Pcos ervaringen?

20-10-2014 21:07 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii

Ik kon geen echt recente topics vinden dus dacht open er zelf een.

Wij proberen nu zo'n 9 maanden zwanger te worden, afgelopen maandag heb ik te horen gekregen dat ik pcos heb.

Erg rot en vervelend om te horen!

Binnenkort gaan we de medische molen in en starten de eerste onderzoeken.

Lijkt me fijn om het er met andere meiden over te hebben en ervaringen uit te wisselen.

Zin om te mailen?
Hey Jesje,

Wat balen zeg... Een week overtijd maar niet zwanger :( kan me voorstellen dat je er dan toch een beetje op hoopte. Hoe is het nu? Nog eisprong gehad of toch een kuur om je menstruatie op te wekken?

Bij mij alles goed. Heb de derde ronde van clomid 100mg gehad, dus hopelijk is het deze ronde raak.. Afwachten (duurt lang)

Groetjes
Hey Sanne85,

Ik heb er flink de balen in, merk het aan mij gehele fysieke gesteldheid.... bah ....

Hunker naar suiker en maar eten! Echt een emotie eter....

Maar dat terzijde... verder voel ik me prima... lekker 3x per week sporten...

Ben ook ongesteld geworden afgelopen maandag, na het telefoontje van de gyn dat ze in mijn bloed een eisprong zagen...

dus ben vandaag begonnen met ronde 4 clomid 50mg omdat dit de vorige keren toch heeft gezorgd voor een eisprong...

Gelukkig geen kuur om het op te wekken, dan duurt het weer een week!

Begin maart weer terug naar het ziekenhuis om te kijken hoe en wat.

Groetjes, succes!
Vorige week dinsdag ben ik weer naar de gyn geweest. Er was geen eisprong te bekennen op de echo, bloed laten prikken!

Bij ronde 3 heb ik een micro curretage gehad, maar helaas omdat ik niet ongesteld werd 2 dagen na de behandeling is hier niks uitgekomen. De dokter wilde deze, nu opnieuw doen. Dus ik vrijdag terug naar het ziekenhuis, inmiddels waren de uitslagen van mijn bloed binnen, maar helaas geen eisprong. Micro curretage kon hierdoor ook niet plaats vinden (dit doen ze 2 dagen voor de menstruatie) Omdat ik nu 2 keer niet heel goed op de clomid 50mg heb gereageerd gaan we over na clomid 100mg. Op naar ronde 5... Van het weekend begin ik met het opwekken van mijn menstruatie, jullie zullen wel denken, waarom wacht je ermee en waarom start je niet meteen... Dit omdat het de komende weken beter uitkomt... ik ga namelijk 10 april trouwen, en als ik nu zou beginnen, dan is het zo dat ik ongeveer die dag ook naar het ziekenhuis moet. Dus dat gaat niet werken. Van het weekend starten met opwekken en dan ben ik over een dag of 10 ongesteld

Hoe is het met jullie allemaal meiden ?
@jesje leuk dat je gaat trouwen! Snap wel dat je dus even wil wachten met opwekken: )

Krijg je elke keer echo's en bloedonderzoek?

Ik zit nu in de tweede ronde clomid 50 mg, mogen weer 2e echo. Hoop dat de eitjes weer wat groter zijn.

Ik heb de eerste ronde wel een eisprong gehad, progesteronwaarde was 26.

Vond het zelf niet veel, maar het was wel goed zeiden ze.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven