Proberen vanaf mei 2012!

14-04-2012 14:55 2535 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels 18 actieve schrijfsters. De tabel is gesloten. We raden je aan om je aan te sluiten bij een nieuwer topic. Veel succes!

Naam Leeftijd Kind Begonnen NOD/UD Zwanger? Bijzonderheden... Groenk 30 1 april 2012 UD
21/1/2013 week 34 (ma)
je klopt! (20/6)
EEN JONGEN! Koehandel 28 1 april 2012 UD
6/2/2013 week 31 (wo)
je klopt! (2/7)
EEN MEISJE! Barbabientje2 31 1 mei 2012 UD
13/2/2013 week 29 (wo)
je klopt! (16/7)
EEN MEISJE! Tocoala 29 1 april 2012 UD
16/2/2013 week 29 (za)
je klopt! (13/7)
EEN MEISJE! Wiesewies 28 1 mei 2012 UD
18/2/2013 week 29 (ma)
je klopt! (3/7)
EEN MEISJE! Loisje 34 2 april 2012 UD
07/3/2013 week 27 (za)
je klopt! (19/7)
VERRASSING! Schorpioen22 30 1 april 2012 UD
15/3/2013 week 25 (vr)
je klopt! (1/8)
EEN JONGEN! Blomster 35 1 april 2012 UD
26/3/2013 week 23 (di)
je klopt! (27/8)
EEN MEISJE! Sann21 30 1 mei 2012 UD
30/3/2013 week 23 (zo)
jes kloppen! (15/8)
2 JONGENS! Dreamzzz 28 1 mei 2012 UD
18/5/2013 week 16 (vr)
je klopt! (28/9) Suzy83 29 1 mei 2012 UD
15/6/2013 week 13 (za)
je klopt! (17/10) Jayla2 29 1 april 2012 UD
27/6/2013 week 12 (ma)
je klopt! (9/11) Bn1987 25 1 mei 2012 8 dec Ka_bo 23 1 april 2012 11 dec Kroes 26 1 okt 2012 14 dec Sproetje21 29 1 mei 2012 Oempa-loempa 27 1 mei 2012 Smikkie87 25 1 april 2012
Hoop niet dat ik te voorbarig ben met mijn vorige berichtje. Maar ik lees ook altijd dat een streep een streep is.
Even snel tussen alle kluswerkzaamheden door :

@groenk: een voorzichtige proficiat! Wat gaaf als jij echt de eerste zou zijn! Ik kan me voorstellen dat je je nogal overrompeld voelt. Kom snel terug om meer te vertellen!
@Groenk Even op het forum kijken of er al nieuws is en.... Dan lees ik dit!!! Gaaaaf! Volgens

mij is een streep een streep hoor!

Ik ben benieuwd wat je volgende test aangeeft!
@koehandel: fijn dat vriend het wil proberen! Misschien had ie gewoon wat tijd nodig om aan het idee te wennen?!
Groenk! Streep = streep, dus gefeliciteerd! :-D
GroenK Gefeliciteerd!!!

(mocht je toch twijfelen. maak een foto van je test kunnen de dames hier hem beoordelen)
Wow, wat een nieuws Groenk! Gefeliciteerd!!!!

Ben benieuwd of je nog een test heb gedaan en wat die aangaf, maar ik lees idd ook altijd een streep is een streep!

Heb verder een heel druk weekend, dus reageer even snel via mobiel... Wat dus niet zo goed werkt, m'n tekst was 2x weg...
Ongesteld geworden! De laatste keer in dit topic dat iemand daar blij mee is

Tocoala, zelfde nieuwe NOD als jij!
wow dat zou leuk zijn de eerste forum baby een feit hihi...

een voorzichtige gefeliciteerd!!!!...

hier een hoop gedoe idd kon ik ze maar zelf uitzoeken hihi,

de ene zus is bij haar man weg, de nadere zus baalt kennelijk dat daar nu even alle aandacht naartoe gaat en maakt een hoop drama. zodat zij ook aandacht krijgt. aangezien ik naast mijn schoonouders woon ( arme ik haha) zit ik er heerlijk met mijn neus boven op. en op een gegeven moment is ook bij mij de maat vol toen een familie weekend werd afgezegt en ik met 3 jankende kids zat. ik heb haar gevraagd of ze nu genoeg aandacht had niet zo vriendelijk dus maar ja op een gegeven moment ook klaar hoor en dan zeg ik iemand de waarheid vooral als ik er last van heb... nou dat viel natuurlijk verkeerd en had ik het gedaan... nou ja jammer dan hoor manlief denkt er net zo over... je weet dat je je er eigenlijk buiten moet houden maar soms gaat dat niet....

ik laat het nu maar schoonzus heeft kennlijk haar schip op ramkoers en plet iedereen in haar vaarwater...

ben benieuwd wat het gaat brengen als wij de fam gaan vertellen dat we een baby krijgen... daar ben ik wel bang voor voor de reacties.. toen ik mijn zoon kreeg was ik natuurlijk alleen dus waren de reacties al niet zo positief...

kan er nu al buikpijn van krijgen...
@ wiesewies Dus je gaat er nu echt voor! Spannend en veel succes:)

@Loisje lastig zeg al die perikelen in je familie! Je hebt inderdaad wel geluk om naast je schoonouders te wonen! Haha Wel handig met opvang denk ik?

Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt als iedereen negatief is over de zwangerschap. Je kunt je dan beter richten op mensen die het wel leuk vinden!

Hier even verder van nuchter op het moment. Voel me niet goed, last van mijn buik en borsten en meen vanalles te voelen.

Komende week is mijn NOD dus ik denk steeds maar dat ik het volgend weekend wel weet. Het liefst zou ik nu al willen testen, maar dat is natuurlijk al veel te vroeg...

Wat kan wachten soms lang duren zeg!
@barabientje, ik gebruik geen ovulatietesten, misschien na de volgende nod, wil me er nu nog niet mee bezig houden we gaan bijna op vakantie en wil het dan gewoon lekker relaxed proberen. We zien dan wel.

Had verwacht dat ik er meer moeite mee zou hebben. Maar heb er eigenlijk niet mee gezeten, zag dat ik ongesteld was geworden en dacht oke, jammer. Dus misschien volgende keer, heb nu echt zoiets van we zien wel. Eindelijk zo als ik er nu over denk had ik willen beginnen, haha!

Denk er nu heel nuchter over na.

@Groenk, ik vind een streep is een streep! Al is het maar omdat ik het iedereen hier van harte gun. (alvast voorzichtig gefeliciteerd!)
Ik heb ff een grappig verhaal: zit middenin m'n vruchtbare periode.. En we zouden bij vrienden gaan eten maar door omstandigheden is het etentje verplaatst naar bij ons thuis.. En 1 vriendin blijft ook slapen dus ja, geen sex vanavond.. Dus voordat ze kwamen sleurt mijn vriend me opeens naar boven! Zei hij: ja we moeten toch ff veel sexen deze dagen en nu zijn ze er nog niet haha! Hopelijk was het niet voor niks ;) ;)
Drie testen verder... Zwanger!!! Wat hebben we gedaan?
Groenk

Je blijft wel hier schrijven toch?
Gefeliciteerd!!! Nu +-9 maanden om aan het idee te wennen;)

Hoop dat er snel meer volgen!

Wat vind je vriend ervan?
@Groenk, nogmaals gefeliciteerd!!! In de eerste ronde zwanger, echt stoer! Hoe voel je je nu?

@Wiesewies, fijn dat jullie er nu ook echt voor kunnen gaan. Succes!

@Oempaloempa en Sproet, nu zijn jullie aan de beurt. Vinden jullie het spannend?
@Groenk, van harte gefeliciteerd..de eerste nog wel..

hopelijk volgen er snel meer...

Voor de dames van aankomende week..

heel veel succes....

zelf zit ik waarschijnlijk pas rond 4 juni..dus duurt nog even,

maar heb vandaag wel last van krampen..komt waarschijnlijk van de eisprong !!!
Oooooh wat heb ik zin in een roseeeetje met dit weer!!

@Groenk! Wat geweldig! Gefeliciteerd!
@oempa loempa hoe is het bij jou?
@bn1987 Wat een geweldig verhaal! Fijn dat je vriend ook zo mee denkt!

Ik heb vannacht echt zo raar gedroomd. Dat ik zwanger was en allerlei taarten kado kreeg. Die taarten moesten meteen allemaal in de vuilnisbak, want ik was zwanger en dan wordt je al zo dik! Hahaha!
@barbabientje Ik vind het vreselijk spannend! De ene keer wil ik meteen testen en de andere keer ben ik nuchter en ga ik er vanuit dat ik ongesteld wordt. Ik ga testen op mij verjaardag (24mei) als ik dan nog niet ongesteld ben!
Sproet: T zou wel stoer zijn als je op je verjaardag positief test!!

Sterkte komende paar dagen!
Morgen Oempa-Loempa! Spannend, voel je al wat?

Hier nog steeds in shock.
Leuk, al die aankomende NOD's! Oempa, ben je van plan om morgen meteen te testen? (Nog niet ongesteld geworden toch?) En leuk als je kan testen op je verjaardag Sproetje, zou een mooi verjaardagscadeau zijn!!

Vriendin van mij is gistermiddag bevallen van een dochter. Echt zo gaaf! Ze woont alleen niet bepaald om de hoek dus het zal nog wel een week of 2/3 duren voordat ik op kraambezoek kan.

Loisje, waarom verwacht je eigenlijk dat je (schoon)familie het niet leuk gaat vinden als je zwanger bent? Gezien je leeftijd is het toch niet zo vreemd? En je hebt toch gewoon een goede relatie?

@ Ka_bo: fijn dat je er nu zo relaxed in staat! Ben bang dat mij dat niet gaat lukken volgende maand...
@ Wiesewies: Ik zie dat mijn 'begonnen' data er niet instaat.. Maakt natuurlijk niet zoveel uit maar toch even ter info; mei 2012 begonnen!

Slaap lekker allemaal en Groenk: GEFELICITEERD!

Lijkt me zo onwerkelijk, helemaal zo snel af! Leuk hoor!

Who's next?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven