September2016

20-11-2014 10:42 1692 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hieronder de tabel, jullie kunnen 'm zelf bijwerken.




NaamLeeftijd (v/m)KindjeBijzonderhedenbb1432/331e Gestart met ICSI



Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBijzonderhedenPoppie0022382e 01-03-2015 bevallen van een zoon!Twinklinstar 26/29 1e 11-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van een zoon!Nina888281e 18-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van twee zoons!Buuv.Betty341e 19-03-2015 bevallen van een zoon!Mila81 33 1e 24-03-2015 bevallen van een dochter!jaimesblond36/341e 03-06-2015 bevallen van een zoon!Lotus8726/301e ??-06-2015 bevallen van een dochter!

??-12-2016 bevallen van een zoon!Kaatje1988261e ??-01-2016 bevallen van een dochter!Weekend25/292e ??-04-2016 bevallen van een zoon!sohappy35/351e 13-01-2017 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:56
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.30% gewijzigd
Lotus, wat fijn dat alles goed is!!! Ik geloof dat die kans bij mij ook aanwezig is, daarom gaan ze dat met 23 of 27 weken nog een keer nakijken. Ik weet niet precies wat het inhoud.
Alle reacties Link kopieren
Lotus ik ben hartstikke blij voor je

gefeliciteerd met de goede echo!!
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewrl!! Het is nog zo onwerkelijk! Heb zoveel angsten gehad de afgelopen weken!.... Maar geloof dat ik nu voorzichtig aan mag gaan genieten!



Jaimes, ok dan denk ik dat wij dezelfde hebben. Bij de D variant is het allemaal ernstiger en moet je ook prikken hebben had ik begrepen. Bij de C variant kan het zijn idd dat je vanaf die weken antistoffen gaat aanmaken. Ik leg het maar naast me neer. De gyn zei dat het niet iets was waar ik me druk iver moest maken. Dat doe ik dan ook maar niet...



Jippi, wat gaf je ovutest nu aan? Als je je ei de 11e verwacht zouden er nu wrl al twee lichte strepen zichtbaar moeten zijn denk ik. Of doe je de smileytest?
Alle reacties Link kopieren
Fijn, Lotus, weer een extra stap verder!
@lotus87, ik doe de smiley test. Gaf vandaag aan dat ik nog niet vruchtbaar ben. Maar zullen deze week geregeld vrijen zodat er een 'voorraad' is zeg maar.

Anders zijn we straks te laat..



Lekker genieten lotus!
Lotus, gefeliciteerd met je goede echo!

Zo fijn! hopelijk kan je een beetje genieten en loslaten nu!



Jppi: blijft lastig om te gaan met al dat zwanger nieuws..!



Weekend, hopelijk dit jaar nog een super ovulatie met goed resultaat.. Sluit je 2014 nog enigzins positief af
Vanmorgen had ik een positieve ovulatietest, gebruik die van clear blue en die gaf een 2e smiley aan dus hoge vruchtbaarheid. Dan verwacht ik zelf deze dgn me eisprong. Klopt dus wel dat hij eerder is.

Gelukkig gisteravond gevreeen :smile

Nog maar n paar keer deze dagen..
Alle reacties Link kopieren
Dat is een vlotte jippie! Goed dat je al test dan, anders mis je hem.



Ik ga zaterdag beginnen mijne is nooit zo vroeg. Dan is t dag 10, voor mij vroeg zat
Heb vanmorgen weer een test gedaan en deze gaf alleen een rondje aan..

Die ik gister had gebruikt van clear blue was paars en gaf de 2e smiley aan van de drie. Ze waren alleen op dus had nieuwe bestelt bij de kruidvat en die waren roze zag ik gister.

Daarmee kun je alleen of een rondje of een smiley testen..

Nu ben ik ff in de war maar ga er eigenlijk vanuit dat me eisprong komt deze week.

Morgenochtend nog maar een keer testen? Waar zouden jullie vanuit aan? Dan zit ik op dag 11



Straks naar de dokter, ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Maak je jezelf niet helemaal gek met de rondjes en de smileys?



Ik zou gewoon vanavond nog lekker je vent bespringen, morgen misschien nog maar een keer, en voor de zekerheid morgen ook nog maar een keer testen. Mag deze roze wel al met ochtendurine?



Succes bij de dokter!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken dat je je piek al gehad heb of hij komt nog.. Dus zou nog tot dag 15 testen en als hij dan niet meer komt was hij gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Lotus fijn dat je echo goed was. Wat bedoel je met c en d positief? ? Welke bloedgroep heb je? Ik ben O- ik moet met 27 weken bloed prikken. Als de baby ooj 0- is dan geen probleem. A n ders evt een prik omdat ik anders na de geboorte antistoffen tegen de bloed groep van de baby aan kan maken en dat heeft dan gevolgen voor evt volgende zwangerschap.

Succes bij de dokter Jippie. Ik denk dat je je piek al hebt gehad dan..
@poppie, ik heb eigenlijk niet gekeken of die roze ook met ochtendurine moet of niet. We gaan gewoon lekker veel vrijen de komende dagen en dan zien we t vlak voor kerst wel.

IK word er ook een beetje gek van idd.



Vanmorgen bij de dokter geweest. Gaan nog 3 mnd temperaturen en moeten bijhouden wanneer we gevreeeen hebben, moet bloedprikken voor me schildklier en op gewicht blijven. NOu daar heb ik geen moeite mee, weeg al jaren rond de 60 kg. Als ik over 3 mnd nog niet zwanger ben, mogen we terug komen. Hier kunnen we allebei achter staan.

Kunnen we nog samen genieten, zijn in maart volgend jaar 2 jaar samen. Dus hoe graag we ook willen, met zijn tweeen is het ook nog goed.

En proberen mijn eigen lichaam te herkennen en met name de eisprong maar dat vind ik nog best lastig. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil en na me miskraam amper afscheiding dus kan niet zo goed voelen of het dikker is of niet.

Zelf probeer ik vooral zo ontspannen mogelijk te zijn en geregeld vrijen. In januari ben ik ook zwanger geraakt en was ik 'gewoon' gestopt met de pil. Daarmee bedoel ik dat we toen eigenlijk niet zo bewust bezig waren met de vruchtbare dagen.

Dat is nu wel anders na de miskraam en we toch allebei graag willen.

Na me miskraam had ik gehoopt nu weer zwanger te zijn en nu wordt ons geduld op de proef gesteld.

Vooral lekker genieten en ontspannen.



@ fijn lotus een goede echo!
Alle reacties Link kopieren
Geniet vooral lekker van het vrijen! En er is in ieder geval een plan nu en met een optie voor verder onderzoek!



Ik kon mijn eisprong zelf ook nooit voelen en ik kon ook niet mijn afscheiding echt bepalen of ik vruchtbaar zou zijn of niet. Dat heb ik eigenlijk dan ook genegeerd.



Ken je FertilityFriend (FF)? Die heb ik vanaf het begin gebruikt om alle gegevens in bij te houden. Daar bestaat ook een iphone app voor zodat het makkelijk naast je bed ook bij te houden is, indien noodzakelijk (ik kan alleen geen android app ontdekken op hun website?)

http://www.fertilityfriend.com/



Je kunt er gewoon een gratis account maken, dat bood voor mij op zich voldoende mogelijkheden. Maar er bestaan ook nog diverse andere apps die ook dat soort dingen kunnen (maar daar ben ik zelf niet bekend mee).



En ze zeggen vaak wel dat je om de dag seks moet hebben, omdat anders het zaad nog niet terug op het oude niveau is (qua hoeveelheid?), maar voor mij werkte het in de praktijk beter om tijdens de vruchtbare periode een aantal dagen iedere dag veel plezier te hebben :-)
@poppie, dat doen we gelukkig ook nog zeker! Heb ook een tijdje een app gehad op me telefoon en heb die er op een gegeven moment afgehaald omdat ik er teveel op keek en mee bezig was.

Probeer alles te los te laten.. maar dat is wel een opgave.

Maar kan die app altijd ff bekijken.

Vanmorgen de vk gebelt over het bloedprikken en waarom me schildklier. Duidelijk antwoord gekregen, hadden we gister bij de huisarts niet echt tijd voor ivm een spoedgeval.

Ik gaf aan dat ik het temperaturen best een opgave vond en daar vd zomer best gestresst van raakte. Zij adviseerde om dit dan niet te doen en de testen te blijven gebruiken.

Blijkbaar is me eisprong wel al vroeg, testte dinsdag op dag 8 al positief en de afgelopen dagen niet.

Gaan nu gewoon geregeld vrijen en dan zien we t wel.. Vanaf zondag om de dag gevreeen dus we zien wel weer of t wat behalve plezier nog iets anders heeft opgeleverd
Alle reacties Link kopieren
Als je maar minimaal plezier gehad hebt, dan is het niet voor niks geweest
Alle reacties Link kopieren
Aardige gyn jippie! Ze denkt wel goed mee!



Hier vanavond Sint vieren met dochter, heb er zin in. We waren al aan t plannen waar we t volgend jaar vieren dus zei al hopelijk is er dan nog iemand bij...
Alle reacties Link kopieren
Nou vandaag eerste ovu test, zit rond dag 11/12 dus voel wel iets groeien! Beetje stekende pijn gisteren
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het hier?
Ben snotverkouden! Kan s'nachts amper ademhalen, m'n neus zit helemaal dicht. Verder gaat het goed. Druk gehad met Sinterklaas, dus gelukkig nu even rust
Alle reacties Link kopieren
Haha, en dan moet kerst nog komen



Wij hebben het hier veel en veel te druk de komende weken/maanden en dan nog niet eens specifiek met de baby.....
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Jaimes das niet fijn



Poppie hier ook super druk.. Blij als het wat minder is allemaal..
Pffff nu al zo druk en dan moet de kerst idd nog komen. En dan ben ik ook nog jarig over anderhalve week! Maar goed, het is wel gezellig allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dubbeldruk zeg! Hier waarschijnlijk woensdag of donderdag m'n ei, doe m'n testen trouw dus hoop hem goed te benutten, man is ziek dus hopelijk is die dinsdag beter om te kunnen seksen haha! Hij heeft iets verkeerd gegeten dus is echt zwaar ziek.
Alle reacties Link kopieren
Voedselvergiftigingen gaan meestal toch wel snel genoeg over of niet?

In ieder geval hem goed laten aansterken met een bouillonnetje en zo, beschuitje erbij en heeeeeeel veel liefde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven