Pco ineens over na bevalling?
vrijdag 23 september 2016 om 08:55
Hallo allemaal, begin dit jaar ben ik moeder geworden, zwanger worden bleek helaas niet vanzelfsprekend. Pco werd geconstateerd en door middel van een hele lage dosering Clomid ben ik snel zwanger geraakt. Helaas ging dit mis, daarna kwam mijn cyclus werderom niet vanzelf op gang, uiteindelijk ben ik zwanger geworden en nu gaat alles goed.
De wens voor een tweede is groot, na het stoppen met de borstvoeding werd ik snel ongesteld en nu heb ik ineens een mooie cyclus van mezelf, alhoewel ik me afvraag of dat ook meteen betekent dat ik dan ook daadwerkelijk een eisprong heb.
Is dit voor meer vrouwen herkenbaar?
De wens voor een tweede is groot, na het stoppen met de borstvoeding werd ik snel ongesteld en nu heb ik ineens een mooie cyclus van mezelf, alhoewel ik me afvraag of dat ook meteen betekent dat ik dan ook daadwerkelijk een eisprong heb.
Is dit voor meer vrouwen herkenbaar?
vrijdag 23 september 2016 om 08:59
Ja dat komt vaker voor. Het kan dus zomaar zijn dat je nu wel spontaan zwanger wordt, dat gebeurd wel vaker. Als je een regelmatige cyclus hebt dan is dat wel een goed teken in elk geval. Je zou eventueel een ovulatie test kunnen kopen of je temperatuur bijhouden.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
vrijdag 23 september 2016 om 09:09
vrijdag 23 september 2016 om 10:10
quote:saaaaar81 schreef op 23 september 2016 @ 09:20:
Mijn cyclus was raar,zat soms wel 3 maanden tussen.
3 kinderen later kan ik er de klok op gelijk zetten. Dus ja, alles kan
Ik heb dezelfde ervaring. Geen middelen als Clomid oid gebruikt. Weet ook niet of ik pcos had, maar wel die cyclus waar geen peil op was te trekken.
Val nu nog niet in de standaard curve van 28 dagen (32 ongeveer) Maar het is al een heel stuk regelmatiger.
Heb daarbij wel meer last gekregen van de pre-menstruele kwaaltjes zoals emoties, kort lontje en acne.
Mijn cyclus was raar,zat soms wel 3 maanden tussen.
3 kinderen later kan ik er de klok op gelijk zetten. Dus ja, alles kan
Ik heb dezelfde ervaring. Geen middelen als Clomid oid gebruikt. Weet ook niet of ik pcos had, maar wel die cyclus waar geen peil op was te trekken.
Val nu nog niet in de standaard curve van 28 dagen (32 ongeveer) Maar het is al een heel stuk regelmatiger.
Heb daarbij wel meer last gekregen van de pre-menstruele kwaaltjes zoals emoties, kort lontje en acne.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
vrijdag 23 september 2016 om 10:15
Ik heb/ had ook pcos. De eerste lang over gedaan en geen cyclus etc. We wilden niet te lang tussen de eerste en tweedze dus dachten na 3 mnd, met oog op medische molen, we gaan alvast weer oefenen. Ik was direct zwanger. Daarna spiraal laten plaatsen en daarna weer direct zwanger van nummer 3. Ik weet dus ook niet zo goed meer of ik het nu nog heb of geluk heb gehad.
vrijdag 23 september 2016 om 10:42