Pijn knip :(

25-10-2016 11:39 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk staat het bij de goede pijler..

Afgelopen zaterdag ben ik bevallen en flink ingeknipt. :( de wond ziet er volgens de VK en kraamzorg goed uit maar het doet zoveel pijn..

Eerste 2 dagen ging het wel maar sinds vandaag doet zelfs lopen enorme pijn. Ik kan niet anders dan het uitzitten maar hebben jullie misschien tips wat bij jullie verlichtend werktte?

Ik neem al parecetemol enzo maar pfff.. :( die knip is gemeen zeg !
Nothing worth having ever comes easy
5e dag mocht bij mij het knoopje los. Wat een verademing was dat! Scheelde zoveel qua pijn met zitten/lopen.
De hechtingen na mijn knip bleken niet in mijn lichaam op te lossen terwijl dat wel zou moeten. De wond sprong elke keer open. Ik kon de draadjes weken later nog terug vinden in mijn ondergoed. Het deed vreselijk zeer.

Sterkte!
De kraamzorg zal toch ook wel tips hebben tegen de pijn van de knip? Ik bedoel het niet beschuldigend, maar dit lijkt me juist een vraag voor de kraamzorg. Ik verbaas me ook een beetje dat je hechtingen gisteren voor het laatst gecontroleerd zijn. Dit gebeurde bij mij de eerste week 2 keer per dag. En daar hoefde ik echt niet om te vragen. Dit was het eerste en het laatste dat ze deed op een dag.

Bij mij werden de hechtingen na 8 dagen verwijderd, eerder mocht niet. Dat het pijnlijk is kan ook betekenen dat het aan het genezen is.
De kraamzorg zegt geen ibu te nemen inderdaad dus ik doe het maar verder op parecetemol. Ze controleerd verder wel dagelijks de wond en stand van de baarmoeder enzo.

Inderdaad ook pas 3 dagen geleden bevallen en de kraamzorg is er ook niet de hele dag. Dan nog zonder partner loop je al automatisch veel te doen.

Gelukkig heb ik een vrij makkelijk en lief zoontje, dat dan weer wel.
Ik merk trouwens wel dat het vooral veel pijn doet als ik loop en zit enzo.. Met liggen is het een stuk minder.
Gelukkig controleert ze wel iedere dag. Lekker gaan liggen hoor. Ik heb de eerste week ook veel bloot in bed gelegen voor de wond.
En inderdaad, zulk idioot 'bezoek' gewoon de deur wijzen, gelijk heb je! Mafkees.
He TO, voel je je inmiddels wat beter? Waarschijnlijk was je gisteren ook gewoon wat emotioneel, hoort er allemaal bij. Hoop dat je nu weer wat meer kan genieten!
quote:appagante schreef op 27 oktober 2016 @ 19:18:

He TO, voel je je inmiddels wat beter? Waarschijnlijk was je gisteren ook gewoon wat emotioneel, hoort er allemaal bij. Hoop dat je nu weer wat meer kan genieten!

Wat lief, dankjewel ! Ik heb Nog wel veel pijn aan de knip, blijkt ook heel strak gehecht te zijn :( gelukkig kan ik wel van de baby genieten !

Vanacht heeft de baby wel lekker van 1 tot 6 geslapen en morgen worden de hechtingen door geknipt.

Hopen op een goede nacht !
Goed te horen! Wat een opluchting zal dat straks zijn!
WAT EEN VERLOSSING ZEG NU DIE HECHTINGEN ERUIT ZIJN !!!

Hoera!!
quote:Justlikesnow schreef op 28 oktober 2016 @ 12:47:

WAT EEN VERLOSSING ZEG NU DIE HECHTINGEN ERUIT ZIJN !!! Fijn TO! Gefeliciteerd en geniet van je baby

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven