Raar gevoel vanbinnen?
zaterdag 13 oktober 2018 om 00:46
Ik maak me een beetje zorgen. Ik heb het gevoel alsof mn baarmoedermond gezakt is of verzakt is of open is.
Het begon een aantal dagen geleden, toen had ik op mn buik geslapen en toen ik wakker werd voelde het alsof ik iets hoog in mn vagina had zitten. Door anders te gaan liggen trok het weg. Sinds vanavond voelt het alsof er weer iets zit, maar niet zoveel. Ik kan er weinig over vinden op het internet en ik weet niet of het normaal is of dat ik de dokter/het ziekenhuis moet bellen.
Mijn 1e kindje is geboren met 28 weken en ik ben panischer om alles. Daardoor bel ik niet te snel het ziekenhuis bellen en eerst het hebben uitgezocht. Maar ik kan nu echt niets vinden.
Herkent iemand dit gevoel? Iemand hier ervaring mee? Of hoort dit er gewoon bij?
Het begon een aantal dagen geleden, toen had ik op mn buik geslapen en toen ik wakker werd voelde het alsof ik iets hoog in mn vagina had zitten. Door anders te gaan liggen trok het weg. Sinds vanavond voelt het alsof er weer iets zit, maar niet zoveel. Ik kan er weinig over vinden op het internet en ik weet niet of het normaal is of dat ik de dokter/het ziekenhuis moet bellen.
Mijn 1e kindje is geboren met 28 weken en ik ben panischer om alles. Daardoor bel ik niet te snel het ziekenhuis bellen en eerst het hebben uitgezocht. Maar ik kan nu echt niets vinden.
Herkent iemand dit gevoel? Iemand hier ervaring mee? Of hoort dit er gewoon bij?
zaterdag 13 oktober 2018 om 01:03
Ja, dat gevoel inderdaad.nachtvlinder1977 schreef: ↑13-10-2018 00:54En waarom is je eerste kindje zo vroeg geboren, had dat een aanleiding? Ik ken zelf wel het gevoel wat je hebt na het indalen, alsof je de hele tijd met iets tussen je benen loopt. Bedoel je dat?
Het is onbekend waarom mn zoontje te vroeg geboren is. Mijn vliezen braken ineens. Ik had wel zwangerschapsuiker, maar verder geen idee.
zaterdag 13 oktober 2018 om 01:28
zaterdag 13 oktober 2018 om 07:39
zaterdag 13 oktober 2018 om 08:18
Ik herken het gevoel wel, ben nu 33 weken zwanger en ik had hier al vanaf 20 weken last van. Precies wat je zegt, alsof er iets verzakt is en in mijn vagina zit. Niet pijnlijk, maar een gek gevoel. Het heeft te maken met mijn bekkenbodemspieren, sinds ik daar oefeningen voor doe is het stukken minder. De baby ligt erg laag, ik denk dat het daardoor komt. Maar in jouw geval zou ik zeker de verloskundige bellen, om uit te sluiten dat het iets anders is en om je gerust te stellen!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
zaterdag 13 oktober 2018 om 08:48
Ik bleek rond 20 weken verzakt te zijn en dat voelde alsof er iets naarbuiten zakte. Ik ben naar vk geweest en op mojn aandringen (vk was tikje onwetend) daarna naar gyn - die vertelde me dat een verzakking idd problematisch kan zijn in de zwangerschap als je er niks aan doet.
Wat t ook kan zijn, laat het checken!
Wat t ook kan zijn, laat het checken!
zaterdag 13 oktober 2018 om 09:01
Hoezo morgen? Waarom niet vandaag? Wel doen.such_preggers schreef: ↑13-10-2018 06:37Ik ben pas 21 weken zwanger.
Dankjulliewel. Ik bel morgen het ziekenhuis.
zaterdag 13 oktober 2018 om 09:37
Ik lag nog in bed toen ik dat typte.:p Ik bedoelde inderdaad vandaag.
zaterdag 13 oktober 2018 om 09:39
zaterdag 13 oktober 2018 om 10:58
such_preggers schreef: ↑13-10-2018 09:39Ik heb net gebeld.
Als ik me heel erg zorgen maakte kon ik ook langskomen. Echt he wat heb je daaraan.. Natuurlijk maak ik me zorgen.
Dan zeg je dat dus.
zaterdag 13 oktober 2018 om 11:46
zaterdag 13 oktober 2018 om 14:11
Ja jeez inderdaad. Zo ging het bij mij ook. Ik langsgeweest, zij keek en zei ‘ik heb dit nog nooit gezien maar het lijkt me niet per se ernstig’. Dat is natuurlijk superraar, dus toen ben ik naar huisartsenpost gegaan en daarna direct doorgestuurd naar gyneacoloog. Bleek toch wat ad hand te zijn. Vraag alsjeblieft door.such_preggers schreef: ↑13-10-2018 09:39Ik heb net gebeld. Ik hoef niet langs te komen zolang ik geen vocht- of bloedverlies heb. Mocht er wat veranderen dan moet ik terugbellen.
Als ik me heel erg zorgen maakte kon ik ook langskomen. Echt he wat heb je daaraan.. Natuurlijk maak ik me zorgen.