raar bericht in mijn inbox

11-02-2014 21:24 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zat net eens op mijn eigen profiel rond te kijken zag ik een bericht staan van november wist niet eens dat ik een bericht had. Ik heb een tijd geleden hier een onderwerp geplaatst over ongewenst/ongepland zwanger ik denk dat dit bericht naar aanleiding van dat topic was

Om:

2013-11-17 13:48:01

Berichttekst:

Hey, mijn partner en ik hebben een sterke kinderwens, en zouden jou willen vragen of je kind afstaan aan een dolgelukkig koppel ook een optie is? Vergeef het ons aub als we jou doen schrikken of kwaad maken. Maar we hebben een héél sterke kinderwens, en zouden dolgraag een gezin willen vormen met een kindje. We zijn 2 mannen die een goede job hebben, een groot huis met 4 slaapkamers, en in een héél rustige buurt wonen. Je mag altijd contact houden achteraf, en we zouden je kind opvoeden als ons eigen kindje, met veel liefde en geknuffel van ons. Nogmaals sorry moest je geschrokken zijn, of kwaad worden. Knuf

vindt het wel een raar bericht hebben meer van jullie zulke berichten gehad
Hier ook niks... Geen bericht, geen hugs en niemand heeft iets over me gezegd... Ach ja, zolang hang ik hier nog niet rond en ook niet uberactief dus dat scheelt
Deze heb ik (onder avatar en dan 'mijn inbox' 0 berichten, onder 'mijn viva' weer wel berichten):

HOME ➔ MIJN VIVA ➔ LEES BERICHT

Van:

NikkyHofland

Beantwoorden

Om:

2013-08-15 14:59:52

Berichttekst:

Hi! Sorry dat ik je ongevraagd een berichtje stuur! Ik heb een vraagje. Ik ben momenteel bezig met de ontwikkeling van een nieuw fashionconcept en ben hevig op zoek naar meiden die kledingstukken kunnen herkennen. Zou ik contact met je mogen opnemen hierover? Groetjes Nikky

Daar gaat mijn carrière in de fashionindustrie
Ik heb ook geen berichten en geen hugs
Facebook is nog erger..... 60 vriendschaps uitnodigingen van mensen die ik niet kan. En elke week wel ongewenste post /spam berichten.. ik snap ook niet hoe ze mij berichten kunnen sturen.. ben namelijk geen 'vrienden' met ze..
Trots!
quote:lemoos2 schreef op 11 februari 2014 @ 23:57:

Deze heb ik (onder avatar en dan 'mijn inbox' 0 berichten, onder 'mijn viva' weer wel berichten):

HOME ➔ MIJN VIVA ➔ LEES BERICHT

Van:

NikkyHofland

Beantwoorden

Om:

2013-08-15 14:59:52

Berichttekst:

Hi! Sorry dat ik je ongevraagd een berichtje stuur! Ik heb een vraagje. Ik ben momenteel bezig met de ontwikkeling van een nieuw fashionconcept en ben hevig op zoek naar meiden die kledingstukken kunnen herkennen. Zou ik contact met je mogen opnemen hierover? Groetjes Nikky

Daar gaat mijn carrière in de fashionindustrie Ik herken broeken, jurken, truien, t-shirts.. voldoe ik nu aan de eis?
Nou... Laat mij nu in de waan dat ik ook eens ergens positief opval in topics
quote:Miss_Marvellous schreef op 11 februari 2014 @ 23:57:

Ik heb ook geen berichten en geen hugs Moet je even zorgen dat je een +-je onder je naam krijgt: bij 'mijn voorkeuren' een vinkje zetten bij 'Andere gebruikers kunnen mij een privé bericht sturen'
Dubbel
Pfff er is iets raaaars aan de hand op het forum. Steeds mn berichten dubbel en tekst die ik onder een quote had neergezet ineens middenin. Ik moet maar eens naar bed denk ik
Nu wil ik ook een plusje!
quote:modepop- schreef op 12 februari 2014 @ 00:03:

Facebook is nog erger..... 60 vriendschaps uitnodigingen van mensen die ik niet kan. En elke week wel ongewenste post /spam berichten.. ik snap ook niet hoe ze mij berichten kunnen sturen.. ben namelijk geen 'vrienden' met ze.. Dan staat je profiel waarschijnlijk op "openbaar"? Verander je privacyinstellingen.
Helaas, geen hug of berichten. Auw.
Ik heb ook geen privéberichten. Lekker dan hè, niemand houdt van me.
Oh shit! De PB-functie stond bij mij helemaal niet aan! Ik heb 'm aangezet hoor, kom maar op met al die fanmail!
quote:Krullevaer schreef op woensdag 12 februari 2014 01:20 Oh shit! De PB-functie stond bij mij helemaal niet aan! Ik heb 'm aangezet hoor, kom maar op met al die fanmail!Ligt eraan, ben je een geschikte draagmoeder?
Daar kunnen we het altijd over hebben natuurlijk.
Ik heb ook een bericht dat ik nu pas ontdek! Het is van een maand of vijf geleden, dus ik hoop dat de afzender inmiddels de loepfunctie heeft gevonden...

"Ik had deze vraag prive moeten stellen. Hoe kan je zien welke berichten emdee geplaatst heeft? Ik ga nu af op wat jij zegt ipv zelf te lezen wat emdee vertelt."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven