**Ovulatie inductie (Clomid-injecties-IUI) Deel 3**

06-07-2016 14:39 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg op het topic **Ovulatie inductie**. Happy new topic! :cheer2: Dat we maar snel allemaal zwanger mogen zijn.

Ben je zwanger en wil je in dit topic een positieve test of een echofoto delen doe dit dan alsjeblieft achter een linkje en niet in je post zelf, zodat iedereen zelf kan beslissen of ze dat wil bekijken. Alvast bedankt.

De inloggegevens voor de tabel zijn:

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd Kindje Ronde# Status Bijzonderheden
Annejill 36 Derde na mk ronde 8 gonal-f 100 EH +pregnyl ondersteuning +IUI nod +/- 5 april 2018 PCOS missed abortion dec 2016 en mk mei 2017 3 jr bezig waarvan 1,5 MMM
Vienna .. Eerste .. Gonal F 75 PCOS
Flomo 30/32 Tweede 4e ronde Clomid 50mg NOD 10 juni PCOS, bij 1e kindje na 1e keer 100mg Clomid zwanger
Sophie990 27 Eerste Ronde 6 clomid nod +/- 26 april Laatste ronde clomid, hierna over op injecties
Rompertje - Eerste start mei Clomid nod 4 mei per mei starten met Clomid tabletten
De zwangeren onder ons! :yes:
*Jonro
*Myrre29 (UD: 7 mei 2018)
*Snowy89 (UD: 19 mei 2018)
*TruusdeMier

De zwangeren praten hier verder:
zwanger/zwanger-na-ovulatie-inductie/li ... ges/390613

:love: Bevallen! :duckie:
De nog actieve dames:
* Heytan: 20 mei 2017 van een zoon!
*San_D: ..-12-2017 van een tweeling!
* Sammie81: februari 2018 bevallen van een dochter!
* Wiek88: februari 2018 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:46
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat!

Er kunnen bij het ontdooien cellen afsterven, soms zoveel dat er te weinig over is om terug te plaatsen, maar soms wel genoeg (bv. 5 cellen van de 8) om toch een terugplaatsing te doen. Dus dan is de ontdooiing deels goed gegaan, maar niet helemaal.

Deze keer is denk ik ook niet gelukt, heb niet meer getest sinds het weekend (toen negatief). Morgen zou de bloedtest zijn, maar denk dat ik nog een testje doe en als die negatief is de bloedtest laat schieten.

Vind ik het ook wel fijn om verder te kunnen met het andere traject.
Met het hele medische gebeuren komen we toch niet verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven