Strippen ja of nee...

17-07-2021 17:14 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week vrijdag ben ik 40+3 weken zwanger en heb ik s ochtends de mogelijkheid gestript te worden. Diezelfde middag gaat man naar een feest, waarna hij meteen doorgaat naar zijn werk om een nachtdienst te draaien.

Ik weet niet of ik nu wel of niet voor strippen moet kiezen... aan de ene kant wil ik dit graag omdat het wel de kans vermindert op een eventuele inleiding.
Maar aan de andere kant ben ik bang dat ondanks het strippen mijn lichaam het onbewust gaat 'tegenhouden' om op gang te komen ivm man's aanwezigheid. Dan zou de poging dus voor niets geweest zijn en nog steeds even grote kans op inleiding.

Nouja, misschien hebben jullie hier ideeen over, blijf nu zelf een beetje in cirkeltjes ronddenken heb ik het idee...
Thalas schreef:
17-07-2021 21:14
Waarom ga je eigenlijk niet ook naar dat feest?
Dat en waarom blijft je man niet sowieso thuis van dat feest als jij er stress van hebt?
Alle reacties Link kopieren
nouveauvague schreef:
18-07-2021 03:37
Dat en waarom blijft je man niet sowieso thuis van dat feest als jij er stress van hebt?
Dit inderdaad, de combi feest en nachtdienst lijkt me erg onwenselijk als jij hoogzwanger bent. De bevalling kan natuurlijk ook gewoon dan beginnen zonder strippen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven