Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
@mommy, de dag met mijn vriendin was erg gezellig. We hebben een hoop bijgepraat.

Vervelend dat je moe bent, gelukkig is het alweer bijna weekend.

@magz, spannend nog maar (het voelt vast veeeeeel langer) 4 maanden.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik zeur Magzman nog steeds de oren van zijn hoofd hoor :-)

Ik ben zenuwachtiger voor (en verheug me stiekem meer op) het beginnen met proberen zwanger te worden dan op de bruiloft zelf, erg he!!

Wat hem om heeft doen slaan? Niet echt iets specifieks... Hij wilde sowieso eerst trouwen dus, en het had gewoon wat tijd nodig, denk ik... Ik ben wel nog altijd bang dat hij zo tegen de tijd van de bruiloft terugkrabbelt (want eerst meer sparen, baanzekerheid, en al die andere excuses die je kan verzinnen)... Maar dat komt denk ik ook omdat ik zooooo lang heb moeten wachten!
@Muisje Mijn NOD is volgens P-tracker 14 Mei

Gaat helemaal goedkomen
Wat is het hier rustig vandaag....

@neweve: fijn dat het zo gezellig was met je vriendin!

@magz: ik hoop dat magzman gewoon 'om' blijft en niet meer terugkrabbelt. En geloof me, een bruiloft is echt helemaal geweldig hoor!! Wanneer gaan jullie trouwen?

@mrskrijgsman: we duimen voor je dat je niet ongesteld wordt op 14 mei!

@de rest:

@hier: Vanochtend gaan sporten, viel niet mee na 3 weken niks doen...Daarna was er een ongeluk gebeurd dus moest een uur omrijden naar huis...:s

Mijn vader heeft slecht nieuws gehad op het werk: hij werkt in een klein bedrijf en iedereen zou deeltijd in de ww moeten. Nu doet baas moeilijk en wordt de kans op faillisement groter. Vind het zo sneu voor hem!!

Verder erg benieuwd naar de test morgen, al verwacht ik een negatieve test en zondag/maandag mijn menstruatie...

fijn weekend alvast allemaal!
@ mommy, succes met testen, hopen op goed nieuws!!

@ magz, snap je gevoelens helemaal over het bang zijn dat hij terugkrabbelt. Mijn man is ook eindelijk zover, maar als het straks echt zover is denk ik dat hij het ineens toch weer erg spannend vind.

Nu krijgen we ineens ook beide de kans om in het najaar een korte opleiding te doen. Die van mij gaat (als het doorgaat) 6 maanden duren, dus is perfect. Die van hem duurt wat langer, maarja ik ga er niet vanuit dat ik meteen de 1e ronde zwanger zou zijn na ongeveer 10 jaar pilgebruik. We zullen zien als het zover is...

Wanneer gaan jullie trouwen?? leuk vooruitzicht!

Fijn weekend allemaal... Ik moet nog even een nachtje werken voordat het weekend begint

Vannacht helaas een baby'tje van 2,5 maand die goed ziek was, dus hopen dat die vandaag een beetje opgeknapt is.. Kan in elk geval weer lekker rammelen op mijn werk haha
Dames, pas op! Ego post!!

Ik heb vanochtend inderdaad een test gedaan en.......er verscheen een 2e streepje!!! Ahhhh! Help!! Ik kan het nog totaal niet geloven, maar het is een duidelijke tweede streep! Het is de test van het kruidvat, de goedkope. Heb meteen een tweede erachteraan gedaan omdat ik het echt niet geloofde en ook daar een mooi tweede streepje. Ik geloof dat ik gek word! Kan het niet geloven en had het niet verwacht!

Ga vanmiddag een digitale halen van clearblue om maandag mee te testen. Fingers crossed dat het goed gaat.....

Fijn weekend allemaal!
Mommy, wat een geweldig nieuws!!! Echt super zeg, gewoon de 1e ronde raak!! Gefeliciteerd!!
Mommy!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!! Wow! Nog een jompel erbij! Wat geweldig, gewoon de eerste ronde bingo :-) Geweldig!
Mommy!! Jaaaaaa gefeliciteerd!!! Een welverdiende jompel ook voor jou! Heerlijk!
Wowww mommy! Van harte gefeliciteerd!! Helemaal super!! Wat krijgen we een hoop zwangeren op deze manier, helemaal leuk!

Wat zei mommyman??
Dank je wel allemaal!

@jomi: hij is heel blij en gaaf aan dat hij echt al een vermoeden had, alleen wilde hij mij niet 'gek' maken....Ik had namelijk wat klachtjes die ook van de jetlag konden komen...

Hij staat er wat nuchterder in en durft al een beetje blij te zijn, ik nog niet...Al moet hij ook nog wel aan het idee wennen. We kijken elkaar vooral heel veel aan van: jee, is het echt?!

Haha!
Gefeliciteerd mommy, wat ontzettend gaaf!!
Jaaaaa mommy!!! Wat gaaf!!!! Gefeliciteerd! Ook een mooie jompel voor jou. En super dat het gelijk de eerste ronde raak is! We zitten dicht op elkaar qua termijn. Scheelt een paar dagen. Ik zit vandaag op 4+4.
Mommy: gefeliciteerd! Ik had al stiekem een vermoeden .

Dat word een leuk setje kerstkindjes hier in het topic!
@twinklinstar, italia en paddle: dank je wel!!

@italia: wat een gouden paaseieren hebben wij uitgebroed, haha! Volgens internet berekeningen zit ik nu op 4+1. Maar dat zal verder nog moeten blijken allemaal...Kunnen we wel lekker samen ervaringen delen

Wanneer wilden jullie het ook alweer aan de opa's en oma's gaan vertellen?

@paddle: heel benieuwd naar jouw vermoeden...waarom dacht je het al?

@hier: uiteraard een hele rare dag! Ben blij dat het zaterdag is want op het werk zou ik nu echt als een kip zonder kop rondlopen...haha!

Net de clearblue digital gehaald en die ga ik maandagochtend doen. Morgenochtend ben ik bij mijn ouders. Zij vieren hun verjaardagen vanavond. Ben nog erg aan het bedenken hoe ik het niet drinken ga verbloemen....iemand tips? Ik denk dat ik vooral veel ga rondlopen met mijn glas wijn en regelmatig mijn glas ergens ga 'vergeten'....

Verder vallen er door de positieve tests toch wat meer dingen op hun plaats van afgelopen week: heel vermoeid zijn, misselijk, blauwe aders over borsten, steekjes in borsten, steekjes in buik, etc. Ik durfde echter niet te hopen en het vermoeid zijn en misselijk zijn weet ik aan de jetlag....
Vanwege de kwaaltjes: misselijk, moe, nu is dat geen garantie natuurlijk, maar als je je anders dan anders voelt vind ik dat toch een klein voorteken .

Ben zo blij voor je!
Hihi Paddle, dan was je voorgevoel/vermoeden helemaal terecht!

Lief dat je zo blij voor me bent!
Mommy!!! Gefeliciteerd!!!!! Wat super geweldig voor je!!!

En wat leuk dat ik hier toevallig weer even kom buurten als net Italia en jij gewoon zwanger zijn!! Wat een geweldig nieuws allemaal!

Zometeen hebben jullie even oude kindjes! Dat wordt echt zo leuk, alle ervaringen delen!!

Ik ben echt zo blij voor je!!!! Haha, net als paddle!
quote:neweve schreef op 19 april 2012 @ 19:50:

Toevoeging: blancheflor wat leuk om jou weer hier te zien!

Thanks! Lief dat je dat zegt! Denk dat ik uit een soort van zelfbescherming soms wat afstand neem juist hihi

Maar vind het wel gezellig, en was natuurlijk benieuwd hoe het met jullie was!!
Mommy wat goed!!!

Ik heb hetzelfde Blancheflor, kom even om het hoekje kijken hoe het gaat en tadaa! Weer 2 in blijde verwachting!!

Zo Gaaf!
@blancheflor: je bent op het juiste moment weer langs gekomen hier! Bedankt voor je felicitaties en leuk dat je zo blij bent voor me!

@magz: dank je!! Ook voor jou goede timing!
Mommy: jeeeee weer een jompel
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Waaahh mommy!! Je gaat je naam eer aan doen!! gefeliciteerd!!! Kwam heel toevallig ff spieken.

Supergaaf dat het gewoon in 1x gelukt is!! En ook precies gelijk met italiagirl. Ik loop 1 maandje voor op jullie dus we zitten echt dicht op elkaar!

Nogmaals gefeliciteerd en nu duimen dat je kwaalvrij blijft haha
@neweve:

@amelie: dank je wel! Hoe gaat het met jou en je zwangerschap?

@hier: de avond door kunnen komen met twee kleine slokjes wijn. Denk dat mijn moeder wel iets heeft gemerkt. Ze vraagt normaal regelmatig om bij te schenken en nu was dat niet. Vriendin van mijn maakte opmerking over mijn cola, maar ben er niet op in gegaan. Vandaag verjaardag van oma en ik ben de bob!
Gefeliciteerd mommy!!!

Kun je het al een beetje geloven?

@hier

Ik kan mezelf totaal niet zetten tot studie. Dus maar paar dagen rust genomen.

Volgende week zaterdag heb contractbespreking op werk. Het is maar werk op oproepbasis,

maar toch hoop ik dat ze contract verlengen. Dan kom ik in mijn derde contract terecht daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven