Single en moeder willen worden

05-03-2015 19:59 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben een jonge vrouw van net in de 30, nog nooit een relatie gehad maar wel met een enorme kinderwens. Zijn hier meer meiden die dit hebben? Hoe pakken jullie e.e.a. aan?
Als je het ziet zitten om het ouderschap te delen, kan je denken aan ouderschap met bijv. een homostel.

Verder zijn er natuurlijk zaaddonoren, of kan je je laten bezwangeren door iemand in de kroeg.

Ik denk dat het vooral belangrijk is of je het echt alleen wilt doen, of dat je het samen wilt doen.
Er lopen diverse topics hierover. O.a. Kind in je uppie.

Daar kun je vast een heleboel informatie en ervaringen vinden.

Hier en hier.
Ik zou eerst en vooral op een rijtje zetten wat je een kind te bieden hebt. Niet alleen je genegenheid, maar kun je het financiële zekerheid bieden, hoe ga je het doen als het kind er is (combinatie werk/ouderschap), heb je een netwerk om je heen dat eventueel kan bijspringen als het echt nodig is qua opvang of hulp, enz. Dat zou ik eerst eens nagaan bij mezelf.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Als je nog nooit een relatie hebt gehad, hoe kun je dan een relatie met een kind aangaan?
quote:jo12345 schreef op 05 maart 2015 @ 20:29:

Als je nog nooit een relatie hebt gehad, hoe kun je dan een relatie met een kind aangaan?Wat een rare vraag. Een relatie met een partner is toch iets heel anders dan een relatie met je kind? Daarbij heeft ze neem ik aan gezinsrelaties gehad.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Als je nog nooit een relatie hebt gehad, hoe kun je dan een relatie met een kind aangaan?

Wat een onzinnige reactie. Er bestaan meer relatie vormen dan alleen met een partner. To heeft ook een ouder-dochter relatie met haar ouders. Ze heeft waarschijnlijk nog meer familieleden en wellicht ook vriendinnen, coolega's en buren.

Allemaal mensen waar je een goede of wat minder goede relatie mee kan hebben dus dan kan ze ook een goede relatie hebben met een toekomstig kind.

Overigens zijn er genoeg vrouwen die niet in staat zijn om een normale gezonde relatie te hebben met een man maar wel kinderen krijgen.

Het is niet dat to net uit een ei komt of zo.

Hoe ik dat heb aangepakt? Ingescreven op een relatie site, man leren kennen en begin veertig een kind gekregen.
Bedankt voor de zinnige reacties in dit topic! Die ene onzinnige sla ik over

Het stadium van wat ik een kind te bieden heb ben ik al voorbij

Als ik een kindje niets zou kunnen bieden dan zou ik er niet eens over na denken....

Het lijkt me fijn om van gedachten te wisselen met iemand die in hetzelfde schuitje zit.

Thanks voor de topics! Ga daar eens lezen!

Als je nog nooit een relatie hebt gehad, hoe kun je dan een relatie met een kind aangaan?Ik zou me zorgen maken als iemand een relatie met partner hetzelfde vindt als een relatie met je kind..
Hier ook 30, single en 22 weken zwanger van een (bekende) donor..

Wat ik gedaan heb? Idd gekeken wat ik een kindje kan bieden, steun van familie en vrienden gevraagd en (met groot enthousiasme) gekregen, op internet info opgezocht over donoren/klinieken etc, maar tot de conclusie gekomen dat ik liever een bekende donor wilde. Zodat ik weet waar de genen vandaan komen, hier later ook over kan praten met de kleine, en hij at all times contact kan opnemen met zijn biologische vader. Dit is natuurlijk ieder voor zich... Als het gevoel er is, en het is allemaal haalbaar: DOEN!!
Hoe komt t dat je nooit een relatie hebt gehad? (Oprechte vraag)
Mooi Bam1984 als je idd een bekende donor hebt.... Maar ik heb geen mensen in mijn omgeving die hiervoor in aanmerking zouden komen.

Geen relatie dat is een heel verhaal wat ik niet op een forum wil zetten
Dus ga je je aanmelden bij een kliniek of ziekenhuis dit proces kan jaren duren dus als je zeker weet wat je wil zou ik er werk van gaan maken! Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven