raar bericht in mijn inbox

11-02-2014 21:24 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zat net eens op mijn eigen profiel rond te kijken zag ik een bericht staan van november wist niet eens dat ik een bericht had. Ik heb een tijd geleden hier een onderwerp geplaatst over ongewenst/ongepland zwanger ik denk dat dit bericht naar aanleiding van dat topic was

Om:

2013-11-17 13:48:01

Berichttekst:

Hey, mijn partner en ik hebben een sterke kinderwens, en zouden jou willen vragen of je kind afstaan aan een dolgelukkig koppel ook een optie is? Vergeef het ons aub als we jou doen schrikken of kwaad maken. Maar we hebben een héél sterke kinderwens, en zouden dolgraag een gezin willen vormen met een kindje. We zijn 2 mannen die een goede job hebben, een groot huis met 4 slaapkamers, en in een héél rustige buurt wonen. Je mag altijd contact houden achteraf, en we zouden je kind opvoeden als ons eigen kindje, met veel liefde en geknuffel van ons. Nogmaals sorry moest je geschrokken zijn, of kwaad worden. Knuf

vindt het wel een raar bericht hebben meer van jullie zulke berichten gehad
Privé-bericht

Profiel

26 berichten

Voeg toe als contact

24-10-2013, 00:02

Wat wil jij?

Vertel over jezelf

Nah dat dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 11 februari 2014 @ 21:48:

Privé-bericht

Profiel

26 berichten

Voeg toe als contact

24-10-2013, 00:02

Wat wil jij?

Vertel over jezelf

Nah dat dus. [afbeelding]Dat diepzinnige past dan wel weer bij je
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ook een écht vreemd bericht.

Beste Enn,

Voor het quoten van de gehele OP in het topic 'Ik ben een slecht mens' krijg je een officiële waarschuwing. Je bent een fanatieke forummer en je weet dat het niet mag. Daarnaast staat het ook in de huisregels.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:bootje_op_de_golven schreef op 11 februari 2014 @ 21:39:

Ik vind het erg ongepast. Dat soort dingen regel je maar op sites die daarvoor zijn, daar ga je een vrouw in moeilijkheden niet mee lastigvallen.wat zijn dat voor sites? Babytekoop.nl ?
quote:elfje26 schreef op 11 februari 2014 @ 21:38:

Mmmm zijn dat dezelfde twee die in een paar weken tijd heel veel topics daarover openden? Die heb ik al een tijdje niet gesignaleerd, dus misschien zijn ze al geband.Of voorzien?
Je bent zelf een theepot
Ik heb deze nog, aangetekend. Niet te verwijderen.

Wij willen dat er op respectvolle wijze en op inhoud met elkaar wordt gediscussieerd. Mocht je deze aanwijzing niet opvolgen, dan zullen we maatregelen nemen conform ons bansysteem.

Privé-bericht

Profiel

Voeg toe als contact

07-02-2014, 21:04

Je maakte eerder een grapje met de volgende tekst toch ?

Nou, als jij mij nou eerst vertelt wat jij in de aanbieding hebt, vertel ik jou daarna of ik bezet of single ben .

Welnee man Ik ben dodelijk serieus. Altijd.
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 februari 2014 @ 21:51:

[...]

wat zijn dat voor sites? Babytekoop.nl ?

Marktplaats.

Of speurders. Als je het echt aan de straatstenen niet kwijt raakt.
quote:Nouschi schreef op 11 februari 2014 @ 21:42:

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb ook een bericht, van jaren geleden. Maar nooit mijn box geopend. Ik hou niet van post. En terecht zo is gebleken

Beste sabbaticalmeds,

We willen je vragen om geen ellenlange verhaaltjes op te disselen. Dit is niet bevorderlijk voor een discussie en een dergelijk lang epistel wordt door bijna niemand gelezen. Zeker niet door ons. Dit wekt alleen irritatie op. Zeker bij ons. Misschien zou je wel de strekking van het verhaal kunnen plaatsen?

We hopen dat je hier rekening mee wilt houden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Ghe.... die hebben jou vast verward met Suzy.
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 februari 2014 @ 21:54:

Ik heb ook een bericht, van jaren geleden. Maar nooit mijn box geopend. Ik hou niet van post. En terecht zo is gebleken

Beste sabbaticalmeds,

We willen je vragen om geen ellenlange verhaaltjes op te disselen. Dit is niet bevorderlijk voor een discussie en een dergelijk lang epistel wordt door bijna niemand gelezen. Zeker niet door ons. Dit wekt alleen irritatie op. Zeker bij ons. Misschien zou je wel de strekking van het verhaal kunnen plaatsen?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Whahaha!! Ik kom niet meer bij!!
Privebericht

14-9-2013

Wat een leuke en relaxte commentaren schrijf je op het forum

Je valt me pas sinds kort op. Zit je haar opeens anders ofzo?

Hahahahah Meds, leuk. Ik ga ook kijken. Onder je avatar gewoon bedoele jullie? Nog nooit in mijn postvak gekeken nl.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 februari 2014 @ 21:54:

Beste sabbaticalmeds,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
quote:boerderijgeit028 schreef op 11 februari 2014 @ 21:57:

Privebericht

14-9-2013

Wat een leuke en relaxte commentaren schrijf je op het forum

Je valt me pas sinds kort op. Zit je haar opeens anders ofzo?

Naah ook stom. Ik heb niks
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Ook eens gaan kijken, wist niet eens dat ik een inbox had...

Euh ok, dit stond erin:

2014-01-10 00:06:49

Berichttekst:

Hello , I am Barr. Richard Spencer residing in Accra-Ghana,a personal attorney to late Mr.Robert ,a nationality of your country who died in tragic motor accident by running into a stationery Trailer without warning sign on December 26 , 2006. I have contacted you to assist in repatriating his fund valued at Fourty Five Million Two Hundred Thousand United States Dollars ($45,200,000.00) left behind by my late client before it gets confiscated or declared unserviceable by the Security Finance Firm where this huge amount were deposited. Reply to my private email address for more details: richardspencer08@gmail.com Regards, Barr.Richard Spencer. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Please I will advise you to create a new email address at YAHOO,HOTMAIL OR GMAIL and contact me back because this site is rejecting the the full details of what I wanted to send you.
quote:a_nick_is_crini schreef op 11 februari 2014 @ 21:58:

Naah ook stom. Ik heb niks

Ik ook niks. Zal ik je even mailen met een dirty voorstel?
quote:nomennescio schreef op 11 februari 2014 @ 21:59:

Ook eens gaan kijken, wist niet eens dat ik een inbox had...

Euh ok, dit stond erin:

2014-01-10 00:06:49

Berichttekst:

Hello , I am Barr. Richard Spencer residing in Accra-Ghana,a personal attorney to late Mr.Robert ,a nationality of your country who died in tragic motor accident by running into a stationery Trailer without warning sign on December 26 , 2006. I have contacted you to assist in repatriating his fund valued at Fourty Five Million Two Hundred Thousand United States Dollars ($45,200,000.00) left behind by my late client before it gets confiscated or declared unserviceable by the Security Finance Firm where this huge amount were deposited. Reply to my private email address for more details: richardspencer08@gmail.com Regards, Barr.Richard Spencer. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Please I will advise you to create a new email address at YAHOO,HOTMAIL OR GMAIL and contact me back because this site is rejecting the the full details of what I wanted to send you.

who died in tragic motor accident by running into a stationery Trailer without warning sign on December 26 , 2006.

Waar is ie tegenop geknalt? En wat sneu... op kerst ook nog...

Bij mij staan ze bij 'Mijn Viva' onderaan bij berichten.
Ik heb deze:

Beste Tickel,

Voor het plaatsen van onderstaande opmerking krijg je een officiële waarschuwing. Je posting wordt gezien als off-topic en provocerend. We willen je vriendelijk verzoeken om elders in een topic te reageren, die je wel interessant vindt en waar je wel inhoudelijk kunt reageren.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
En ik kan het niet verwijderen
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Helemaal leeg, geeft meteen aan hoe boeiend ik ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven