Proberen vanaf mei 2012!
zaterdag 14 april 2012 om 14:55
We hebben inmiddels 18 actieve schrijfsters. De tabel is gesloten. We raden je aan om je aan te sluiten bij een nieuwer topic. Veel succes!
Naam Leeftijd Kind Begonnen NOD/UD Zwanger? Bijzonderheden... Groenk 30 1 april 2012 UD
21/1/2013 week 34 (ma)
je klopt! (20/6)
EEN JONGEN! Koehandel 28 1 april 2012 UD
6/2/2013 week 31 (wo)
je klopt! (2/7)
EEN MEISJE! Barbabientje2 31 1 mei 2012 UD
13/2/2013 week 29 (wo)
je klopt! (16/7)
EEN MEISJE! Tocoala 29 1 april 2012 UD
16/2/2013 week 29 (za)
je klopt! (13/7)
EEN MEISJE! Wiesewies 28 1 mei 2012 UD
18/2/2013 week 29 (ma)
je klopt! (3/7)
EEN MEISJE! Loisje 34 2 april 2012 UD
07/3/2013 week 27 (za)
je klopt! (19/7)
VERRASSING! Schorpioen22 30 1 april 2012 UD
15/3/2013 week 25 (vr)
je klopt! (1/8)
EEN JONGEN! Blomster 35 1 april 2012 UD
26/3/2013 week 23 (di)
je klopt! (27/8)
EEN MEISJE! Sann21 30 1 mei 2012 UD
30/3/2013 week 23 (zo)
jes kloppen! (15/8)
2 JONGENS! Dreamzzz 28 1 mei 2012 UD
18/5/2013 week 16 (vr)
je klopt! (28/9) Suzy83 29 1 mei 2012 UD
15/6/2013 week 13 (za)
je klopt! (17/10) Jayla2 29 1 april 2012 UD
27/6/2013 week 12 (ma)
je klopt! (9/11) Bn1987 25 1 mei 2012 8 dec Ka_bo 23 1 april 2012 11 dec Kroes 26 1 okt 2012 14 dec Sproetje21 29 1 mei 2012 Oempa-loempa 27 1 mei 2012 Smikkie87 25 1 april 2012
Naam Leeftijd Kind Begonnen NOD/UD Zwanger? Bijzonderheden... Groenk 30 1 april 2012 UD
21/1/2013 week 34 (ma)
je klopt! (20/6)
EEN JONGEN! Koehandel 28 1 april 2012 UD
6/2/2013 week 31 (wo)
je klopt! (2/7)
EEN MEISJE! Barbabientje2 31 1 mei 2012 UD
13/2/2013 week 29 (wo)
je klopt! (16/7)
EEN MEISJE! Tocoala 29 1 april 2012 UD
16/2/2013 week 29 (za)
je klopt! (13/7)
EEN MEISJE! Wiesewies 28 1 mei 2012 UD
18/2/2013 week 29 (ma)
je klopt! (3/7)
EEN MEISJE! Loisje 34 2 april 2012 UD
07/3/2013 week 27 (za)
je klopt! (19/7)
VERRASSING! Schorpioen22 30 1 april 2012 UD
15/3/2013 week 25 (vr)
je klopt! (1/8)
EEN JONGEN! Blomster 35 1 april 2012 UD
26/3/2013 week 23 (di)
je klopt! (27/8)
EEN MEISJE! Sann21 30 1 mei 2012 UD
30/3/2013 week 23 (zo)
jes kloppen! (15/8)
2 JONGENS! Dreamzzz 28 1 mei 2012 UD
18/5/2013 week 16 (vr)
je klopt! (28/9) Suzy83 29 1 mei 2012 UD
15/6/2013 week 13 (za)
je klopt! (17/10) Jayla2 29 1 april 2012 UD
27/6/2013 week 12 (ma)
je klopt! (9/11) Bn1987 25 1 mei 2012 8 dec Ka_bo 23 1 april 2012 11 dec Kroes 26 1 okt 2012 14 dec Sproetje21 29 1 mei 2012 Oempa-loempa 27 1 mei 2012 Smikkie87 25 1 april 2012
woensdag 23 mei 2012 om 20:15
@ Blomster: Ik kan me voorstellen dat je vriend komend weekend graag op de hoogte blijft. ik kreeg net ook al een berichtje van mijn vriend hoe het ervoor staat (hij is gelijk na zijn werk naar een vriend gegaan), dus hij is erg toch ook wel mee bezig. Voor jou ook welo weer prettig dat je komend weekend veel afleiding hebt

woensdag 23 mei 2012 om 21:31
@wiesewies ik voel nog niks op dit moment, maar ik voel ongesteldheid ook nooit echt aankomen. Speculeren mag gewoon hoor
doen we zelf ook.
@jayla inderdaad wel goed om iets anders aan mn hoofd te hebben en als ik ongesteld word ga ik lekker een biertje drinken! En wie weet een test voor jou dit weekend. Dat lijkt me pas lang wachten...
Fijne avond!
Voor mij is het al weekend, hoera! (sorry)

@jayla inderdaad wel goed om iets anders aan mn hoofd te hebben en als ik ongesteld word ga ik lekker een biertje drinken! En wie weet een test voor jou dit weekend. Dat lijkt me pas lang wachten...
Fijne avond!
Voor mij is het al weekend, hoera! (sorry)
woensdag 23 mei 2012 om 21:32
hoi ladies, ik heb mijn vruchtbare dagen iff goed benut haha
weliswaar om de dag, wie weet werkt dat.. ik voel me niet anders merk niets.. nou ja moe maar dat wijt ik eerder aan het weer.
op de een of andere manier ben ik bang dat het weer een teleurstelling word deze maand.. ik merk dat het me allemaal erg bezig houd en dat ik door al dat gepieker mijn zin in sex verlies.. of ik pieker er zo over dat ik er sago van word en dat niet bevoorderlijk is voor de sfeer met manlief waardoor je dan gaat twijfelen is dit wel slim..
heel irrirtant ik ben jaloers op elke dikke buik
nooit gedacht dat ik zo zou denken...
weliswaar om de dag, wie weet werkt dat.. ik voel me niet anders merk niets.. nou ja moe maar dat wijt ik eerder aan het weer.
op de een of andere manier ben ik bang dat het weer een teleurstelling word deze maand.. ik merk dat het me allemaal erg bezig houd en dat ik door al dat gepieker mijn zin in sex verlies.. of ik pieker er zo over dat ik er sago van word en dat niet bevoorderlijk is voor de sfeer met manlief waardoor je dan gaat twijfelen is dit wel slim..
heel irrirtant ik ben jaloers op elke dikke buik
nooit gedacht dat ik zo zou denken...
woensdag 23 mei 2012 om 21:54
Ik heb mijn vruchtbare dagen ook goed benut hihi.. Daar kan 't niet aan liggen ;)
Voel verder niks geks, ik zie het wel.. Probeer het allemaal maar te laten gebeuren, en hou er steeds rekening mee dat 't wel een paar maanden duurt.. Alleen ik denk dan ook weer: ik heb vaak zat seks, zijn beide in good shape, waarom dan niet meteen zwanger? Dan zal er vast van alles mis zijn...
Whaaaaah dat bedoel ik dus: onzeker, afwachten enzz.. Ik kan er niet tegen!
Voel verder niks geks, ik zie het wel.. Probeer het allemaal maar te laten gebeuren, en hou er steeds rekening mee dat 't wel een paar maanden duurt.. Alleen ik denk dan ook weer: ik heb vaak zat seks, zijn beide in good shape, waarom dan niet meteen zwanger? Dan zal er vast van alles mis zijn...
Whaaaaah dat bedoel ik dus: onzeker, afwachten enzz.. Ik kan er niet tegen!
donderdag 24 mei 2012 om 08:46
Help!
Werd vannacht wakker en voelde t meteen: blaasontsteking... Om 8 uur meteen de HA gebeld, mocht mn plasje brengen. Hoor vanmiddag de uitslag, diepe zucht! Weet echt zeker dat het een blaasontsteking is en t doet zoooo zeer.. Moet nu dus een paar uur wachten, baal ik van!!
Ik heb dit al heel vaak gehad en iedereen zegt: na de sex plassen en 'schoonmaken' maarja dat wil ik nu eigenlijk niet.. Hebben jullie hier nog goede tips voor?!
Werd vannacht wakker en voelde t meteen: blaasontsteking... Om 8 uur meteen de HA gebeld, mocht mn plasje brengen. Hoor vanmiddag de uitslag, diepe zucht! Weet echt zeker dat het een blaasontsteking is en t doet zoooo zeer.. Moet nu dus een paar uur wachten, baal ik van!!
Ik heb dit al heel vaak gehad en iedereen zegt: na de sex plassen en 'schoonmaken' maarja dat wil ik nu eigenlijk niet.. Hebben jullie hier nog goede tips voor?!
donderdag 24 mei 2012 om 09:16
@bn1987, wat vervelend! Mijn tip: cranberrysap en/of -capsules. Werkt bij mij als een tierelier. Ik hou niet van antibiotica als het niet echt nodig is, en bij mij werkt cranberry net zo goed. Of werkte, moet ik eigenlijk zeggen, want ik heb het eigenlijk nooit meer tegenwoordig. Inderdaad, sinds ik braaf ga plassen na de seks... Wat ik nu ook niet meer zo heel braaf doe, net als jij. Ik ga dus ook maar vast cranberry inslaan :-)
Zeg je wel tegen de huisarts/apotheek dat je zwanger wilt worden trouwens? Misschien hebben de medicijnen er nog invloed op.
Zeg je wel tegen de huisarts/apotheek dat je zwanger wilt worden trouwens? Misschien hebben de medicijnen er nog invloed op.
donderdag 24 mei 2012 om 09:34
@ Sproetje: als ik het me goed herinner ben je vandaag jarig, gefeliciteerd!! Nog bijzondere plannen?
@ Oempa: jij veel plezier op je (korte) vakantie, je vertrekt vandaag toch?
@ Bn: blaasonsteking is echt supervervelend ja... Geen tips helaas... Misschien wel een half uur blijven liggen maar daarna alsnog naar de wc?
@ Oempa: jij veel plezier op je (korte) vakantie, je vertrekt vandaag toch?
@ Bn: blaasonsteking is echt supervervelend ja... Geen tips helaas... Misschien wel een half uur blijven liggen maar daarna alsnog naar de wc?
donderdag 24 mei 2012 om 09:52
@ bn1987: Wat balen zeg van die blaasontsteking. Net als koehandel zegt: cranberry. Volgens mijn huisarts 2 glazen cranberrysap per dag of 2x een capsule.
*poef*
@ Hier: Er is hier nog geen menstruatie te bekennen. En op mijn gevoel/lichamelijke klachten durf ik ook niet meer te vertrouwen, ik denk van alles te voelen en toch ook weer niet. Wat een onzekere en spannende dagen zijn dit
@ Blomster: Ik weet niet of je dit nog leest, maar veel plezier met je citytrip! Hopelijk kom je terug met goed nieuws
@ Loisje: Wat vervelend van die negatieve gevoelens. Ik heb even geen tips voor je, maar hopelijk ga je alles snel weer wat positiever zien!
@ Koehandel en bn1987: Goed bezig geweest dus de afgelopen dagen, ik zal duimen dat het iets goed opgeleverd heeft!
*poef*
@ Hier: Er is hier nog geen menstruatie te bekennen. En op mijn gevoel/lichamelijke klachten durf ik ook niet meer te vertrouwen, ik denk van alles te voelen en toch ook weer niet. Wat een onzekere en spannende dagen zijn dit

@ Blomster: Ik weet niet of je dit nog leest, maar veel plezier met je citytrip! Hopelijk kom je terug met goed nieuws

@ Loisje: Wat vervelend van die negatieve gevoelens. Ik heb even geen tips voor je, maar hopelijk ga je alles snel weer wat positiever zien!
@ Koehandel en bn1987: Goed bezig geweest dus de afgelopen dagen, ik zal duimen dat het iets goed opgeleverd heeft!
donderdag 24 mei 2012 om 12:49
Ik heb inderdaad bij de HA aangegeven dat ik zwanger wil worden.. Kan zometeen een kuurtje halen die niet schadelijk is.. Het doet zo'n pijn, dus neem toch echt dat kuurtje! En naast foliumzuur worden cranberry tabletten ook dagelijkse kost! Heb idd ook gelezen dat je na een tijdje wel kan gaan plassen, de goeie zwemmers zijn dan al door ;)
Moet nu naar m'n werk voor een 3 uur durende vergadering haha, hopelijk hoef ik niet steeds te plassen!
Fijne dag allemaal!
Moet nu naar m'n werk voor een 3 uur durende vergadering haha, hopelijk hoef ik niet steeds te plassen!
Fijne dag allemaal!
donderdag 24 mei 2012 om 16:41
@bn, wat vervelend joh! Inderdaad even blijven liggen en dan gauw plassen en wassen.
@aankomende
: spannend!!
Ik voel me op zich wel oké. Nog steeds enorm zere borsten en heel moe. Wel dus sinds een paar dagen bruinige afscheiding. Probeer er niet teveel op te googlen en maar mijn nuchterheid te bewaren. Kan er toch niks aan doen. Heb nu lekker paar dagen vrij, bel volgende week de verloskundige denk ik. Probeer wel mijn rust te nemen, maar merk dat het me niet zo goed lukt. Leerdoel dan maar.
@aankomende

Ik voel me op zich wel oké. Nog steeds enorm zere borsten en heel moe. Wel dus sinds een paar dagen bruinige afscheiding. Probeer er niet teveel op te googlen en maar mijn nuchterheid te bewaren. Kan er toch niks aan doen. Heb nu lekker paar dagen vrij, bel volgende week de verloskundige denk ik. Probeer wel mijn rust te nemen, maar merk dat het me niet zo goed lukt. Leerdoel dan maar.

donderdag 24 mei 2012 om 18:17
Deze week even weinig tijd om op alles te reageren, maar ik lees wel nog mee!
@bn1987: wat balen die blaasontsteking! Ik heb het gelukkig nog nooit gehad maar ik denk dat die schimmel bij mij een tijdje terug ook kwam door het blijven liggen na de seks. Goed om te lezen dat het na een half uurtje geen verschil meer maakt. Dan toch maar even plassen en schoonmaken, wel zo fris ook! Die mannen van ons hebben maar mazzel, geen last van al die vrouwenkwaaltjes!
@iedereen op het wachtbankje: ik herken het helemaal, wat duren die twee weken na je eisprong ineens lang he! Dat je van alles voelt had ik ook, kwam bij mij dus omdat ik er toch wel veel mee bezig was, maar ik hoop heel hard dat het voor jullie beter nieuws betekend. Ik duim in ieder geval mee!
Hier op zwanger worden gebied weinig te melden, volgende week mijn eisprong en ik moet zeggen dat de afgelopen week er even niet zoveel mee bezig zijn ook wel prettig was! Wel van twee stellen in onze omgeving gehoord dat ze (weer) zwanger zijn. Super leuk, maar dat zijn ook de momenten dat ik heel erg denk: ik wil ook!
@iedereen: lekker genieten van het mooie weer. Zwaai, zwaai!
@bn1987: wat balen die blaasontsteking! Ik heb het gelukkig nog nooit gehad maar ik denk dat die schimmel bij mij een tijdje terug ook kwam door het blijven liggen na de seks. Goed om te lezen dat het na een half uurtje geen verschil meer maakt. Dan toch maar even plassen en schoonmaken, wel zo fris ook! Die mannen van ons hebben maar mazzel, geen last van al die vrouwenkwaaltjes!
@iedereen op het wachtbankje: ik herken het helemaal, wat duren die twee weken na je eisprong ineens lang he! Dat je van alles voelt had ik ook, kwam bij mij dus omdat ik er toch wel veel mee bezig was, maar ik hoop heel hard dat het voor jullie beter nieuws betekend. Ik duim in ieder geval mee!
Hier op zwanger worden gebied weinig te melden, volgende week mijn eisprong en ik moet zeggen dat de afgelopen week er even niet zoveel mee bezig zijn ook wel prettig was! Wel van twee stellen in onze omgeving gehoord dat ze (weer) zwanger zijn. Super leuk, maar dat zijn ook de momenten dat ik heel erg denk: ik wil ook!
@iedereen: lekker genieten van het mooie weer. Zwaai, zwaai!

donderdag 24 mei 2012 om 19:56
Ook ik lees nog elke dag mee...leuk om te zien dat iedereen er wel mee bezig is..ook al wil je het soms niet..het gebeurd toch..
ik vind het ook lang die 2 weken...pfff...zondag of maandag had ik de eisprong..en ik voelde van alles...en nog steeds heb ik soms zon gevoel dat je ongesteld moet worden,maarja dat duurt nog 2 weken... wel spannend de komende weken.. 4 juni mn NOD dag..ben zeer benieuwd...nu al.....
voor de 3 dames met de NOD dag zaterdag...veel succes..
ik vind het ook lang die 2 weken...pfff...zondag of maandag had ik de eisprong..en ik voelde van alles...en nog steeds heb ik soms zon gevoel dat je ongesteld moet worden,maarja dat duurt nog 2 weken... wel spannend de komende weken.. 4 juni mn NOD dag..ben zeer benieuwd...nu al.....
voor de 3 dames met de NOD dag zaterdag...veel succes..
donderdag 24 mei 2012 om 20:52
Hallo allemaal!
Genieten jullie ook zo van het weer?!
@wiesewies Klopt inderdaad dat ik jarig ben! Thanks! In de tabel kun je leeftijd dus veranderen naar 29 en mijn NOD is ook eerder, 18 juni in plaats van 21 juni!
Geen plannen voor vandaag. Gewoon gewerkt en met vriendlief uiteten geweest. Komend weekend
Zit jij al in je vruchtbare dagen, want jij hebt toch zo'n korte cyclus?
@ wachtbankje Heel erg herkenbaar! Nooit gedacht dat twee weken zo lang konden duren. Je kunt ook niks hè, dan ben ik liever ongesteld, kun je daarna tenminste er zelf nog wat aan doen tijdens je vruchtbare dagen!
@bn1987 Wat vervelend van je blaasontsteking! Hoop dat het snel beter gaat!
@groenk Volgens mij is die bruine afscheiding wel normaal hoor tijdens je zwangerschap. Vooral aan het begin, heb ik gelezen tenminste!
@ jayla inmiddels al iets ontdekt? Morgen is het vrijdag hè?! Spannend!!
@Loisje Vervelend van dat gevoel, wel herkenbaar. Heb het af en toe ook wel een beetje, vooral als ik anderen zwanger zie, maar is meestal ook snel weer over.
Was jij trouwens snel zwanger van jou zoon?
@ Hier ontzettend ongesteld op het moment! Was wel heel blij met m'n cyclus van 28 dagen. Vorige maand had ik ineens een cyclus van 36 dagen. De maanden daarvoor ook 28/ 29 dagen. Hoop dat het zo blijft!
@iedereen die op het wachtbankje zit. Sterkte en ik leef met jullie mee!
Genieten jullie ook zo van het weer?!
@wiesewies Klopt inderdaad dat ik jarig ben! Thanks! In de tabel kun je leeftijd dus veranderen naar 29 en mijn NOD is ook eerder, 18 juni in plaats van 21 juni!
Geen plannen voor vandaag. Gewoon gewerkt en met vriendlief uiteten geweest. Komend weekend
Zit jij al in je vruchtbare dagen, want jij hebt toch zo'n korte cyclus?
@ wachtbankje Heel erg herkenbaar! Nooit gedacht dat twee weken zo lang konden duren. Je kunt ook niks hè, dan ben ik liever ongesteld, kun je daarna tenminste er zelf nog wat aan doen tijdens je vruchtbare dagen!
@bn1987 Wat vervelend van je blaasontsteking! Hoop dat het snel beter gaat!
@groenk Volgens mij is die bruine afscheiding wel normaal hoor tijdens je zwangerschap. Vooral aan het begin, heb ik gelezen tenminste!
@ jayla inmiddels al iets ontdekt? Morgen is het vrijdag hè?! Spannend!!
@Loisje Vervelend van dat gevoel, wel herkenbaar. Heb het af en toe ook wel een beetje, vooral als ik anderen zwanger zie, maar is meestal ook snel weer over.
Was jij trouwens snel zwanger van jou zoon?
@ Hier ontzettend ongesteld op het moment! Was wel heel blij met m'n cyclus van 28 dagen. Vorige maand had ik ineens een cyclus van 36 dagen. De maanden daarvoor ook 28/ 29 dagen. Hoop dat het zo blijft!
@iedereen die op het wachtbankje zit. Sterkte en ik leef met jullie mee!
donderdag 24 mei 2012 om 21:37
Nou, ik snap best dat ik me van alles in mijn hoofd haal enzo, en dat je je heel veel in kunt beelden. Maar ik kan nu toch niet meer ontkennen dat ik kramp heb. Alsof ik ongesteld moet worden, maar dat duurt nog meer dan een week. En mijn borsten doen pijn. Wat moet ik daar nou weer van denken...
Maar niet googlen he?
Maar niet googlen he?
donderdag 24 mei 2012 om 22:11
Ik voelde gister ook van alles toen ik bed lag... Niet zo gek, paar uur later werd ik wakker en merkte ik dus die blaasontsteking op haha ;)
Dit weekend weer een paar NOD's, succes dames!
Hebben jullie leuke plannen voor Pinksteren?
Ik moet werken... Helemaal geen zin in! Moet morgen t/m dinsdag elke dag, dus dan gaat het wel lekker snel en is het zo mijn NOD..
Vind t trouwens echt gezellig om met jullie te kletsen, grappig hoe zoiets ons allemaal bindt, terwijl we totale onbekende voor elkaar zijn verder..
Dit weekend weer een paar NOD's, succes dames!
Hebben jullie leuke plannen voor Pinksteren?
Ik moet werken... Helemaal geen zin in! Moet morgen t/m dinsdag elke dag, dus dan gaat het wel lekker snel en is het zo mijn NOD..
Vind t trouwens echt gezellig om met jullie te kletsen, grappig hoe zoiets ons allemaal bindt, terwijl we totale onbekende voor elkaar zijn verder..
donderdag 24 mei 2012 om 22:40
vrijdag 25 mei 2012 om 08:24
He meiden,
Ik breek even kort in!!
@groenk: wat een super nieuws! Gefeliciteerd!! Ik lees nog steeds stiekem een beetje mee.
Voor een hoop meiden spannende dagen zie ik al wel!! Hopen dat er weer goed nieuws bij komt!
Hier zit ik in mijn vruchtbare dagen (denk ik), dus we zijn druk bezig deze week haha. Ik denk dat ik morgen of zondag mijn eisprong heb maar kan net zo goed nog tijd duren, dat is het lastige met die onregelmatige cyclussen.
Ik heb woensdag en gister ovulatietestjes gedaan (toch maar). Woensdag was er niets te zien maar gister had ik een teststreepje dat iets lichter was dan de controlestreep. Volgens de handleiding is dit dan negatief maar kan dit duiden op een naderende eisprong of zegt het niets? Weet iemand dit??
Fijn weekend alvast!
Ik breek even kort in!!
@groenk: wat een super nieuws! Gefeliciteerd!! Ik lees nog steeds stiekem een beetje mee.
Voor een hoop meiden spannende dagen zie ik al wel!! Hopen dat er weer goed nieuws bij komt!
Hier zit ik in mijn vruchtbare dagen (denk ik), dus we zijn druk bezig deze week haha. Ik denk dat ik morgen of zondag mijn eisprong heb maar kan net zo goed nog tijd duren, dat is het lastige met die onregelmatige cyclussen.
Ik heb woensdag en gister ovulatietestjes gedaan (toch maar). Woensdag was er niets te zien maar gister had ik een teststreepje dat iets lichter was dan de controlestreep. Volgens de handleiding is dit dan negatief maar kan dit duiden op een naderende eisprong of zegt het niets? Weet iemand dit??
Fijn weekend alvast!
vrijdag 25 mei 2012 om 10:31
@ Sann, wil je misschien ook in de tabel? Wil je dan je gegevens even dikgedrukt neerzetten?
@ Sproetje: heb inderdaad een korte cyclus maar lange menstruatie. Vandaag is het als het goed is de laatste dag, dus ga vandaag ook weer beginnen met ovulatietesten!
@ Dreamzzz: leuk dat je je nog even komt melden, veel succes met je vruchtbare dagen!
Bij mij was het inderdaad zo dat naar de aanloop van mijn eisprong toe de teststreep steeds donkerder werd, dus ik denk dat dat inderdaad wel iets zegt over je naderende eisprong.
@ Sproetje: heb inderdaad een korte cyclus maar lange menstruatie. Vandaag is het als het goed is de laatste dag, dus ga vandaag ook weer beginnen met ovulatietesten!
@ Dreamzzz: leuk dat je je nog even komt melden, veel succes met je vruchtbare dagen!

vrijdag 25 mei 2012 om 17:24
hey meiden ,
wat een heelijk weer ( ben natuurlijk weer helemaal verbrand:(
zo wat een drukte allemaal hier . vanaf dinsadg is het allemaal wat rustiger . wow wat is mijn nod al snel: gek dat ik zo erg ben afgeleid door de verhuizing( dat is weer een plus punt :D)
@sproetje: nee nog geen baby kamer op het oog ( het is een tijdelijk huis dus ik hoop dat we een vast huisje hebben mocht er een baby komen )
ik zie dat er nog niemand overtijd is jammer ga we maar veer veder duimen ;)
fijn avond nog x
wat een heelijk weer ( ben natuurlijk weer helemaal verbrand:(
zo wat een drukte allemaal hier . vanaf dinsadg is het allemaal wat rustiger . wow wat is mijn nod al snel: gek dat ik zo erg ben afgeleid door de verhuizing( dat is weer een plus punt :D)
@sproetje: nee nog geen baby kamer op het oog ( het is een tijdelijk huis dus ik hoop dat we een vast huisje hebben mocht er een baby komen )
ik zie dat er nog niemand overtijd is jammer ga we maar veer veder duimen ;)
fijn avond nog x
vrijdag 25 mei 2012 om 17:40
Hee allemaal!
Hier even kort berichtje. Schreef gister dat ik mega ongesteld was. In de loop van de dag werd het steeds erger. Was echt niet normaal en toen ik thuis kwam uit m'n werk werd ik helemaal niet lekker en ben ik flauw gevallen. Waarschijnlijk door het bloed verlies in combinatie met de warmte.
Vriendlief heeft huisarts gebeld en waarschijnlijk is het een zeer vroege miskraam geweest.
Gaat vandaag gelukkig alweer een stuk beter! Wel erg moe, maar niet meer zo heftig bloeden.
Doe maar even rustig aan dit weekend!
Sorry voor dit verhaal, hoop niet dat ik jullie te erg heb laten schrikken!
Hoe staat het er voor met jullie NOD's?
Hier even kort berichtje. Schreef gister dat ik mega ongesteld was. In de loop van de dag werd het steeds erger. Was echt niet normaal en toen ik thuis kwam uit m'n werk werd ik helemaal niet lekker en ben ik flauw gevallen. Waarschijnlijk door het bloed verlies in combinatie met de warmte.
Vriendlief heeft huisarts gebeld en waarschijnlijk is het een zeer vroege miskraam geweest.
Gaat vandaag gelukkig alweer een stuk beter! Wel erg moe, maar niet meer zo heftig bloeden.
Doe maar even rustig aan dit weekend!
Sorry voor dit verhaal, hoop niet dat ik jullie te erg heb laten schrikken!
Hoe staat het er voor met jullie NOD's?