Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
@alle lieve dames hier: hartstikke bedankt voor alle felicitaties!! Onze bruiloft was helemaal geweldig, precies zoals we het wilden.

Hebben enorm genoten en het feest was super. Iedereen was heel enthousiast. Details volgen na onze vakantie. Ga nu slapen, morgen al vroeg naar schiphol!

Dag lieve dames!!!
@ italiagirl haaii hoe is het met je??

Merk er nu voldoende van ja elke dag misselijk (gelukkig niet overgeven) super moe en nu zelfs grieperig op bed terwijl ik nooit ziek ben... Das wel ff balen maar ja hoort erbij denk ik dan maar!

Komt jouw NOD er al weer aan? Duim elke maand voor je!
Sorry dames!! De laptop was stuk en via mn mobiel is het echt niet te doen Heb wel alles gelezen hoor

Maar Mommy is getrouwd!! Jeejjj!!! Leuk dat je nog even snel een klein berichtje stuurde! Veel plezier op julie huwelijksreis!

@Italia Ik zal dat topic ook nog eens lezen ben wel benieuwd. Heb gisteren wel dat filmpje gezien dat je had verteld. Wat ongeloofelijk mooi gemaakt!!! Echt geweldig om te zien hoe het in zijn werk gaat allemaal. Daardoor rammelde het hier helemaal hahaha

Ben benieuwd hoe het gesprek verder afloopt dan dinsdag. En anders is 1 dag minder werk ook erg lekker

@Hier. . had een leuke 1 april grap. Had bij iemand op facebook een plaatje van een clearblue zwangerschapstest op staan met daarbij Jeetje het is..... en dan stond er op de test zelf: één april. Dat plaatje had ik via Whatsapp naar m'n moeder gestuurd en ze was helemaal blij!!! Totdat ze dat stukje tekst las hahaha. Daarna zei ik dat ze toch echt nog even geduld moest hebben, maar ze vond het wel een goeie 1 april grap
Goeiemorgen allemaal,

Ik ben even weinig op internet geweest, lekker die vrije dagen.

@hier weinig te melden, behalve dat ik me vanmorgen realiseerde dat ik geen flauw idee heb wanneer mijn NOD is.

En daardoor geen flauw idee heb wanneer ik evt. kan testen.

Fijne dag allemaal
@Boekelegger: Wat balen dat je je toets net niet gehaald hebt...Dat zijn de flinke tegenvallers altijd. En dan ook nog met een 5. Kan me voorstellen dat je baalt dat je nu langer door moet voor je je bachelor hebt.

Gecondoleerd met het overlijden van je vriend zijn moeder. Nare en lastige situaties blijven dat. Ik ben er ook heel slecht in en vind het ook heel moeilijk.

Heeft je vriend een gezellig weekendje weg gehad? En heb jij de dagen overleefd? Ik herken het wel heel erg wat je schrijft, ik vind het ook altijd heel leuk als hij met vrienden een weekendje weg is maar slaap dan atlijd heel slecht op de een of andere manier. Ik mis iets aan de andere kant van mijn bed.

@Springstof: Goed omschreven richting Piekelientje. Ik voel me ook een ietsiepietsie aangesproken omdat je schrijft dat een kindje pas kan als je psychisch gezond en stabiel bent, waar ik het overigens geheel mee eens ben. Geen idee of je mij daar ook mee bedoelde, denk het niet maar toch heb ik het gevoel mij te moeten 'verantwoorden' (zit in aard van beestje ;)) Ik ben sinds een paar weken minder gaan werken. Elke keer liep ik met mijn hoofd tegen de muur en was ik weer terug bij af. Natuurlijk ben ik minder gaan werken omdat 5 dagen momenteel niet lukt, maar ook de wens voor een kindje heeft heel bewust hierin meegespeeld. Het kindje (en ook de vader) heeft recht op een moeder die fysiek en mentaal fit is, en zou niks aan mij hebben als ik door zou blijven gaan om vervolgens maximaal uitgeput te beginnen met hem/haar na de geboorte (om dan over de zwangerschap nog maar niet te spreken). Maar wij hebben besloten om mezelf tijd te gunnen om weer fit te worden (en dus ook weer leuke dingen te doen) en ons evt. kindje een fitte moeder te geven waar hij/zij recht op heeft.

Nogmaals, geen idee of je mij ook bedoelde maar vond toch dat ik dit even moest opschrijven ;)

Hoe voel jij je nu je tegen het eind loopt, hou je het nog goed vol of wordt het nu toch wel zwaarder? Alvast heel veel succes met de bevalling!

@Neweve: Fijn dat je het leuk was in de Efteling, maar inderdaad vermoeiend atlijd he zo'n dag slenteren?

@Italia: Wat knap van je dat je je mening uitgesproken hebt op je werk wbt je loon. Daar had ik denk ik met trillende pootjes gestaan haha! Hopelijk wordt er wat mee gedaan en verloopt het gesprek morgen ook enigszinds soepel. En waarom niet, een dag minder werken? Tis aan te bevelen ;) Helemaal als je dan bijna een dag voor niets werkt!

Heb de documentaire gekeken op youtube. Prachtig! Bijzonder toch he dat er zoveel kinderen worden geboren ondanks dit complexe gebeuren. En nee, 4 maanden is dan nog helemaal niet lang. Maar toch, als je iets wilt is iedere maand er 1 teveel. Niet de moed verliezen hoor, jullie tijd komt ook snel!

@amelie: Balen dat je zo misselijk bent. Hopelijk houdt het snel op!

@Lovely: Die 1 aprilgrap zag ik ook bij een kennis staan...hahaha! Mijn broer en schoonzus hadden ook een leuke: een echofoto op fb. Ergens wist ik dat het nep was, want dan hadden ze het ons echt wel persoonlijk verteld maar moest toch even bellen om te checken ;)

@ rest: hoi!!

@Hier: Niet ongesteld geworden dit weekend en een negatieve test. Had ik dus toch gelijk dat twee weken terug niet mijn eisprong is geweest....Bah, niks aan dit. Wel al een week lang wat vage buikpijn en trekkerig gevoel in de liezen. Geen idee wat dat nu weer is. En ik droom bijna elke nacht wel dat ik of zwanger ben, of dat iemand tegen mij zegt dat ik zwanger ben...whaaaaaa word gek van mezelf soms! Maar goed, verder ben ik er best relaxed onder...geen testen in huis gehaald want wil pas na volgend weekend weer testen als er dan nog niks is.

Verder een heerlijk weekend gehad. Zaterdag wezen babyshoppen met een vriendin (die gelijk met mij opging)...vond ik toch wel wat lastig en confronterend. Ik zou vandaag anders 17 weken zijn...Gister een heerlijk dagje gehad met vriend. Beetje in huis gerommeld en veel geknuffeld, heerlijk!

Fijne week allemaal!
anoniem_132829 wijzigde dit bericht op 02-04-2012 13:48
Reden: .
% gewijzigd
veliene, voel je niet genoodzaakt om je te verdedigen ik doelde allerminst op jou en los daarvan: wie ben ik om te ooedelen over andermans mentale toestand?

wat ik bedoelde was de toestand van Piekelientje vorig jaar ( diepste dal in 6 jaar) en wel meer topics voorbij zien komen waarin TO aangeeft mentale problemen te hebben, een instabiele relatie, of onverwerkte issues die het gevoel van welzijn en geluk behoorlijk beperken. Elk huisje heeft zijn kruisje en daar ben ik me goed van bewust, maar het gaat om het gevoel van balans in je

hoofd. (klink ik nu heel zen?) Het is niet gek hoe jij je voelt na een miskraam gehad te hebben. Stel dat je nou nog elke dag in je joggingbroek door het huis zou sloffen, in je hoofd was blijven hangen op de dag dat het misging en de hele wereld de schuld zou geven zonder vooruit te kijken en weer oog te krijgen voor de wereld om je heen, dan zou ik me afvragen of een nieuwe zwangerschap een goed idee zou zijn. Maar nogmaals: dat is mijn mening...

Hier is alles goed, die laatste loodjes vallen me nu nog best mee. Morgen 36 weken dus het zou niet best zijn als ik het nu al zat zou zijn met nog 4 weken te gaan. Ik vind het ook wel fijn, ze zit nu ergens waar ze het heerlijk heeft, waar aan alle behoeftes wordt voldaan en waar haar niks kan overkomen. Een geruststellend idee, maar ik ben aan de andere kant wel heeeeeeeel nieuwsgierig naar wie er toch zo zit te wriemelen in mijn buik
@veliene

Mijn vriend gaat donderdag aanstaande weg en komt maandag terug.

Gelukkig heb ik zelf al wat leuke dingen gepland voor het weekend.

@studie

Erg druk. Gevoel dat ik verzuip in alle drukte. Beetje last van verlammende stress.

Ik zit nu bij mijn schoonmoeder te studeren. Hij is hier aan het verbouwen. Zonder herrie

vooelopig dus dat gaat best. Ik moet vandaag stuk inleveren voor mijn scriptie.
@Springstof, Fijn dat het goed met je gaat en dat je het nog goed te doen vindt. Kun je een beetje genieten van je verlof of erg druk met je scriptie? Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar je meisje. Spannend! Ik hoop alleen niet dat ze het zo fijn daar heeft dat je nog 6 weken moet wachten op de ontmoeting met haar Aan de andere kant, je kan er ook niks aan veranderen!

Ik had een heel stuk getypt maar bij het nalezen klopt het niet helemaal met hoe ik het wil zeggen. Ik kan het niet zo goed opschrijven zoals jij en Italia Maar ik weet dat ik me niet hoef te verdedigen hoor, ik ben daar al zo'n 1,5 jaar mee bezig dus dat zit er een beetje in. Uit je post maak ik nu ook op dat je mijn eerste berichten in deze topic niet gelezen hebt en het dus niet over mijn 'geschiedenis' wist. Veel mensen irl vinden de keuze om minder te gaan werken een slechte keuze, om te gaan voor een kindje een nog slechtere keuze. Terwijl als ik ze dan uitleg wat ik allemaal al gedaan, geprobeerd en vooral gelaten heb, hun (vaak ongevraagde) mening toch anders wordt. En als ik ze dan ook nog uitleg waarom dit een belangrijke beslissing was bij het maken van de keuze om te gaan voor een kindje, dan zijn ze het er ineens volledig mee eens...

Nogmaals: absoluut geen aanval op jou, ik pikte juist dat stukje uit jouw post en voelde me enigszins aangesproken. Niks van aan trekken, dat heb ik nou eenmaal
anoniem_132829 wijzigde dit bericht op 02-04-2012 13:49
Reden: .
% gewijzigd
@Boekelegger: oh sorry, dacht dat ik al zo ver achter liep dat hij al weg was gegaan. Had niet echt op de datum gelet. Maar gelukkig heb je leuke dingen staan om de dagen door te komen.

Vervelend dat je zo druk bent en er gestresst van raakt. Hopelijk krijg je het stuk op tijd af, succes!
@veliene

Geeft niks!
Veliene, sorry, dat wist ik niet! Ik ben geen trouwe meelezer hier en kom slechts sporadisch om een hoekje kijken.

Wat heftig allemaal, ik kan me zo indenken dat de wereld even op zijn grondvesten heeft staan schudden 1,5 jaar geleden.

Ik kan me er slechts een voorstelling van maken hoe ik me zou voelen als mij het zou overkomen, maar maakt dat wat je hebt meegemaakt nu niet dat je juist kiest voor wat jou gelukkig maakt?! Als dat minder werken, meer energie en een kindje is dan is dat toch een uitstekende keuze? Maakt zoiets niet juist dat je de dag plukt en je de kostbaarheid van geluk zoveel beter inziet en je gebeurtenissen makkelijker kunt relativeren? Of overheerst de angst dat het terug komt meer en het besef van sterflijkheid?

Sorry als ik te persoonlijke vragen stel, fluit me gerust terug dan...
Boekenlegger, ik leef met je mee op scriptiegebied! We can do it!!!
.
anoniem_132829 wijzigde dit bericht op 02-04-2012 13:43
Reden: ivm herkenbaarheid
% gewijzigd
gelezen!!

ik vind het top dat je kiest voor je eigen geluk en de nuchterheid die doorklinkt, volgens mij zit het mentaal dik in orde ;)

lekker jammer wat anderen denken, gewoon genieten van het hier en nu en hopelijk snel een voorspoedige zwangerschap voorje. Ik gun het je van harte!!!
@Springstof: Dat denk ik ook meestal, althans ik probeer het. Maar soms doet het me best wat. Genieten doen we zeker en hopelijk laat een baby niet al te lang op zich wachten. Thanks!
@ Veliene. Mensen schromen vaak niet om hun ongezouten mening neer te knallen. Dat is best moeilijk, maar wel iets waar je overheen moet stappen (en nu denk ik, hoor wie het zegt. Vind dat zelf ook hartstikke moeilijk) Wel hoor ik overal (en lees dat ook hier op het forum), dat het nooit goed is. In wat voor een situatie je ook zit. En in het kader van meningen geven: ik vind juist dat jij heel slim overkomt. Je over denkt de situatie goed en maakt beslissingen die alleen maar positief kunnen zijn voor jullie toekomstige kindje (of tweeling als die vriendin van je gelijkt heeft)

Spannend voor wat betreft je NOD. Hopelijk heb je volgend weekend een knal positieve test in handen.

@ Amelie. Balen dat je zo misselijk bent zeg. Hopelijk voel je je snel wat beter. Hier nog geen NOD in zicht, zit nu in mijn vruchtbare periode. We hebben afgelopen weekend flink ons best gedaan. Volgens mijn app heb ik morgen mijn eisprong, maar dat zou ook wel eens vandaag kunnen zijn, want ik heb een trekkerig gevoel in mijn liezen.

@ Boekenlegger. Denk je wel een beetje aan je eigen rust? Je kan jezelf ook voorbij lopen he!

@ Lovely. ja mooie docu he. Ik vond het echt mooi hoe de battle van de spermacellen werd omschreven. Ik wist wel dat er veel onderweg sneuvelen, maar hoe het proces precies in elkaar zit wist ik niet. Ik dacht altijd dat als ze eenmaal de cervix in zijn, dat het dan wat makkelijker voor ze was. Ook mooi hoe dat proces in elkaar steekt als ze eenmaal in de eileiders zijn. Dan gaan ze liggen wachten en zodra het ei springt worden ze wakker geschud en schieten ze als een speer vooruit.

@ Krijgsman. Hoe lang geleden is het nu ze de spiraal eruit hebben gehaald? Als dat veel langer dan 4 weken is, zou je misschien eens een keer zo'n goedkope test kunnen doen. Ik wil je geen valse hoop geven, maar het komt wel eens voor dat vrouwen geen eens meer een cyclus krijgen, en in één keer zwanger zijn.

@ hier Druk!!!!! Pfff, ben nu alweer aan weekend toe. Heb nog genoeg te doen op het werk. Zeker ook omdat ik daarna 2 dagen in NL ben en dus niet op kantoor. Komende week zal ik daarom denk ik ook iets minder aanwezig zijn hier.

Mijn loon aankaarten vond ik ook best lastig hoor. Had helemaal klamme handen. Mijn andere 2 collega's, die hetzelfde zijn ingeschaald hebben ook al aangegeven deze week naar de manager te willen stappen. Tja, ze zullen toch iets doen om ons tevreden te houden denk ik. Nou ja, ik hou jullie op de hoogte!

Heeft iemand hier trouwens wel eens i didn't know i was pregnant gezien? (tja dit weekend stond de rammelmodus op een hoog pitje) Jeetje wat een verhalen van die vrouwen. Sommigen dachten echt dat ze dood gingen, zulke buikkrampen hadden ze ineens. Bleken ze gewoon aan het bevallen te zijn, zonder dat ze wisten dat ze zwanger waren. Ongelooflijk!
@Italia: Zo'n druk begin van de werkweek is niet fijn en dan ook nog 2 dagen naar NL, probeer goed je rust te pakken. En kan me voorstellen dat je klamme handjes had. Wel fijn dat je nog 2 collega's hebt die het ook aankaarten. Sta je er in ieder geval voor je gevoel niet alleen voor denk ik?

Thanks voor de docu-tips, heb ik weer 1 om te kijken. Een mooie documentaire is ook: Inside the human body. Gaat over het hele lichaam maar 1 aflevering specifiek over de bevruchting en de tijd daarna. Geweldig hoe ze alles zo in beeld hebben gebracht.

Hopelijk zijn de zwemmers inmiddels druk aan het zwemmen naar jouw ei! Sorry, ben nogal visueel ingesteld

@Situatie: weet ik hoor dat ik daar overheen moet stappen, het is alleen soms heel moeilijk. Al heb ik dat hier nog nooit zo ervaren, maar juist bij collega's, kennissen en soms ook van mensen waarvan ik het niet had verwacht. En inderdaad: toen ik bikkelde om fulltime te werken zeiden ze: doe toch eens rustig aan. En nu ik minder werk is het ook niet goed...Lief dat je vindt dat ik slim overkom. Dat vind ik juist van jou, Mommy en ook bij Springstof. Jullie kunnen alles zo goed verwoorden op de een of andere manier.

Succes met deze week, hopelijk kun je zo nu en dan wat rust pakken. Veel plezier ook als je nog langs je familie gaat.
@ Veliene. Na die docu ben je waarschijnlijk nog visueler ingesteld. Ik ben dat ook wel redelijk, maar daar wordt het allemaal zo goed en duidelijk in beeld gebracht. Zodra ik tijd heb ga ik ook naar inside the human body kijken. Sowieso vind ik die documentaires al reuze interessant. Ook over andere onderwerpen dan zwangerschap/voortplanting. Helaas is Discovery hier niet op de gewone tv te zien en moet je daar weer een extra pakket van 40 euro per maand voor inkopen. Maar meestal staat er wel een aflevering op Youtube.

Het is zeker moeilijk om over meningen van bepaalde mensen heen te stappen. Ik zeg dat ook wel heel stoer, maar bepaalde uitspraken blijven toch een tijd aan je knagen. Volgens mij wordt je daar wel beter in als je wat ouder wordt. Tenminste als ik naar mijn ouders kijk, dan zijn ze daar een stuk beter in dan ik. (en dat is bij mijn moeder niet altijd zo geweest) Trouwens bedankt voor het compliment

Maar echt, ik vind dat je heel serieus over komt en er is absoluut goed over die kinderwens nagedacht! Daarnaast als je bepaalde dingen in het leven mee maakt (zoals wat jij hebt meegemaakt, of wat ik heb ervaren met mijn schoonzusje), dan leer je de echte waarde van het leven nog beter kennen. Ik besef mij sinds afgelopen jaar echt zo goed dat ik meer moet kijken naar wat belangrijk is voor mijn partner en mijzelf, dan wat anderen mensen ervan vinden.

Oppervlakkige contacten, carriere maken, een grote auto, verre reizen, het kan mij niet meer zoveel interesseren. Echter mijn familie, en goede vrienden des te meer. En dus ook die kinderwens.

Weet niet of ik mijn familie kan zien als ik in NL ben. De hele dag afspraken met klanten namelijk. Hopelijk heb ik 's avonds tijd om langs mijn broer te gaan, zodat ik in ieder geval mijn nichtje even kan zien. Maar dat ligt eraan of die manager van mij niet één of andere klanten borrel in gedachten heeft. En de volgende dag moet ik om 12 uur alweer op Schiphol zijn.
@italia, lijken me erg mooie documentaires maar het lukt me nu maar net om mijn rammels in bedwang te houden... Dus ik stel ze even uit.

Wel heb ik het boek leven voor mijn verjaardag gekregen met erg mooie afbeeldingen over de bevruchting maar ook van het hart en verschillende hormonen.

@veliene, Dingen zelf verwoorden is soms ook lastig terwijl anderen het soms makkelijker kunnen omdat ze van een andere kant je verhaal bekijken. Ik vind je zelf erg dapper en sterk overkomt. Je maakt nu de beslissingen die voor jou goed voelen en dat is erg belangrijk. Uiteindelijk kom je er vast weer bovenop.

@Krijgsman, het blijft dus spannend! Hopelijk is je krijgertje al onderweg.

@boekenlegger, Je kunt het meid! Het gaat je vast lukken .

hier: ik ben er vandaag achtergekomen dat ik door een goede planning van practica toch een weekje meivakantie heb. Heerlijk zo vlak voor het tentamen en bikkelen aan de bacheloropdracht. Deze week nog redelijk rustig maar volgende week is het erg druk. Dus ik geniet nog even van de rust.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Egopost: ben ongesteld geworden dus weer op naar de volgende ronde...
Zo dames, er is een hoop geschreven weer. Ff bijlezen nu

@mrskrijgsman haha dat is handig dat je dat niet weet

@Boekenlegger, sorry had je post gemist. Dat is balen dat je die niet gehaald heb Maar je kan hem nog wel inhalen?

@Veliene, ik kan verder niet meepraten zolang schrijf ik hier nog niet mee. Maar je komt wel over als een sterke vrouw! Ook voor jou duim ik dat jullie kinderwens snel in vervulling zal gaan! Haha ja ik vond die grap echt goed Ohhh een echo, die is ook goed haha snap dat je ff moest bellen om te checken, je weet het immers nooit hé haha. Leuk die dromen, maar als je dan wakker wordt niet meer hé.... Balen dat je toch nog ongesteld ben geworden

@Springstof, wat geweldig hoe je dat omschrijft over je baby die nu nog lekker in je buik zit, dat hem/haar nu toch niets kan overkomen, zo waar ook! Fijn dat het je met de 36 weken nog mee valt :-)

@Italia, Precies, dat vind ik echt mooi in die documentaire hoe dat zo gevisualiseerd wordt zodat je je toch een beetje kan indenken wat je lichaam te doen heeft in die tijd. Alleen het is in het Engels, en zo heel goed ben ik daar niet in....Dat andere filmpje ga ik ook nog bekijken haha jij en je vriend zijn goed bezig geweest dus afgelopen weekend! Goed zo! hahaha, leuk hoe je dat omschrijft ook haha Nou ben benieuwd hoor! Ook voor jou ga ik duimen dat het deze ronde raak is! Ik was met biologie nooit geen ster, en mbt zwangerschappen (wanneer het beste is om het te doen etc) zal ik toch eea op gaan zoeken op internet waar het beetje in jip en janneke taal geschreven staat..Ik ga deze maand niet ''ongesteld'' worden en slik de pil door tot ná onze bruiloft en daarna stop ik er meteen mee (heb toch nog een paar strippen in huis en daarna heb ik ze voorlopig niet meer nodig :-)) Wel fijn trouwens dat er nog meer collega's zijn die ook nog naar de manager stappen, zo sta je er toch niet alleen voor

En wanneer kom je deze kant op? Zou wel leuk zijn om je familie misschien eventjes te kunnen bezoeken, als is het je broer!

@neweve dat is fijn dat je alsnog meivakantie hebt! Nu inderdaad even rustig aan doen, en dan volgende week knallen
@ Veliene. Wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden! Op naar de volgende ronde. Ook jij de moed niet verliezen he. Ook al duurt het langer dan gewenst, ik geloof er echt in dat het voor ons allemaal helemaal goed gaat komen.

@ Lovelylady. Die documentaires zijn op discovery channel geweest. Wie weet staat ook ergens wel de NL ondertitelde versie online.

@ Neweve. oh wat fijn een weekje mei vakantie. Hopelijk is het dan lekker weer en kun je even bijtanken! Hmm als je nu net de rammels onder controle hebt is die documentaire misschien niet zo'n goed idee. Ik denk trouwens wel dat in dezelfde reeks (curiosity op discovery channel) er ook andere afleveringen zijn die interessant zijn voor jou. (gezien je studie/interesse)

@ hier. Volgens mij heb ik gisteren mijn eisprong gehad. Het trekkerige gevoel in mijn liezen is weg. Dat zou dus betekenen 1 dag eerder dan mijn app aangeeft. Ben benieuwd over 2 weken of ik gelijk heb. hopelijk kan ik dat dan aantonen met een positieve test

Voor de dames die al bezig zijn of zwanger zijn. Hebben jullie ook wel eens dat je je niet zo lekker voelt tijdens de eisprong periode? Ik voel me een beetje grieperig, ontzettend moe en gammel.. Tenminste overdag, als ik 's avonds rustig op de bank zit is dat gevoel weer weg. Gisterochtend in de trein viel ik zelfs bijna flauw. Heb dit nog nooit eerder gehad...

Wordt nog leuk dus. Morgen moet ik al rond 3.30 opstaan. Daarna de hele dag Amsterdam door crossen naar verschillende klanten en de volgende dag weer terug. En vrijdag werken helaas. Heb het paasweekend wel nodig om te relaxen.
@Italiagirl: dat klinkt inderdaad als drukke dagen. Ik had nooit door wanneer mijn eisprong was. Daarom wist ik ook nooit wanneer ik moest testen. Ik voelde niks of aan de andere dingen.

@Veleine: erg jammer, maar fijn dat je nu weer duidelijkheid hebt en dan ga je samen met de rest op naar de volgende ronde.

@Lovelylady: moet je nog veel regelen voor de bruiloft of is het meeste wel rond?

@Neweve: dat heb je inderdaad goed gepland en hopelijk is het in mei wat fijner weer dan nu.

@Boekenlegger: goed dat je wat dingen gepland hebt dit weekend, dan gaat het ook wat sneller. Jammer van je onvoldoende, maar fijn dat je nog kan herkansen voor de tijd. Kan je het tentamen ook nog inzien om te zien waar het misging?

@Hier: vanochtend mijn afspraken afgezegd in overleg met de baas, want ik ben weer de laatste dagen goed misselijk. Het overgeven is in de ochtend weer helemaal mis en soms zelfs ook overdag, dus weer geen doen. Hopelijk is maar weer voor paar dagen. Vrijdag weer naar de VK, ben ik stiekem wel blij mee. Ben nog steeds niet aangekomen en je ziet ook nog niks. Dus tja hoop gewoon stiekem dat alles goed is. Vind het wel weer spannend, zeg steeds man zou de baby het nog wel doen. Hij zegt dat het dan wel goedkomt, maar ja na vrijdag ben ik eerst weer gerust.

@Barba: hoe gaat het met de laatste loodjes?

@De rest: sorry dat ik jullie oversla, maar hierbij even zwaaien
Oh ja en sorry dat ik er even niet een tijdje was. Heb wel alles gelezen, maar was even blij dat ik de dagen doorkwam.
@souffle

Rot zeg dat je zooo misselijk bent steeds. Ik kan me voorstellen

dat je uitkijkt naar de echo voor de bevstiging dat alles goed is met

de baby. Gelukkig is je baas begripvol. Dat is veel waard.

@veliene

Helaas op naar de volgende ronde. Kun je goed praten over

de teleurstelling samen met je partner?

@italiagirl

wat ben jij druk zeg! Gelukkig is het mooi weer.

@neweve

Ik vind het knap dat je voor jezelf toch een weekje vakantie hebt gecreerd door goed planwerk. Daar kan ik nog veel van leren!

@hier

gisterem uiteten geweest met schoonmoeder en vriend. In dat restaurant hebben we

jaren geleden gevierd dat mijn schoonzus voor het eerst zwanger was. Ik moet daar vaak

aandenken als we daar eten. Overdag ook fijn gepraat met schoonmoeder

over haar jeugd. Over toen ze net moeder was ect. Tussen het studeren door dus

best goede gesprekken gehad. Ik ben benieuwt of ze nog net zon leuke oma is voor

haar kleinkinderen als ze meer kleinkinderen zou hebben. Onze kinderen dus haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven