerste was ik 6 weken zwanger toen ik positief testen en bij mijn tweede 5 weken, maar ook pas bij de derde zwangerschapstest positief.
Waarom stop je dan met de pil als je niet zwanger wil worden...?
quote:Jitse schreef op 04 november 2014 @ 20:40:

Ja, we hebben onbeschermd sex gehad. Ik pak mijn pil al 4 maanden niet meer. Bij mijn twee eerste zwangerschappen heb ik het nooit zo bijgehouden. Was dan ook onmiddellijk zwanger. Bij mijn eerste was ik 6 weken zwanger toen ik positief testen en bij mijn tweede 5 weken, maar ook pas bij de derde zwangerschapstest positief.

Je cyclus is altijd hetzelfde, geen eisprong gemist? Vreemd dat je dat precies weer na pas drie maanden. Waarom geen A-C gebruiken als je geen kind wil?

Kan maar zo dat hè zwanger bent. Of niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zus van collega had ook pas positieve test na 3 maanden.
Omdat het normaal gezien ook niet meer kon omdat mijn man zich een aantal maanden terug heeft laten stereliseren. Hij heeft zich wel nooit laten testen, maar normaal zouden alle levende zaadcellen al verdwenen moeten zijn....
Hoelang is een aantal maanden geleden ?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
8-9 maanden
Heb je dat wel laten controleren in het ziekenhuis? Of er echt geen levende zwemmers meer zijn?

Anders lijkt het me gewoon dat je lichaam van slag is door de pil. Duurt even.
Kan het de overgang zijn?
Overgang?? Denk het niet. Ben nog maar 27....
Heel vreemd.

Kan ook door stress komen, Wellicht ben je erg bezig met je uitblijvende menstruatie dat je dat onbewust tegenhoudt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven