Prijs tweede hands bugaboo cameleon
vrijdag 6 april 2018 om 10:50
Hallo,
Ik hoop dat er hier misschien wat experts zitten.
Mijn kinderwagen is 9 jaar oud en ik ga hem vanavond wegbrengen naar een markt voor tweede hands kinderspullen. Ik heb echter geen idee wat ik ervoor moet vragen.
Er hebben drie kinderen in gezeten.
Het voorwiel is een beetje lam en kan eruit vallen als je hem optilt. Nieuwe kun je bestellen.
De stof van het zitje heeft een scheur op de naad maar dat zie je niet want het zit onder het zit vlak.
De sluiting van een van de gordels is gebroken en dat hebben wij altijd opgelost door met een soort draadje vast te maken.
Verder zit er een voetenzak bij en een regenbeschermer.
Er zit een tweede bekledingset bij in een andere kleur (rood, de eerste kleur is zand) en de wagen zelf is antraciet.
Ik weet dat hij niet veel waard is, maar wat zou een goede richtprijs zijn denken jullie?
Ik hoop dat er hier misschien wat experts zitten.
Mijn kinderwagen is 9 jaar oud en ik ga hem vanavond wegbrengen naar een markt voor tweede hands kinderspullen. Ik heb echter geen idee wat ik ervoor moet vragen.
Er hebben drie kinderen in gezeten.
Het voorwiel is een beetje lam en kan eruit vallen als je hem optilt. Nieuwe kun je bestellen.
De stof van het zitje heeft een scheur op de naad maar dat zie je niet want het zit onder het zit vlak.
De sluiting van een van de gordels is gebroken en dat hebben wij altijd opgelost door met een soort draadje vast te maken.
Verder zit er een voetenzak bij en een regenbeschermer.
Er zit een tweede bekledingset bij in een andere kleur (rood, de eerste kleur is zand) en de wagen zelf is antraciet.
Ik weet dat hij niet veel waard is, maar wat zou een goede richtprijs zijn denken jullie?
vrijdag 6 april 2018 om 11:20
Deze kinderwagen zou ik niet verkopen.
Hij is ‘op’. Geen geld meer waard. Niets mis met tweedehands, maar dan moet het nog wel in goede staat zijn.
Deze kinderwagen is niet in goede staat.
Deze kinderwagen is nu zelfs onbruikbaar.
Breng de kinderwagen naar Het Rode Kruis of geef ‘m weg aan bekenden.
Meenemen naar die markt lijkt mij prima. Prima voor de weggeef. Niet voor geld.
Hij is ‘op’. Geen geld meer waard. Niets mis met tweedehands, maar dan moet het nog wel in goede staat zijn.
Deze kinderwagen is niet in goede staat.
Deze kinderwagen is nu zelfs onbruikbaar.
Breng de kinderwagen naar Het Rode Kruis of geef ‘m weg aan bekenden.
Meenemen naar die markt lijkt mij prima. Prima voor de weggeef. Niet voor geld.
vrijdag 6 april 2018 om 11:36
Weggeven? Weggooien!
Ik snap echt niet waarom je denkt dat je iemand plezier doet met spullen die zoveel mankeren. Dit is gewoon af en niet veilig meer. Wat een rare kronkel.
2e hands spullen is niets mis mee. Maar het moet wel schoon en heel zijn. Zou jij blij zijn als je afgedankte, kapotte spullen krijgt van iemand? Als je iemand iets gunt, doe het dan goed.
Ik snap echt niet waarom je denkt dat je iemand plezier doet met spullen die zoveel mankeren. Dit is gewoon af en niet veilig meer. Wat een rare kronkel.
2e hands spullen is niets mis mee. Maar het moet wel schoon en heel zijn. Zou jij blij zijn als je afgedankte, kapotte spullen krijgt van iemand? Als je iemand iets gunt, doe het dan goed.
vrijdag 6 april 2018 om 12:07
Nou nou dames, wat een onvriendelijkheid zeg.
Ik kan het niet meer vervangen want het moet vanavond ingeleverd worden.
Mij maakt het geld niets uit. Het is een tweede hands kinderspullen beurs en mijn kinderen krijgen dat geld. Ze brengen zelf ook spulletjes weg om te verkopen.
We zitten er zelf niet bij maar natuurlijk zeg ik erbij wat niet helemaal werkt.
Het is niet de bedoeling dat ik het gratig weggeef, daar zit de beurs niet op te wachten. 30% gaat naar een goed doel.
Het is niet in NL en bugaboos kun je hier niet zo makkelijk tweede hands krijgen.
Mij maakt het geld niets uit. Het is een tweede hands kinderspullen beurs en mijn kinderen krijgen dat geld. Ze brengen zelf ook spulletjes weg om te verkopen.
We zitten er zelf niet bij maar natuurlijk zeg ik erbij wat niet helemaal werkt.
Het is niet de bedoeling dat ik het gratig weggeef, daar zit de beurs niet op te wachten. 30% gaat naar een goed doel.
Het is niet in NL en bugaboos kun je hier niet zo makkelijk tweede hands krijgen.
vrijdag 6 april 2018 om 12:22
Als het niet in NL is dan is het prijsniveau van tweedehands producten in nl toch helemaal niet van toepassing?valalis50 schreef: ↑06-04-2018 12:07Nou nou dames, wat een onvriendelijkheid zeg.
De kinderwagen is 9 jaar oud en heeft een hoop gebreken. Dat het een bugaboo is zegt dan helemaal niks meer.
Ik koop bijna al mijn gebruiksvoorwerpen tweedehands, maar als ik het lijstje met opsommingen wat eraan mankeert lees dan zou ik hier echt helemaal niks voor betalen.
Je zegt zelf dat de beurs er niet op zit te wachten dat je hem gratis weggeeft, de beurs zit er ook niet op te wachten dat je kapotte spullen inlevert, die worden namelijk niet verkocht dus dan moet de beurs weer kosten maken om die af te laten voeren (of moet je het niet verkochte zelf weer ophalen?)
Als je hem vanavond echt in zou gaan leveren om te verkopen dan zou ik er een groot A4 op plakken waar duidelijk op staat wat er aan mankeert. Want het erbij zeggen als je hem inlevert helpt natuurlijk niet, aangezien er vanavond een hele hoop mensen spullen in komen leveren, dus dat kunnen ze niet allemaal onthouden (en wie zegt dat degenen die vanavond achter de inname staan toevallig ook net dat item gaan verkopen op de beurs?)
vrijdag 6 april 2018 om 13:18
Ik ben idd onvriendelijk omdat ik je onbeschoft vind om een kapot ding te willen verkopen waar baby’s in vervoerd worden.
Dat jij de veiligheid van je eigen kinderen aan elkaar hangt met een touwtje vind ik, naast veelzeggend, je eigen probleem. Maar je wil je onveilige troep nu op een ander afschuiven.
Ik hoop trouwens dat je een Scandinaviër bent. Met je uitgebreide lijstje mankementen en je c'est la vie houding.
Dat jij de veiligheid van je eigen kinderen aan elkaar hangt met een touwtje vind ik, naast veelzeggend, je eigen probleem. Maar je wil je onveilige troep nu op een ander afschuiven.
Ik hoop trouwens dat je een Scandinaviër bent. Met je uitgebreide lijstje mankementen en je c'est la vie houding.
vrijdag 6 april 2018 om 13:21
Dus er is één iemand die alle spullen inneemt en die op die beurs ook weer verkoopt? (hopelijk wordt het niet erg druk dan...)
Maar een richtprijs in NL zegt niks over een goede richtprijs in het buitenland, aangezien een goede richtprijs alles te maken heeft met vraag en aanbod.
Wat is het prijsniveau van nieuwe kinderwagens in dat land, worden er veel kinderwagens gebruikt, is er überhaupt veel tweedehands handel, ect?.
Nederlandse prijzen kun je niet zomaar naar elk land omrekenen.
vrijdag 6 april 2018 om 14:31
Bugaboos kun je hier natuurlijk prima kopen. Tweede hands daarentegen niet zo makkelijk. Er is hier geen marktplaats ofzoiets.
Online kun je best onderdelen bestellen.
Mijn kinderen 15 euro geven daar gaat t nu niet om. Dat kan ook maar het ging om het verkopen van onze oude spullen voor een goed doel en voor beetje extra zakgeld.
Waarom ben ik onbeschoft dan?
De zitting is kapot van 1 kleur maar er zit een tweede kleur bij.
Het wiel kan er te makkelijk af die moet dus online besteld worden. De gordel kun je professorisch reparen zoals wij gedaan hadden met onze jongste of nieuw zitgedeelte bestellen. Dit kan prima, alleen niet voor vanavond.
Kwa prijsniveau woon ik hier lang genoeg om dat soort dingen ongeveer om te kunnen rekenen.
Ik vroeg me gewoon af Rond welk bedrag het ongeveer zou liggen.
Maar dit hele verhaal hier kost me nu al teveel tijd. Ik vraag het vanavond gewoon aan de vriendelijke tweedehandskinderspullenbeursdames.
Online kun je best onderdelen bestellen.
Mijn kinderen 15 euro geven daar gaat t nu niet om. Dat kan ook maar het ging om het verkopen van onze oude spullen voor een goed doel en voor beetje extra zakgeld.
Waarom ben ik onbeschoft dan?
De zitting is kapot van 1 kleur maar er zit een tweede kleur bij.
Het wiel kan er te makkelijk af die moet dus online besteld worden. De gordel kun je professorisch reparen zoals wij gedaan hadden met onze jongste of nieuw zitgedeelte bestellen. Dit kan prima, alleen niet voor vanavond.
Kwa prijsniveau woon ik hier lang genoeg om dat soort dingen ongeveer om te kunnen rekenen.
Ik vroeg me gewoon af Rond welk bedrag het ongeveer zou liggen.
Maar dit hele verhaal hier kost me nu al teveel tijd. Ik vraag het vanavond gewoon aan de vriendelijke tweedehandskinderspullenbeursdames.