Raak schieten in 2016

23-06-2016 20:16 2427 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kletsen we over zwanger worden. Sommigen van ons zijn inmiddels al zwanger dus we hopen dat dit langzaamaan een schrijfgroepje voor zwangeren wordt! We trekken nu al een tijdje samen op en kennen elkaars verhalen. We kunnen nieuwe schrijfsters niet weigeren, maar het is erg prettig om het overzichtelijk te houden om zo elkaars verschillende trajecten goed te kunnen blijven volgen.

naamrondenodraak?bijzonderhedenpatsy84315/9 2e kindje, 28 juli uitgerekendpadme84211/7 1e kindje, uitgerekend 31/3/17, een zoonMissFields24/9 1e kindje, 23 juni uitgerekend, een zoonDock1938222/7 2e kindje, uitgerekend 28 maart, een dochterIkkebenik111-22/7 2e kindje, uitgerekend 18 maart, een zoonEach28/9 1e kindje, uitgerekend 16 juni, een dochterKoortje1451511/111e kindjeThjs622 of 23/011e kindjeRosie198994/8 1e kindje, uitgerekend 16 april, een zoonOreo_229/9 1e kindjeMince1 1e kindje, 15 mei uitgerekend, een zoonRieta12344/12 1e kindjeDaantje1987425/11

Knyn, Rubber_Ducky, Huismus5, Frazer en Wortelsap: jullie hebben al een tijd niet meer gereageerd, dus voor het overzicht zijn jullie even uit de tabel gehaald. Mochten jullie er weer in willen, dan kan dat natuurlijk!!

Mutsie91 staat even on hold ivm een grote reis. Als je weer zover bent ben je weer van harte welkom in de tabel, Mutsie!
Oooh gefeliciteerd Ikkebenik! Kan me heel goed voorstellen dat je er nog niet helemaal gerust op bent. Hopelijk gaat het nu gewoon goed! Ik zal in ieder geval wel een dansend poppetje bij je naam zetten....

Padme, hoe is het bij jou? RubberDucky, is er al nieuws? Milly, bij jou?

Lievezuster, wat een gedoe met je cyclus. Fijn dat je nu naar de gyn gaat. Hopelijk kan die je meer vertellen.

Over vertellen: Wij hebben het de vorige keer bij 11 weken verteld. Voor die tijd weet je inderdaad niet zeker of het goed gaat en toen hadden we de familie bij elkaar, dus dat was ook wel praktisch.
Gefeliciteerd ikkebenik whoehoe!!!

Een paar dagen erg druk gehad waardoor ik even niet op het forum ben geweest. Hardstikke leuk om al jullie verhalen te lezen. Volgende keer zal op jullie reageren.

Bij mijzelf momenteel geen nieuws, vruchtbare periode komt er aan!

Fijne dag nog iedereen
Hier vandaag mijn NOD en getest maar net negatief getest. Ik duim nu dus echt dat ik vandaag nog ongesteld wordt want dan is het enige positieve dat mijn cyclus in ieder geval regelmatig is. Maar nog geen signalen dat ik ongesteld ga worden helaas
Ah shit Padme!

Of: je hebt een langere cyclus dan je dacht en test over een paar dagen positief ;)
Padme, we kunnen elkaar de hand schudden.
quote:Rubber_Ducky schreef op 11 juli 2016 @ 19:41:

Padme, we kunnen elkaar de hand schudden. Balen...
Das flink kak padme en rubberducky! Dikke voor jullie allebei.
Bedankt meiden. Padme jij ook een knuffel
He balen padme en rubber_ducky..

Ik heb sinds vandaag lage buik en rugpijn...

Omdat ik denk dat het niet de eerste x direct raak is, ga ik er vanuit dat het met mijn menstruatie te maken heeft... Over 2 dagen is officieel mn NOD, maar wie weet heb ik deze maand een iets kortere cyclus.. We gaan het afwachten...

Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, ga ik een test doen.. Ik ga deze vrijdag op vakantie, dus wel even handig om te weten..
Het is inderdaad afwachten Each. Ik wens je alvast een fijne vakantie!
Dag meiden!

Ik wou even melden dat jullie me toch uit de tabel mogen halen. Ik zou graag op elk forum willen meeschrijven maar het wordt een beetje teveel om allemaal te volgen hihi. Ik heb ondertussen mijn eerste menstruatie na MK gekregen, netjes op dag 28 dus ik ben blij dat ik weer met een schone lei kan beginnen!

Ik wens jullie alvast heel veel succes en ik hoop dat jullie in 2017 allemaal een mooie baby in jullie armen hebben

Geef de moed niet op!!!

Groetjes

Milly
spannend each! Knap als je tot vrijdag kunt wachten hoor! Ik zal voor je duimen.

Ik kom net terug van de tandarts. Verstandskies eruit en misschien volgt er nog een wortelkanaalbehandeling in een kies die ze gevuld heeft. Ik hoop zo dat het laatste me bespaard blijft.

Milly: dat is fijn dat je cyclus weer netjes op gang is. Heel veel succes ook!
Hee dames,

leuk om het goede nieuws te lezen Ikkebenik! Spannend de komende tijd, in elk geval gefeliciteerd! Enneh, even off-topic: heb je al eens eerder een wortelkanaalbehandeling gehad? Ik een jaar of 2 geleden nog en dat viel me extreem mee. Ik vind gewoon gaatjes boren erger. Die wortelkanaal is op een of manier minder oncomfortabel. Als je maar gewoon genoeg verdoving krijgt voel je er echt niks van. Maar hoe dan ook sterkte!

Padme en RubberDucky, shit.... Jammer zeg. Op naar de volgende ronde.

Mijn tweede ronde is nu van start, eigenlijk is dit de echte officiële wat mij betreft. NOD is op woensdag 3 augustus, die ga ik maar eens goed in de gaten houden. En even netjes niet drinken enzo. Al is het ook wel weer zo dat je ook pech kunt hebben en je 'voor niets' een jaar lang alcoholvrij gaat leven...
Nog steeds niet ongesteld. Ik hoop toch echt op een regelmatige cyclus En zojuist hoorde ik dat een collega zwanger is (werk daar vrij direct mee samen). Het is haar van harte gegund natuurlijk en zolang ben ik zelf nog niet bezig. Maar toch
Dag Milly!

@Ikkebenik, brr! Ik ben geen fan van de tandarts. MissFields heeft gelukkig geen horrorervaring met een wortelkanaalbehandeling. Dat scheelt

@MissFields, het kan geen kwaad om niet meer te drinken. Ik duim voor goed nieuws voor je begin augustus.

@Padme, frustrerend zeg! Natuurlijk ben je blij voor haar, maar je wilt ook blij voor jezelf zijn

Hier inmiddels dag 32. Ik ben niet meer zo laat geweest sinds ik gestopt ben met de pil én ik zit altijd rond de 27-28-29. Het rare is dat die buikpijn die ik steeds had, totaal weg is. Ik snap niets meer van mijn lijf
Jeetje Padme, wat jammer. Als je niet zwanger bent, dan maar ongesteld inderdaad, maar jammer dat dat nog niet doorzet. Hoewel iemand hier eerder al opperde dat je misschien nog niet 'meetbaar' bent vanwege een lange cyclus? Ik wil je geen ongegronde hoop geven hoor.

En Rubber_Ducky, bij jou dus hetzelfde verhaal? Jij had ook al getest toch?

Each, nog een paar spannende dagen! Ben benieuwd! Wel goed om het voor je vakantie te weten, ja. Als je ongesteld bent weet je tenminste zeker dat je je te buiten kan gaan aan de lokale alcoholische versnaperingen

Zo, ook de tabel is weer bij.
We zitten echt in hetzelfde schuitje Ducky

Lief Dock, maar ik probeer heel hardnekkig vast te houden aan 'mijn app'. Ik heb al zo'n 18 jaar geen natuurlijke cyclus gehad vanwege de pil en die app is mijn enige houvast. Ik ga niet uit van een lange cyclus al kan het in theorie natuurlijk wel.
Dock wil je mijn NOD op 24 juli zetten, zondag eisprong gehad. Alhoewel ik als het niet raak is zeker weet eerder ongesteld te zijn ivm mijn korte LF. Dus zal heus wel eerder testen :p tegelijk met jou op vrijdag denk ik! maar officieel 14 dagen later 24 juli dus.
Nou patsy zou een leuk verjaardagscadeau zijn als je op 24 juli positief test!

Jammer padme en ducky maar er is niks mis met stiekeme hoop toch? Wie weet toch een lange cyclus. Maar als die ongesteldheid nou zou komen heb je in ieder geval duidelijkheid en kun je weer Door.

Oeh spannend each die van jou is zooo dichtbij!
Nog steeds geen nieuws hier...

De vage buik en rugpijn is iets afgezwakt, maar vanmorgen werd ik overspoeld door misselijkheid en diaree...

Voor hetzelfde geld staat er een buikgriepvirus op me te wachten in de vakantie of is het een lange aanloop naar mijn menstruatie... Ik heb namelijk geen opgezette pijnlijke borsten, iets wat ik met zowel mn eisprong wel heel erg heb..
@Each, ik hoop niet dat je ziek wordt voor/bent in je vakantie!

Hier inmiddels 4 dagen na mijn NOD en alleen zeer licht bruinverlies. Het zal vannacht wel doorzetten. Ik heb geen idee wat ik nu als cycluslengte moet nemen voor volgende maand. Ik zal altijd rond de 28 en nu ineens 33 waarschijnlijk. Het is maar goed dat ik al getest heb want anders zou ik nog langer gedacht hebben 'zou ik zwanger zijn'?

@Padme, heb jij al nieuws?
@rubber_ducky ik heb een heel regelmatige cyclus maar heb er ook wel eens een maand tussen die net wat langer of korter duurt.. Stress en spanningen doen een hoop met je lichaam helaas...
Nog steeds niet ongesteld en gisteren nog getest (met dezelfde gedachte als jij Ducky: 'het zal toch niet...'), maar negatief. Ik heb gevoelsmatig weinig stress ervaren de afgelopen maand dus ik wijt het toch maar aan het nog altijd ontpillen. Overigens heb ik maar een jaar of 2 een natuurlijk cyclus gehad omdat ik zo jong aan de pil ben gegaan. Geen idee of ik destijds een regelmatige cyclus had.
Dan zal het inderdaad nog gaan komen Padme. Echt irritant dat niet weten waar je aantoe bent. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Bij mij zal het de stress geweest zijn. Dock, kun jij 14/8 in de tabel zetten voor mij?
Jeetje Padme en Rubber_Ducky, wat vervelend dat het nou niet doorzet.

Each, bij jou is het nog wel spannend dus! Hopelijk geen buikgriep inderdaad!

Ik schuif op richting het wachtbankje. Hoewel ik er voor de zekerheid ook rekening mee hou dat heel misschien mijn eisprong heel laat is, dus ik zit nog niet stil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven